Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Rábört83 Creative Commons License 2021.07.30 0 0 10628

Sziasztok. Egy 2014-es Honda cr-v 2.2 i-dtec motoros automata váltós, összkerekes exe. felszereltségű (161e km) autóm van. Az lenne a kérdésem,hogy ebben a váltóban bontás nélkül két jeladó cserélhető. Melyik miért felelős? Az egyik valami fordulatszám szenzor.
Az autó hibája az,hogy véletlenszerűen 2500as fordulat felett (kb 132 km/h) hibakód nélkül vissza lassít 70-80 km/hra. A fordulat 800ra esik vissza. Majd újra gyorsul az eredeti sebességre. Csinálta már 140 km/h sebességnél is. A diagnosztima nem jelez hibát.
Cserélve: túrbó, vákum szelep es csövek, map szenzor, az egr időlegesen le lett dugózva,de az sem segített. Cserélve a váltóban az egyik szenzor. De nem segített. A hiba sajnos nem állandó. Tudjuk,milyen körülmények közötf jön elő,de nem mindíg sikerül produkálni.
Tippje valakinek?
Amúgy nyomott áron eladó, ha érdekel valakit.
Köszi a választ.

Puzso03 Creative Commons License 2021.07.26 -1 0 10627

Sziasztok 

Honda Cr-v 2007

Segítséget szeretnék kérni. Az autóval kanyarodva főként kisebb sebességgel haladva és jobban alá szedve a kormányt ropogó hang hallatszik. Egyenesen közlekedve semmi sem hallatszik. 

Valakinek van ezzel kapcsolatban valami tapasztalata mi lehet a probléma? 

Hoozsoo Creative Commons License 2021.07.26 0 0 10626

Garmin Navigator 2016 Honda CR-V

 

Sziasztok! Ha útvonaltervezésnél köztes célt adok meg, ott is kéri az utca/házszámot. Van e mód arra, hogy csak azt állítsam be, hogy az adott települést érintse?

Eddig úgy hidaltam át, hogy beírtam egy ottani utca/házszámot, de ez körülményes és gyakran kerülőt okoz.

 

Köszönettel várom a hozzászólásokat.

Törölt nick Creative Commons License 2021.06.23 0 0 10625

Én is szeretem a nagy autókat, de ha az anyagi lehetőségeim úgy alakulnának, habozás nélkül visszaülnék egy kisautóba, mint ahogy abból ültem át a nagyba is. De nem vagyunk egyformák.

De hogy legyen érdemi rész is:

Tudja esetleg valaki, hogy gen3 kézi benzinesben a fékfolyadék ill. kuplungfolyadék kb. mekkora mennyiség cserénél? Nyilván függ attól, hogy az átöblítés alatt "véreztetésnél" mennyi megy el, ezért tényleg csak saccra érdekelne, mivel a leírásban erről semmit nem találtam.

Üdv! Abracadabraca

smorgasbord Creative Commons License 2021.05.29 0 0 10624

Én semmit, mert nem tudok vezetni, de a férjem tud.

Előzmény: pirosalmabumm (10623)
pirosalmabumm Creative Commons License 2021.05.29 0 0 10623

egy fillér nélkül mihez kezdenél vele?

Előzmény: smorgasbord (10621)
kljr Creative Commons License 2021.05.29 0 0 10622

RD1

 

smorgasbord Creative Commons License 2021.05.15 0 0 10621

Sziasztok!

 

Szeretnék egy Honda CRV-t kapni ajándékba. 20 éves példány is jó. Sajnos nincs egy fillérem se.

darkdog73 Creative Commons License 2021.05.15 0 0 10620

Mi is kicseréltük a csuklókat a bal oldalon. A külső Jakoparts, a belső Carmaxon (amit ajánlottál) Úgy tűnik, tényleg ez volt a hibás, mert megszűnt a recsegés kanyarodaskor.

Köszi a tippet. 

Előzmény: Barebow. (10619)
Barebow. Creative Commons License 2021.04.28 0 0 10619

UPDATE! :-(

 

Tegnap nagyon elkezdett rázni, 70-100Km/h között. Máshogy, de az egész kasznit berázta, kicsit lassabb de nagyobb kilengésekkel, mint korábban. 

Szervízben kiderült, h. sajnos a korábbi rossz támcsapágy miatt, kikészült a két éves jobb belső féltengelycsukló. Szóval most cserés lesz megint. Ha korábban észreveszik a támcsapágy hibát, ez most nincs. Rendeltem támcsapágyot is, 5000Ft, meg belső féltengelycsuklót 16500Ft, Carmaxon, ha valakinek kellene)

Előzmény: Barebow. (10605)
Bmrenault Creative Commons License 2021.04.03 0 0 10618

Na és néztem hogy hol a helye akkor dobta ki a gép.

Az első becsavarható vonószem se a legjobb más tipusnál szerintem. Mondjuk vészhelyzetben leszarom.

Azt is vedd figyelembe hogy a gyár költséghatékony, ha nincs rá igény nem lesz rajta mert spórolnak aki meg akar majd okosba megoldja.

