Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kilián Kozma Creative Commons License 2022.04.14 0 0 43107

Sziasztok! Azzal a problémával fordulnék hozzátok hogy az e60 típusú, 2004-es évjáratú BMW-men ha bedugok egy ELM 327 OBD2-es olvasót, vagy egy autódiagnosztikai hibakód olvasót, az eszköz érzékeli hogy bevan dugva, plusz világít is, viszont nem tud kommunikálni az autóval! Egy régebbi e46, és egy újabb f10 is kommunikál az olvasókkal, viszont az én kocsim nem! Ha tudtok erre a problémára megoldást tudnátok segíteni, esetleg tiipet adni hol induljak el az ügyben? Válaszokat előre köszönöm!

hztre Creative Commons License 2022.04.12 0 0 43106

Sziasztok! 

Valaki tudna segíteni? Ezeket a hibakódokat írta ki a gép.

DaniBmwE60 Creative Commons License 2022.04.08 0 0 43105

Sziasztok !

Egy olyan kérdésem lenne, hogy 

Ha több órát áll a kocsi, akkor első indításkor csak pörget, de nem indul. (BMW E60 2.2 Benzin 125kw)

 

Utána ha a pörgetést leveszem , ráinditom másodszorra (egyből) pöccre indul.

Ugyanígy van a 3-4.. és a sokadik indításnál is, egyből indul, nem pörget.

 

Viszont ,

Ha állok a kocsival huzamosabb időt (2-3 órát, vagy többet), akkor megint az első indításnál csak pörget.



Mi lehet a probléma ?

 

Előzmény:

 

Vezérműtengely jeladó lett benne cserélve, mert sokszor nehezebben indult, (3-4) pörgetésre.

Viszont mindig elindult, hidegen első indításnál is ! (És néha még pöccre is, először)

 

Most viszont a vezérműtengely jeladó cseréje után, az első indításnál ezt csinálja.

Hella márkás a szívó oldali és a holtpont jeladó is.

balabmw Creative Commons License 2022.02.18 0 0 43104

"Okozhat teljes tiltást a radar hiba, vagy anélkül is működőképes a tempomat részlegesen (távolságtartó nélküli funkcióval) ?"

 

-Igen,okozhat. Teljesen inaktív a rendszer, ha radar hiba van benne.

 

 

 

 

Előzmény: Peti2907 (43101)
Bmw-s Ani Creative Commons License 2022.02.03 0 0 43103

Az

Az alsó 3 dolog azt jelenti,hogy Ibs- em rossz?! Ibs hiba?! 
Agm akku van regisztrálva kódolva töltés kb : 14.6-15.2V.

Nincs semmi hiba! Indul minden ok! Csak ez a Ibs hiba- hobat jelent e?!

Vili_E61 Creative Commons License 2022.01.31 0 0 43102

Sziasztok! Tud valaki segíteni? A mellékelt kép szerinti hibakód van az autóban. Nem vált rendesen, nem pörög fel, rángat. 

Kormányszervó folyadék csere óta csinálja, lehet köze hozzá? Vagy csak véletlen. IBS szenzor rossz volt, azt gyanítottam, hogy összefügg vele,

de lecseréltem, és ez a hibakód (és jelenség) maradt.. Van ötlete valakinek? Előre is köszi a segítséget.

 

Peti2907 Creative Commons License 2022.01.29 0 0 43101

Köszönöm a segítséget!

 

A következő hibák megoldására keresek választ, hátha valaki tud segíteni.

 

00438D (request, wheeel torque, drive train, 0xBF),DDE receiver, DSC/LDM transmitter

 

Tempomat nem működik, radar meg lett ütve az előző tulajnál, hiányzik a rács is  ami elötte van. Okozhat teljes tiltást a radar hiba, vagy anélkül is működőképes a tempomat részlegesen (távolságtartó nélküli funkcióval) ?

