A kocsit végül is megvettük, az alku tárgya volt az említett munkák 50ezres áron való elvégzése. (beszámított autó volt, egy másik márka szalonjában, ahol már több üzletet kötöttünk).
Azért van még egy kis gond amire utólag jöttünk rá. Nem világít a középső féklámpa. A kézikönyv szerint az izzócseréhez márkaszervizbe kell menni? Tud valaki módot, hogy saját magam megoldjam? Tudok a csavarhúzóval bánni ;-)
Akár csak az előttem hozzászólónak nekem is 135e ből kijött az egész mutatvány márkaszervizben.
IV-en gondolkodtam én is mert nagyon szép (főleg az eleje), de a III-at annyira megszerettem, hogy megtartottam és várom az V szériát. Kíváncsi leszek mennyire hat rá a mai önvezetéses, hybrid trend. :)
Bár már lassan egy éve Clio IV-em van, de mivel nagyon szerettem a Clio III-at, hozzászólnék...
Szerintem az az 50e forint, amit mondtak neked, nagyon korrekt. A munkadíjra!!!! Nekem, az öt éven felüli autók kedvezményével, úgy, hogy vittem az olajat, 130e jó magyar fizetőeszköz volt (minden benne van, amit leírtál!). Ez, természetesen, márkaszerviz volt.
A kocsi Clio III 1,4 16V volt. Szerettem, tíz évig hiba nélkül kiszolgált, de jött az új... Nem vagyok biztos abban, hogy a Clio IV is ilyen jó lesz, bár eddig bevált! De azért reménykedem!
Semmi más, mint a 6. évben esedékes műszaki vizsga, amely előtt egyetlen alkatrészt sem kellett kicserélni, javítani. Ismerve pl. az olaj árakat, ha azt nem Te magad viszed, akkor csak az olajcsere több mint 20eFt. Szóval, az az 50eFt valahogy nagyon sántít.
Egy megvenni kívánt példányra, az eladó szalon és szerviz (ahol beszámították) 50ezret mondott a vezérlés (szíj, görgők, vízpumpa, hosszbordás-szíj) és olajszerviz (olaj, szűrő, légszűrő, pollenszűrő) elvégzésére. Én ezt korrekt árnak tartom.
Ha esetleg vki hasonló cipőben járna, nos a 2009 utáni kiadásokban a Rönó úgy gondolta meghúzza a gatyaszíjat, és megspórolt vagy fél eurót azzal, hogy a csipogók helyett csak utánzatokat (h, a dummyt legyártatni mekkora fillérbasz*s...) tett be, kábelt meg nem. Oké, bekábelezni nem volt nagy kunszt, de azért a francia tett róla, hogy a gyári csipogók helyénél 1-2mm eltérés legyen, épp csak annyi, h a rács és a magas ne tudjon már együtt síkban beférni (kiáll magasságban kb. 2mm-t), szóval még esztétikailag is csípi a szemet, de teszek rá. Amúgy a Pioneer szett sokkal jobban szól, mint a gyári, de a fene kínlódna vele még egyszer, inkább két koax.
Sziasztok!Valaki tudna segíteni CLIO III 2010 évjáratúhoz 5 ajtóshoz ajtók bal hátsó sárvédő karosszéria és egyéb alkatrészekben ha van rá mód fekete színűben. Kérhetnék elérhetőséget vagy az enyém 06307121066 Köszönöm.
Vettem egy Pioneer TSQ130C szettet, ami a gyári Renaultéval egyező kompozit szett (2 csipogó, meg 2 hangfal), csatik, furatok, minden stimmel. A csipogók rácsait kiszedtem, egyben kijött mind2 (az egyik fül elpattant, de kicsire nem adunk), és itt jött a meglepetés, baccameg nemhogy a gyári magasok sem voltak meg, de kábelt sem találtam. Az oké, hogy a csipogók nincsenek, de hol a kábel? Ez egy 2012-es Grandtour (még a mk3-as).
Némi segítségre lenne szükségem. Érdekes hangot kezdett produkálni az autóm. Nem biztos hogy van összefüggés de olajcserét követően figyeltem fel rá. Igaz nem sokat mentem még az autóval, mert mindössze 1 hete van nálunk.
A hang teljesen analóg az alábbi linken meghallgathatóval, igaz ez egy 8 szelepes motor:
Valakinek ötlete? Hidegen reggel indítva nem volt hallható, azén később szépen jött elő a hang. A második videofelvételen hallható hangot nem üzem melegen produkálta. A szakaszos, időnként jelentkezőt pedig üzem melegen. Márkaszervizben azt a választ kaptam, már más autónál is hallottak ilyet. Ha hangosabb lesz vigyem vissza .... Ismét csalódnom kell a hozzáértésben. Lehetséges hogy a vízpumpa okozza? Hallottam ilyen jelenségről, de opel-nél.
a véleményetekre lennék kíváncsi. 2012-es 1.5 dci Clio, 128 ezer km. Most vettem észre, hogy az egyik turbócső kicsit olajpárás. Szerintetek ez valami komoly hiba előjele lehet? Olaj és vezérléscsere nemrég volt. olaj nem fogy, az autó megy ahogy kell. Előre is köszönöm a segítségeteket.
