Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

EVerlander Creative Commons License 2018.01.05 0 0 988

Na, hálIstennek, most hogy töröltem a "VIN regisztrációt", azaz a párosítást, máris NEM zabálja parkolás közben a range-et!!! :-) Na akkor ezt is megtudtuk... 

Még azon gondolkozom hogy akkor alternatívaként, vami jobb minőségű digitális időkapcsolóval oldom meg a töltés időzítését. Csakhogy legtöbbre az van írva "16A névleges", de ha tovább olvasod "6A tényleges" terhelés.... le ne olvadjon a 10A töltőtől.

Előzmény: EVerlander (986)
EVerlander Creative Commons License 2018.01.05 0 0 987

Ja, méeg annyi hogy nálam is asszonnyal kötelező a fűtés, de az az igazság, hogy legutóbb egy 60km-es utat mentünk és 0% range-nél indultam el, magyarán amúgy is ment a motor, szal nem fájt annyira hogy végig fűtöttem. :) Azért az elég vicces, hogy így is 4.2 literes lett a fogyasztásom a 60km-re! :DD

Előzmény: PTL75 (985)
EVerlander Creative Commons License 2018.01.05 0 0 986

Szia Peti!

 

Ma minden alkalommal amikor beültem néhány órányi parkolás után, rendre kevesebbet mutatott 4-5km-mel, mint előtte a leállításnál. Mégcsak a hőmérséklet se lehet az oka (erős minuszban nem feltétlenül csodálkoznék, nade ma 10 fok volt! Holnap reggel törlöm a párosítást és minden időzítési programot törlök előtte az app-pal, kiv. vagyok visszatér-e a rend. IGazából wifit mindig tol az autó (már jópáran ki akarták kapcsolni, de elvileg nincs rá mód), de az appot használva talán extra ram-ot vagy procit is beizzít, ami megy OFF állapotban is, parkolás közben. Nem értem, bízom benne holnap kiderül..

 

Azt nem értem a mh-eden miért tölti rendre kevesebbre. Nem függhet össze a töltési idővel, elvileg. Hiszen a Li-ion töltési ciklus tölt, majd 100%-nál leáll, slussz. Nincs további csepptöltés meg egyebek mint régen a NiCd-nál. Szóval a normális 4,5 órás (0%-ról 100%-ra; 10A töltővel) feltöltés után egyszerűen lekapcsol a töltő és kész. Ennek alapján a melóhelyeden is ugyanúgy teljes töltést érsz el. Mondjuk kérdés, hogy a melóhelyes töltés 0%-ról indul-e. Mert én azt vettem észre, hogy ha résztöltöttségre töltök rá, mondjuk 50%-ról 100%-ra, akkor el szokott mászni a range előrejelzés kissé, de asszem a plusz irányba, tehát 40 helyett mondjuk 43-at ír. De nem tuti hogy jól emléxem.

 

A közületi töltéssel még nem foglalkoztam, bár volt aki ajánlgatta már az ipari áramát hogy használhatom. Nem voltam benne biztos hogy a narancs kábellel az műxik-e, úh. nem erőltettem a dolgot... Igen, azt tudom hogy 16A-s a narancs kábeles töltés, de azt nem rég tudtam meg én is, hogy bizony mindössze 3,5 órára csökkenti a full töltés idejét... Mondjuk egy nagy plázázás során akár meg is lehet, de szerintem az közületi töltésnek az nem túl használható idő. Fogalmam sincs viszont, hogy a PHEV 25-30perces gyorstöltését akkor mivel és hogyan lehet elérni. Nem értek a "kút"fejekhez se, Chademo, meg tsai - nem mentme még utána. Két okból, az egyik, hogy a tipikus felhasználásom során elég a range bőven, másrészt pedig mert a 30perces töltés alaposan előre hozhatja az akku végét.

