Nekem is ugyan ez a hiba mint neked EGR szelep csere akkor elmút a menet közbeni torpanás rángatás meg minden ilyen,viszont hideginditásnál ugyanazt produkálja,most kicseréltem az izzitó relét nem tudom jelent e valamit de picivel jobb lett.Most inditásnál 5-6 mp füstől és ingadozik de hamar beáll.egyenlőre hagyom így amíg valaki nem mondja meg a tutit.......
sziasztok olyan kérdésem lenne hogy a computer azt irja karosszéria modul nem komunikál,van erre valami olcsó megoldás vagy csere???U2107 a hiba kód...köszönet
Sziasztok! Hölgyismerősöm venne új Corsát, 1.2es motorral, Bp-re.
Tőlem kért tanácsot, de én sem ismerem a mai Opeleket, ezért had kérjek gyors tanácsot tőletek! (biztos sok infó van itt a topikon, de nem nagyon érek rá keresni. Az is segítség, ha tudtok nicknevet mondani pl. hogy kinél találok erről valamit).
Jobb-e fogyazstásban az 1.2 az 1.4-nél, ha főleg város van, de néha vegyes? (mibehogy itt is örök háború van a két motor tulajai között :)
Mi a különbség a két, választható 1.2-es között:
1.2 TWINPORT 51 kW (70 LE)
1.2 TWINPORT 63 kW (85 LE)
Milyen motorok ezek? (szelepszám?, miből lett kifejlesztve? hol csinálják? mely másik autókban van még?)
Van-e valami típushibájuk (VAG motoroknál volt vez.lánc szívás).
Előre is kösz, mindenkinek! Majd igyekszem azért túrni a fórumot.
Sziasztok! 2008as Opel Corsa D Van-hoz keresek csomagtér rolót! A neten nem találtam! Tudnátok segiteni, hogy egyáltalán létezik-e? Vagy jó hozzá más tipusé? Köszönöm előre is!
Sziasztok lenne 4 db gyári 15 disztárcsám eladó ilettve egy fekete gyári fejegység ami szintén eladó ha valakinek ilyenre lenne szüksége jelezen nyugodtan nekem csak ithol prosodik ..
Illetve ha valaki tudna nekem valami jó tanácsot adni müszerfal világitásal kapcsoltaban az írjon köszi..
Nekem egy 1,3-as ugyanilyen dízel corsa-m van annyi külömbséggel, hogy ez 75LE-s 2006-s, de lényegében 100% ugyanaz a motor.
Nálam kb 3 hete jelentkezett ez a probléma és Debrecentől Szolnokig kb. az összes számítógép látta, sok autó és villamossági szerelővel!
Láttam, hogy ezt a bejegyzést Júniusban írtad és szeretnélek megkérni abban, ha azóta sikerült ezt a problémát megoldani a Corsa-n, hogy segíts! Ha nem sikerült még, ígérem én is szólok, ha megvan a probléma!
Sziasztok! Lenne egy problémám, egy kis segítség kellene. Van egy 2007-es Opel Corsám, aminél egy olyan dolog jött be, hogy alapjáraton és a kuplung benyomásakor kb 40-45km/h sebesség után felpörög a motor, és csak a sebességben hagyással és fékezéssel esik vissza. Nincs túlhajtva, a komputer nem ír ki semmi hibát, nem motorvezérlő hiba, nem vákuumdob hiba. Előre is köszönöm a válaszokat!
Sziasztok! Nekem egy 1,3 90LE-s corsam van. Az a problémám, hogy hideginditásnál dobálja az alapjáratot és fehéren füstöl aztán egy pár perc múlva ez a jelenség megszünik. Bár utánna még menet közben még meg meg torpan egyenletes gázadásnál. Az autó 2007-es és két éve van ez a problémám de idáig senki sem tudta megmondani mitől van. Ja és semmi hibaüzenet nincs!!! Ha valaki tud segíteni vagy szintén ilyen baja van, volt akkor ha tudtok megoldást írjatok.
