Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Pipipone Creative Commons License 2019.01.24 0 0 2860

Sziasztok!

Nekem egy 2.0 cdtim van. Olyan problémám van vele,hogy mikor leállitottuk többet nem indult be,csak teker. Kiolvasták a hibát, a vezérműtengely jeladot kellet rajta cserérni. Gyárit raktak bele mégsem indul. És ismét azt írja hibaának. Egy csomoó mindent átnéztek rajta és nem tudják, hogy mi a baj. Esetleg valaki találkozott ilyen jellegü problémával?

 

manual60 Creative Commons License 2019.01.23 0 0 2859

Kedves Insigniások !

 

Talákozott-e már valaki olyan hibával, hogy az autó bezárása után 8-10 másodperccel felkapcsolódik a hátsó lámpa, és nem alszik el csak ha megnyitjuk valamelyik ajtót.Ráadásul a hátsó világításnak csak az egyik része. A világítás egy oldalon három izzóból áll, egy nagy és kettő kicsi. Ezek normálisan egyszerre világítanak,de most ami őnállósította magát az a kettő kicsi.Kombi az autó.Valakinek valami elképzelése ???

vattis75 Creative Commons License 2019.01.14 0 0 2858

Sziasztok,

keresek Magyarország vagy Európa térképet (amin van magyarország   ) MY2009,MY2010 -es CD500 navihoz. Néztem az https://opel.navigation.com -on. de 99 € kicsit húzósnak érzem. Ha mondjuk féláron van valakinek használt, vagy esetleg elküldené a sajátját amíg feltöltöm majd visszaküldöm, természetesen állnám a postaköltséget meg még valamit  .
Köszönettel:Attis

B.Laci74 Creative Commons License 2019.01.04 0 0 2857

Sziasztok kedves márkatársak!Sport Tourer 1.4t -t használok immár 2 honapja,2016 -os.Nagyon meg vagyok vele elégedve, igaz nem egy versenyautó de nagyon szépen megy,akár 5személyel is.fogyasztás város 10l 3-5km táv,országút 7.7-8l.Van valakinek ilyen tipusu autója?Mik a tapasztalai?A válaszokat előre is köszönöm. Üdv B.Laci 74

vargamunka Creative Commons License 2019.01.04 0 0 2856

igen ismert a hiba ..insigniasok körében ....olajpumpa valamint annak tömítése okoz a hibát  ,,megoldás cserével oldható meg mielőtt nagyobb motorkárosodás csinál ..

Előzmény: Tomy0418 (2854)
manual60 Creative Commons License 2019.01.03 0 0 2855

Helo !

 

Az olajnyomás hibaüzenetet komolyan kell venni és nem szabad tovább menni egy métert sem.Meg kell méretni mechanikus órával  mennyi a valódi olajnyomás .A 2.0 cdti nek vannak problémák az olajnyomásával a többi motort nem tudom.

Előzmény: Tomy0418 (2854)
Tomy0418 Creative Commons License 2018.12.12 0 0 2854

Sziasztok !

 

Valami esetleg találkozott már azzal a jelenséggel, higy indítás után 8-10 másodpercel megjelenik ez a hibaüzenet : “ olajnyomas alacsony állítsa le az autót“?

Az auto nemrég volt olajcserén és egy 2011 2.8 260le sport tourer változatról van szó.

 

Előre is köszönöm az ötleteket és megoldásokat.

 

Mr. Eko Creative Commons License 2018.12.03 0 0 2853

Sziasztok,

2015-ös insignia, az infotainment rendszer reggel óta nem kapcsol be. a kormányvezérlővel belépve a menübe azt látom hogy 'hang kikapcsolva'.
Valaki tudja mi lehet a gond?

Kovács József 1 Creative Commons License 2018.11.06 0 0 2852

sziasztok

 

vennék: 

2015-ös insigniára téli szettet,100-150 körül, gumival, nyomásérzékelős felnivel.

 

van valakinek?

