Keresek 98-as Baleno kombihoz motor bölcsőt. és lengőkarokat. Ha van ötletetek honnan lehetne beszerezni ezeket, azért is nagyon hálás lennék. Sajnos ma meghalt az enyémben a bölcső...
Illetve a szakiktól kérdezem, hogy minden 98-as Baleno-nak ugyanolyan a bölcsője, vagy vannak eltérések?
ja,mostanában mindegyik paripa jól viselkedik:) bár az enyémmel továbbra sem vagyok megelégedve rugózásilag,nagyon tépelődök rajta hogy befektessek-e még ebbe az öreg autóba egy hátsó rugó+ lengéscsillapítócserét
amúgy nektek mennyire tetszik az új Baleno ? még oldalról nem is rossz,de ez a hátsó lámpa,ami pöttyökből áll össze nekem nem jön be
SZiasztok segitségetek kellene van egy suzuki baleno kombik 1,6 -os 2001-es évjárat 71kw benzines kicserélték a baloldali féltengely csúklót mert valami ropógótt viszont nem szűnt meg a ropogás esetleg nem tudjátok hogy a belsötengely okozhat e ilyen hangokat vagy mi lehet ami ropog mert az autó szerelő nem tud hozzá szólni ö azt mondja más a tünet ha a belső tengelyel van gond ha tud valaki kérem írjon köszönöm
Köszönöm válaszod, ezt holnap megpróbálom ellenőrizni.
Érdekes, de az ablaktörlőnél és a fék nyomvatartásánál is ejti a fordulatot. Én olyasmire gondolok, hogy gyenge már az elektromos rendszere a 19 éves kocsinak, vagy nem bírja a generátor a hirtelen fellépő energiaigényt.
régóta bajlódok azzal,hogy nagyon leül a kocsi segge ha hátul hárman ülnek+még csomag is van, autópályán mlg nem is gond,de alsórendű-sz.r úton már odaveri az alját,olvastam itt hogy a Ladáknál teniszlabdát tettek a rugóba,ez tényleg működik a Balenonál is? lasztim van dögivel,akár havonta tudom cserélni,ha sima kerékemeléssel begyömöszölhető és ha el is pukkan
vagy csak vicces kiszólás volt,rúgócsere segítene rajta,azt esetleg valaki csináltatott,mennyibe fáj?
Az ablaktörlő és az alapjárat összefüggését nem értem.
A kormány szervo viszont közvetlen a motor főtengelyről egy hosszbordás szíjon keresztül kapja a hajtást . A kormány elfordításához nagyobb szivattyúnyomásra van szükség, ami picit megterheli a motort, tehát csökken az alapjárati fordulatszám. (mint a Te esetedben).
Ennek a kiküszöbölésére építettek a szervoszivattyúba egy nyomáskapcsolót ami a motorvezérlő elektronikán keresztül megemeli az alapjáratot kb. ~50 RPM-el. A szivattyúházba épített kapcsolóra egy pici gyertyapipához hasonló csatlakozón megy a vezeték. Ha ezt a csatlakozót lehúzod a szivattyúról és egy darab dróttal testre zárod, halhatóan emelkedni kell az alapjárati fordulatszámnak, amivel tesztelhető a működés. Elképzelhető még a csatlakozónál valami érintkezési hiba, lazulás is.
1.3 16v Balenom van, a fordulatszám kontra kormányszervo dologra reagálnék.
Az enyémnél ha elkezdem tekerni a kormányt alapjáraton, akkor nem emelni kezdi, hanem fulladni kezd kicsit, csökken. Ugyanez az ablaktörlőnél is, ha ciklikusra van állítva.
Szevasztok! Nekem kéne a Suzuki Jimny-hez egy ködlámpa kapcsoló, de ha kérhetem a sorkapocsból lógjanak vezetékek is, hogy könnyebben beköthessem! Nálatok láttam 1000 Ft volt ! Ha pesthez közel vagytok elugrom érte!
A 4wd balenoról mit kell tudni? Jó a hajtása? Milyen elven működik? Van neki típushibája? 4x4-es autóra lenne szükségem (hegyvidék + tél, nem terepre), és elgondolkodtam rajta.
Sziasztok, közben megoldódott...lett motor, de elosztós gyújtással. Az enyém már nem az volt......:( Sok munka, idegesség, utánajárás (és pénz!) után csak összeállt! A régi motoron elment az olajozás, felégtek a gyűrűk a dugattyúkra, így nem csoda ha 8-9 volt a kompresszió. Komplett motorcsere. "Új" motorra átfaragni a rosszból a gyújtást főtengely jeladóstól, (bontott, jó állapotú, 1,3 16V) olajszivattyústól együtt. (Ja, a jeladó lógott a tengelyen....lásd kép)Ha már kint a motor: új vezérlés, új vízpumpa, új kuplung- szerkezet és tárcsa, kinyomócsapágy, lendkerék felszabályozva. Váltóba 1,3 8V Swift 5. fokozata és új olaj beletöltve.