Írj egy motorkódot, az alapján megnézem, biztos ami biztos, de szerintem láncos. Ha láncos, meg kell hallgatni nem zörög-e a lánc, sajnos gyakori, hogy kinyúlik, ilyenkor zörög, ráadásul a vezérlés a lánc nyúlás miatt elállítódik, megnő a károsanyag kibocsátás illetve kis mértékben a fogyasztás is.
Tanácsot szeretnék kérni abban a dologban, hogy nem rég vásároltam egy 2006-os évjáratú Opel Corsa Enjoy 1.4-es szgk-t, amiről az előző tulajdonos azt állította, hogy a vezérlése az nem szíjas hanem vezérműláncos. Az szgk-ban 60.000 km van jó lenne tudni mi az igazság, mert ha szíjas akkor le kellene cserélni a vezérlést nehogy elszakadjon és szétverje a szelepeket. A kézi könyve valamint a szerviz könyve erről semmit nem ír. Ha valaki tud ebben segíteni nagyon meg köszöném! Tisztelettel Zumil!
Tanácsot szeretnék kérni. Javítok egy 2006-os 1.4 es garantáltan 90.000 km-t futott"D"Corsát. Az alaphiba a vízpumpa régi műanyag csatlakozójának tönkremenetele volt ami miatt a hűtővíz elfolyt az autóból. Szerelő kicserélte a vízpumpát. Ezután az ügyfél visszament a szerelőhöz, hogy hol van fűtés, hol nincs ráadásul fehér színű köd van az autó után.:)
Szerelő közölte, hogy hengerfejtömítést cserél, amit el is végzett. DE! A hengerfejet nem nyomáspróbáztatta, nem síkoltatta, termosztátot nem cserélt, gondolom hengerfej csavart sem, azonban töltött hűtőtömítőt a rendszerbe.( Na ez az amit nem kellett volna megtennie. Természetesen az autó nem lett jó, továbbra is maradt a fehér füst ill. a vízfogyasztás és a hol van fűtés, hol nincs jelenség. Szerelő ezután közölte, hogy valószínű repedt, vagy deformálódott a hengerfej, újra le kell szerelni, mert ő ezt nem tudhatta az előző szerelésénél. Természetesen ezt újra ki kell fizetni, közölte. Az agyam ezt hallva nekem is megállt, de túlléptem rajta, úgysem tudok már mit tenni.
Hozzámkerült az utó ilyen előzményekkel, hengerfejet levettem, egyszeű élvonalzóval is jól látható, hogy meg van hajolva a fej a 3. és 4. henger között. Hengerfejeshez elvittem, megcsinálja, lenyomáspróbázza. Azt már csak halkan jegyzem meg, hogy a pillangószelep alján komoly mennyiségű ráégett olaj van. Kérdésre az ügyfél elmondta, hogy ette is az olajat az autó elég szépen. Blokkot szétfűztem, olajlehúzógyűrűk válla szinte teljesen kokszal el van tömődve. A blokk szerencsére nincs vállasra ill. hordósra kopva, így egy gyűrűzéssel megoldható.
Azonban sajnos akkora mennyiségű hűtőtömítét önthettek bele a kocsiba, hogy a motorblokk vízjáratai közöl több szinte teljesen el van tömődve, innen még el tudom távolítani.
Gondolom ez hasonlóképpen lehet a hűtőben és az utastér fűtőradiátorában. Van e tapasztalat, ötlet, hogy ezt az anyagot el lehet- e távolítani, vagy szoktassam az ügyfelemet a hűtő és a radiátor költséges cseréjének gondolatához?
Valaki ismeri ennek a motornak a lehúzási nyomatékait? Hajtókar, főtengely, vezérműtengely.
Kérdésem lenne hozzád és minden fórum látogatóhoz.Hasonló cipöben járok most , mint te jártál a corsa d 1.3 Ecoflex Diesel autommal, hogy ritkán nem veszi a gázt, és csak dadog alapjáraton, és büdös a füstje. Az érdekelne, hogy neked sikerült e, ezt a hibát megoldani, és hogyan?Ha nem ment, akkor valaki tud nekem segíteni?