 

Viszont, nézd meg ezt az appot, nemrég ajánlották: PlugShare. Itt elvileg közületi és magán(ingyenes) töltőket tudsz nézni magadnak a térképen, asszem csak azokat mutatja majd amik az autótípusodnak megfelelőek... De én magam még nem töltöttem le.

Előzmény: PTL75 (985)
PTL75 Creative Commons License 2018.01.04 0 0 985

Szia EVerlander!

A gumik továbbra is jól mennek. Semmi hátrányát nem vettem észre a 4 évszakosnak. Pont ilyen időre való, amikor kicsit vizes az út, és hidegebb van.

 

Én is használtam a RemoteControlt kb 1 hétig. Indulás előtt akartam felmelegíteni a kocsit, de szerintem nem jött össze. Ma frissítettem az appot, ahol talán kijavították.

Én nem vettem észre, vagy nem is figyeltem hogy az akksi kevesebbet mutatna pár km-el ha használom az appot. A WIFI-nek biztos van valamennyi fogyasztása de ennyit nem fogyaszthat.

A töltést nem időzítem. Este feldugom, és reggel lekapcsolom. Inkább pont azt vettem észre ha itthon töltöm kb este 6-től reggel 7-ig (13 óra), akkor pár km-el több töltődik bele mint a munkahelyemen 8-16-ig (8 óra).

Induláskor itthon 38 km-t ír, munkahelyemen 33km-t.

 

Ma sikerült 35 km-et menni, de nagyon kíméletesen mentem. Autópályán max 120km/h, néha kamion mögött 100.

Általában 25-30 km tudok menni, de ebben nagyrészt autópálya is van, ami zabálja a villanyt.

Én is csak ülésfűtést használok, kivéve ha feleségem is velem jön :) Akkor a legkisebb fűtésre indul a benzin motor...

 

Már én is néztem a PHEV box-ot. Ami tetszett benne, hogy nagyobb terhelésnél sem kapcsol be a benzinmotor. Néha előzésnél hirtelen gázadásnál feleslegesen indul be.

Az ára kicsit magas, nem tudom, hogy megéri-e.

 

Lenne egy kérdésem az utcai töltőkkel kapcsolatban. Az ELMÜ töltőoszlop leírását néztem, és azt írja hogy a töltést az e-Charge alkalmazással lehet elindítani. Ez tényleg kell hozzá?

Letöltöttem az app-ot. Itt valami szerződést kell kötni? Előre feltölteni valami egyenleget?

 

Pont ma nézegettem a töltőkábelemet. Azt hittem hogy 3 fázison képes tölteni, de sajnos nem. Csak 1 fázis és 16A. Ez nem sokkal jobb mint az itthoni 10A.

 

Van egy új töltő Győrben a Penny parkolóban. Gondoltam kipróbálom. Két dugalj van rajta. Az egyikre már írták hogy nem működik. És tényleg nem...

A másikba bedugva a töltés jelző piros lámpa kigyullad, majd néhány perc után villogni kezd. Ez mit jelenthet?

Szóval ez sem az igazi. Vagy a kábelem rossz.

Ezért megnéztem a kábelemet, és kimérve jónak gondolom.

Majd kipróbálom egy másik helyen is.

 

Üdv: Peti

 

 

Előzmény: EVerlander (984)
EVerlander Creative Commons License 2018.01.04 0 0 984

Szia PTL75!

 

Akkor örülök hogy beválni látszik a gumi! Köszi az infot a TMPS-ről. Én még mindig nem cseréltem, itt Pesten egyelőre csodás idő van :-)

 

Pár aprósággal foglalkoztam, pl. beizzítottam a Remote control-t, és jól lehet vele időzíteni a töltéseket. Ez azért hasznos főleg, mert megoldható vele, hogy este amikor hazamegyek és feldugom tölteni, a töltést csak késleltetve kezdje meg, úgy, hogy a reggeli indulásom előttre készen legyen. Ez azért jó, mert hosszú távon összeadódva, így gyakorlatilag nem vesztegel az autó teli akkukkal (a Li-ion egyik legnagyobb ellensége az.)

