Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

orygabor Creative Commons License 2021.04.26 0 0 16629

Sziasztok A segítségeteket szeretném kérni, mert hiába érdeklődtem eddig, nem kaptam segítséget, autóvillamosnál is jártam, az utolsó Honda szerviz most zárt be nálunk.A klímát egyszerűen nem tudom leállítani, ha olyanja van. Mindegy, mire állítom, bekapcsol. Néha azt is csinálja, hogy az ON alatt kikapcsol, az OFF alatt meg bekapcsol. Mindegy, hogy hidegre, vagy melegre állítom. Ha megnyomom az off-ot, belső keringetésre kapcsol, és felnyomja a ventilátort a maxra. ????

Lehet, hogy ezzel áll összefüggésben, de a fűtés is elég gyenge, holott, ha bemelegszik, a Hi állásban tud meleget fújni. 22 fokra állítva egyszerűen hideg van, holott a Jazz 18 fokra állítva kánikulát csinál. Persze, ha kell feltekerem a Hi-re, de gyanakszom a belső hőmérőre. Ugyanakkor az autóvillamos ezt mérte meg és jónak találta.Előre is köszönöm, ha van valami tipp, lehet, hogy már más is tapasztalt ilyet.

laca470 Creative Commons License 2021.04.19 0 0 16628

köszi

Előzmény: Wicked Belzebub (16627)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2021.04.19 0 0 16627

Nincs előkészítve, neked kell találnod egy gyújtás pluszt és egy helyzetjeltő vezetéket.

Nekem 2011-es Accordom volt, ott sem volt semmi.

Előzmény: laca470 (16626)
laca470 Creative Commons License 2021.04.19 0 0 16626

Sziasztok segítséget szeretnék kérni,ufó civic 2006 1,8 nappali menetfényt szeretnék beszerezni. Nem tudja valaki van e a motortérben előkészítés vagy csatlakozó ahonnan ki lehetne építeni.

Köszi ha segíthetek.

Péter_33 Creative Commons License 2021.04.09 0 0 16625

Sziasztok, ezzel találkozott már valaki?

Kormány lassú sebességnél (lehet gyorsabbnál is, csak ott a menetzaj elnyomja) nyikorog, nyöszörög: nekem úgy tűnik, hogy talán a kormányúdnál

Nem toronycsapágy, azt cseréltem, azt hittem az nyikorog...

mozgógázos Creative Commons License 2021.02.11 0 0 16624

Sziasztok!

Valaki tudna szolgálni hasznos infóval,vagy tapasztalat.

Civic 2007 sedan:Kulcs gombokkal müködik a kp zár nyitás-zárás.De!Ha kulccsal akarom nyitni-zárni semmi.Meg se mozdul a kulcs a zárban.Csom tartót tudom nyitni a kulccsal. Mi a franc lehet a baja a zárnak?

Köszi!

Arikapocsaji Creative Commons License 2021.02.05 0 0 16623

Az R16A2 is láncos!!! :D 

Előzmény: András82 (16277)
tibor200 Creative Commons License 2020.12.30 0 0 16622

köszi az infot akkor nem küldöm el feleslegesen autószerelőhöz, hogy cseréljen tömítést. Hengerfedél meg szelepszár szimmering,

pegasus66 Creative Commons License 2020.12.25 0 0 16621

Amikre te gondolsz azok ki vannak zárva.Első körben tisztítsd ki és később nézz rá.Gyanítom tiszta is marad.Ha a gyertyától nem megy oda semmi,akkor csak kívülről kerülhetett oda valami véletlen folytán.

Előzmény: tibor200 (16620)
tibor200 Creative Commons License 2020.12.21 0 0 16620

A gyertyamenet az jó volt , mikor kivettem a régit és betettem az újat , a régi menete száraz volt sőt a gyertya is viszonylag jó állapotban volt, bár inkább fehér lerakódás volt rajta--meg is volt húzva. 

Én arra gyanakodom hogy valami tömítés miatt folyhatott oda olaj , szelepszár vagy hengerfedél vagy valami túlfolyó lehet benne ha túlöntik olajjal akkor kifolyik valahová?

