Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Fejes Attila Creative Commons License 2017.01.25 0 0 2628

Üdv, azokat cserélem, újjat kap.

Előzmény: GaspiW123 (2627)
GaspiW123 Creative Commons License 2017.01.24 0 0 2627

Üdv, 

 

vegyél hozzá 4 új, 200-ashoz való tűzkarikát...

Előzmény: Fejes Attila (2623)
t.zsolti Creative Commons License 2017.01.22 0 0 2626

van 200-as és 240/300-as előkamra. különböznek.

Előzmény: Fejes Attila (2625)
Fejes Attila Creative Commons License 2017.01.22 0 0 2625

köszi.

Előzmény: t.zsolti (2624)
t.zsolti Creative Commons License 2017.01.22 0 0 2624

Kulonbozoek lehetnek az elokamrak. Celszeru lenne egyformanak lenni, kis juk.

Előzmény: Fejes Attila (2623)
Fejes Attila Creative Commons License 2017.01.22 0 0 2623

Üdv, 1984-W123-200D-ből kivettem a porlasztócsucsokat, és az alattuk lévő alátétet. Akkor vettem észre, hogy az1-2hengernél kissebb fúrat van, míg a 3-4hengernél nagyobb, itt látom az izzító gyertyákat.. Ez befolyásolja a motor müködését?

t.zsolti Creative Commons License 2017.01.12 0 0 2622

Volt nalam egy 200d , hasonlo idojarasi korulmenye kozott az enyem kb 2*  annyi km alatt melegedett ugyan annyi hofokra

Előzmény: tailor13 (2621)
tailor13 Creative Commons License 2017.01.12 0 0 2621

Az furcsa. 300D-m nem volt, a négyhengeresbe meg bontottan vettem az utángyártott hűtőt is, újjal nincs tapasztalatom. Most is bontott Behr van a 240D-ben, ha jól tévedek (volt már benne pár, az egyik folyt, a másik csak könnyezett, ez most végül jó).

Előzmény: t.zsolti (2619)
t.zsolti Creative Commons License 2017.01.11 0 0 2620

megvettem a gyári mercedes termosztátot, nem hozott változást.

ami benne volt az egy másik fajta termosztátházba való volt.

Előzmény: tailor13 (2618)
t.zsolti Creative Commons License 2017.01.11 0 0 2619

nekem csak ez az 1    23-asom van, 300d, "eredetileg" amikor vettem autómatáshoz való hűtő volt benne 40mm vastag , a hűtéssel nem volt gondom, de megfolyósodott, kicseréltem 33 mm-esre , ezt hozta hozzá ... , közben motorfelujjítás is lett, na azóta lassabban melegszik mint az " átlag" de 120-130-nál már nem elég a hűtő , felmegy 90-re, ha ráhúzom a fűtést kicsit javít ,de nyáron??

hát ezért gondolom

Előzmény: tailor13 (2618)
tailor13 Creative Commons License 2017.01.11 0 0 2618

Volt nekem az a kimondottan vékonynak kinéző utángyártott (nem mértem milyen vastag, de szemmel láthatóan vékonyabb, mint a gyári), azzal volt a legstabilabb a hűtésem. Igaz, 200D volt, de kész volt, mint a matekházi, sokat ment padlón. Hosszabb, tartós emelkedőnél felment 90ig a víz, egyébként 82 volt stabilan.
Ezt a 240D sem tudja a gyári vastagságú hűtővel, új, Wahler termosztáttal sem...

Előzmény: t.zsolti (2617)
t.zsolti Creative Commons License 2017.01.10 0 0 2617

arra figyelj , ha 300d -hez kell akkor 40mm vastag legyen, a 32-33 vastag még a kézishez is vékony, viszont szinte mindenhol azt árulnak meg 28-ast, nem is tudom mihez elég.