 

Ami viszont hátrányként vettem észre, hogy azóta, mióta összelőttem a telóval és használva van az app, mintha parkolás közben is jobban merítené az akkut: 4-5 óra múlva mindig úgy szállok be, hogy vagy 4 km-rel kevesebbet mutat, a leállításkori értéknél! Ezt csak azóta látom, hogy használom az app-ot meg be van időzítve a töltés a hét napjaira. Ki fogom próbálni hogy törlöm a schedule-t meg a párosítást is a telóval, visszatér-e a rend. Mert akkor inkább hagyjuk az időzítést, ha ez az ára...

 

A range-em egyébként mínusz néhány fokokban is olyan 35 km körüli volt (bár 40-et mutatott induláskor, azért kb. 35-nél fogyott ki). Erről jut eszembe hogy max. ülésfűtést használok azt se mindig (rendszerint rövid utakon megyek és kvázi felesleges). Viszont ha bekapcsolom a fűtést (vagy az első ablakra a fagymentesítést), azonnal bekapcsol a benya motor, ami elég zavaró. Egyébként kapható a PHEV box, amiben van ICEheatSTOP funkció, azaz fűtéskor nem, vagy csak nagyon keveset megy a benya motor. Viszont azt olvastam, a box amúgy (bár ígér 8%-os range növekedést és az ECO módból "EV only" módot csinál) annyira átprogramozza a gázpedál szekvenciát, hogy normál módban is ólom lábakon megy az autó..mondjuk ez egy vélemény a sok elégedett felhasználó mellett... 236 eur plusz áfa, szóval hezitálok, belevágjak-e. Jó hír mondjuk hogy a legutóbbi verziója kikapcsolható egy gombbal!!! :)

Előzmény: PTL75 (982)
Kiory Creative Commons License 2017.12.27 0 0 983

Sziasztok. SOS segítség kellene. Mitsu Outlander 2007. Bluetooth kapcsolat telefonnal elveszett, telefon nem érzékeli a kocsi rendszerét, a kormányon a "speech" gomb nem reagál, nem tudom újra párosítani a telót. Mi lehet a gond?

PTL75 Creative Commons License 2017.12.06 0 1 982

Szia EVerlander!

Itt felénk is volt már egy kis hó meg jég...

Eddig jó tapasztalataim voltak, nem csúszkált, jól tapadt.

Persze azért ilyenkor óvatosan is megyek.  Szóval még nem bántam meg hogy ez mellett döntöttem :)

 

Maga a szenzor a szelepszár alján van, egy kb3x3x1cm-es kocka ami a gumin belül helyezkedik el. 

A gumi felrakásakor és levételekor kell jobban odafigyelni, hogy hol kezdi meg a felniről a gumi leválasztását.

A gumis profi volt, látszott rajta hogy ár nem az elsőt szereli...

De előre szóltam is neki, hogy számítson rá.

 

 

 

Előzmény: EVerlander (981)
EVerlander Creative Commons License 2017.12.04 0 0 981

Szia PTL75!

 

Mostmár van azért időjárás :) Van már tapasztalat hidegben, akár kicsit havas-jeges úton, hogyan fogja az autót?

 

Egyébként a TPMS a szelep hátulján van-e? Kell-e külön mondani a gumisnak hogy van tpms - igényel-e külön óvatosságot a szereléskor, hogy ne sérüljön a szenzor?

 

Előzmény: PTL75 (979)
NOOBodi Creative Commons License 2017.11.30 0 0 980

Szia ! az én PHEV-m 2013.12.i 

 

Fent vannak a kerekek .

 

Kapott 4 db új Dezent TX 6,5x16 ET38-as felnit + 215/70R16 GT radial Sawero WT téli gumit . 

ez szereléssel együtt 166000 nettóba került .  Ha a meglévő felnire teszek 18-as télit , az még többe lett volna . 

 

2 napja van fent , nem hiányolja a TPMS szenzort .

