Ezt az installációt viszonylag egyszerűen de nem olcsón lehet tuningolni!
Kell még egy 12V-os akksi amit a jelenlegiekkel sorba kötsz, kell egy 48V-os motorvezérlő és persze töltő. A markolat vagy pedálérzékelő marad a régi!
Mivel a motoroknak elég jelentős túlbiztosításuk van, meg sem kottyan számukra a plusz feszültség és az emelés arányában növekszik a végsebesség.
24-ről 36V esetén nagyobb az ugrás aránya, itt már szakaszosan terhelhető maximumra mert károsodik a motor, a 36-ról 48V esetén ez a veszély nem fenyeget!
Szisztok! SEGÍTSÉG!!!! Van nekem egy 48V-os 800 wattos BLDC elektromos robogóm. 15 db sorbakötött li-ion (61V üresjáratban) akksival használtam egészen tegnap estig amikor is megállt. Pontosabban a kerék szakaszosan ugrál de nagyon lassan és nagyon gyenge. Van, hogy meghúzom a gázkart meg se mozdul de ha belerugok a kerékbe akkor elindul ez előbb említett gyík módon. Hazavonszoltam magam vele kb 400m olyan 8km/h körüli sebességel s mire hazaértem a vezérlő elektronika nagyon felforrósodott. Kb 300 kilóméteren kersztül semmi gond nem volt vele ment mint a bolond. Mi lehet a baja? Hol kezdjek neki? Előre is köszönöm az építő hozzászólásaitokat!
Helló mindenkinek tehát nekem van egy ilyen elektromos robogom és 3 napot szenvetem vele mire rájötem hogy a töltője szar na de mind 1 de nem tudok rájöni hogy a világitása mniért nem jo rajta nincs kiégve az égö meg a féklámpa sem ég rajta valaki esetleg köszi elöre is
Sziasztok, akit érdekel a tapasztalatom az elektromos robogóm akkumulátor-élettartamával, illetve annak meghosszabbításával kapcsolatban, az nézze meg az elektromosrobogo.blog.hu oldalt. Mások tapasztalatát én is szívesen olvasnám.