 

Előzmény: csoszy76 (2615)
Fejes Attila Creative Commons License 2017.01.05 0 0 2616
Előzmény: csoszy76 (2615)
csoszy76 Creative Commons License 2017.01.05 0 0 2615

Sziasztok!

vizhűtőt keresek automata váltóshoz! Valakinek van jelezze! Köszi!

Fejes Attila Creative Commons License 2016.12.31 0 0 2614

     BUÉK!!!!!

tailor13 Creative Commons License 2016.10.24 0 0 2613

Nem tudom, van-e valami különös oka, hogy ragaszkodsz a benzineshez, de azon túl, hogy talán kevesebbet futottak, mint a dieselek, legalább annyi, de cserébe drágábban megoldható problémát tudnak rejtegetni. A felhozott M115 motor például egy kiváló Stromberg karburátort hord a jobb oldalán, amit nagyon kevesen vállalnak el, és még kevesebben tudnak megcsinálni, ha beteg.

Nem tudom, hogy milyen árkategóriában nézegetsz, de a 77-es autók még kevesebb korrózióvédelemmel készültek, mint a későbbiek, ezért rozsda szempontjából mindenképpen nézd át, főleg alulról, taposók, futómű bekötési pontok, ablakfalcok, emelőbakok, küszöbök, sárvédőívek, doblemezek környékén. Tákolás lehet rajta, minél kevésbé tákolt, annál jobb esélyed van belőle később szép, jó autót csinálni.

A futómű egész emberi pénzből összerakható, a kormányholtjáték széria ezeknél, de a mértéke nem mindegy. Elöl van benne vagy 10-12 gömbfej(hadd ne számoljak utána), ha egy-kettő lóg, az riasztó lehet, de kis ügyességgel 2500 Ft körül van darabja Lemförderből is... Persze, a sok kicsi sokra megy. Kopóalkatrészt (féktárcsa, fékbetét, ilyesmi) emberi áron lehet hozzá még kapni, azoktól nem kell félni.

A beltér már nagyob falat lehet, főleg egy első szériás autónál, nemigen van választék színben, ha pedig valami ritkább színhez kellene alkatrész, akkor nagy mázli/kitartás kell a sikerhez. Fekete belsőhöz például könnyebb ülést találni, mint Bambus vagy Pergament színűhöz.

A tetőablaknál a levélfogó filctömítések sem olcsók, és ha el van rohadva a tálcája, az csere, bár ez utóbbit még lehet találni kis ügyességgel bontottan, de nem egyszerű móka kicserélni...

Ha bárhol vizes a szőnyeg az utastérben, alatta jó esély van rozsdát találni, és nem mindig egyszerű meglelni, hol jön be a víz.

(Nekem 240D-m van, ha valami kérdésed lenne, írj privátot bátran, talán még az email-om is elérhető a profilomnál)

Előzmény: Ritchie87 (2612)
Ritchie87 Creative Commons License 2016.10.18 0 0 2612

Sziasztok!

190E tulaj vagyok, de kacsingatok az állólámpás, és a 123-as fele is.

Kinéztem magamnak egy jó állapotú, 1977-es gyártmányú 123-ast.

Teljesen rozsdamentesnek tűnik kívülről az autó. A 2.3-as karbis mocit nem ismerem (m 115), nem száguldozni akarok vele, de 109 lóerő és a másfél tonna nem tudom hogy viselkedik. A 190-esem 1.8-as 109 lóerős 5 gangos, de kisebb nyomatékú, mint a 115-ös, az megfelelően megy.Mire kellene figyelni vételkor? Schiebedach is van a kocsin, úgy emlékszem emiatt szokott gond lenni a kasztnival.Előre is köszönöm a segítséget!

 

Előzmény: kanger (2611)
kanger Creative Commons License 2016.10.16 0 0 2611

Sziasztok! MB sprinter 2007 kormány dőlésszög érzékelő probléma van, tud valaki segíteni? Köszi!

t.zsolti Creative Commons License 2016.10.06 0 0 2610

sziasztok

egy technikai kérdés merült fel, mégpedig a 123 300d az alany.

meleg motornál kevés az indítási fordulatszáma az önindítónak, csak nyögve indul. hidegen 1 munkaütemre.

volt már problémám aksival, ugye ott már hidegen is nehézkes volt az indítás,

de ez ?????????????

