Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

csiburento Creative Commons License 2021.11.17 0 0 21708

Kíváncsian várom a fejleményeket.

Sajnos jó sok információ a "biztitáblába" fut be, nekem azért az volt a tippem. 

Előzmény: nenlétezik (21704)
majkel Creative Commons License 2021.11.16 0 0 21707

Már megoldottam, köszi :)

 

Előzmény: mikroferike (21706)
mikroferike Creative Commons License 2021.11.16 0 0 21706

Ezt jó lenne tudni valahonnan pontosan, mert nekem a vezérléstől számítva van beírva az injektorkód. Linkkel nem tudok szolgálni, de valamilyen órIásfájlküldővel megoldom, csak 1 - 2 napot kérek. 

Előzmény: majkel (21703)
majkel Creative Commons License 2021.11.16 0 0 21705

Húzd ki a helyéről és ha megforgatod, tudod ellenőrizni.

Nehogy beszívd, h csak valami kontaktos vagy szakadt valahol.

Előzmény: nenlétezik (21704)
nenlétezik Creative Commons License 2021.11.16 0 0 21704

Nekem, lehet, hogy megvan a megoldás. Azt sikerült kimérni és letesztelni, hogy a műszerek jók. Vagyis nem kap jelet. A jövő héten a sebességváltón lévő érzékelő ki lest cserélve és remélem ezzel megoldódik a probléma.

Előzmény: csiburento (21698)
majkel Creative Commons License 2021.11.16 0 0 21703

Ha jól rémlik a lendkeréktől számoz.

Viszont ha eddig jó volt, nem ettől csesződött el.

Előzmény: mikroferike (21701)
majkel Creative Commons License 2021.11.16 0 0 21702

Nem gondolnám, h vissza felé kell haladni.

Viszont privibe megdobhatnál egy linkkel az újabb verzióhoz :)

Előzmény: mikroferike (21700)
mikroferike Creative Commons License 2021.11.16 0 0 21701

Még egy kérdés. Megnéztem az injektorok kódolását, a kódok helyesen vannak beütve, de az 1es henger a vezérlés felől kezdődik, majd szép sorban emelkedik a váltó felé.

Ezeknél a motoroknál nem a váltó felől van az 1es és jobbról balra emelkedik a hengerszámozás?

Előzmény: mikroferike (21700)
mikroferike Creative Commons License 2021.11.16 0 0 21700

Az enyém 9.56 os verzió, virtual gépen fut w7 alatt.

Nemigazán értem az egészet, ma megyek egy új szerelőhöz, aki megpróbálja diagnosztizálni a dolgokat, nekem ez már magas.

A delphi sem mutat korrekciós értékeket, azzal is próbáltuk.

Lehet nekem is vissza kellene váltano régebbi diagboxra?

Előzmény: majkel (21699)
majkel Creative Commons License 2021.11.15 0 0 21699

Vagyok.

 

Nos, lambda 1db van a leömlő csonk után a katalizátorház nyakában.

 

Összehasonlítottam az adatokat, nem látok sehol durva eltérést.

 

Viszont nem tudtam menteni normálisan az adatokat, mert belefagyott a program a saját .xps mentéseibe.

Nálam v7.57 a verzió és csak Euro5-ig tud.

HA jól látom a tiéd frissebb, de nem tudom kibogarászni a verzió számodat de azt látom, h a fejlécben ott az Euro6 is.

Valószínűleg ez az oka, hogy nem látom az adatok megismertetése résznél az injektor adatokat!

A többit igen, de azt pont nem :(

 

W7 vagy W10 alatt futtatod?

Hogy legyen tovább?

Előzmény: mikroferike (21696)
csiburento Creative Commons License 2021.11.15 0 0 21698

Szintén DUCATO X250...

Nálam a tolatókamera beszerelése után (nem jártam a műszerfal alatt) jelentkeznek extra ügyletek.

1. egyszercsak elmegy az áram a szivargyújtóban (akkor kezdődött az egész, amikor a szivargyújtót el kezdtem használni)

2. egyszercsak nem lehet lehúzni a jobb első ablakot

3. egyszercsak nem indul az ablaktörlő

mást nem vettem észre.

 

Minden biztosíték a helyén, mind jó.

Szerintem és ez a Te lakidra is igaz lehet, a biztosítéktáblán lévő csatlakozók egyike volt KH-s, azokat mozgattam meg, adtam neki spray-t és úgy tűnik most nincs hiba, vagy nem vettem észre. Sajnos én is ritkán használom, ráadásul most még a kuplung is tréfis, úgyhogy nem lesz csavargás vélhetőleg idén már... Persze akkor fog kiderülni, hogy valóban igazam volt-e.

