Nekem az offon a műanyag motorburkolat rezgéscsillapító gumija hagyta el magát, ugyanígy kopogott mindenen és én is futóműben kerestem a hibát. Érdemes körülnézni, hogy mi lazulhatott le a motortérben. Ilyen lehet akár az utólagos riasztó szirénájának rögzítőcsavarja is, ami lelazult egy korábbi autómon és így produkált kopogást az úthibákon.
Sziasztok! SX4-em zörög, kopog az eleje. A legkisebb üthibánál, aszfalt összetételnél is koppan, ahogy áthajtok rajta. Rugó, tornyszilent és toronycsapágy, golyaláb, stabkar gumik,kutyacsont, keráékcsapágy cserélve lett és még mindig ott tartunk, hogy koppan. Lógni semmi nem lóg. Már nem tudom, hogy mi koppanhat még. Esetleg valami ötlet? Motortartó is rendben van,
Igen, manuális klíma, és csak a hőfokkal van gond. Bármilyen állásban hűvösebb a levegő. Néztem a szellőző robbantott ábráját, de nem nagyon találok olyat, ami ezt okozhatná.
Mivel 1.5 gondolom manuális klímás (?) az autó? Csak a levegő hőmérsékletével van gond (értsd fújja de hideget) vagy nem is küldi be a levegőt? A választókar bármelyik állásában ez a helyzet (akár lábra akár ablakra akár mellkasra küldöd?)?
Üdvözlet! Olyan problémára keresek megoldást, hogy 2006-os 1.5 sx4-emnél a vezető oldalon nem jön meleg levegő fűtéskor. Az utasoldalon minden rendben. A műszerfal alá nézve karok bowdenek rendben, belső levegő állító motor megy, pollenszűrő tiszta. A nyilvánvaló megoldás a műszerfal levétele, amit ha egy mód van rá elkerülnék. Hátha valaki találkozott már hasonló hibával, és tud rá gyógyírt. Mondjuk az is igaz, hogy nyár jön, így nem kell fűteni :)
Nekem is nehezen mozog, de csak a bal első, a vezetőoldali. Hidegben leginkább, akkor kézi rásegítés, visszafelé viszi az elektronika. Enyhül az idő, fürgébb az ablak:) Még hagyom így, talán tavasszal beszélek a szerelővel.
Sx4 1.6 jobb hátulról egy kopogó hang jelent meg de csak akkor ha belemegyek egy kisebb "döccenőbe". Pont olyan koppanás mintha kalapáccsal ráütnének kivülről. Állóhelyzetben rángattam nyomkodtam semmi. Valami szilent kopásra tippelek. A lengéscsillapító jól működik.
hello,két évente cserélni kell a fékfolyadékot,tehát kell.akkor nem lehet probléma.járó motornál behúzott kézifékkel tapos rá erőteljesen a fékpedálra és tartsd benyomva mintha parton felfele fognád az autót az elgurulástól kb egy lámpa váltásig.ezt ismételd meg vagy 3-4szer. ha a pedál nem csuszik be a padlóig akkor még nincs probléma.!át kell mosni a fékrendszert.2l fékfolyadékkal,vagy többel.de lábbal pumpálni!két évenkénti cseréhez elég fél liter is.haviszont becsuszik lassan akkor már nem segít rajta semmi.
Azért bezörgetnék a fogyasztóvédelemhez, és konkrétan ajánlott/tértivevényes levelet írnék az illetékes márkaszerviznek. Ez még önmagában kevés. Az ügyvéd általi megkereséshez viszont remek alapot ad.
Véleményetekre vagy javaslatotokra lennék kíváncsi, van egy SX4 Scross 3 éves kocsi, 22000km állásnál, kis benzines turbós.
kilyukadt a dugattyú a 3-as hengerben. Szerviz töketlenkedik, nem tudják mikor lesz kész.
Még garanciális, minden szerviz rendben megvolt. kb két hónapja áll a kocsi.
Nem az enyém, egy idősebb ismerősömé, én nem ismerem sem az autó típust sem a márkát.
Nem értem miért nem javítják csak hitegetnek. Csereautó nincs, mondták béreljen magáénak....
Mik a tapasztalatok, ez így működik a Suzukinál.??
Írt panasz levelet a Suzuki ügyfélszolgálatára is, ott kapott egy iktató számot és annyit válaszoltak, hogy a válaszig a türelmét kérik, eltelt 4 hét itt is..