Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Khan01 Creative Commons License 2019.03.12 0 0 2359

Igen, az ideális korrekciós érték a "0", ha minusz előjelű, akkor kevesebbet, ha plusszos, akkor többet fecskendez be. Ha kopik az injektor csúcsa, egyre inkább többet (tehát plussz tartományba tolódik el) fecskendez be, a többi pedig megpróbálja korrigálni , mert a CR-en is a négy injektor korrekciós értékekeinek összege is "0" körül kell legyen (most pár tized ide-oda nem gond...)

 

Akkor van baj, ha valamelyik injektor +2 fölé megy, mert akkor állhat fenn a dugattyúsérülés veszélye! Nemrég volt "szerencsém" járni az Avensis-el egy hétig egy 3,4-es korrekciós injektorral... Érdekes, volt látni, hogy a másik három hogy dolgozott, hogy nullára hozza ezt az értéket! :)

Előzmény: vectra12 (2356)
vectra12 Creative Commons License 2019.03.12 0 0 2358

Lehet tölteni. 8nap és/vagy 15 letöltésig él. Letöltés után nevezzéták át rar-ra.

Minden benne van, hogy kell felrakni. Nekem csak win7 32 bit alatt csatlakozott, win10 64-el nem.

http://s4.toldacuccot.hu/letoltes?sid=0ae76655a142103fa3d47a66bc3e95b6&file=Techstream.ra_

Kábel kell hozzá.

Levente.hu Creative Commons License 2019.03.12 0 0 2357

Ha működik a dolog, engem is nagyon érdekelne. Főleg így vásárlás előtt. Gondolom minden 1KD, 2KD motorhoz jó, így Hilux/Hiace típushoz is. :)

Előzmény: vectra12 (2343)
vectra12 Creative Commons License 2019.03.12 0 0 2356

annak van jelentősége h plusz vagy mínusz az érték?

Előzmény: Khan01 (2355)
Khan01 Creative Commons License 2019.03.11 0 0 2355

Ha mutatja az adatokat, akkor engem is nagyon érdekel a dolog!!

Előzmény: vectra12 (2354)
vectra12 Creative Commons License 2019.03.11 0 0 2354

de, holnap járó motornál is megnézem mit mutat

Előzmény: Khan01 (2353)
Khan01 Creative Commons License 2019.03.11 0 0 2353

Nekem Denso Intelligent Testerrel szokták mérni, járó motorral. Látod, miközben változnak a számok...

 

 

Ezeket mértük február 15.-én...

 

Előzmény: vectra12 (2351)
Khan01 Creative Commons License 2019.03.11 0 0 2352

Az lehet a megjegyzett értékek. Élő adatokat nem lát? 

Előzmény: vectra12 (2351)
vectra12 Creative Commons License 2019.03.11 0 0 2351

szóval a techstream-el olvastam ki, motor állt tök hideg volt, csak gyújtást adtam rá

Előzmény: Khan01 (2350)
Khan01 Creative Commons License 2019.03.11 0 0 2350

Akkor még tökéletesebb! Hidegen nagyobbak szoktak lenni ezek az értékek, ahogy a motor bemelegszik, egyre csökkennek. Nyugodtan hátradölhetsz! :) A határérték, aminél gond van, az +2, azt ne várd meg! 

 

 

Előzmény: vectra12 (2349)
vectra12 Creative Commons License 2019.03.11 0 0 2349

hidegen, ez rossz hír?

igazából nem mértem, hanem a diag progi olvasta ki

Előzmény: Khan01 (2348)
Khan01 Creative Commons License 2019.03.11 0 0 2348

Ezt meleg motornál, vagy hidegen mérted?

Előzmény: vectra12 (2346)
Khan01 Creative Commons License 2019.03.11 0 0 2347

Igen! :)

Előzmény: vectra12 (2346)
vectra12 Creative Commons License 2019.03.11 0 0 2346

igen. ezek a híres korrekiós értékek?

Előzmény: Khan01 (2345)
Khan01 Creative Commons License 2019.03.11 0 0 2345

Igen, minden a legnagyobb rendben van! A te injektoraid? :)

Előzmény: vectra12 (2344)
vectra12 Creative Commons License 2019.03.11 0 0 2344

tudja vki mit jelentenek ezek az értékek?

vectra12 Creative Commons License 2019.03.11 0 0 2343

Sziasztok

 

A napokban letöltöttem a Toyota techstream programját, van hozzá törés, működik.

Kell hozzá egy kábel, én ezt vettem http://netdigi.hu/TOYOTA-TIS-usb-kabel-MINI-VCI-obd2

persze lehet bárhonnan. Továbbá van hozzá egy konfigurációs kód generátorom is.

Ha van rá igény felteszem..