 

Nálunk még csak eső volt , hó nem , ezért nem tudom , hogy mit tud . A gördülési zaj mindenesetre hallható , de nem zavaró .  

Előzmény: PTL75 (973)
PTL75 Creative Commons License 2017.11.28 0 0 979

Szia Everlander!

 

Igen megvannak a gumik. Múlt héten pénteken kerültek fel.

A gumikról még nem tudok sok tapasztalatot mondani. Olyan mint a fényképen :)

Érzésre nem túl puha, átlagos keménységű.

Remélem kibír 4-5 évet.

Kátyúgarancia is járt hozzá :)

 

Amikor leszedték a gumit a TPMS szenzor jól látszódott...

 

Előzmény: EVerlander (978)
EVerlander Creative Commons License 2017.11.27 0 0 978

Szia PTL75!

 

na megjöttek a gumik? Majd szólj ha felraktad, kiváncsi vagyok, milyen lett!

Előzmény: PTL75 (972)
kicsi20 Creative Commons License 2017.11.21 0 0 977

Igen, értelek. Én is pont ezért adnám el. Egy diesel se szereti a rövidtávú használatot.

Előzmény: lazy g. (976)
lazy g. Creative Commons License 2017.11.21 0 0 976

Szia,

persze. Sajnos nem igazán tudtuk kihasználni, kis távolságokat mentünk vele és ez az autó nem erre született.
Nem volt szükségünk ekkora autóra, de maradtunk a Peugeot-nál. Egy 308-ast vettünk, ami tökéletesen elég a családnak.
:)

Előzmény: kicsi20 (975)
kicsi20 Creative Commons License 2017.11.21 0 0 975

Szia, lehet tudni, hogy miért adtad el és mi lett helyette?

Előzmény: lazy g. (974)
lazy g. Creative Commons License 2017.11.20 0 0 974

Sziasztok,
a 4007-emet eladtam, de megmaradt egy pár első ablaktörlő lapát  és egy hátsó is. Vadiúj mind a kettő, ki sincs bontva, dobozában vannak. Érdekel vkit? Az az igazság, h egyben szeretném eladni őket.
14 E ft volt a kettő, én egy 10-esért odaadom, plusz a postaköltség, vagy személyesen átvehető  itt Egerben.
Ha kell valakinek, szóljon.
Sziasztok! :)

PTL75 Creative Commons License 2017.11.20 0 0 973

Szia NOOBodi!

 

Milyen évjáratú a kocsid? 2014-től kötelező a TMPS rendszer.

Előzmény: NOOBodi (970)
PTL75 Creative Commons License 2017.11.20 0 0 972

Sziasztok!

Megrendeltem a 4 évszakos Vredestein gumit. Úgy néz ki péntekre megérkezik.

Akkor pontosan meg fogom tudni, hogy az enyémben direkt rendszerű TMPS jeladó, vagy indirekt rendszer van. Az elsőre tippelek :)

Én 4kW-os napalemes rendszerben gondolkodom:

4kW-os rendszer éves szinten kb 4400 kWh-ot termel. Ez havi 366 kWh.

Ha minden nap töltöd a kocsit 9kWh x 30nap = 270 kWh/hónap

A maradék 96kWh meg bőven elfogy a háztartásban. Sajnos átlagban 250-300 kWh megy el havonta a háztartásban.

 

A 4kW-os napelemes rendszer ára: kb 2.000.000 Ft

A rendszer termel : 4400 kWh/év

1kWh ára EON: 38Ft/kWh

A rendszer termel: 167.200 Ft/év

Megtérülés: kb 12 év

 

Sajnos a megtérülési idő túl sok...

Előzmény: EVerlander (971)
EVerlander Creative Commons License 2017.11.20 0 0 971

Szia NooBodi!