Nem ismerem a felépítését azért kérdezem.

pegasus66 Creative Commons License 2020.12.21 0 0 16619

Azt azért nézd meg,hogy kívülről kerülhetett e oda olaj.Amennyiben nem,akkor hallgasd meg,hogy van e szuszogás ennél a hengernél,vagy takarítsd ki rendesen a gyertya helyét és menj vele kb.100km-t.Majd nézz rá ,hogy van e ott olaj,esetleg vékony olajfilm.Ha van,akkor a gyetya mellett jön ki a cucc,vagyis rossz a menet.Ez azt jelentheti,hogy valaki túlhúzta a gyertyát és sérűlt a menet.Viszont még azt is megnézheted,hogy a gyertya alatt ott van e a saját alátétje,aminek mind a rögzítésben,mind a tömítésben szerepe van.

Előzmény: tibor200 (16618)
tibor200 Creative Commons License 2020.12.21 0 0 16618

Ja évjáratot elnéztem inkább 1995 környéke az autó :)

tibor200 Creative Commons License 2020.12.21 0 0 16617

Honda civic 2004 es gyertyacserénél láttam,hogy némi olaj állt a gyertya körül kívülről, mert jócskán olajos lett a gyertyakulcs,olyan 1-2 cl állhatott a gyertya üregben. Fogyasztja az autó az olajat és utántöltögetik volt hogy túltöltötte, ez okozhatta e ezt, vagy valamelyik tömítés hibája miatt folyhatott oda olaj? Csak egy gyertyánál volt ilyen, az a gyertya nem volt olajos a vége az égéstérben.

pegasus66 Creative Commons License 2020.12.18 0 0 16616

Hello!

Ha engem kérdeznél én azt mondanám,hogy ez teljesen ok.A szinkrongyűrűknek bizonyos fordulat kell,hogy jól működjenek.A 20 km/h nagyon alacsony fordulatot ad az 5. sebességnek.Úgy gondolom ez inkább jó dolog mint rossz,megvédi a sebváltót és a motort is egyben.Nincs semmi baj ezzel.Régen a szinkrongyűrűk nélküli sebváltókkkal a váltás gázfröccsel ment csak,hogy megfelelő fordulat legyen a fogaskerekek következő fokozatának összeillesztésénél.Ne aggódj emiatt.Viszont ajánlott,hogy nézz rá a váltóban az olajszintre ( kb. 100 000 km-ént érdemes megnézni,"esetleg" cserélni....én cserélem is...a kenés nagyon fontos!).

Előzmény: HummerH3 (16613)
Eneles Creative Commons License 2020.12.09 0 0 16615

Hello! Jó hírem van! Jó a központi zár a Honda civic én! A Maxell új tartós elem a papirban le volt merülve..... Semmi szufla nem volt benne. Másik tartós elemet tettünk bele, és ezzel működik..

 

Köszi annak aki akart segíteni, jó ez a fórum!

 

Mónika, eneles

Eneles Creative Commons License 2020.12.06 0 0 16614

Egyelőre keresek szerelőt hogy időpontot egyeztetünk és ránéz. Már beszéltem egy kettővel otthagyni viszont nem hagyom a kocsit, inkább megvárom. Több embertől hallottam, hogy az irányítót újra kell tanítani. Nem tudom. Amikor megvettem ment persze, amikor az árokba mentünk, akkor utána a szerelőnel kivettek az akksit is, sokáig állt az autó, az akksi megadta magát, haza tudtam vele jönni, de már másnap nem indult. Akkor nap még a távirányító is működött, igaz, én úgy hallottam , hogy olyan nehezen, 'nyogve" zár  és nyitott ki. Ezt kétszer megcsináltam, nyitottam zártam, és azóta csak kulccsal zar es nyit. Elemet cseréltem, Maxell tartós elem. Így se jó. Most várom mit mond a szerelő mikor tud fogadni H ránézzen... köszi a segítséget mindekinek.

 

Eneles

Előzmény: pegasus66 (16612)
HummerH3 Creative Commons License 2020.12.05 0 0 16613

Sziasztok!

1.4 Type S-nél normális jelenség az, hogy álló helyzetben, illetve egészen 20 km/h-ig 5. sebességi fokozatot nem enged kapcsolni a rendszer?

Köszi előre is a válaszokat!

pegasus66 Creative Commons License 2020.12.05 0 0 16612

Hi!

Sztem 5000-10 000 között van a szerviz diagnosztika,hogy megmondják hol a baj.

