Sziasztok: A 150 st leonak mennyilehet a hengerfelycsavaroknak a meghúzási nyomatéka a könyben nem találtam meg.Más motoroké bennevan és azokat 5- 10nm között irja ,akkor lehetséges, hogy ezt is ennyivelkell ? Üdv
Szikra van, üzemanyag is (legalábbis indítózás után a kivett gyertya nedves) az üzemanyag pumpa a kettő cső közül az egyik csövön (a felsőn) nyomja a benzint indítózásnál.
Korábban írtam, hogy magas volt az alapjárata és néha visszaesett a normál fordulatra, de indult és ment is nem volt vele gond.
Ahogy jött a hidegebb idő nehezebben indult.
Ezeket vettem észre és most meg csak pörgeti gáz nélkül és gázadásra is változatlan - vagyis gáz nélkül még pöffent egyet egyet, de nem kapta el sőt gázt húzva csak rosszabb...
Merre keresgéljem a hibát? Automata szívató? Tűszelep?
Bp-en tudtok ajánlani valakit aki ránézne, aki ért hozzá?
Sziasztok: Hát igen, mint nemrégiben beszámoltam, hogy sikerült leműszakisztatnom a 150-st leomat. Boldogvoltam ez idáig, valószinü, hogy ebben az évbe be is fejeztem a nagy motorozást. A hűtöviz eltünt a tágulási tartályból, viszont a motorolajszint megnöt egykicsikét. Nos én arra gondoltam, ha már igy alakult, akkor kiveszem a motrot és leveszem a hengert , hengerfejjel együt elviszem, hogy nézzék akkor át az egésszet ,hogy mégis milyen állapotban lehetnek ,azt majd meglátom, hogy , hogyan tovább.üdv
Nézheted, de sokat most nem érsz el vele. Hogy képzelted megnézni? Egy motorozás után? Mert egy karburátornál más a kevérékképzés minősége teljes terheléskor, részterheléskor, és alapjárati üzemben.
Nem kell a benzinbe keverni semmit! Sima 95-ös benzint használok én is. A lényeg, hogy a bioetanol miatt, legyen belátható időn belül elhasználva az összes benzin, ne legyen hosszú ideig tárolva. Tél beállta előtt pedig OMV Max Motion 100-at tankoljatok, azzal ha elrakjátok a gépeket nem lesz benzinmegromlás, hosszú évek múltán sem.
Van olyan henger ami vasperselyes azt pl lehet furni is. Azt h 125 vagy 150 henger nem számit felrakható a 125 a 150 henger és forditva is. Ha kell én tudok neked adni ami vasperselyes. Ja és egy tanács. Jobban jársz ha vezel a gyűrű készletett ami ugymond kommersz méret és hoz gyártaszt hozzá dugót és könyebb lesz az életed ha valami kebasz lesz vele. Mert a leó gyűrű méret elég furcsa emiatt drága. Pl én igy csináltam 200 ccm leokat h gyártattam dugót utána semmi gondom nem volt ha gond volt.
Na most nem azért de a benzinnek mit is kéne kennie?! Annak semmit tehát marhaság az egész. Aki meg gyártja a benzint az nem hülye minden olyan adalék benne van ami ahoz kell h jó legyen és olyan legyen mind a régi benzin. Annyi gond szokot lenni az E10 h pl old bizonyos dolgokat. A benzinnek semmit nem kell kennie.
Köszi,ezen spekuláltam én is 2bár a nyomás veszteség mérésnél, de mindegy munka ütembe 5 6x nagyobb a nyomás, addig nem is volt baj amíg egyszer nem melegedett túl, nem fokozatossan romlott el, 1 út alatt, vízpumpacsere és egyéb sallangok után csinálja. Hengerszettet csak aranyárban (fa árú árában ) találtam. pihentetem a projectet szeptemberig.
Kíváncsi vagyok a véleményetekre! E10 benzin miatt van aki kever (17L benzinhez 1-1,5dl Motul 710 2T ) olajat a benzinbe a kenés miatt - mert azt mondják az E10 kenése nem jó! Tegyek vagy ne,! Ártok vagy nem?! Köszi! :)