Köszi szépen! Jól néz ki! Azt hittem, h egy régi ki, új be módszerrel, félórás melóval megúszhatom, de ahogy ásom bele magam a témába, úgy lesz egyre durvább, a normális hangzást tényleg nem adják ingyen :).
Én egy MacAudio MacAbsolute 2.13-at építettem be. Azért ezt, mert valamikor sok-sok évvel ezelőtt az első Clio-mba (II-es Clio)ez volt az a minőségi hangszóró, ami gond nélkül passzolt a gyári helyre. Talán 5mm-es kiemelést kellett neki adni összesen. Ez egy nagyon kis helyigényű és tényleg nagyon jó hanggal rendelkező hangszóró.
Ez most már a 3. Clio amibe be van építve, és ez volt a legnagyobb szívás. Esélytelen volt a gyári "helyre" betenni ezért kapott egy kiemelőt kívülre. Így viszont meg is lehetett dönteni egy kicsit hallgatási irányba.
Ezzel a módszerrel viszont már nagyobb beépítési mérettel rendelkező hangszórókat is gond nélkül lehet telepíteni.
Természetesen a szetthez tartozó magasakat használom, de nem a gyári helyen, hanem a tükör háromszögbe lettek beépítve.
Ahhoz, hogy a lehető legtöbbet (minőségben) ki lehessen hozni belőlük Connection hangszóró kábeleket, és némi rezgéscsillapítást is beépítettem.
Sajna ezt a hangszórót legalább 10 éve nem gyártják, így biztosan nagyobb méretekkel kell kalkulálnod! Azt hogy a jelenlegi kínálatból mit érdemes beépíteni, azt talán valamelyik autóhifis fórumban próbáld kideríteni!
Milyen hangfalakat tettél be? Magas csipogókat is cserélted?
A fejegységet egyelőre nem bántanám, tudom, h van 20k körül adapter - kormánytávval összehangolni egy újat, de van egy Sony elég jó auxos bluetooth kihangosítóm, s ezzel megvan minden funkció ami kell, csak egy normálisabb hangképet szeretnék (nem több hangerőt).
Én komplett cseréltem az első szettet és elég sok meló volt vele. A gyári "helyre" szinte semmi nem fér be annak átalakítása nélkül.
Ha jelentősen jobb hangzást szeretnél egy komolyabb szett befaragása és az átkábelezés elkerülhetetlen, illetve a fejegység cserét is gondold meg. A kormánytávirányító használatáról nem kell lemondanod, van rá megoldás.
Gyári fejegységre épített már vki komponens hangfalszettet előre? Tapasztalatok érdekelnének - mennyivel szól jobban, mit kellett fúrni-faragni, milyet vett, stb..
Tudom a gyári CD-s fej fosch, de a kormányról való vezérlésről nem mondanék le, és a középkonzolba is az illeszkedik.
Upsz, most látom, hogy kettővel lentebb ugyan ez a kérdés:)
A problémám "oil pressure fault" Kigyullad a kanna+STOP, de pár perc után eltűnik, majd újra jelez, utána elalszik...
Olajszint max-on, januárban volt márciusban volt olajcserén. Motornak nincs kerregő hangja. Olajpumpa vagy jeladó lehet. Nem kockáztatnám kockáztatnám járatni a kocsit, de kb. 30Km-t kéne vontatni a szerelőig.
Sziasztok. nem járó motorral szeretném vontatni a kocsit, de a kormányzár csak a gyújtás ráadása után old fel. Lehetséges valahogy feloldani a kormányzára gyújtás nélkül?
köszönöm a válaszod ! Most már kezdem érteni a dolgot ! Tehát a kormányzás az lehetséges szervó nélkül i csak bazi nehezen fog működni ! akkor szerintem a vontatást is meg lehet oldani csak izombol kell kormányozni !
A kulcs (már ha van, az enyémben volt) elfordításával old a kormányzár, utána lehet kormányozni, csak iszonyú nehezen. Persze, mert semmilyen rásegítés nincs, de ahogy gyorsulsz, egyre könnyebb lesz. Ez logikus is, mert abba gondolj bele, mi történne, ha mondjuk 130-nál elszáll a kormányszervo (vagy elmegy az elektromosság egy akku hiba miatt, ez utóbbi volt nekem)? Muszáj, hogy kormányozható maradjon a kocsi, ez menet biztonsági kérdés!!!