Dell71 Creative Commons License 2019.03.10 0 0 2342

email ment a freemail-ra

Előzmény: Dell71 (2341)
Dell71 Creative Commons License 2019.03.10 0 0 2341

Azt naon szívesen venném :)

Köszönöm :)

Ha küldesz elérhetőséget holnap délelőtt felhívnálak egy egyeztetésért.

Természetesen megfelelő ellen szolgáltatás ellenében.

 

Ezért szeretem én ezt a főrumot :)

Előzmény: vectra12 (2340)
vectra12 Creative Commons License 2019.03.10 0 0 2340

ha Dunakeszi nincs messze, szívesen kiolvasom neked.

Előzmény: Dell71 (2339)
Dell71 Creative Commons License 2019.03.10 0 0 2339

egyenlőre nem világít semmi :(

 Sajna a beosztásom mindennapos használatot kíván, nem sok esélyem van napközben a szervizhez.

Csak a hétvégém szabad.

Reméltem hogy ki lehet villogtatni, valamit össze zárni.....

Előzmény: Khan01 (2338)
Khan01 Creative Commons License 2019.03.10 0 0 2338

Gyúlt ki a check engine?

 

Érdemes egy hibakódot teszterrel kiolvasni! Az a helyzet, hogy egyszerre megjelenhet 2-3 hibakód is! Nekem leghamarabb az SCV szelepek gyanúsak! 

Előzmény: Dell71 (2337)
Dell71 Creative Commons License 2019.03.10 0 0 2337

Sziasztok.

A héten többször előfordult a 2003 (J120) autómon, hogy nyomom a gázt s nem megy. Mint ha csak befullasztaná. Aztán gondol egyet s el indul.

Mivel aszem e-gázos, egy csomó mindenre lehet gondolni. Gázpedál, adagoló, turbó, nyomás szabályzó, bla bla bla.

Tudnátok segíteni hátha ki lehet olvasni villogó kóddal, s hogyan?

Köszönöm.

 

Ivan_G Creative Commons License 2019.03.09 0 0 2336

Nem is azért írtam, hanem, hogy érthető legyen miért ilyen keveset mentem vele :)

Előzmény: OR91 (2331)
Levente.hu Creative Commons License 2019.03.01 0 0 2335

Terepen szerintem nem lesz gond a teljesítménnyel, felezővel nem hiszem, hogy kevés lenne 420-450Nm nyomaték. Inkább közúton kérdés, hegymenet, autópálya...

A csörlő kapcsán meg kell érdeklődni mi a helyzet, de úgy tudom már nem olyan szigorúak, sőt még gallytörőt is tehetsz, ha indokolt, és egy LC-n tényleg nem csak dísz az ilyen.

(Csak ugye egy fém csörlőtokos lökhárító jelentős plusz súly, ahhoz meg kell erősített rugó, na ott abba már beleköthetnek, ha feltűnő. De talán az ismertebb TÜV bizonylatos termékeket könnyebb papírozni.)

 

LC70 gondolom nem játszik, de már kapható a GRJ mellett VDJ is.

Előzmény: fehervari2 (2332)
Khan01 Creative Commons License 2019.03.01 0 0 2334

Ha megint szóba kerülnek az injektorok, hát megosztom az újabb injektoros tapasztalataimat. Sokszor említettem már, hogy évente viszem autóimat tesztelésre, a LC-t és az Avensisemet is. A LC-en szokás szerint minden rendben volt, az Avensisemnél kiderült, hogy két injektor gyengén teljesít, az egyik 1,8, a másik 1,4 -es korrekcióval. 

 

A képviselet ajánlatára felkerestem egy bontót, amelyben volt egy ütött Avensis, amelyből megvettem 2 db. injektort. Tudom, hogy egy teljes új sort kéne ilyenkor venni, de mi itt Romániában élünk... és tovább nem is írom... még a képviselet személyzete is azt mondja, hogy pénzkidobás újat venni! Szóval megvettem a két injektort, és elvittem először egy profi injektoros céghez, padon bemérni, és papíron megkaptam az eredményeket, hogy mindkettő paramétereken jóval belül van!! És a mérések szerint az értékek egymáshoz közel állnak. 

Ma bekerültek az autóba, és kiderült, hogy az egyik tényleg jó, de a másik kuka, 3,4-es korrekcióval!! (a felső határérték 2!!)

Szóval tudom, hogy a porlasztási kép, meg ilyenek, de megintcsak az a végeredmény, hogy a padon mérés nem ad reális képet az injektorok állapotáról!! 

Khan01 Creative Commons License 2019.03.01 0 0 2333

Van! Dusterhez lehet kapni egy külső csörlőt, bár pont itt kaptam egy ismerős videóját, amiben nem túl meggyőző... de lehet, hogy létezik erősebb is.

