Sziaszto! Nem láttam olyan topicot, amin a Colt-ososkat gyüjtené össze.
másfél hónapja vettem 1 97-es 1,6 Coltot, szeretnék minnél több infót megtudni a Coltokról, tuningolhatósági lehetőségeket, ajánlott mitsu-s szervízek, megismerkedni más Coltos társakkal. Esetleg, ha a topic jobban belendül találkozót szervezni, stb.
Remélem minnél több Colt-os társam fogja lakni a topicot!
Milyen szerelők? Vidd szakszervízbe, fél óra alatt megoldják.
Az enyém ugyanezt csinálta, néha még le is fulladt rövid, párszáz fordulatos alapjárat után. Arra is mondtak mindenféle pillangószelepet meg torkot százezrekért, amikor meg rákérdeztem, hogy mechanikus hibánál hogyhogy néha jó, néha nem, mitől javul az magától, akkor csak hümmögtek. 'Háááát, hááát na jó, lehet csak szoftveres...'
Végül pillanat alatt cserélték/frissítették az alapjárati motor vezérlő szoftverét oszt láss csodát, ment.
Mondjuk furcsa, hogy csak most jön elő, nekem az első hiba volt, talán még 2007-ben.
Van egy 2004-es coltom néha indításnál fel villanik a motorvezérlő lámpa és az autó lekorlátoz ,újraindítom és jól
működik lámpa világít de pár nap és elalszik segítség kellene mi lehet szerelők csak találgatnak (gázpedál pozíció szenzor ,fojtószelep,rossz üzemanyag stb)
A rádió kezelésével kapcsolatban lenne egy kérdésem. A 2012 -es autóban multikormány van. A hangerő szabályzó melletti (jobbra) fel -le gomb nálam nem csatornát vált, hanem csatornát keres. Van e mód arra, hogy ez a gomb az előre beprogramozott memóriák között léptessen ?
Így van, csak azért írtam, hogy ha olcsóbb megoldást keresel, akkor tedd az R14 175/65-öt. 4 + acélfelnit szerintem olcsón megúszol használtan és akkor gumishoz sem kell járkálni, sorban állni órákig.
Az enyém ugyan 2006-os, szalonból úgy vettem, hogy a gyári alufelniken 175/65 R14-es téli gumi volt, az acélfelniken pedig 185/55 R15-ös. Azóta is így használom.
97-es évjáratú (már a csapott fenekű, talán CJ) Coltom van. Behalt a bal oldali bajuszkapcsolóm, amivel a világítást lehet kapcsolni. Találtam egyet a közelemben, de ez 96-os, CA-ból való. Tudja valaki, hogy ugyanaz a két kapcsoló, vagy különbözik valamiben?
Köszi, ha ráérsz várom a képeket és a youtube-os video linkjét. Csak egyet találtam ahol colt műszerfalat szednek szét, de ott sincsenek nagyon részletek és ráadásul a rádiónál akar valamit operálni. A sebváltó mögötti "fényes izé"-nél kezdi bontani és halad felfele.
Betegesen írtózok ilyen műanyagokat szétszedni, útmutató nélkül nem állnék neki. A forrasztás viszont nem gond.
Pár napja a páromat megleptem egy Mitsubishi colt cz3 kis autóval, nagyon tetszik és nagyon szeretjük.
Mivel 2005-ös évjárat, azért van egy két dolog, amit idővel szivesen kicserélnék rajta, illetve pótolnék néhány hiányzó dolgot.
Ilyen például a kocsiból kiszerelt gyári rádió. Először különösebben nem érdekelt, mert a jó kis fejegységemet én sem adtam tovább, de közben azt az infót kaptam, hogy a computer a rádióról vezérelhető csak. Ki lehet ezt vhogy küszöbölni, vagy vagy lesz gyári rádió és computer, vagy másik, de akkor a kijelzőn mindig a pillanatnyi fogyasztás marad?
Még egy apróság lenne, amiben kérném a segítségeteket. Induláskor, vagy váltáskor, ha hirtelen emeled a kuplungot vissza, akkor koppan vmi a fenéklemezen. Tipp, hogy mi lehet... kipufogó?
Van esetleg vkinek gyári leírás, használati útmutató? (jozsi021@gmail.com)
Nem engedi a szolgáltatóm az email cimedre az üzenetet! Hívj az elküldött számon, ha tudsz.
Rángatás: másik autómnál fordult elő ilyen, akkor az üzemanyagrendszerben volt lamella vékonyságú szennyeződés, ami elakadt a vezetékben. Bizonyos áramlási viszonyoknál befordult és ezért akadozott a benzináram! Pont ilyen jelenséget produkált! NAGYON NEHÉZ MEGTALÁLNI A HELYÉT! Talán kompresszoros átfúvás segít.
Lassan meglesz a 300.000-ik kilométer az 1.3-as Coltomban (70-30% autópálya - város arány) és egyre több motorikus hiba jelentkezik... Pár tízezer kilométerrel ezelőtt a GYERTYA égett bele a trafóba, ami az egész hengerhüvellyel jött csak ki, szóval fedél le, tömítés meghalt, így egy másikat kellett venni, viszont csak a fedéllel együtt lehetett kapni... szerencsére a bontóban olcsón lehetett találni egyet így olcsón megúsztam.
Aztán jött a befecskendezőfej ami feladta a működést, így az uccsó pár kilométert 3 hengerrel kellett megtenni, de javítva... szintén bontó olcsón.
A mostani problémám annyiban más az eddigiektől, hogy itt nem dob ki semmi hibajelet a profi hibakiolvasó a szervizben, viszont 1800-2000 fordulatszámnál (amikor megyek a kocsival, állóhelyben nem csinálja) úgy rángat, mint egy haragos szerető. Nagyobb fordulatszámra váltva semmi baja az autónak, és nyomatéka is van rendesen.
Lehet hogy ki kellene cseréni az összes trafót, injektorfejet és gyertyákat megint? Utóbbi 8000km-rel ezelőtt lett cserélve. Ha előbbiekkel lenne a baj, a számítógép jelezne valamit, mint az előző esetekben, de most semmi... :(
Mi lehet még a baj, valaki nem találkozott hasonlóval? AC pumpa és benzinszűrű talán? Valaki csereléte ezeket már a kocsiban és ha igen, hány km-nél?
u.i.: lalacolt --> ment email a kijelzővel kapcsolatban
Sziasztok. Érdeklődni szeretnék. Vettem 2hete egy Colt-ot 1.3 ( 1990). Nézegettem felniket rá, találtam több leírást is, esetleg akinek van ilyen típusa neki milyen felni van fent ? És, annak mik a méretei ? Mit javasoltok rá ? Előre is köszönöm :) Üdv.!
Nekem is javították már a kijelzőt de amit írtál nem hiszen hogy megnézték. Megkérdezhetén hogy te hol csináltattad meg? Egyszerűen bemegyek egy tv szerelőhöz a kijelzővel és elmondom neki amit írtál? Köszi a választ mert most inkább megpróbálnám ezt a megoldást mint egy kijelzőt Szerezni.
Szia. Én javíttattam már colt( 2005-ös és 2007-es )kijelzőt 2000 Ft ért. Egy jó televízió szerelő kell hozzá,akinek van olyan szerszáma amivel kitudja olvasztani a procit a helyéről. A proci alatt van egy 600 Ft os ellenállás azt kell kicserélni és kész. Nekem a benzinesben és a dízelben is csináltatni kellett azóta működik rendesen.