Fejes Attila Creative Commons License 2016.10.05 0 0 2609

Üdv, keresek műszerpárnát jó állapotut. 1984 es évjárathoz.

csabais Creative Commons License 2016.09.28 0 0 2608

Hát ezen már nem működött az utascella.  :-(

 

http://www.liveleak.com/view?i=bbd_1475074032

 

dandarezsolesz Creative Commons License 2016.09.28 0 0 2607

Sziasztok! Eladó sorba került a kópém. 1982-es 280CE. Magyar papíros, műszakilag rendben, a karosszérián akad javítani való. 890.000Ft.

 

https://www.hasznaltauto.hu/auto/mercedes-benz/w_123/mercedes-benz_w_123_280ce-10643296

 

 

 

Fejes Attila Creative Commons License 2016.09.25 0 0 2606

Köszönöm, meglett, stimmelt, meg is vettem a verdát.

Előzmény: csabais (2605)
csabais Creative Commons License 2016.09.25 0 0 2605

Motorblokk oldalán a hengerfej alatti részen. A motorolajszűrő mögött.

 

Előzmény: Fejes Attila (2604)
Fejes Attila Creative Commons License 2016.09.25 0 0 2604

Üdv, 200D 123-as , hol találom a motorszámot? Előre is köszi.

58csaba58 Creative Commons License 2016.08.21 0 0 2603

Sziasztok!

Van egy 1984-es 240D mercim. Az a gondom vele,hogy amikor leállítom, lassan áll le a motor. 

A központi záram ennél a típusnál levegővel működik. De amikor elfordítom a kulcsot nem zár

le, csak a vezető oldali aitó. Azt gyanítom,hogy a két dolog összefügg. Elszökik a levegő. De hol?

Kérlek segítsetek, hogy hol lehet a gond.

_smasszer_ Creative Commons License 2016.08.16 0 0 2602

Sziasztok!

 

280SE automatát átépítjük OM617 300D-re, mert papíron diesel, és beteg ez a 280as motor. A kérdésemaz, hogy hogyan kell bekötni a vákuumot az automata váltóhoz? Szereztem egy automata valto vezérlo vakuumszelepet amit elvileg az adagoló hajt meg, de a valtobol jon fel egy bowden is, nekem meg nincsenek meg annak a mozgatórudazatához tartozó elemek... Mûködni fog úgy is, ha azt a bowdent nem kötöm be? Illetve a váltóvezérlõ vákuumszelephez is valami vákuumfordító kapcsoló is kellene a szelepfedél tetejére? Ilyenem sincsen. Ha simán adok a váltónak vákuumot egy elosztóval pl a vákuumszivattyúra, akkor mûködni fog? Az M110en szívósor vákuumot kapott. Ez a bowden dolog aggaszt. 

jacika Creative Commons License 2016.08.10 0 0 2601

Sziasztok,

123-as tulajként, gondoltam megosztom, hátha van aki nem tud róla: 2016-ban lett 40 éves a Mercedes W123, amit a magyarországi klub egy országos találkozóval és egyéb rendezvényekkel ünnepel meg. Időpont: 2016. szeptember 10. Helyszín: Kiskunlacháza, repülőtér. Bővebben: w123club.hu illetve facebook.com/40w123 

Remélhetőleg minél többen jönnek…:-)

Ferrarix Creative Commons License 2016.08.08 0 0 2600

Sziasztok! Merci 2200 cm3- as benzines karburátorom megadta magát. Szerelőt tudnátok ajánlani? Vagy esetleg valakinek nincs ilyen bontott, de jó karburátora?

 

06209347391

b_bokonon Creative Commons License 2016.08.02 0 0 2599

W123-ra szép állapotú díszlécek eladók, minden darab körben megvan (még 😎)

4,000 Ft/db

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!