Egy olyan kérdésem lenne, hogy Corsa d 1.3 cdti ecoflex 111 years, a közép konzolon a kijelzőn hőmérséklet helyett egy F betű látható, mi ilyenkor a baj?? köszi
Olyan kérdésem lenne, hogy olajat milyen sűrűn célszerű cserélni, vagy rátölteni, illetve corsa d-hez melyik a legjobb minőségű olaj, amit beszerezhetnék, továbbá hol?
Gondoltam feltöltöm ide is hátha érdekel valakit így tavasz elején.
Autó eladás miatt lett egy eladó nyári felni garnitúrám:
Oz 35th Anniversary (16" 4x100 ET42) Sérülésmentes, sosem volt megütve, padkázva, a kupakok pedig újak. (az egyiket valaki megpróbálta lelopni, eltörnie sikerült, úgyhogy kapott egy új gyári készletet)
Hello nekem egy opel corsa d-m van 1.3 cdti .A gondom a következő lenne:Alapjáraton pöcsögés egy óra mulva füstöl és nagyon büdös.van e vainek hasonló problémája vagy ha tud segiteni irjon!Köszi!
Igen, hosszabb 5 centivel, meg magasabb, aminek mondjuk átlagos vezető esetén nincs túl nagy jelentősége (a konfortérzet persze jobb a nagyobb fejtér miatt). Viszont a Corsa szélesebb picit, szerintem nincs olyan hatalmas méretdifferencia a két kocsi közt.
Kényelemre nem tudom jobb-e, Merivából csak OPC-t próbáltam, amiben ugye nem széria ülések vannak.
Mellesleg 1.4 Enjoy esetén a Corsa 400e-rel olcsóbb (ez pedig nekem nem az "egy árban"-t jelenti, a szérialista különbsége gyakorlatilag egy CD lejátszó a Meriva javára) , cserében sokkal jobb az úttartása, sokkal dögösebb és szebb a megjelenése, kisebb a súlya, ami miatt jobban gyorsul és kevesebbet is fogyaszt.
Igen, az összehasonlítási alap sokat számít. Különösen az előzőleg vezetett autókkal. Volt szerencsém pár nagyobb teljesítményű kocsit is vezetni, így a dízel 90 lova is kevés nekem, hát akkor az az 1 literes milyen lehet... Városban még csakcsak el lehet döcögni vele, de városon kívül... Ez még oké is lenne, ha a Corsa nem nőtte volna túl a városi kisautó méretet.
Hát érdekes amit mondassz. Nekem a 90 lovas dízel épp elég az autóba, én erre nem mondanám, hogy gyorsul. Lendületes autózáshoz éppen jó. Az 1 literes motorral elég vicces lehet, és ehhez nem hinném, hogy ki kell próbálni.
- "A oszlop nem takar sokat? (Suz SX4 1 katasztrófa)" Egyáltalán nem. - A C oszlop inkább zavar hátralátáskor. (3 ajtósom van)
- "index megszokható?" Nekem már hiányozna, ha nem így működne:) Igaz, korábban Focust vezettem sokat, amiben szintén 3-at indexel, ha csak kicsit nyomod. Szerintem ez nagyon kellemes funkció. A Corsában ugye rátettek mégegy lapáttal, de a működése ugyanaz, mint bármelyik autóéban. Egyszerűen nem értem, miért ijednek meg páran tőle. Itt is ugyanúgy visszafele pöccinted a kart, ha nem akarod, hogy indexeljen tovább, és ugyanúgy ha egyenbe áll a kormány, abbahagyja, mint minden más kocsiban... Csak itt kicsit elektronikusabban oldották meg, és a kar nem marad fixen lent vagy fent. Ennyi.
Mellesleg az összes műszer hasonló elven működik, így nagyon gyorsan rá lehet érezni, és nekem már ez mind hiányozna:)
- "Szervízdíj (benzin)?" Majd 30e km-nél beszámolok róla:)