 

A másik kicsit komplexebb. Összkerék hibás volt. Indításkor 4x4 abs ... minden hiba. Le szedtem az osztóművet, az emelővillák és a kuplungtárcsák közötti csapágy szét préselődött, nagy kárt nem okozott a futó felületeken se, fel lett "esztergálva" a befogó felület (szinte csak a csapágy maradványokat kellett le fújni róla) és kapott új csapágyat. Pár hétig tökéletesen működött (igaz 20-25km volt a leghosszabb út). Ezután a hiba újra elő jött, de csak úgy, hogy egy bizonyos ideig menni kell vele és elsőnek menetstabilizáló hibát jelez vissza, majd ezután dobja a 4x4 és az összes többi, hajtáslánchoz kapcsolódó funkció hibát (kipörgésgátló, abs stb...) Ha egy éjjelen át áll, akkor hosszabb ideig, kb. 10-15km-ig hiba mentes és ez időarányosan lecsökken, ha hiba után hamarabb útra kelek vele.

 

A hibakódok alapján az osztómű motor elvileg,

005463 vtg:mechanism faulty és 005F3A  dsc:transfer case:malfunction 

Ezek a hibakódok a csapágy hibáig nem voltak jelen.

 

Csapágy hibáig a következőket hozta, de már ezek nincsenek a hibatárolóban jelenleg:

539E VTG malfunction, 5F39 és 5EBA "hozadék" hibakódokkal.

Kapott egy új osztómű villanymotort is, de egy kis utazás után, ugyan úgy fel dobja a menet stabilizáló hibát, majd ki lövi a 4x4 blablabla minden is rossz :D hibát

 

Osztómű villanymotor cserekor meg néztem, nem fordult-e át a fogas kerék, ami az emelő villákat mozgatja, kézzel be nyúlva könnyen lehetett mozgatni, tehát a kuplung sor zárásához nem kell erőlködnie. Kerékfordulatszám jeladók menet közben ellenőrizve, egységes adatokat közölnek. Csináltam tesztet a villany motorra csere után, mozgatta szépen és sikeresnek írta a tesztet/kalibrációt. Pozíció érzékelő is kapott H osztályt kalibrálás után. Osztómű cserét nem futtattam le, mert a javítás után egy ideig nem volt vele gond, illetve most is működik egy ideig a rendszer (vagy kéne?).

 

Köszi, ha valaki tud ötletet, mit lenne érdemes ellenőrizni még. 

 

Előzmény: balabmw (43099)
Hondahornet Creative Commons License 2022.01.14 0 0 43100

Sziasztok!

 

Mosás, vagy eső után a jobb első ajtónál a kédergumi, vagy nem tudom mi, ropogó hangot ad, ha kiszárad után nem csinálja.

Próbáltam már mindent, gyári bmw gumiápolót, szilikont, glicerint, stb. Eddig nem oldotta meg semmi a problémát.

Ha egy egész picit leengedem az üveget, akkor nem, vagy kevésbé csinálja.

Van erre valami megoldás?

 

Köszi!

balabmw Creative Commons License 2022.01.12 0 0 43099

"Bal smc modul hiba, ki cseréltem, a következő leírás jó a kódoláshoz?:"

 

Az autód CAS-ából kiovasott VO/FA szerint kódolja fel a beszerelt SMC modult. Ha ezt akarod,akkor jó a leírás.

Előzmény: Peti2907 (43088)
Bxx7 Creative Commons License 2022.01.12 0 0 43098

Fogd meg a Schachtel-t (amibe a kulcsot dugod) és próbáld meg kijjebb húzni. 

Előzmény: gumatar (43096)
Bxx7 Creative Commons License 2022.01.12 0 0 43097

Én nem ismerem ezt a programot, nem tudok erre mit mondani. 

Delphi a hibák nagy százalékát nem látja. 

 

 

Előzmény: Bmw-s Ani (43094)
gumatar Creative Commons License 2022.01.11 0 0 43096

Sziasztok!

Adott E60 2006 520D nyomógombos indítás.Kulcsot nem lehet betolni kormányzárat oldja autót lehet indítani de a kulcs kiesik a helyéről.

Mit tanácsoltok mi a tendő?

Secret30D Creative Commons License 2022.01.11 0 0 43095

Rendben. Köszönöm szépen.