Nem muszáj rájuk bízni a javítást.Hozd el bátran,ha van jobb szerelőd.

Mikor megvetted jó volt?

Előzmény: Eneles (16611)
Eneles Creative Commons License 2020.12.04 0 0 16611

Hát ez se jött be....nem jó. Nem működik a központi zár igy se.. Úgyhogy a húzós szerviz lesz a vége. Sajnos. Vagy igy hagyom a fenébe.

 

Köszi annak aki akart segíteni.

Móni

Eneles Creative Commons License 2020.12.03 0 0 16610

Sziasztok! Holnap ki fogom próbálni a központi zár* kódolását* ha sikerül, ha nem, ( bár remélem fog) mindenképp jelzek. Imádkozok hogy sikerüljön..... Remélem nem csinálok még nagyobb bajt. 

 

Addig is köszönöm.

 

Eneles

 

pegasus66 Creative Commons License 2020.12.03 0 0 16609

Ezt nézd meg!

 

Így kell programozni a kulcsot! Addig ne vidd sehova.

Ja és azért az elem amit beletettél az irányítóba jó ugye? :-) Mert ránk sóznak mindent .....

 

Ahogy mutatja: add rá a gyújtást várj 1 másodpercet és nyomd meg a zárógombot,majd vedd le a gyújtást.

Ezt 4x kell ismételni.

 

https://www.youtube.com/watch?v=e2EICcJx2HI

 

https://www.youtube.com/watch?v=ox1O_hN2o24

 

https://www.youtube.com/watch?v=ox1O_hN2o24

Előzmény: Eneles (16606)
pegasus66 Creative Commons License 2020.12.03 0 0 16608
Előzmény: Eneles (16606)
pegasus66 Creative Commons License 2020.12.03 0 0 16607

Helló!

Menj be egy márkaszervizbe,hogy nézzék meg. Valószínűleg elvesztette a kódot és újra kell programozni.

Ne kísérletezz tovább,nehogy nagyobb legyen a baj.Ők percek alatt újraprogramozzák.Vagy,ha van a közeledben egy autóvillamossági guru,esetleg még az.

Nem tudom elérhető e Neked ezen a weboldalon a szolgáltatás,de telefonon is kapsz biztos információt tőlük mi lehet a gond.

Előzmény: Eneles (16606)
Eneles Creative Commons License 2020.12.02 0 0 16606

Sajnos ha kicseréltem az elemét így se jó , nem nyitja csak kulccsal

. Tönkrement a központi zár? Mitől? Sokba kerül? 

Nagyon szeretem az autót, de még így nem volt alkalmam sokat menni vele, mert ilyenek történnek.... 

Aki tudja hogy mi baja lehet, szívesen fogadom.

Köszi

Móni

 

Előzmény: Eneles (16605)
Eneles Creative Commons License 2020.12.01 0 0 16605

Helló köszi a választ. Közben kiderült hogy az akku megment. Bemèrtèk és nulla. A sok állás sem használt neki. Azóta az a pálya, hogy ma beletettuk az új akksit ,megy. De a hibajel az ki van írva. Valami chek..... Nemtudom pontosan. De ez még a. Borulás előtt gyulladt ki, tehát a borulásnak smemi közé hozzá. A kereknyomas miatt mert a jobb első puhább volt. Fel lett fujtatva de még most is ég a lámpa. Közben meg a központi zár nem működik, illetve csak távirányítóval nem.kulccsal lezárom, lezár és kinyit kulccsal. A potkulccsal ugyanez a helyzet bár az sose volt használva. Lehet hogy az elem van lemerülve bennük? Nem merem kicserélni mert azt hallottam szerelőtol hogy elfelejtheti a programot és újra kell programozni ha nem fogadja az új elemet . 

Az előző tulaj azt mondta hogy ő egyszer cserélt benne elemet és minden ok volt .

Mit csináljak?

Köszi a választ előre

Móni

Előzmény: pegasus66 (16602)
pegasus66 Creative Commons License 2020.11.29 0 0 16604

Helló!

 

Ugyan nem engem kérdeztél,de elmondanám az én véleményemet,ha megengeded.