Szia! Én a szerelőmmel az 1,3 8V Swift 5. fokozatát rakattam be, csereszabatos. Természetesen előtte utána kérdeztem, csak úgy vágtunk bele. Cserébe a fogaskerék levegőkulccsal történő ráhúzásakor "berázta sebességbe" a lefutott km-ektől elég kopott váltót, így egy sebesség fokozat sem volt kapcsolható. Elmondása szerint nem keveset gyakorlatozott rajta mire jó lett és egy váltóspecialista telefonos segítségét is igénybe kellet vennie. Most jó!!
Tisztelettel üdvözlöm a Balenósok táborát. Most ismerkedem az oldallal így elnézést kérek ha ezt a témát már régebben kiveséztétek de a következők miatt kérnék segítséget véleményt. Suzuki bsleno 97es 1.6glx kombi. A következőket produkálja. Kb 70km/h sebességig jól működik alapjárat rendben nem áll le szépen működik. 70 felett csattof visszalő a kipufogóba. Nem húz lepadlózva egyáltalán. Nagyon finon adagolással felmegy 80-85-re és vége azután gondol egyet és elindul mint a szélvész gyorsan felmegy 100ra így megy pár km-t és jezdődik minden elölről.
Van egy szeretett 1,3 as, 98-as Baleno kombim. Szokásos hibával küzdve kicseréltettem benne a benzinbeömlő csövet ( valójában gyártottunk egyett :) ), ami most remekül működik, de a tank csatlakozónál is szivárog, maga a tank. Jó állípotú tankot keresek hozzá mert az újnak horror az ára. Ha tudtok segíteni, hogy merre keressem kérlek írjátok meg.
Egy kis segítséget szeretnék kérni a márkatársaktól.
99-es 1.8 GTX kombim van,és a kilométerórám vacakol.Van hogy méri a sebességet,van hogy nem .Ha nem mér,van hogy az alapjáratomat is leviszi 500 alá,valamint kigyullad a check engine lámpa.
Át raktuk egy másik GTX-be ott is hasonló tüneteket produkált.
Kérdésem,hogy javítható-e az km. óra,vagy van esetleg valakinek bontott?Én a neten nem találtam belevalót bontottan,és más motorral készült Balenoé szerintem nem jó hozzá,próbáltam 1.9 TD őrával,de kb. 50 km/h-nál 150-et mutatott.
Írok néhány sort a tapasztalataimról az autóval kapcsolatban. Nekem a 3 ajtós verzió van, 1.3-as motorral. Első autóm, viszont párhuzamosan használok mellette egy első generációs 2 literes dízel citroen C5-öt. A suzukit szerintem jó vezetni, sokkal többet vissza ad mint a citroen, még annyira nem is kényelmetlen, egész fürge kanyarokban, én leginkább 2 személyesnek gondolnám ezt az autót, főleg hosszútávon. A motor is elég erős ehhez a kis autóhoz, kicsit pörgetve elég dinamikus, és ebből a dinamikából érezhetően 120-nál veszít, még 3 fokozatban is érezni hogy 120 fölött már nem annyira nagy a menni akarás, negyedikbe váltva pedig már csak úgy enyhén gyorsít, mintsem gyorsul. A sebességváltónál szerintem az 5. fokozat lehetne hosszabb... 100-as tempónál( mutató szerint) 3000 körül forog a motor, ami alapból nem lenne gond, de azt tapasztaltam hogy ezen a fordulatszámon már megnő jelentősen a fogyasztás. Ha 2800-ig engedem csak forogni akkor az egy 85 körüli valós sebesség mellett, a 195 széles és 15 colos kerekekkel is megáll 5,5-6 liternél, ha viszont egy valós 90-es tempót megyek, ami durván ilyen 2900-3000 fordulatot jelent akkor az már inkább ilyen 6.5 literes fogyasztás. minden motortípusnál ugyan az a váltó van? 4.-ből 5.-be váltáskor 500-at esik a fordulat, ha mondjuk 7-800-at esne sokkal jobb fogyasztást produkálna. :S Eddig semmi bajom nem volt az autóval. mindig ment hidegben melegben, nem bántam meg hogy megvettem. Most kiderült hogy a klíma hűtő lyukas, és sajnos a kipufogó dob is. Eladni nem fogom szerintem, addig fogom használni amíg szét nem esik. 7860 km-átlagfogyasztása 6,7 liter ami ahhoz képest egész jó adat, hogy elég sokat megyek 110-120-as tempóban és a nagyobb kerekek sem épp javítják a fogyasztást :)
Bal hátsó kerék le, kerékjárati műanyag burkolat le, alul a gumi töltőcső bilincse lelazít (tank ne legyen tele!!!), betöltőnyillás körül 3 db csavar ki, betöltőcső alulról kivehető.
Új csövet utángyártottban nem kapsz, ill. arany árban létezik gyári. Próbálkozz bontottal! Képek és egyéb infók a 1724; 1737; 1781 számú hozászolásaimnál.
A jobbik eset, ha tényleg az alsó részen lukas a cső, ott egyszerűbb a hegesztés, nekem fölül volt elrohadva.
A töltő vezeték + gumi toldás közötti részen valahol.A töltő vezetéket,hogy lehet kiszerelni a kocsi testből ? Lehet ilyet kapni valahol,vagy csak hegeszteni ?
és azok gyári méretűe k vagy csereszabotasak? és mennyibe fájt? nekem is állandóan leér,ha többen ülnek hátul akkor még egy sima kapubejárónál lévő "bosszantó" is beleüt