Előzmény: Bxx7 (43093)
Bmw-s Ani Creative Commons License 2022.01.10 0 0 43094

Mester régebben olvasta! Delphi Ds 150-el “ szoktam” én néha kiolvasni! Illetve kitörlöm a hibát HA van! Izitógyertya szakadt majd a sor végén lèvő + ra kattintottam és akkor vettem észre ezeket az adatokat! És a látott “km “ -en megakadt a szemem! 3 évesen vettem 150 ezerrel azota csak én használom! Arra gondoltam ennyi év után, hogy lehetséges talán,hogy 2007-ben nem 150 hanem kb 230 ezer volt benne!? Nem vagyok szerelő!!! Vagy lehet ez valami más!?

Bxx7 Creative Commons License 2022.01.10 0 0 43093

Ha 25D-ben gondolkodsz, akkor a VFL-t venném. Azzal kevesebb a gond. Repedős leömlő, de semmi más, már ha rendszeresen cseréli a tulaj az olajat. 

Az FL többet tud, ott a lánc a gyenge pont, arra kell figyelni. Mindenki maga dönti el. Az FL-t, mivel 3 l-es motor, lehet húzni. Persze mondom én, aki nem tuningol... 

Előzmény: Secret30D (43086)
Bxx7 Creative Commons License 2022.01.10 0 0 43092

Mikor volt utoljára kiolvasva a hibatároló? 

Előzmény: Bmw-s Ani (43085)
Secret30D Creative Commons License 2022.01.10 0 0 43091

Nézzük úgy, ha már szet van szedve akkor az ott lévő dolgokat nyilván cserélném. 

Előzmény: Rumcice (43090)
Rumcice Creative Commons License 2022.01.10 0 0 43090

Szétszedés közben derül ki, mit kell cserélni. De biztos olcsóbb, mint egy új motor.

Előzmény: Secret30D (43089)
Secret30D Creative Commons License 2022.01.10 0 0 43089

Azt hittem az már hátul vezérelt. És mennyibe fáj egy lánc csere?

 

 

Előzmény: Rumcice (43087)
Peti2907 Creative Commons License 2022.01.09 0 0 43088

Sziasztok!

Néhány hibával kapcsolatban kérném a segítséget.

E61 2007 xdrive 30d az autó.

 

Légrugó, néha be dobja hibának a szintszabályzás hibát, hibatárolóban a 5f92 és 5f93, szívárgást nem tapasztalok se szintsüllyedést.

 

Tettem bele led oldalsó irányjelzőt, illetve ki cseréltem a start-stop gomb nyomó felületét (akkut nem kötöttem le elötte), majd ezután a kormány gombok a bal oldalon meg szűntek működni, de világítani világítanak, oldalsó irányjelző ledeket vissza cseréltem a gyári üveg izzókra, hiba maradt. (Ezt még diaggal nem néztem)

 

Bal smc modul hiba, ki cseréltem, a következő leírás jó a kódoláshoz?:

 

For left SMC sensor

1) Start NCSEXPERT
2) Load Expert Mode
3) Press F1 VIN/ZCS/FA
4) Press F3 ZCS/FA f. ECU
5) Select your CHASSIS (E89 in your exmpale)
6) In this step you will see 3 options (CAS/NFRM/FRM) - Choose CAS and click OK
7) Your VIN should be determined now
8) Press F6 (BACK)
9) Press F4 (Process ECU)
10) Select LSMC and click OK
11) Press F2 (Change Job)
12) Select SG_CODIEREN
13) Press F3 (Execute Job)

 

Álló fűtés hiba e71d, elvileg vízpumpa hiba. 9b2e és 9b32 másik vezérlőben. Ki lehet próbálni így is, vagy előbb keressem meg  a hiba okát, még nem használtam a távirányítóval, nem is tudom hogyan működik...

 

Köszi, ha tudsz segíteni!

Rumcice Creative Commons License 2022.01.08 0 0 43087

Én a 231 lovast választanám, nekem az van, félsz egy lánccserétől? Kopóalkatrészek. Az a motor megbízható, és jól is megy.

