Nem fogja lemeríteni az akksit, mert egy bizonyos értéknél lekapcsol. (Ha jól emlékszem 11,5 vagy 11,4V-nál.)
Más: Tisztelt cartárs! Ha lehet, kéretik a helyesírási szótárat használni. P.l: nem "csomag tartóba" hanem csomagtartóban; nem "le állított", hanem leállított;
Csak emlegetni kelett, most nem nyílik a csomagtartó csak távirányítóról. Ha lehajtom a vezető mögötti üléstámlát és megmozgatom a kábelt ami a lehajtott támlától jobbra lévő kárpit alatt van, néha egy kis időre megjavul.
(Kalap sz@r.)
Használhatták volna az eszüket a Skoda mérnökei hogy nem gagyi évek után elmerevedő szigetelésű kábelt használnak olyan helyekre ahol hajlik a kábel, v. mozog. Sok ész nem kell hozzá.
Mind 1, szét kell szedjem megint.
Skoda márkaszervízek nem javítanak, hanem kábelkorbácsot cserélnek ez kb 100 vagy kicsivel tömm eft.
Egyébként egy kis idő olyan 2-nap nekem és az egészet újra kellene kábelezni olyan kábellel aminek szilikongumi a szigetelése és csúszik, ez utóbbi csak a kábelek behúzása miatt fontos.
Hogy feledèsbe ne merüljön ez a topik, felhozom egy rövid időre, a lista elejère.
Tavaly volt egy kàbel szakadàsom a csomagtèr ajtónàl, ez pedig olyan hibàt generàlt, hogy nem müködött a twindoor.
Problèma akkor orvosolva, ajtó gut.
Na most pedig ugyancsak nem müködik a twindoor, viszont mellette a csomagtèr vilàgítàs sem, ill. mèg betetőzèskènt a csomagtèrajtót sem hùzza be a szervo motor ( ha jól írom). Lehetsèges, hogy 1 èv alatt megint elnyírodtak a kàbelek??
Cserélni egyszerű. A led viszont csak akkor jó, ha teszel rá pluszba némi ellenállást, mert egyébként a canbus rendszer hibás izzót fog mutatni állandóan. Én próbáltam bele ledet tenni, a legtöbb lednél az is probléma, hogy ellentétes polaritású. A túl sok macera miatt inkább hagytam a fenébe.
Viszont próbáltam bele keresni hófehér P21W izzót, ami bele való, de sajnos csak az alap gagyi sárgás színűt találtam mindenhol. Ha valaki tud valamilyen szebb színű izzót bele, ne fogja vissza magát, nyugodtan írja meg.
Hátra menetbe kapcsoláskor a "zenét" le kell hogy halkítsa (be is van állítva) többnyire meg is teszi, de néha NEM!
Ezt mért csinálja?
HÁTSÓ ABLAKTÖRLŐ!
Ez megint érdekesen működik... Természetesen esős időről beszélek, és mikor aktiválva van az autómata ablaktörlés.
Ennek is egyet törölni kellene rükvercbe kapcsoláskor, (ahogy én észre vettem, bár a könyvében még nem kerestem meg a hozzá tartóró instrukciókat) de nem mindig teszi.
Azomban néha észre veszem, hogy előre menet köbben (országút/aut.pálya) néha töröl egyett a hátsó.
Ilyenkor figyelem, hogy lehet véletlen be kapcsoltam és folyamatosan megy? De nem! Csak random szerűen...
Szerintem is olyasmi lehet a probléma, amit kolléga is irt: Lamella.
Nekem előző kocsim (BMW) volt olyan, hogy a maszk mögött olyan lamellák voltak mint a reluxa, és ezek akkor nyíltak ki kikor nagyobb hűtés teljesítményre volt szükség.
(lehet valami miatt épp meg volt szorulva és nem engedte nyilni elsőre... biztos 200-al hajtottál előző nap, és egy jó nagy bogár szét placcsant rajta és jóóól össssze ragasztotta :DDDDD )
Superb3-asom tegnap azzal az üzenettel szórakoztatott, hogy "Hűtőrács hiba - működés korlátozva". Újraindításkor elmúlt. Mi a csuda működik a hűtőrácsban? :)
2013 januári forgalombahelyezésű Superb II L&K DSG TDI. 1 tulajos, 1 sofőrös, 162.000km-rel, Porsche Buda és Pestnél végzett szervízekkel és 7 hónap garanciával. Hosszútávó utakra használva, 140-160km/h utazósebességgel. Minden dokumentáció megvan, szervizek, gumicserék még a tankolás számlák is.
Barna szín, barna bőr belsővel, fullosan. (Navi - frissítve, xenon, ülés fűtés-hűtés, napfénytető, automata parkolás, hátsó ülésfűtés, napfényrolók), hólánccal, rögzítőhálókkal, alaptartóval.
Kérésre képeket küldök emailben. 5,6m irányár.
harminc 434 tizenöt kilenc9
Szeretném, ha gondos tulajhoz kerülne, mert nálunk nagy becsben volt.
A chiptuninghoz nem tudok hozzászólni, viszont a szoftverfrissítés tudomásom szerint nem jár semmilyen veszteséggel. A 2.0 motornál csak annyit csinálnak, hogy visszatöltik a szoftvert a csaló részek nélkül. Az 1.6-nál beépítenek egy kis műanyag alkatrészt a légtömegmérő elé, hogy "kisimítsák" vele a légáramot a pontosabb mérés miatt. A szoftver ott is csak annyiban változik, hogy kikerül belőle a csaló rész. Az 1.2-nél nem tudom mi változik.
Ahogy azt korábban is írtam, egy 2011 s 2.0 cr - TDI ( 103 Kw ) dsg s superb -m van.
Ez az autó is csaló szoftveres, de még nem kaptam semmi infót a márkaképviselettől a visszahívással kapcsolatban,
esetleg Ti már tudtok erről valamit?
A másik kérdésem az lenne, hogy szeretném ha az autónak lenne egy kis plusz nyomatéka, mert zavar a dsg folyamatos visszaváltogatása, illetve, hogy magasabb tempónál már kevésbé dinamikus. Állítólag a szoftverfrissítés után is csökken a teljesítménye a kocsinak.
Első sorban chiptuningra gondoltam. Csak megbízható, komoly céghez megyek. A kérdésem ezzel kapcsolatban az, hogy esetleg van e köztetek olyan, akinek hasonló beavatkozáson ment át az autója?
Lényegesen érezhető eredményt értetek e el vele, mennyire tolerálja a dsg a megugró nyomatékot, van e valamilyen negatív hatása a tuningnak?
Sziasztok! Eladó sorba kerül az autóm, gondoltam felteszem ide először, hátha márkaszerető kezek közt marad.
Törés, és balesetmentes 2012-es elsőkerékhajtású 2.0 crtdi 170le dsg L&K
Barna bőrbelsős, lakkfekete betétes, Colombus nagynavis, panorámatetős. Fűthető szélvédős (most volt cserélve kőfelverődés miatt).
A hátsó ülésfűtésen, vonóhorgon, állófűtésen kívül gyakorlatilag fullos
Felnik sajnos padkásak, és van pár apró szépséghibája (ajtórányitás, parkolási sérülés). 100400km van benne, második tulaja vagyok, szervizkönyves, svájci papíros autó (itt élek és dolgozom, második autóként innen hazajárásra használtuk az Superbet)
Új ára 57900CHF volt, irányár 18500CHF Megtekinthető, Május 25-29között Magyarországon Szeged térségében, igény esetén már most ott tudom hagyni. Üdv mindenkinek