Keresés

Részletes keresés

Etyi Creative Commons License 2018.12.10 0 0 1240

A Voltmérő egyik oldala az akku +sarura direktben, a másik az indító főkábelre az indítón.

Indításkor így látod a teljes főkábelen a feszültség esést. Alapban kb 0V vagy közel annyi, indításkor emelkedik meg 2-3V-ra

Persze egy vezetékkel meg kell toldani a mérőkábel egyik szárát..

Ezt úgy szoktuk, hogy indulunk az akksitól, azt mérjük először, majd tovább úgy a negatív mint a pozitív oldalon.

 

Leforrasztáson azt értem, hogy a főkábel végeit, a füles kábelvégeket kell leforrasztani. ( jelenleg nincs )

Ezt kétféleképpen tudod, vagy egy nagy pákával megfuttatod, hogy jól beszaladjon a cin, vagy ,ha van forrasztó poharad, abba mártod bele.

A sajátomon is megcsináltam, sokkal jobb lett, igaz az indítót is levettem, kitakarítottam, kapott perselyeket és zsírt, meg persze keféket is.

Ha könnyebben megy az indító, akkor kisebb az áramfelvétel, így kisebb a feszültség esés is.

 

Üdv!

 

Előzmény: D5 AWD (1239)
D5 AWD Creative Commons License 2018.12.10 0 0 1239

Szia!

 

Segíts jobban megérteni, hogyan mérjek pontosan.

 

A leforrasztást, hogy értsem? Futtassam be forrasztó ónnal a sarukat, hogy ne csak mechanikusan csatlakozzanak egymással?

A "hátul is" már az akkumulátor sarunál van?

 

Köszi.

Előzmény: Etyi (1238)
Etyi Creative Commons License 2018.12.10 0 0 1238

 

Szia!

 

Akkor mérd meg, hogy a főkábelen, az akku + és az önindító között mennyi esik.

A főkábel saruinál szokott elveszni 1-2V.

A kábelfüleket kell kicserélni, de elég leforrasztani is.

Az indítónál, a bal első torony melletti csatlakozásnál és hátul is.

Kell hozzá egy jó nagy forrasztó páka, legalább 300W-os

És, ha már ott vagy , akkor a negatívot is nézd meg..

 

Üdv!

Előzmény: D5 AWD (1237)
D5 AWD Creative Commons License 2018.12.10 0 0 1237

Szia!

 

A motortértben a biztosító táblánál, ahol előre jön a +, ill. a negatívot a toronycsapács csavarjánál adom a multiméternek.

Előzmény: Etyi (1236)
Etyi Creative Commons License 2018.12.09 0 0 1236

hol méred a 9,5V-ot?

Előzmény: D5 AWD (1233)
D5 AWD Creative Commons License 2018.12.09 0 0 1235

Szia!

 

Próbáltam másik aksival is, annál is leesett 9,46V-ra. Az egy 80Ah-s 800A indítóáramú új (ráadásul AGM), gyári Merci aksi volt.

Előzmény: Mortoff (1234)
Mortoff Creative Commons License 2018.12.08 0 0 1234

Kezdődő cellazárlat?

Előzmény: D5 AWD (1233)
D5 AWD Creative Commons License 2018.12.08 0 0 1233

Sziasztok!

 

Valakinek van ötlete, hogy miért esik le az akkufeszültség indításnál 9.5V az alá? Az akku jó (12,86V mérek nyugalmi helyzetben). A generátor pedig 14,3 - 14,5V tölti. Valahol lehet testeléssel probléma? Vagy esetleg az önindító gyengélkedik?

 

Köszönöm előre is.

takitomika Creative Commons License 2018.12.02 0 0 1232

Megérkezett. Köszönöm szépen.

Előzmény: VFR750F (1230)
VFR750F Creative Commons License 2018.12.01 0 0 1231

Ha esetleg másnak is szüksége lenne a magyar nyelvű kézikönyvre:

 

https://wetransfer.com/downloads/6e27eaf5ef0d4f3aec75f808e39db1b420181201091342/86b03dfde56d2b6dc5f4655bd43ca19420181201091342/256a89

 

1 hétig lesz elérhető a linken az anyag.

Előzmény: takitomika (1229)
VFR750F Creative Commons License 2018.12.01 0 0 1230

Szia,

 

Küldtem egyet az email-edre. Ha nem érkezik meg, szólj.

Előzmény: takitomika (1229)
takitomika Creative Commons License 2018.11.30 0 0 1229

Sziasztok! 2005-ös XC90-hez honnan lehetne magyar nyelvű használati útmutatóhoz hozzájutni?

 

D5 AWD Creative Commons License 2018.11.19 0 0 1228

Szia!

 

Faragó autószervíz Ballószög.

 

http://www.faragoszerviz.hu/

 

30.000Ft-ot fizettem mint munkadíj (automataváltó, osztómű, haldex, hátsó differenciálmű olajcsere egyben). Az olajakat én vihettem.

Előzmény: Tele Peti (1227)
Tele Peti Creative Commons License 2018.11.17 0 0 1227

hol csináltatod a szivattyús váltóolaj cserét?