 

Időm adtán szerintem kap új, akkuról bekötést az összes utólagos cuccom (DRL, telefon töltő, tolatókamera, menetrögzítő kamera) egy tranzisztoros relével vezérelve. A franc gondolta amúgy, hogy ennyire érzékeny ez a járgány...

A DRL-t most is tranzisztoros relé vezérli, mert nem bírt a hálózat egy sima relével sem...

Előzmény: nenlétezik (21697)
nenlétezik Creative Commons License 2021.11.15 0 0 21697

Utólagos cuccot cseréltem, egy még utólagosabbra, de a kilométer óra mögött nem is jártam. Ha lehúzom a rádiót és a tolatókamerát, akkor is fennáll a hiba. De erős a gyanúm, hogy ez már korábban jelentkezett, csak nem figyeltem rá. Ezt az autót csak ritkán használom (lakóautó) és akkor mindig GPS megyek. Az sokkal pontosabb a sebességet illetően, meg több az információ.

Előzmény: majkel (21693)
mikroferike Creative Commons License 2021.11.14 0 0 21696

Addig is köszönöm. 

Előzmény: majkel (21695)
majkel Creative Commons License 2021.11.14 0 0 21695

Annyira nem lehetett hideg, hiszen látszik az egyik mentéseden a 100°C kipufgáz hőmérsék let a kat elött.

A fűtésének mennie kellene.

Holnap ha hazaérek délután, rádugom a diagot az enyémre és megnézem ezeket a dolgokat.

Hibát kellene dobnia.

Előzmény: mikroferike (21694)
mikroferike Creative Commons License 2021.11.14 0 0 21694

Egyébként a szondára nem kellene hibakódot adnia? 

A diagot hideg motorral csináltam, annak nincs köze a lambda működéséhez?

Előzmény: majkel (21691)
majkel Creative Commons License 2021.11.14 0 0 21693

 Gyári egységeket cseréltél, vagy valami utólagos cuccot?

Mennyire borítottad szét a műszerfalat?

Nem lehet, h az óracsoport valamelyik csatija KH-s?

Előzmény: nenlétezik (21692)
nenlétezik Creative Commons License 2021.11.14 0 0 21692

Sziasztok! Kilométer óra/számláló problémám van. Ducato 250 típus. A jelenség a következő: Ráadom a gyújtást, a kilométer óra mutatója beáll nullára, de ha elindulok, nem mutatja a sebességet és a kilométer számláló sem megy. Ez lehetséges, hogy az utolsó tankolás óta van, amikor reseteltem a napi km számlálót. Utána egy hónapig állt az autó. Közben rádiót meg tolatókamerát cseréltem és először azt gondoltam, hogy ott történt valami hiba. De ellenőrzésképpen ezeket mind lecsatlakoztattam és sajnos a helyzet változatlan. Van-e valakinek valamilyen ötlete vagy egy megbízható szerelője, aki ért is hozzá? Előre is köszönöm.

majkel Creative Commons License 2021.11.14 0 0 21691

Nem szondát kell cserélni elsőre, hanem leellenőrizni a környezetet.

Test-táp-jel.

Annyira nem olcsó.

 

 

Befecskendezős Motorok Szervize - A lambdaszonda (injektor.hu)

Előzmény: mikroferike (21690)
mikroferike Creative Commons License 2021.11.14 0 0 21690

Tényleg, annyira rá voltam állva a korrekció keresésére, hogy ezen átsiklottam. Akkor először lesz egy szondacsere, azután indulunk tovább.

Hidegen-melegen egyformán indul, bár teker 3-4et de könnyen.

Azt nem tudod mit jelent a porlasztó megismertetési ciklus?

Egyébként tuti volt szgép csere, mert gép szerint 180e van benne,  óta szerint meg 490

Előzmény: majkel (21689)
majkel Creative Commons License 2021.11.14 0 0 21689

A kipuf büdös nyilván valami hibára utal, főleg ha eddig nem volt.

Mi lehet az oka?

Helytelen keverék képzés valamiért (befecskendezési idő, vagy mennyiség, esetleg mechanikai hiba, kompresszió hiány, elugrott vezérlés, bármi.)

A hidegen indulás változott?

A melegen indulás változott?

 

Index Fórum

Index Fórum

Előzmény: mikroferike (21688)
mikroferike Creative Commons License 2021.11.14 0 0 21688

Motorolajfogyásom elvileg nem feltűnő, 4000 km alatt most 97%ot mutat a szint. A lambda hibát miből vetted észre? Én átsiklottam felette. Attól akár lehet büdös is a kipuff. Igaz? 

Előzmény: majkel (21687)
majkel Creative Commons License 2021.11.14 0 0 21687

Szia,

 

A DPF rendben van, nálam is ezek az értékek vannak, az látszik, h a tisztításnál nullázták az ECU-ban.