 

https://www.youtube.com/watch?v=o2QzCdkq4WI

 

Vagy van kézicsörlő is, amivel jól kondiban is lehet tartani magunkat! :)

 

https://www.youtube.com/watch?v=VoodYb3vK0E

 

Ami a gumikat illeti, hét én többször jártam meg a Kelemen havasok 2000 m köves-sziklás gerincét aszfaltgumikkal, de jártam Románia más hegységeiben is velük. Nyilván nyugodtabban megyek terepgumival ilyen helyre, de pl. sárban BFGoodrich All Terrainekkel is ugyanolyan ideges leszek, mint aszfaltgumival szoktam! Nem véletlenül! :)

Viszont ha vontatnod kell sárban ekkora pótot, akkor el lehet gondolkozni rajta, hogy mi neked a jó! Esetleg megteheted, hogy két rend felnin tartasz kétféle gumit, és ha olyan helyre mész, akkor felteszed a megfelelőt. 

Előzmény: fehervari2 (2332)
fehervari2 Creative Commons License 2019.02.28 0 0 2332

Koszonom az eszreveteleket, velemenyeket. Az uj 200as alomszep, tokeletes, de masfelszer tobbe kerul, mimt a 150es. Az nekem elerhetetlenul es talan esszerutlenul is draga. Hasznaltan esetleg lehetne talalni, de tartok a sok trailerezestol, ami az eloeleteben lehet. Akinek ilyene volt, es beszelni tudtam vele, az mind autokat huz vele folyamatosan, gyakran nek is egyet egyszerre. En evi kb 50e km-t megyek, ebbol vontatas max 5e, nyaralaskor. Ezzel is igy tervezek.

 

Igen, gondolom, hogy 3t vontatasa, raadasul nem csak autopalyan, az nehez ugy. Lassan negyven eve vezetek, kb. 1.5M km lehet mogottem, igyekszem majd balesetmentesnek lenni vele. Ausztral videot sokat neztem, ott meredek es egyenetlen folduton huzza a 3t-s lakokocsit, es nem tunik ugy, hogy erolkodne. 

 

Orulok, hogy az injektor nem tema. Egy baratom olyan gyarban dolgozik, ahol ilyenek keszulnek, es ralatasa van. Olyan hallatlanul magas a minosegbiztositasi szinvonal, hogy amennyiben akar egynel is barmilyen hibat eszlelnek, oriasi gyartasi tetelt rendelnek vissza, akar meg az autogyarbol is. Meselte, hogy egyik injektorban a sajat ellenorzes egy hajszalat talalt. Tizezret (!) minositettek egyszerre selejtnek, nehogy veletlenul meg egy adodjon abban a tetelben. Egy ilyen draga alkatreszbol. Semmi javitgatas, fusizas, csak a tokeletes ott a megfelelo.

 

Ha jol ertem, akkor ti terepen hasznaljatok, es joreszt profik vagytok, a munkaeszkozotok is egyben. Kalandos lehet, nekem UAZ-zal voltak terepes emlekeim, meg egy masik vilagban. Azt latom, hogy utcai gumikkal kerul forgalomba, de egy baratom szerint azzal nem szabad folduton kivul masra menni, mert terepgumi nelkul bena kacsa a LC is. Alapvetoen utakon fogok kozlekedni, de vizpartig idonkent soder vagy homok van a parton, es volt mar olyan, hogy a CRVvel kis hijan elakadtam. Az utanfuto nagyon holt suly a farton felfele huzva. Eljatszottam a gondolattal, hogy a LC elejere csorlot rakok, de ugy olvastam, talan itt is, higy engedely koteles, nem is kapja meg, akinek nem szukseges, es az auto fogyasztasat, mozgasat is zavarja. Pedig jo tudat volna, hogy a magat elaso autot az kihuzza. Van esetlwg olyan megoldas, hogy a csomagtartobol az ember eloveszi, amikor kell, es hozzacsatolja az autohoz?

Előzmény: Levente.hu (2330)
OR91 Creative Commons License 2019.02.28 0 0 2331

Szia. Nem tervezek most másikat venni. Volt egy hosszabtávú utam, a fogyasztás is jobb lett, 10,3 l. Volt benne még földutas szakasz, de nem sok. 

Előzmény: Ivan_G (2326)
Levente.hu Creative Commons License 2019.02.28 0 0 2330

Ja, és ha sokat kell közúton nagyot vontatni, akkor arra a 200-as LC-van. Az erre való, sokkal erősebb hajtáslánc, nagy motor. Nem tudom, hogy jelenleg kapható-e valahol az EU-ban. Ha más nem, a Sandlandernél, Extreme Fahrzeug GmbH-nál, Toyota Nestle-nél, Tom Fahrzeug Technik-nél kaphatóak, bár jó eséllyel csak benzinesek. 1VD-FTV motorosat újonnan nem láttam.

Előzmény: Levente.hu (2329)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!