Szia! meg lett azóta a feleslege búgó hang forrása??? ( Egy infó közben: egyhuzamban 1560 km. nyomtam le az 1.4 es benzinesemmel. ebből 1500 km. kb 130 és 135 között, a korábbi kb 3500 km es vegyes-főleg városi használattal együtt a 4500 km-re vetített fogyasztás 7.00 L) természetesen a mért adat visszaellenőrizve tankolásoknál!)
Reggel csak bikázva indult az autó! Mérges lettem, mert 2,5 éves az aksi és nem is voltak még mínuszok! Délelőtt kis töltés, mérés, aksi ok, de nem indul! Nem kap anyagot. Motortérben halk folyamatos búgó hang. Aha! Valami eszi az áramot. Saru le, hang elhallgat. Valami relé lehet felakadva. Tipp?
Valaki említette, hogy ha egyszerre fékez és indexel akkor érdekes jelenségekkel találkozik. Nekem is csinált ilyet a kocsi és a probléma csak annyi volt, hogy a hátsó lámpa csatlakozója korrodál el, így ha azt megpucoljuk utána újra rendesen működik.
Nekem ez a hiba azt is okozta, hogy ha a tempomat be volt kapcsolva és indexeltem egyből kikapcsolta a tempomatot.
Ez én lettem volna!
Mindkét jelenség megvolt! Sőt! A hátsó ablaktörlő is törölt mindig az elsővel együtt.
A pucolás már nem volt elég, így vastagabb testszál megy a hátsó lámpa alaplapjára.Szerencsére csak piti meló, ennél nagyobb sose legyen! Mondjuk egy turbó "elfüstölés"! (Látatlanban csapágy.) Nem értem, hogy gyárilag miért nem lehet vastagabb testszálat végigvezetni?
VAsárnap este kiszaladt elém egy kutya vagy hasonló- elütöttem, kb 80 km/h- val. A hűtőrács meg röfzítő fülek és hasonlók. 505 000 Ft az első árajánlat.
Szigetszentmiklós messze van? Ha el tudod hozni az autót megmutatni, mondunk rá egy "rendes" árat. A műanyag alkatrészek többnyire egészen ramaty állapotból is tökéletesen javíthatóak.
Bontott alkatrészek beszerzésében szintén tudunk segíteni, bár azt előre elárulom, hogy a Modus pont az a modell, amivel ilyen szempontból adódhatnak nehézségek.
Sajnos nem örömmel, de jelentem, hogy tegnap este az én Moduszom Pápát választott Dunaújvárosnál és sajnos fehér/szürke füstöt engedett ki magából :( A nagyobb hiba elkerülése miatt természetesen nem haladtunk tovább a kocsival és onnan haza már tréleren jött. Amatőr műkedvelő autószerelők ( barátok, haverok ) szerint a turbó adta meg magát.
Szerencsére az elmúlt években találtam egy nagyon jó autószerelőt ( aki egyben gépjármű mérnök is ) és nagyjából az autó javíttatása olyan kérdés lett mint a nőgyógyászhoz járás :), így természetesen a hiba megállapítása és a javítás is nála fog megtörténni.
Valaki említette, hogy ha egyszerre fékez és indexel akkor érdekes jelenségekkel találkozik. Nekem is csinált ilyet a kocsi és a probléma csak annyi volt, hogy a hátsó lámpa csatlakozója korrodál el, így ha azt megpucoljuk utána újra rendesen működik.
Nekem ez a hiba azt is okozta, hogy ha a tempomat be volt kapcsolva és indexeltem egyből kikapcsolta a tempomatot.
Ettől függetlenül továbbra is szerelem, imádom és nem tudok még egy olyan típust mondani amibe szívesebben utaznék.
Sziasztok.Nem rég vettem egy 1.5 dci Dynamigue modust németországban az egyik kérdésem az hogy a hátsó ablakok le vannak sötétitve ez gyári lehet vagy utolagos?És szeretnék bele tenni egy könyöklő kartámaszt ha lehetséges.
Szerintem megvan a hiba forrása! 9 éves autó lévén elérte az elektromos probléma. A hátsó lámpapanelokon kell a testszálat megerősíteni, cserélni. Tegnap megcsiszolgattam és valamivel jobb lett, de a gyógyulást a csere fogja jelenteni.
Szórakozik a tempomatom és a limiterem! Mi lehet a gond?
