Valaki mondjon róla valami rosszat is. Beszéljetek le, hogy miért ne vegyek. Eddig semmi rosszat nem találtam róla (népítélet), és persze tudom, hogy kevés van, de hátha van még a népítélőkön kívül is, aki tud valami ÉRDEMLEGESET mondani. Előre is köszönöm! (Hja, D5-ös motorra gondoltam, nem vagyok gyorshajtó, langzamspacíren... de évi kb. 60 000 km)
Valakinek van ötlete, hogy miért esik le az akkufeszültség indításnál 9.5V az alá? Az akku jó (12,86V mérek nyugalmi helyzetben). A generátor pedig 14,3 - 14,5V tölti. Valahol lehet testeléssel probléma? Vagy esetleg az önindító gyengélkedik?
Elsőre én is a váltóra tippelnék, érdemes lenne egy teljes (szivattyús) váltóolajcserét elvégeztetni (én 50-60.000 km-ként tolom), + egy SERVICE 2.0 szoftverfrissítést kipróbálni (nagyon sok modul vezérlése frissül, a váltóé is). Ha az drága, vagy nem vállalják, akkor csak a váltó ECU-t.
130-nál ráz.... cseréld meg a az első ill. hátsó tengelyen lévő kerekeket, hátha változik valami. Motortartó bakok rendben? Féltengelyek?
335.000km-nél nem biztos, hogy sikeres bármilyen tisztítás, a DPF-nél, ezeknek az élettartamuk véges. Ha jól emlékszem a kézikönyvben 150.000 km után cserét ír elő, ezért is lehet pl.: az UNIX-nál kapni utángyártott alkatrészként is.
Milyen hibakódot ír ki amikor letilt? Ha továbbra is a DPF eltömődve, akkor itt kell tovább keresni a hibát.
Üdv mindenkinek! Békés,Csongrád,Hajdú megyében tud valaki hozzáértő,megbízható/nem lehúzós/ automataváltóst aki csinál váltó diagnosztikát és javít is?
Járt már úgy valaki, hogy a "koromszűrő tele" felírat után a részecskeszűrőt regenerálták szervízben és mégis folyamatosan nagyobb gázfröccsnél letíltja az autó turbóját? Lambda szondát cseréltek benne és még mindig fennáll a hiba. Ezzel küzdök és nem jövök rá mi lehet a hiba. Ha újraindítom az autót visszajön a turbó. Valakinek tapasztalat ezzel kapcsolatban?