egyebkent a veloce megfontolando, (tobblet fogyasztas, bonyibb es dragabb alapszervizek)sztem csak annak eri meg akinek feltetlen kell a 4 kerekhaktas..
amugy a szimpla hatsokerek igen fincsi ahogy tol..🤪
Igen, a Giulia (különösen a Veloce) nagyon tetszett volna, csakhát, mint írtam...
Soha nem volt még automata autóm korábban. Nem is nagyon vágytam rá, tálán kicsit tartottam is tőle. Mindenki azt mondta, hogy hamar meg fogom szokni, és már nem fogok kézi váltósat venni utána. Lehet, hogy igazuk lesz. :)
Szerintem jó választás volt, anno a NeroM5 ben nézegettem egy szerviz alatt, nekem kényelmesnek tűnt az 500X a Bravohoz képest, -nekem anno alap ülések voltak.
A nejemnek is szerettünk volna a Grande után, de kevés eladó volt akkor és nagyon magas árakon. :( Aztán 2017 -es Fiesta lett, amit egyébként nem bántunk meg.
Milyen Alfát szerettél volna? remélem a Giuliával szemeztél.. :) Az enyém már 6. éves, rohan az idő.
Bitang jó autó, hibátlan és kezdeti huhogás ellenére baromi jól tartja az árát, és nem az általános infláció miatt.
Sok -sok balestmentes utat!
ui:
jahh igen, az automataváltó piros pont, imádni fogod! Azt gondolom az új Tipóban is ez van, próbáltam tezstvezetésen, jól tette a dolgát a 6 sebességes váltómű. :)
Fiat 1.4 16 v. 95 Le. Reggel nehezen indúl. Remeg dadog. De egy fél perc múlva kiegyenesedik a járása. Utána szépen indúl szépen jár. Gyertya új. Szép őzbarnák. Folytószelepet tiszta. Valami ötlet? Köszönöm
Nekem az 500 nem jön be, de ennek a léptéke valahogy más, talán az egyetlen kezelhető méretű, szóval meg tudom érteni a választást. (ez is nemdohányzó fogorvos nyugdíjas tulajé volt? :-))
A kép csalóka. :) Simán elférek benne. Kb. akkora a hely, mint a Bravo-ban. Az ülés abban is teljesen hátra volt tolva. Mögöttem úgyse nagyon ül senki.
2019 áprilisi, van benne 73.000 km. A motor, mint a Bravoé volt: 1332 köbcenti, 150 ló. Automata + van benne minden földi jó. Nekem még túl sok is. :)
Az enyémben már 220 volt. Az égvilágon semmi baja nem volt, de most kellett volna egy nagy szerviz, gumi, jövőre műszaki, stb. Nem akartam megvárni, míg esetleg megadja magát. Mondjuk, sokat így sem kaptam érte. Jól jár vele valaki.
Húha! Mi lesz helyette? Ma pont Bravoval voltam dolgozni. Nagyon jól megy, normál vezetésre teljesen elég. Ugye 130 ezer van benne, nagyon jó állapotú, semmi nem zörög. Nem is cserélném ki, pedig nekem is mindig új autóim voltak...
A mai napon megváltam hű társamtól. Közel 11 éven át hibátlanul teljesített és még kissé megöregedve is tökéletes állapotban volt. Nem is értem, miért kellett megválni tőle. Na, most már mindegy! 😉
A hibajelenség amit leírtam turbo hiba volt. Tehát 1800-as fordulat, nem gyorsítasz/nem lassítasz, csak tartod gázon és be-be dadog, mintha a porlasztó kihagyna, gyorsítás/erő hibátlan volt, alatt/felette fordulaton semmi hibára utaló jel/viselkedés. Semmilyen alap/közismert egyéb turbó hibára utaló jel nem volt, nem füstölt, nem ment el a teljesítmény, nem volt rendellenes fütyülő hang, stb.
Egész középrészét kellett cserélni/felújítani a turbónak. Wizzard csinálta, tökéletes lett.
Tömítés készletet is megvenni és olajcserét ne feledd ha így jársz.