 

Lényeg hogy megérkeztél :) 

A 4 évszakosat saját magam részére is úgy gondolom megfelelőnek, hogy 90% város, és egész évben 15ezer km max. Szóval keveset járok, főleg városban azt mondják erre a helyzetre megfelelő egy jó 4 évszakos. Most úgy néz ki a Vredestein nálunk a befutó és én valszeg megyek felfelé egy fél számot - meglátjuk mit szól a TPMS és a többiek, remélem nem lesz gond.

Azért jó tudni a felnit cserélőknek, hogy nem okoz gondot a TPMS jeladó (hogy a funkciót egy ABS szenzor hogyan tudta átvenni, műszaki értelemben tökre érdekes, de csak megtudjuk egyszer hogyan lehetséges ez. :)

 

Más, a 3,6 kW x 2 óra x 30 nap -ból nekem kb. 11ezer Ft-os havi számla jön ki -- nekem a napelemesek átlag évi 2 óra napsütéssel számoltak magyarországra és 50 Ft/kW -os árat tudok, de javíts ha tévedek. Neked hogy számolták a 18ezer ft-ot? Egyébként akkus, vagy feltöltős rendszered van? Gondolom utóbbi, mert az akkunál további brutális veszteségekkel kell számolni. Meg, sajna ugye a napelem sem örök életű, azt hiszem a napelemzés kicsit hasonlít amúgy a PHEV -hez, hiszen az elektromos autóra is azt mondják, amit megspórolsz benzinen, az elmegy majd az akkukra X év múlva. Viszont addig is tisztán járunk, ráadásul szerintem a belevaló Li-ion akku 2-5 év múlva lényegesen olcsóbb lesz és ami a legfontosabb: nagyon sok utángyártott jó minőségű megoldást lehet majd választani, a várható árverseny pedig lényegi megoldást fog jelenteni a cellapakk csere jelenleg fennálló problematikájára (hogy bontott akkukról már ne is beszéljünk. :)

Előzmény: NOOBodi (970)
NOOBodi Creative Commons License 2017.11.19 0 0 970

Sziasztok !

Volt egy külföldi köröm net nélkül ( köszi vodafon !). Most olvastam végig a gumis hozzászólásokat , van min agyalni továbbra is .

 

Nekem a gumis megnézte valami műszerrel és azt mondta , hogy nincs a felniben szenzor , hanem az ABS jeladóból szedi az infót a guminyomásról . Tehát nyugodtan válthatok 16-osra  . Lehet hogy meglépem , de akkor a következő nyári szettnek is 16-ost választok , árban nagyon nem mindegy . Én még tartok a 4 évszakostól , meg néha elég cifra helyeken is megfordulok .

 

 

Egy korábbi kérdésre :

A napelemes rendszerem 3,6 kW -os 13 db 265-ös panellal . Ezzel elvileg 18000 Ft villanyszámlát váltok ki . Mátcius óta van fenn majd az éves elszámolás után látom az eredményt

EVerlander Creative Commons License 2017.11.17 0 0 969

Szia zsuri - ha az lesz, megírom! De lehet hogy a Vredestein Quatrac 5 felé hajlunk el végül :)

Előzmény: zsuri (967)
EVerlander Creative Commons License 2017.11.17 0 0 968

Szia PTL75!

 

Érdekes, ezt az origo-s tesztről még nem hallottam. Nagyon tanulságos, mert mindenhol máshol évek óta az első, max.második a CrossClimate... Furcsa hogy itt a "futózottak még" (szándékos szóvicc :S) kategóriába került. Őszintén szólva nem rossz a a Quatrac5 sem - az sem igazán vallott szégyent sehol - bár a külföldi teszteken rendre a Michelin és Conti 4évszakosa mögött végzett. Azért én hajszállal a külföldi tesztek felé húznék, mert sokkal régebbi, valószínű hogy rutinosabban és kikristályosodottabb módszerekkel és szempontrendszerrel dolgoznak. Ugyanakkor, a befolyásoltság kérdése a legnagyobb tesztereknél sem zárható ki szerintem - ebből a szempontból az arany középút választása lehet az ideális, és az a Vredestein Quatrac 5.