 

Előzmény: D5 AWD (1225)
SzaboRobert8 Creative Commons License 2018.11.15 0 0 1226

Üdv nektek!

Azt szeretném kérdezni, hogy az öt személyes gépbe utólag van lehetőség a 6-7-edik ülés beszerelésére? Vagy teljesen kizárt dolog?
Előre is köszönöm.

D5 AWD Creative Commons License 2018.11.03 0 0 1225

Szia!

 

Elsőre én is a váltóra tippelnék, érdemes lenne egy teljes (szivattyús) váltóolajcserét elvégeztetni (én 50-60.000 km-ként tolom), + egy SERVICE 2.0 szoftverfrissítést kipróbálni (nagyon sok modul vezérlése frissül, a váltóé is). Ha az drága, vagy nem vállalják, akkor csak a váltó ECU-t.

 

130-nál ráz.... cseréld meg a az első ill. hátsó tengelyen lévő kerekeket, hátha változik valami. Motortartó bakok rendben? Féltengelyek?

Előzmény: szpepi (1210)
D5 AWD Creative Commons License 2018.11.03 0 0 1224

Szia!

 

335.000km-nél nem biztos, hogy sikeres bármilyen tisztítás, a DPF-nél, ezeknek az élettartamuk véges. Ha jól emlékszem a kézikönyvben 150.000 km után cserét ír elő, ezért is lehet pl.: az UNIX-nál kapni utángyártott alkatrészként is.

Milyen hibakódot ír ki amikor letilt? Ha továbbra is a DPF eltömődve, akkor itt kell tovább keresni a hibát.

 

Az enyémben már nincs...

Előzmény: szpepi (1221)
Zubi66 Creative Commons License 2018.10.28 0 0 1223

Üdv mindenkinek! Békés,Csongrád,Hajdú megyében tud valaki hozzáértő,megbízható/nem lehúzós/ automataváltóst aki csinál váltó diagnosztikát és javít is?

SzaboRobert8 Creative Commons License 2018.10.25 0 0 1222

Üdv!

Azt szeretném kérdezni, hogy a Sport felszereltséghez sportosabb futómű is társul? Vagy azt nem bántották a mérnökök?
Előre is köszönöm a választ!

szpepi Creative Commons License 2018.10.04 0 0 1221

Sziasztok!

 

Járt már úgy valaki, hogy a "koromszűrő tele" felírat után a részecskeszűrőt regenerálták szervízben és mégis folyamatosan nagyobb gázfröccsnél letíltja az autó turbóját? Lambda szondát cseréltek benne és még mindig fennáll a hiba. Ezzel küzdök és nem jövök rá mi lehet a hiba. Ha újraindítom az autót visszajön a turbó. Valakinek tapasztalat ezzel kapcsolatban?

titite1 Creative Commons License 2018.09.18 0 0 1220

Ilyen hátsó (csomagtérajtó) zárat keresek (2 bowdenes!!!):

titite1 Creative Commons License 2018.09.18 0 0 1219

Ilyen tálcája van vkinek?

Vevő lennék rá!

VFR750F Creative Commons License 2018.09.11 0 0 1218

Köszönöm, megkérdeztem őket, de sajnos már nem foglalkoznak ezzel az átalakítással alkatrész hiány miatt.

Üdv

Előzmény: Fratermonster (1217)
Fratermonster Creative Commons License 2018.09.11 0 0 1217

Szia!

 

Ők csináltak ilyen átalakítást, próbáld meg.

 

www.duett.hu

 

Üdv!

Előzmény: VFR750F (1215)
rappes74 Creative Commons License 2018.09.10 0 0 1216

Szia,

 

Nem akarlak elszomorítani,de nekem pontosan ezeket a tüneteket produkálta a 2005-ös évjáratú XC90 V8-am,aminek automata váltó javítás lett a vége.

Esetleg érdemes lenne megmutatni valakinek aki automata váltók javításával foglalkozik,mert egy olajcsere a válóban segíthet ha szerencséd van.

 

Üdv 

Előzmény: szpepi (1210)
VFR750F Creative Commons License 2018.09.08 0 0 1215

Sziasztok,

 

Ismer valaki olyan szakit, aki a gyári navigációt alakítja át Igo kompatibilissá? A Martincar sajnos már nem foglalkozik ilyesmivel.

Előre is köszönöm a segítséget.

Üdv

MCMLXX Creative Commons License 2018.09.06 0 0 1214

Sziasztok !

 

Esetleg tud valaki 2008-as XC90 ( 2.4 D, 185 LE ) típushoz fűtőmotort ? Előre is köszönöm a segítséget, mindenkinek legyen szép a napja ! :)

 

Üdv!

      Zsolt

szpepi Creative Commons License 2018.09.04 0 0 1213

2.4 D 186 LE

És el is árulod????

Törölt nick Creative Commons License 2018.09.04 0 0 1212

Melyik motorral? :)

Előzmény: atipety (1211)
atipety Creative Commons License 2018.09.04 0 0 1211

Van

 

Előzmény: Törölt nick (1193)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!