Hát kipufogó ügyben sajnos nincs sok választasunk, ami azt illeti én az Akrapovicot választottam a 4.5-hez, ami kb.190-220E-nél van valahol.Van még G.P.R dob, Silmoto ami ugyan úgy néz ki mint a gyári dob a csővel.Van még az Arrow-nak de azt csak 2008-tól lehet felrakni a masinákra.Láttátok már a jövő RXV-jét.Itt van.
a mille-nél szedettem ki gázmarkulat kippufogo befecskendező-ben van megfolytva!meg vgyok elégedve pedig tavalyi öninditó problémas változat de a millenél ezt is orvosoltak!
Nekem mille volt és ugyanez volt a véleményem mint neked egy nagyon jó és üzembiztos kis motor.pont ezért vettem megint apriliát sztem nem lessz ezzel semmi
hello nem akartam inni elöre a medve nővére,de kiszedték a folytast az 550-böl! amig meg volt folytva nem voltam benne biztos hogy ezzel a motorral lehet majd valaha is valamit kezdeni.Folytva olyankevés fordulatot lehet vele elérni hogy szoszerint egy szenvedés a motornak a müködés. folytas ki ahol edig meghalt a fordulat most katapultal a kis gépezet elsö 3nap lefárasztott és megint csak elgondolkodtam hogy jo lóra tettem e, mert ilyen gázreakcióra nem szamitottam egyilyen enduronal a legkisseb gzra is emelkedik 3-ig utána rajtad mulik.Nekem egy kicsit szokatlan volt egy husky te400 után,de most már nagyon jó barátok vagyunk minden roszba velem tart, a motort mindennap használom és idáig nem hagyott cserben soha!
volt ma szerencsém kipróbálni egy zsir 1 hónapos 530excr-t nem rossz de én inkább
megmaradnék a jó kis puha brutál teljesitményű 5.5 apriliám melett sztem a két motort nem lehet egy lapon emliteni ui.:ha vki irogatnaide vmiket nagyon örülnék neki köszi
Bizonyos modelleken azért nincsen olajnyomásjelző, mert nincs fizikai értelemben vett olajnyomás. Ugyanis szóró olajzású. Az olajpumpa csak a szűrőn viszi át az olajat és juttatja el azokra a helyekre, ahonnan már szórással kerül tovább. Ha nem jól írtam, majd stunt kijavít. Keresek majd az olajzásról egy ábrát.
Amúgy meg nemtudom hogy értesültetek e róla hogy toronymagasan az SXV nyerte a supermoto bajnokságot!1 hengereseket a porba alázza.Csak tudni kell vezetni.
KTM ről meg ne beszéljünk mert sokkal drágább és olyan alapvető dolgokat hagynak le egyes modellekről mint az olajnyomás visszajelző.Nem 1 ember szívta meg ezzel.És máris bosszankodik az ember hogy kb 100.000Ft ot költ az ember rá amikor egy sima visszajelzővel megoldhatta volna a gyár.De egyébként minden szempontból jó a KTM.Erős, könnyű, drága.Versenyzésre született.
Apriliának meg az a hátránya hogy olasz.Erős motor, igényes kidolgozás meg minőségi alkatrészek.De a fenntartása sok pénzt kíván.És azért mert aprilia minden 3szor annyiba kerül hozzá mint máshoz.
Mindenkinek szíve joga hogy mit választ.Én mondjuk Apriliából csak utcait vennék :) Nem lenne szívem összesarazni meg eldobni vagy valami.KTM et direkt erre gyártották.Nem is néz ki jól tisztán :D
Alkalmam van hogy itt legyek Östersundba a Sved Enduro VB-n.Ma erkeztem föl,15cm-ho,a motorokon szöges gumi, mint a F1-en,csapatkamionok, a depo egy repulogephangarba van,ahol tele szerelökkel,alkatresz hegyek stb.Ha valaki megmondja nekem,hogy hogyan tudom fölrakni a videot,akkor szivesen megosztanam veletek az elmenyemet.Majd irok me´g,most megyek aludni,hogy holnap friss es ude legyek.
Most lehet hogy sokan haragúgni fognak rám, de ha több pénzem lett volna, akkor biztos én is KTM-t vettem volna. Az indokom az, hogy nekem is vannak barátaim akik a sárgával mennek, de Ők nem ülnek annyit a fórumok elött mint én, és nem költenek rá még kb. 300e hogy végre motorozni lehessen vele.Kitartó vagyok az a szerencse.