 

Én budapesti vagyok, viszont eléggé sok a jó tapasztalatom a Győrrel kapcs-ban. :-) A Nádornál pedig egy használt Citroent vettem egyszer. Pár hónapja egy ottani ismerősömtől kérdeztem a Nádorról pont a Mitsu kapcsán - merthogy időközben ők Mitsu-sok is lettek -, ő azt mondta, közelebbről nem ismeri, de rosszat még nem hallott róluk, és hogy ez elég beszédes, mert hamar elterjednek a hírek. :)

Előzmény: PTL75 (966)
zsuri Creative Commons License 2017.11.17 0 0 967

Légyszi' írd majd meg a tapasztalataidat a CrossClimate-tel.

Előzmény: EVerlander (965)
PTL75 Creative Commons License 2017.11.16 0 0 966

Szia EVerlander!

 

A Taurus csak az első kerekeken van, és behozatal után került rá. 2016-os a gumi és elég jónak néz ki. A hátsó viszont már kopottabb.

 

Én ezt a 4 évszakos gumit néztem ki: Vredestein QuaTrac 5 225/55 R18 98V. Ez olcsóbb mint a Michlein CrossClimate.

 

Ezt a cikket olvasd el: http://www.origo.hu/auto/20171113-teli-gumi-teszt-2017-hungaroring.html

Sajnos itt meg azt írják, hogy a Michelin CrossClimate nem szerepelt túl jól.

Ki tudja melyik cikknek higgyünk?

 

Igen győri vagyok, és a múltkor a Nádorban voltam. Sok tapasztalatom nincs velük Mitshubisi téren. A WIFI kód kiolvasásánál nem voltak nagyon lépben. Először nem is igazán értették hogy mit szeretnék.

Kb 15 éve az Opelemet vettem náluk, akkor normálisak voltak.

Te merre laksz?

 

Előzmény: EVerlander (965)
EVerlander Creative Commons License 2017.11.16 0 0 965

Szia PTL75!

 

Köszi, ilyesmire emlékeztem én is - 0W-30, bár tán gyakoribb típus a 0W-40, de mindegy ezen már el tudok indulni. Amúgy a Motul igen jó olaj biztos rendben lesz! 

A gyertya még biztos nem cserés - az km futáshoz kötött de legyünk őszinték, a legtöbbünknél a benya motor néhány száz, vagy néhány ezer km-t ha fut évente... Úgy elég lassan éri el a gyertya a csereciklust. Mindenesetre alaposan utána kell majd nézni, milyen típus való bele, mert ezt a 14-es évjáratnál maga a gyár is elb*szta :) Valszeg azért mehetünk az előző típus után - majd megnézem mi van az enyémben - pl. ha ugyanaz mint ami a Tiédben - akkor megvan a tuti típus!!

 

Örülök hogy elhatározásra jutottál gumi ügyben. Nem is tudom, hogyan kerülhetett Taurus gumi rá - azt még Hollandiában rakták fel? Az M+S jó, az valóban téliként is hivatalos. Nekem nyári Hankook van, s bár a hátsók még jók, egyrészt tél jön, másrészt a 4-et csak egyben szabad cserélni, szóval így jutottam énis arra hogy felrakok 4db Michelin CrossClimate-et. Keress rá ADAC, Autobild, Auto Express teszteken  - remekelnek hóban, vízen és szárazon is!

 

Nálam már csak a 235-ös szélesség a kérdés, de azt hiszem mindenképp olyat fogok venni. Egy picit ballonosabb (6mm-rel) a gyárinál. Nekem egyébként a G merci az etalon terepjáróban, annak 265/60 R18 a mérete - na attól még a 235/55 -tel is messze lennék, de legalább 1 fokkal közelebb mint a gyári peres kialakítás ami szerintem kicsit túlzás egy SUV-ra. :)

 

Akkor ezekszerint győri (környéki) vagy? Már csak azért is, mert ott van a Nádor autó, akik hivatalos Mitsubishi szerviz és kereskedés - én korábban vettem tőlük már autót (nem mitsu) és korrektek voltak - bár sosem szervizeltem ott. Viszont lehet hogy a sógorék a PHEV-jeiket oda hordhatják, mert általánosságban hallottam már olyat hogy nyugatról ide hozzák a PHEV-eket a fele munkadíj miatt... Mivel a Nádor gondolom a határhoz az egyik legközelebb eső gyári Mitsu képviselet, gondolom ők is érintettek lehetnek ebben...? (Azért lenne ez jó, mert akkor van ott tapasztalat helyben.)