Pl tetőcsomagtartó, tipuson van de nincs meg a tartókonzol ha nem úgy rendelték.

Ez kia. Én megoldottam.

Előzmény: Bmrenault (10617)
Bmrenault Creative Commons License 2021.04.03 0 0 10617

Aszonynak mk1 volt. Én csak nézem mk2 ket egyenlőre

Előzmény: kivi (10616)
kivi Creative Commons License 2021.04.03 0 0 10616

Nem egyről beszélünk, azt hiszem. Az enyémen egészen biztos nincs hely becsavarható szemnek. Ami meg oda van hegesztve, az annyira kis vézna (a szem és a hegesztés is) hogy képtelenségnek tartom hogy azt vontatásra tervezték. Persze kettőt összekötve egy tow barral talán lehetne húzni, de nem életbiztosítás.

A hátsó szemre, amit mutattál, a crvowners oldalon is azt írják, hogy "That hook cannot pull anything. It is for tying the CR-V down while your CR-V is being transported on a flat bed only. There is no useful load it can support."

Mindegy, el tudom engedni, de nekem ez furcsa.

Előzmény: Bmrenault (10615)
Bmrenault Creative Commons License 2021.04.03 0 0 10615

Pedig azok. Becsavarható vonoszemet dobott a gép.

Hátúl középen elől a kettő. Ráolvastam máshol simán vontatnak vele.

Elől v alakba akasztva valami plusszal. Átalakitáskor meg base plate nek hivják. Univerzális vonoszem pl

Előzmény: kivi (10614)
kivi Creative Commons License 2021.04.03 0 0 10614

Hát nem tudom, a leírások szerint a hátsó középső és az elöl lévő két szem csak a tréleren való rögzítésre való, a Haynes is kiemeli hogy annál fogva tilos vontatni.

Elöl hova kéne becsavarni? Létezik hogy még 5 év után is van ismeretlen része az autómnak? :-)

Nem "szokás" húzogatni, oké, persze, de csak lehet olyan eset, hogy mégis menteni kell valakit, nem? Ahova azért nem kell tréler, de nem elég megtolni sem. És horog sincs minden autón.

Előzmény: Bmrenault (10613)
Bmrenault Creative Commons License 2021.04.03 0 0 10613

Hátul középen, előre meg a vonószem van a csavaros.

https://www.crvownersclub.com/threads/weight-rear-tow-hook.198786/#lg=thread-198786&slide=0

 

Mért ne lehetne vontatni? Nem feszül össze, üresben hagyva.

Őőő ezt már nem igazán szokás legalábbis másokat huzgálni. Én a vonóhorgot használom erre.

Előre meg fel lehet tenni egy szép keresztrúdat vonószemmel. Ahová a galytöröt teszik...

Amúgy lehet hogy gyalogosbiztonság miatt mikor fekszik az okos az uton ne álljon a fejébe a vonószem...

Előzmény: kivi (10612)
kivi Creative Commons License 2021.04.02 0 0 10612

Hú, de rég írtam már ide...
Szerintetek miért nincs a második generációs CR-V-n (a többit nem ismerem) sem elöl, sem hátul vonószem? Az összkerék miatt nem lehet vontatni, ez oké, de hogy ne lehessen vele egy másik autót sem kihúzni mondjuk hóból, sárból, árokból?

darkdog73 Creative Commons License 2021.03.31 0 0 10611

Írtam neked mailt. 

Előzmény: Barebow. (10609)
darkdog73 Creative Commons License 2021.03.24 0 1 10610

Köszi, írtam nekik. Holnap fel is hívom. 

Előzmény: Barebow. (10609)
Barebow. Creative Commons License 2021.03.24 0 0 10609

Én a belsőt és külsőt is tőlük vettem: carmaxon.com

 

A belső, ami máshol 50.000Ft körül van,  vagy felette, náluk 14.949Ft volt, a külső pedig 9100Ft. Szerintem verhetetlen ár. Facén keress rájuk, kérj ajánlatot alvázszám alapján, gyorsan kapsz majd kedvező választ. Korrektek voltak. :-)

Előzmény: darkdog73 (10608)
darkdog73 Creative Commons License 2021.03.23 0 0 10608

Inkább balra, és gázadáskor. Utángyártottra van tipped, honnan? 

 

Előzmény: Barebow. (10607)
Barebow. Creative Commons License 2021.03.23 0 0 10607

Szerintem is féltengelycsukló lesz. Nekem csak kigyorsításkor, vagy emelkedőn fel leterhelve, bizonyos sebességtartományban csinálta a balhét. Ha kanyarban és gáz nélkül is érzed, akkor vszínű külső csukló lesz az. Minden irányú kanyarban, vagy egyik irányba rosszabb?

Előzmény: darkdog73 (10606)
darkdog73 Creative Commons License 2021.03.23 0 0 10606

Nekem az van, hogy kanyarodaskor, vagy 1., 2. sebességben egyenesen haladva a gázről lelépve (terhelésváltáskor) kattogó hang hallható az első futómű felől. Több szerviz nézte már, szerintük féltengelycsukló. Nem lehet, hogy emiatt, amit írtál?