 

Milo88 Creative Commons License 2018.11.03 0 0 2851

Sziaszttok adott egy 2009es 4x4 2.0 TurboBenzin insignia sajnos jobban oda lépek neki nagyobb teljesítménynél kiírja keresse fel a legközelebbi szervizt majd elveszik minden erő kb alig érzékeli a gázt is, ha csatikat lehuzzuk utána megint jó lesz. Tegnap gépre dugtuk nyontuk neki légtömegmérő szakadást írt ki, annyire nem vagyok jártas ebben de érdekes ha nyomom neki akkor jön csak elő. Volt valakinek hasonló egy légtömegmérő csere megoldja a problémát?? 

steve2464 Creative Commons License 2018.10.25 0 0 2850

Sziasztok! Eladó 4db gyári lemezfelni téli gumival,gyári dísztárcsákkal. Ár:14000ft/db. Gumik jók,szép állapotban,sérülésmentesen minden. Dísztárcsákon apróbb karcok,nem nagyok.Gumi mérete,ami rajta van:225/50 R17. Az ár alku képes. Érdeklődni itt lehet:     komlaci64@gmail.com  Eladva!

Előzmény: steve2464 (2849)
steve2464 Creative Commons License 2018.10.23 0 0 2849

Sziasztok! Eladó 4db gyári lemezfelni téli gumival,gyári dísztárcsákkal. Ár:14000ft/db. Gumik jók,szép állapotban,sérülésmentesen minden. Dísztárcsákon apróbb karcok,nem nagyok.Gumi mérete,ami rajta van:225/50 R17. Az ár alku képes. Érdeklődni itt lehet:     komlaci64@gmail.com

Atihun76 Creative Commons License 2018.09.26 0 0 2848

Sziasztok!Előre is köszönök minden segítséget.Adott egy 2011 ctdi Insignia.Először csak hideg motornál jelentkezett a hiba kuplung kinyomáskor felpörög az alapjárat 2-3000 fordulatra a fék felkeményedik ,és ha pont mostanában kell fékezni az abs nem működik.Mindez kb 1-2 perc majd visszaáll az alapjárat és a fék is jó lesz.Most már meleg motornál is csinálja és néha kiírja hogy mágnesszelep zavar de ahogy a hiba úgy ez is eltűnik.Hogyha kiengedem sebességben a kuplungot és akkor jön elő ez a hiba akkor rángat az autó.Többször hagytam az autót szerelőnél már volt Opel szervízbe is de mivel pont akkor a hiba nem jelentkezik nem tudnak mit mondani.Ötlet már volt pl féklámpakapcsoló szeleptisztítás stb stb stb...Nagyon megköszönném ha tudnátok segíteni hogy hol tudnám ezt megjavíttatni vagy mi lehet a hiba.Nagyon köszönöm.

Gabeszindex Creative Commons License 2018.09.09 0 0 2847

sziasztok!

 

2010-es benzines (2.0-turbo) insigniáknak milyen típusbetegségei lehetnek?

 

Olvastam több helyen főleg a dízelekre vonatkozóan típusbetegségeket, mint főtengely csapágy problémákat, amiket állítólag rossz minőségű tömítés okoz, valamint az olajszivattyú probléma miatt kialakuló elégtelen kenésről is olvastam szintén főleg a dizel motoroknál. Ezek benzinesnél nem fordulnak elő?

neo007 Creative Commons License 2018.08.22 0 0 2846

Végleges megoldásként. 

A traktorboltba lehet kombányra valo szilikoncsovet venni minden meretbe.

Mindenféle vegyszer meg olajálo . 30 bar ig birja a nyomast.

Méterre párezer forint.

A lenti vastrag meretre venni. ügyesen beforgatva. fent a kis atmerore leszukiteni akár köztes csőbetéttel csobilincsel.vagy egyre nagyobb" csőgyűrűket" egymasrapakolni még a kívánt átmérőt el nem éri., es ugy rahuzni a nagyobb átmérőjű csövet. 

 

 Bocs ismét a sok helyesírási hibaért...

És tudom h a mesterek rémálma egy ilyen  gondolatmenet...:-;

 

Előzmény: neo007 (2845)
neo007 Creative Commons License 2018.08.22 0 0 2845

A turbonyomocső repedéshez annyit hogy, johogy kireped a szetencsétlen cső. 

Mivel az agyament mérnökzsenik fél méteresre tervezték csinalták...és csak ugy log a levegőbe semmi merevités tartás nélkül. Jo nagy tömegű.  Minden gazadásnál felfuvodik mint egy léggömb. ..

