Sziasztok. Egy 2014-es Honda cr-v 2.2 i-dtec motoros automata váltós, összkerekes exe. felszereltségű (161e km) autóm van. Az lenne a kérdésem,hogy ebben a váltóban bontás nélkül két jeladó cserélhető. Melyik miért felelős? Az egyik valami fordulatszám szenzor. Az autó hibája az,hogy véletlenszerűen 2500as fordulat felett (kb 132 km/h) hibakód nélkül vissza lassít 70-80 km/hra. A fordulat 800ra esik vissza. Majd újra gyorsul az eredeti sebességre. Csinálta már 140 km/h sebességnél is. A diagnosztima nem jelez hibát. Cserélve: túrbó, vákum szelep es csövek, map szenzor, az egr időlegesen le lett dugózva,de az sem segített. Cserélve a váltóban az egyik szenzor. De nem segített. A hiba sajnos nem állandó. Tudjuk,milyen körülmények közötf jön elő,de nem mindíg sikerül produkálni. Tippje valakinek? Amúgy nyomott áron eladó, ha érdekel valakit. Köszi a választ.
Segítséget szeretnék kérni. Az autóval kanyarodva főként kisebb sebességgel haladva és jobban alá szedve a kormányt ropogó hang hallatszik. Egyenesen közlekedve semmi sem hallatszik.
Valakinek van ezzel kapcsolatban valami tapasztalata mi lehet a probléma?
Sziasztok! Ha útvonaltervezésnél köztes célt adok meg, ott is kéri az utca/házszámot. Van e mód arra, hogy csak azt állítsam be, hogy az adott települést érintse?
Eddig úgy hidaltam át, hogy beírtam egy ottani utca/házszámot, de ez körülményes és gyakran kerülőt okoz.
Én is szeretem a nagy autókat, de ha az anyagi lehetőségeim úgy alakulnának, habozás nélkül visszaülnék egy kisautóba, mint ahogy abból ültem át a nagyba is. De nem vagyunk egyformák.
De hogy legyen érdemi rész is:
Tudja esetleg valaki, hogy gen3 kézi benzinesben a fékfolyadék ill. kuplungfolyadék kb. mekkora mennyiség cserénél? Nyilván függ attól, hogy az átöblítés alatt "véreztetésnél" mennyi megy el, ezért tényleg csak saccra érdekelne, mivel a leírásban erről semmit nem találtam.
Mi is kicseréltük a csuklókat a bal oldalon. A külső Jakoparts, a belső Carmaxon (amit ajánlottál) Úgy tűnik, tényleg ez volt a hibás, mert megszűnt a recsegés kanyarodaskor.
Tegnap nagyon elkezdett rázni, 70-100Km/h között. Máshogy, de az egész kasznit berázta, kicsit lassabb de nagyobb kilengésekkel, mint korábban.
Szervízben kiderült, h. sajnos a korábbi rossz támcsapágy miatt, kikészült a két éves jobb belső féltengelycsukló. Szóval most cserés lesz megint. Ha korábban észreveszik a támcsapágy hibát, ez most nincs. Rendeltem támcsapágyot is, 5000Ft, meg belső féltengelycsuklót 16500Ft, Carmaxon, ha valakinek kellene)
Nem egyről beszélünk, azt hiszem. Az enyémen egészen biztos nincs hely becsavarható szemnek. Ami meg oda van hegesztve, az annyira kis vézna (a szem és a hegesztés is) hogy képtelenségnek tartom hogy azt vontatásra tervezték. Persze kettőt összekötve egy tow barral talán lehetne húzni, de nem életbiztosítás.
A hátsó szemre, amit mutattál, a crvowners oldalon is azt írják, hogy "That hook cannot pull anything. It is for tying the CR-V down while your CR-V is being transported on a flat bed only. There is no useful load it can support."
Hát nem tudom, a leírások szerint a hátsó középső és az elöl lévő két szem csak a tréleren való rögzítésre való, a Haynes is kiemeli hogy annál fogva tilos vontatni.
Elöl hova kéne becsavarni? Létezik hogy még 5 év után is van ismeretlen része az autómnak? :-)
Nem "szokás" húzogatni, oké, persze, de csak lehet olyan eset, hogy mégis menteni kell valakit, nem? Ahova azért nem kell tréler, de nem elég megtolni sem. És horog sincs minden autón.