 

 

Előzmény: PTL75 (963)
PTL75 Creative Commons License 2017.11.15 0 0 964

A gumi+felni+TMPS témára visszatérve már én is a 4 évszakoson gondolkodom.

Jelenleg Taurus nyári gumim van de rajta van az "M+S" jelzés is. Ez téli mintázatot takar, hivatalosan téli guminak is elfogadják.

Előzmény: EVerlander (958)
PTL75 Creative Commons License 2017.11.15 0 0 963

Szia Everlander!

 

A mai napi eseménye, hogy reggel az indulásnál bejött a sárga alacsony gumi nyomás jelzés. Olvastam róla, hogy a hőmérséklet változásra ugye a nyomás is változik.

Szóval első utam a gyerekek iskolába vitele után a benzinkút volt.

Az eslő kerekekben megvolt a 2,5 bar nyomás, de a hátsókban 2,2 körüli nyomást mértem. Felfújtam 2,5-re majd indultam. A rendszerből automatikusan törlődött a hibajelzés.

Szóval az enyémben biztosan van TMPS :)

 

 

Olaj: 4,6 lite megy bele. 0W30-as szintetikus Motul 8100 Eco-nergy. Ezt ajánlották.

Volt egy szervizkártya a kocsiban és arra volt ráírva a 0W30, ezért én is ezzel folytattam.

 

A szűrőket a győri olajcentrumban vettem. Gépből mindent kikerestek, és megrendeltek. Minden alkatrész rendben a helyére került.

 

Gyertyát valóban nem cseréltem. Annak mennyi lehet a csereperiódusa? Valahol azt olvastam, hogy NGK-t kell bele tenni.

Előzmény: EVerlander (958)
EVerlander Creative Commons License 2017.11.15 0 0 962

Kicsi20, persze az egy fontos kitétel, ezt én is tudom. Viszont hogy azon a vonalon elinduljak (eredeti olaj beszerzése) tudnom kéne a specifikációkat, biztos nem a szokványos 5W-40 megy a 2.0 MIVEC atkinsonos, PHEV-es változatába...

Előzmény: kicsi20 (960)
TOMTITOM Creative Commons License 2017.11.15 0 0 961

Szia pont ezért kérdeztem a 2001 vectrám ami elektromos gàz pedálos igy lett tempomatos vettem egy bajuszkapcsolót és diagnosztikás bekapcsolta a tempomatot ja még kellet egy kuplung pedál kapcsoló. És mükszik . Egyébként 2004 év 2000cm 3 outlandert néztem ki . 

Előzmény: EVerlander (959)
kicsi20 Creative Commons License 2017.11.15 0 0 960

"milyen olajat tettél bele és honnan tudni melyik a jó??"

A nem hamisítvány! 

Előzmény: EVerlander (958)
EVerlander Creative Commons License 2017.11.15 0 0 959

szia Tomitom, nem tudom milyen típusról van szó, de a tempomathoz általában elég egy ugyanilyen modell bontott tempomat vezérlője, kapcsolója... hogy tartozik-e hozzá szenzor is, azt nem tudom, de szerviz biztosan be tudja szerelni mintha gyárilag tempomatos lett volna. Más gyártmánynál már láttam ilyet (nem Mitsunál) ott 30e Ft volt a bontott tempomat erre még jön a beszerelés díja.

Előzmény: TOMTITOM (957)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!