 

Már régóta szemeztem a civic sedánnal és végre találtam nekem valót és éppen 2008-as. :-) Az autó mindenben jól teljesít.Nekem nagyon tetszik a műszerfal osztottsága, kék színe és természetesen az,hogy minden működikAz autó formája is nagyon bejön.Szépek az első lámpák ,de főleg a hátsók ragadnak meg.Nem mindennapiak,nagyok és főleg "világítanak".Ez ad biztonságot hátulról!

Motorikusan is kitűnő.Alapjáraton alig hallani a hangját,de pörgős,jól húzó motor.(szeretem :-)).Teljesen jól össze van rakva,rozsda sehol,eredeti minden az alján,nem lóg vagy kopott meg semmi,pedig 296000km. van benne.Az autó magyarországi.

Kisvárosban lakom,itt 7.6L a fogyasztása.Horvát nyaralás 2000 km.autópálya 140 tempomat 6.1 liter 2 személy full megpakolva.Kipróbáltam 110-120 között is ott 5,8l. Itt van óriási jelentősége,hogy a benzines kategóriában ritka a 6. sebesség.

Persze mindíg extrát kap üzemanyagban itthon is és külföldön is.Azok a plusz adalékanyagok hosszú távon meghálálják magukat,és a minőségi motorolaj a láncos vezérlés miatt. 

 

Talán nekem ez a gyenge pontja...a csomagtartó.Hétköznapokban teljesen ok,de egy nyaralási pakolásnál a hátsó ülésekre is szükség van.

Szerintem kiváló autó.Nem bántam meg.

 

Üd.: Sanyi

Előzmény: honda1990 (16603)
honda1990 Creative Commons License 2020.11.25 0 0 16603

Hello !

 

Ne haragudj a zavarásért de én egy 2008-as sedan civic vásárlását tervezem és olyan kérdésem lenne mennyire hajlamosak a rozsdásodásra ? Főleg a kerékjárat és a küszöbre gondolok.

Amúgy milyen az autó ?  

Előzmény: devilpip (16573)
pegasus66 Creative Commons License 2020.11.25 0 1 16602

Helló!

Vedd le a sarukat,hogy az autó elektronikáját kizárd.Töltsd fel és mérjél rá 12 vagy 24 óránként.Ha zárlatos,már az első 12 órában is látszani fog a feszültség esése,24-ben pedig főleg.Ha próbalámpát is használsz,azon is látszik majd,hogy halványodik a fénye.

Igen,tönkre mehetett az akksi ütéstől is és attól is,ha tartósan ferdén áll.Ilyenkor a szárazon álló cellák vetemedhetnek és így összeérnek,ez okozza a zárlatot.

Én gariztatnám,ha nincs rajta sérülés.Nem kell azt tudni,hogy mi történt vele.Zárlat és kész.

 

Üdv.:Sanyi

Előzmény: Eneles (16600)
kopiteki Creative Commons License 2020.11.22 0 0 16601

Ki kéne mérni. Egy kisebb csattol is lehet testzárlatos az akksi.

Előzmény: Eneles (16600)
Eneles Creative Commons License 2020.11.22 0 0 16600

Sziasztok! Van egy augusztusban vásárolt Honda civic 2008-as autóm, nagyon jó állapotú.eddig.... volt egy árokba csúszásom a múlt hónapban, szemmel az árokban landoltam. Lökhárító első, sárvédő csere., Meg a ablakmosó tartály eltört az ki lesz cserélve. Összességében még hagyján. Azt mondfa a szerelő, az egész eleje, hűtő, stb úgy elment, vagyis gondolom elcsúszott egy kicsit. De ez még ok. Egy hónapig állt a szerelőnel mire pénteken hazahoztam. Még apróbb nagyobb javítások lesznek, de kész. A gond az, hogy szombaton indítani akartuk( nyomogombos indításu), és semmi. Nem indul. Pár óra akksi töltés után beindult. Aztán este megint töltés reggelig, mert vasárnap akartunk vele menni... hát csak akartunk. Nem indul. Minden létező dolgot elkövettünk de semmi. Amikor vettük a kocsit, a tulaj azt mondta, most tett bele új akkut. Olvastam, hogy az ütközéstol ez esetben árokba csúszastol megszakadhatott az akkuban valami? Meg jó H a szerelőtol haza tudtunk jönni. Ki tudja mi van vele, új akku kell az új helyett?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!