11mbar háttérnyomás nálam is ennyi tiszta állapotban.

 

2 elgondolkodtató dolgot látok.

 

1. a regenerálási ciklusok nagyon gyakoriak.

Mint írtam korábban, nálam ez 450km körül van, vezetem az első perctől kezdve, tehát van egy 26e Km-es statisztikám.

Nem kedvezők az üzemeltetési körülmények, mert ha nem megyek sehova, akkor csak napi 2x11Km-t megy az autó.

Ennek ellenére rendben van, persze mindíg lefut a regenerálás, ha kéri.

Autókázok vele, amíg nem fejezi be.

Ezt csináltam a C4 GP-vel is.

 

Szóval, vagy dől bele az üzemanyag ez látszik a fogyasztáson is esetleg.

Van e jelentős motorolaj fogyásod?

Vagy a keverék nem ég el rendesen, több kormot termel a szükségesnél.

Illetve a befecskendezett mennyiség nem optimális a 2. pont miatt.

 

2. van egy hátsó lambda hibád, ha észre vetted.

 

Ez beleszólhat a befecskendezésbe.

 

 

Előzmény: mikroferike (21686)
mikroferike Creative Commons License 2021.11.14 0 0 21686

Sziasztok!

 

Megcsináltam a screenshotokat az általam fontosnak ítélt dolgokról. Hálás lennék ha ránéznétek.

Az egyikben van egy "porlasztók megismertetési ciklusa" elnevezés. Az mit jelent? A múltkor még 241 volt az érték most 243.

Köszi a segítséget.

Előzmény: majkel (21682)
majkel Creative Commons License 2021.11.13 0 0 21685

Elég xar ez így.

Nekem könnyebb, beépítettem egy ledet, a vaporiser (DPF fáklya) vezérli, ezért látom pontosan, mikor megy a regen.

Előzmény: mados (21684)
mados Creative Commons License 2021.11.13 0 0 21684

Hallani a motorhangon is,de látható a pillanatnyi fogyasztáson is. Más visszajelzés nincs.

Előzmény: majkel (21683)
majkel Creative Commons License 2021.11.13 0 0 21683

Van valami visszajelzésed a regenerálásról, vagy csak a pillanatnyi fogyasztáson látod?

Előzmény: mados (21681)
majkel Creative Commons License 2021.11.13 0 0 21682

A DPF gyakori eldugulásának lehet pár oka.

Xar porlasztók, motorolaj fogyasztás, fizikai elhasználódás a tisztítás ellenére, xar EGR, xar DPF fáklya, stb....

 

Ebből mi az igaz?

 

Nekem 450-470Km a regenerálás átlagom.

Egy félmillió kilómétert futott autón bármelyik lehet, sajnos.

Ha feltennél egy screenshotot a diagból, többet lehetne tudni.

 

Mekkora a koromterhelése, a differenciál nyomása a regenerálási átlaga stb...

 

 

 

Előzmény: mikroferike (21680)
mados Creative Commons License 2021.11.13 0 0 21681

A 2,3 Mjet nekem nagyon gyakran regenerált,mielőtt megállt volna az injektorok miatt...

Előzmény: mikroferike (21680)
mikroferike Creative Commons License 2021.11.13 0 0 21680

Kb 4000 mentem én vele még csak, friss az autó nálam. Eddig v powert tankoltam bele de már többek unszplására átálltam a maxxmotionre. A dpfre már panaszkodott, ki lett takarítattva, azóta sem igazán jó mert átlag reg ciklus 200 km alatt van. Szinte csak városban járok vele. Tudom higy nem illik de most gondolkozom a kiiktatáson mert nekem ez betegágy lesz. Az a baj a szerelő is csak tippel. Lehet egy résolajveszteséget kellene csinálnunk nekünk is talán

Előzmény: majkel (21679)
majkel Creative Commons License 2021.11.13 0 0 21679

Az nem kevés, ki tudja mi történt vele idáig.

Mennyit mentél vele, mióta megvetted?

Autószerős topikban egy üzemanyagokkal kapcsolatos vitában írta be Mados (itt is postol) az alábbi linken olvasható szívását.

 

injektorokkal lehet bajság erre csináltak még egy magasnyomású tesztet,az a teszt alapján jó volt,akkor mondtam,hogy akkor nézzük meg a  résolaj veszteséget,abból kiderült,hogy 3 injektor beteg,egy nagyon,kettő kevésbé.

 

Szóval sanszos az injektor ki.

A DPF regenerációd rendben van?

Mit ír a diag, az eltömődöttségre, illetve a regenerálási ciklusok közötti távolságra?

Előzmény: mikroferike (21678)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!