Hú, de rég írtam már ide... Szerintetek miért nincs a második generációs CR-V-n (a többit nem ismerem) sem elöl, sem hátul vonószem? Az összkerék miatt nem lehet vontatni, ez oké, de hogy ne lehessen vele egy másik autót sem kihúzni mondjuk hóból, sárból, árokból?
Én a belsőt és külsőt is tőlük vettem: carmaxon.com
A belső, ami máshol 50.000Ft körül van, vagy felette, náluk 14.949Ft volt, a külső pedig 9100Ft. Szerintem verhetetlen ár. Facén keress rájuk, kérj ajánlatot alvázszám alapján, gyorsan kapsz majd kedvező választ. Korrektek voltak. :-)
Szerintem is féltengelycsukló lesz. Nekem csak kigyorsításkor, vagy emelkedőn fel leterhelve, bizonyos sebességtartományban csinálta a balhét. Ha kanyarban és gáz nélkül is érzed, akkor vszínű külső csukló lesz az. Minden irányú kanyarban, vagy egyik irányba rosszabb?
Nekem az van, hogy kanyarodaskor, vagy 1., 2. sebességben egyenesen haladva a gázről lelépve (terhelésváltáskor) kattogó hang hallható az első futómű felől. Több szerviz nézte már, szerintük féltengelycsukló. Nem lehet, hogy emiatt, amit írtál?
Leírom, hátha közületek valakinek hasznos lesz, én sokat szívtam miatta, de meg van a megoldás!
Gen 2. Cr-v, 2.0 benzines, a megvételt követően nem sokkal kigyorsításkor beremegett az autó.
Első körben lett cserélve egy külső féltengely csukló. Helyzet változatlan, cserélve a másik is.
Helyzet kicsit jobb, de még mindig nagyon beráz, cserélve az egyik belső csukló is, majd, mivel nem segített a másik belső is. Kicsit jobb lett, de hamar újra nagyon berázta... A szerelők feltették a kezüket.
ami szerint a segéd féltengely támcsapágy okozhat ilyet.
Elvittem az autót egy másik szerelő csapathoz, kértem, hogy ezt cseréljék, úgy itélték meg, hogy a segédféltengely végén a "fogazat" kopott és ez a baj. Vettem hát egy bontottat.
Amikor kikerült a régi, még langyosan, érezhető volt a támcsapágy nagy oldal irányú kotyogása. Szerencsére a bontottnál csak minimális volt.
Bekerült a bontott, végre nem remeg az autó kigyorsításkor!
Konklúzió: Varga Tibornak az autovizsgalat.hu -tól teljesen igaza volt, a támcsapágyat kell ellenőrizni először, itt is az volt a baj. (Vigyázz! Csak kiszerelve érezhető a kotyogás!)
Remélem pár felesleges kört spóroltam Nektek, vagy a megoldáshoz segítettem valamit. :-)
Leírom, hátha közületek valakinek hasznos lesz, én sokat szívtam miatta, de meg van a megoldás!
Gen 2. Cr-v, 2.0 benzines, a megvételt követően nem sokkal kigyorsításkor beremegett az autó.
Első körben lett cserélve egy külső féltengely csukló. Helyzet változatlan, cserélve a másik is.
Helyzet kicsit jobb, de még mindig nagyon beráz, cserélve az egyik belső csukló is, majd, mivel nem segített a másik belső is. Kicsit jobb lett, de hamar újra nagyon berázta... A szerelők feltették a kezüket.
ami szerint a segéd féltengely támcsapágy okozhat ilyet.
Elvittem az autót egy másik szerelő csapathoz, kértem, hogy ezt cseréljék, úgy itélték meg, hogy a segédféltengely végén a "fogazat" kopott és ez a baj. Vettem hát egy bontottat.
Amikor kikerült a régi, még langyosan, érezhető volt a támcsapágy nagy oldal irányú kotyogása. Szerencsére a bontottnál csak minimális volt.
Bekerült a bontott, végre nem remeg az autó kigyorsításkor!
Konklúzió: Varga Tibornak az autovizsgalat.hu -tól teljesen igaza volt, a támcsapágyat kell ellenőrizni először, itt is az volt a baj. (Vigyázz! Csak kiszerelve érezhető a kotyogás!)
Remélem pár felesleges kört spóroltam Nektek, vagy a megoldáshoz segítettem valamit. :-)
Sziasztok!Segítsetek kérlek! Hogy lehet leszedni az 1-es CR-V-ról a tetőkorlátot? A középső tartóval nem boldogulok, nem tudom leszedni a borítást róla, letörni meg nem szeretném.