 

2.2 dízel 2006-os

Előzmény: Barebow. (10605)
Barebow. Creative Commons License 2021.03.22 0 0 10605

Bocsi, a nick nem volt jó...

 

 

Sziasztok!

 

Leírom, hátha közületek valakinek hasznos lesz, én sokat szívtam miatta, de meg van a megoldás!

 

Gen 2. Cr-v, 2.0 benzines, a megvételt követően nem sokkal kigyorsításkor beremegett az autó. 

Első körben lett cserélve egy külső féltengely csukló. Helyzet változatlan, cserélve a másik is. 

Helyzet kicsit jobb, de még mindig nagyon beráz, cserélve az egyik belső csukló is, majd, mivel nem segített a másik belső is. Kicsit jobb lett, de hamar újra nagyon berázta... A szerelők feltették a kezüket.

 

A vezess.hu-n láttam egy videót (https://www.youtube.com/watch?v=qfEtba8EoXg) (5:30)

ami szerint a segéd féltengely támcsapágy okozhat ilyet. 

 

Elvittem az autót egy másik szerelő csapathoz, kértem, hogy ezt cseréljék, úgy itélték meg, hogy a segédféltengely végén a "fogazat" kopott és ez a baj.  Vettem hát egy bontottat. 

 

Amikor kikerült a régi, még langyosan, érezhető volt a támcsapágy nagy oldal irányú kotyogása. Szerencsére a bontottnál csak minimális volt. 

 

Bekerült a bontott, végre nem remeg az autó kigyorsításkor!

 

Konklúzió: Varga Tibornak az autovizsgalat.hu -tól teljesen igaza volt, a támcsapágyat kell ellenőrizni először, itt is az volt a baj. (Vigyázz! Csak kiszerelve érezhető a kotyogás!)

 

Remélem pár felesleges kört spóroltam Nektek, vagy a megoldáshoz segítettem valamit. :-)

 

A bűnös csapágy a tengelyen:

Társasházi lakások Creative Commons License 2021.03.22 0 0 10604

Sziasztok!

 

Leírom, hátha közületek valakinek hasznos lesz, én sokat szívtam miatta, de meg van a megoldás!

 

Gen 2. Cr-v, 2.0 benzines, a megvételt követően nem sokkal kigyorsításkor beremegett az autó. 

Első körben lett cserélve egy külső féltengely csukló. Helyzet változatlan, cserélve a másik is. 

Helyzet kicsit jobb, de még mindig nagyon beráz, cserélve az egyik belső csukló is, majd, mivel nem segített a másik belső is. Kicsit jobb lett, de hamar újra nagyon berázta... A szerelők feltették a kezüket.

 

A vezess.hu-n láttam egy videót (https://www.youtube.com/watch?v=qfEtba8EoXg) (5:30)

ami szerint a segéd féltengely támcsapágy okozhat ilyet. 

 

Elvittem az autót egy másik szerelő csapathoz, kértem, hogy ezt cseréljék, úgy itélték meg, hogy a segédféltengely végén a "fogazat" kopott és ez a baj.  Vettem hát egy bontottat. 

 

Amikor kikerült a régi, még langyosan, érezhető volt a támcsapágy nagy oldal irányú kotyogása. Szerencsére a bontottnál csak minimális volt. 

 

Bekerült a bontott, végre nem remeg az autó kigyorsításkor!

 

Konklúzió: Varga Tibornak az autovizsgalat.hu -tól teljesen igaza volt, a támcsapágyat kell ellenőrizni először, itt is az volt a baj. (Vigyázz! Csak kiszerelve érezhető a kotyogás!)

 

Remélem pár felesleges kört spóroltam Nektek, vagy a megoldáshoz segítettem valamit. :-)

 

A bűnös csapágy a tengelyen:

Bagaba Creative Commons License 2021.03.21 0 0 10603

Sziasztok!Segítsetek kérlek! Hogy lehet leszedni az 1-es CR-V-ról a tetőkorlátot? A középső tartóval nem boldogulok, nem tudom leszedni a borítást róla, letörni meg nem szeretném.

captainb Creative Commons License 2021.02.04 0 0 10602

Ez iránt tényleg ekkora a tolongás?

 

Előzmény: captainb (10594)
mj620di Creative Commons License 2021.01.27 0 0 10601

Van valakinek tapasztalata kormanymü felújitó céggel Bp en?

mj620di Creative Commons License 2021.01.27 0 0 10600

Kicseréltem , de sajnos a bontott is rossz ill.még rosszabb! Úgyhogy felújíttatom az eredetijét!

Előzmény: oceanwave (10599)
oceanwave Creative Commons License 2021.01.26 0 0 10599

Nekem a szerelő azt mondta, hogy nem nagy cucc kicserélni. Lehet, hogy ha szakemberre bíznád, akkor nem lenne vele annyi cumi. 

Előzmény: mj620di (10598)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!