Eddig csak a tempomat kapcsolt ki az irányjelző hatására (ezt amúgy is ritkábban használom így annyira nem zavar) , de most már a sebességhatároló (limiter) is "kiugrik", irányjelző vagy fékpedál használatakor.
A fékpedál benyomása miatti kikapcsolásból gondolom, hogy nem csak az irányjelző bajuszkapcsolónál lehet a gond. Elképzelhető, hogy az autó elektronikája, komputere hülyült be? Tippek?
Amúgy a hátsó ablaktörlő is gondol egyet és az első bekapcsolásakor is töröl. (Így a biztosítékot kiszedtem, hogy ne szórakozzon már!)
Nekünk 1.2-es van, jó motor, de ebbe a kocsiba gyenge. Az én lomha stílusomnak megfelel, a feleségem is imádja, de klímával nem lehet vele előzni városon kívül max. traktort.
Én most is ilyet vennék. Kevés hibaforrás, olcsó biztosítás, nem rossz fogyasztás (mondjuk ha pörgetik, fogyaszt).
A magyarországi forgalmazás rendben van, mert nekem is ilyen van és Kaposszekcsőn vettem 2007 nyarán. Az 1.2-es Olé verzó kapható volt nálunk, csak az ára miatt szerintem nem igazán vitték. (Ezért nincs annyi mint Swift vagy Clió.)
Szerintem többen inkább ráfizettek és Megant vagy Senicet választottak. Az biztos, hogy most a hitelük miatt ehetik is a "kefét". (Az akkor párezer forintos különbség úgye, most jobban visszaüt!)
Szia! Üdv! nekem nem ismerős! Ami érdekes a magyarországi forgalomba helyezés, mert ha jól tudom, itthon nem is forgalmazták egyáltalán, hivatalosan. Mindenesetre az 1,2-es motor "tudását" azért járd körbe! Nekem is van egy eladó, ha érdekel az 1,4-es 100 lovas, tele extrákkal, 2006-os! Gázosautó vásárlása miatt meg kell válnom tőle! (nicknevem+ingyenesmail+pontyhu), Amúgy egy biztos tapasztalat van! Ezzel bárkivel leállhatsz vitatkozni: BIZTONSÁG, kényelmes 4 főnek!! Nagyon könnyű vezetni, és az asszonyok hipp-hopp megszeretik!
Úgy alakult, hogy veszek egy kis Modus-t a napokban. Kinéztem egy budapesti kereskedésben egy kis zöld autót. A kereskedő azt mondja hogy magyarországi az autó és egy hölgynek számították be. a Rendszáma JMP-xxx. 2004-es. Nem ismerős közületek valakinek? Minden infót szívesen fogadok.
Újabb jelenség a Modusunknál, hogy (főleg) alacsonyabb fordulatszámról gyorsulva zavaró brummogás szerű, rezonanciától származó hangot hallunk az utastérben. A szerelő szerint valami elöregedett műanyag alkatrész lehet (??).
A hátsó üléssor rögzítése elromlott, csak csúszkál előre-hátra, de nem kattan be semelyik állásba.
Eladó egy szett (4 db) mindössze egy szezont futott 185/60R15 méretű Dunlop SP Sport 01 nyári gumiabroncs. Pozíciók jelölve. A gumikat Németországban gyártották 2013. végén (DOT 4913). A gumik mintaárok mélysége egyenként 6.5 - 6.5 - 7.0 - 7.0 mm. A gumik hibátlanok, sérülésmentesek. A szett ára 51.960 forint. Budapesten kiszállítás esetleg megoldható.
Szia! Szétcsavaroztam, igaz nem tudom pontosan, melyik ebből az a bizonyos transzbogyó, de lefényképeztem, akkor tuti látod mi van benne. Ez jobban közelebb visz bennünket a megoldáshoz! (ide nem csak az indafotóra sikerült feltenni, elvileg ide: http://indafoto.hu/szemijoefernandez/image/22398235-311f3bf8/654017)
Nem tudom nem mondok-e hülyeséget, de talán nem oldja az immobiliser jelét?
Benne van a transzponder? Pattintsd szét a kulcsfejet, és találni fogsz benne egy fél körömnyi, lapos hasábot, ami úgy néz ki, mint egy mágnes. Nincs rákötve semmilyen elektronikára.
Ha ez hiányzik, akkor a feladványt megoldottuk.
A transzponder általában akkor hiányzik, amikor átteszik egy másik, másolt kulcsba, mondjuk egy utólagos "bicskakulcs" házba.