 

200e km-nél cseréltem vezérlést, és 3 db láncszem bizony már meg volt mozdulva. Mondom: 200e km-nél. Ezelőtt úgy 10 éve. Szóval aki elhúzza 300e km-n túlra is a lánccserét, oroszrulettet játszik.

 

A vezérlés itt még a motor elején van, nem kell főtengelyt cserélni, mert nem annak anyagából van a lánckerék kimunkálva, lehet kapni külön lánckerekeket. Egyszer meg kell csináltatni, és el lehet felejteni.

Előzmény: Secret30D (43086)
Secret30D Creative Commons License 2022.01.08 0 0 43086

És a 25dben melyiket szabadna megvenni? 197le változatra is jellemző hogy 200-300k km után cserélni kell a láncot, es nem olyan mint az e39 30d hogy örök garanciasak?

Előzmény: Bxx7 (43082)
Bmw-s Ani Creative Commons License 2022.01.07 0 0 43085


Bxx7!

Izzítógyertya szakadt… kiolvasáskor láttam: frekvencia

                                                                Visszaállítás számláló

                                                                 Távolságkojelző.            407750 km

Elképzelhető,hogy ez az autóban lévő eddig megtett valós km?

2004.06. 525d. Órában most: 327.000 km van és (150 ezer km-rel vettem 2007- ben!)

Bmw-s Ani Creative Commons License 2022.01.07 0 0 43084

Bxx7 Creative Commons License 2022.01.07 0 0 43083

Nem én találtam ki. ;)

Előzmény: adams22 (43081)
Bxx7 Creative Commons License 2022.01.07 0 0 43082

A 163 és 177 lovas 25D 2.497 ccm, minden ugyanaz, nincs változtatás, csupán a motorelektronikában van különbség a befecskendezésnél. Nagyjából ennyi. 

A 197 lovas 2.993 ccm, tehát 3 literes motor, teljesen más, mint az előző "kettő" változat. 

Előzmény: Secret30D (43080)
adams22 Creative Commons License 2022.01.07 0 0 43081

A 231 lovasban is ugyan az a lánc (és vezérlés alkatrészek) vannak mint a 218 lovasban. Csak mivel könnyítettek a motoron (alublokk lett) átdolgozták a főtengelyt, jócskán könnyebb lett ez az alkatrész (több kilóval). Ez pedig azt eredményezte, hogy gyorsabb a motor "felpörgése", hirtelenebb az adott fordulatszám elérése. És hosszú távon ez a működés jobban nyírja a láncot mint az elődje, az lassabban gyorsul/pörög fel ezáltal jobban kíméli a láncot is.

 

Ez csak így mellékesen.. :) Megjegyzem az enyém 231 lovas 337 ezer km-t, gyári vezérlés.

Előzmény: Bxx7 (43077)
Secret30D Creative Commons License 2022.01.07 0 0 43080

Van ugye 25dben a 163 177 meg a 197le.

Mi a különbség ezek között?

Előzmény: Bxx7 (43079)
Bxx7 Creative Commons License 2022.01.07 0 0 43079

Igazából pro és kontra, egyik kutya másik eb. 

Fl 25D-ben gyárilag nincs örvénycsappantyú, 30D-ben van, igazából ugyanaz a 3 literes motor, csak a 25D vissza van butítva 197 le-re. 

 

Fl előttiben inkább a modulokat javítanám meg, ha probléma van velük. A mulf modulok kompatibilisek egymással, csak simán plug and play plusz kódolás. 

Nagyban függ az évjárat is, amit venni akarsz vagy amit sikerül, mert évjáratot nem hinném, hogy nagyon be lehet lőni... 

Előzmény: Secret30D (43078)
Secret30D Creative Commons License 2022.01.07 0 0 43078

Tehát akkor minden féle képen fl utánit érdemes venni mert abba már rengeteg minden hiba javítva van. Viszont a láncot baszták el benne. Akkor az ideális választás egy fl 25d lenne?

 

Illetve az egyéb hibák amik vannak javítás helyett lehetséges. Fiatalabb modelben lévő modulokat belerakni amiknek nem szokott baja lenni?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!