 

A repedést könnyű megelőzni házi kokány modszerrel. A csövet masfél két centinkint átkell kötözni kábelkötegelővel.

Fentről leig amig a kezed befér...

Ez elég tartást ad neki hogy mikor megfeszul akkor a kotegelo nem engedi egy bizonyos határon túlfeszülni.

 

Igy nem fog kirepedni.

 

Ha kireped. Ami tulkeppen egy hosszanti pár centi repedés szokott lennni.

Es a szerelőknek álltalában nem szokásuk észrevenni ! !

Csak mikor már kicserelnek minden szart a kocsidon a te költségedre és meg mindig rossz . Akkor veszik észre.  És van h else mondják neked h basszus elég lett volna a lukat betomni ...:- Dd

Szoval :

 

A repedésre rakni kell egy foltot .

Egy hasonló gumicsobol levágni egy repedesnel nagyobb palástot ivet szeletet...megkenni sziloplasztal v gumiragasztoval . Es azt rányomni a lokra . És azt átkotegelozni centinkint.

Nem fogja ereszteni a nyomast. Mert minden gáznyomásra rafeszül a foltra igy magát zárja le..:-)

 

En huszonezer kilometer ota igy jarok. És két folt van már rajta.:-D

 

Persze jobb lett volna elvagni a lyuknál. És egy megfelelő atmérőjű femcsovet belerakni két csőbilincs és örök élet. 

Csak szar hozzáférni....

Előzmény: piti1 (2838)
geizer Creative Commons License 2018.08.16 0 0 2844

Sziasztok. Érdeklődnék, hogy kuplung kinyomásakor és felengedésénél kicsi búgó hangot lehet hallani. tudnátok segíteni mi lehet az oka? A másik pedig, hogy 3-asban rezeg a váltókar és többi sebességben pedig mint ha csak ugrana a váltókar ha hirtelen elveszem a gázpedálról a lábam. kocsin nem észlelhető, hogy valami gond lenne és váltásnál sem érezni h nehezen venné a sebességet. tudtok rá valami választ?

Kovács József 1 Creative Commons License 2018.08.13 0 0 2843

a 194 lovas nagyobb kilométeres lesz

manuális, ma kérdezik le h mi volt rajta cserélve

 

honnan tudom h minden visszahíváson ott volt e?

 

Előzmény: combi27 (2842)
combi27 Creative Commons License 2018.08.12 0 0 2842

voltak visszahívások mindenféle hibákra... ilyen fiatal autóra (2016-16) simán van még garancia..

beviszed ez márkaszervizbe és VIN kód alapján lekérdezik hogy volt e belőle valami kijavíttatva.. ha nem akkor csináltasd meg..elvileg a turbó műanyag nyomócsöve megy szét, aztán az olajszivattyú ami gázos és hal meg, az automata csomagtér ajtónál is voltak visszahívások....

Öcsémnek 2010-es van talán 300 ezer feletti futással már (flottás is volt, meg még külföldi is), de korrektül minden visszahíváson ott volt a kocsi.2 éve van meg, azóta csak folyadékcserék, fékcsere és gumicsere volt a kocsin (2 év alatt 50 ezer körül futott)

 

Ha automata akkor ugye sajna ott leginkább a szeleptömb adja meg magát, aztán ha nem cserélik azonnal, viszi magával a váltót...

 

 

sztem nem nagyon gázos autó

 

Előzmény: Kovács József 1 (2841)
Kovács József 1 Creative Commons License 2018.08.06 0 0 2841

Sziasztok!

Insignia vásárlás elött állok, ami érdekes lenne számomra egy 2016-os dizel 170 le és egy 2015ös biturbó dizel
első 160ekm flottás volt, második 190e km külföldi

 

mire kell figyelni?
hallottam sok rosszat sajnos a dizelekről, igazak?
ezek mennyire megbízhatók?
évi 30ekm kb amire kellenek

 

válaszotokat előre is köszönöm

B.a.l.u. Creative Commons License 2018.08.05 0 0 2840

Sziasztok! Ki tud nekem opel insignia (2014) Navigacio frissitesben segiteni? ( Györ es környeke.)

vargamunka Creative Commons License 2018.07.31 0 0 2839

igen ,,van mikor a nyomás csak terhelésen megy el a turbócsőben mert kis nyomásnál tart a fala nagyobbnál meg elengedi,,,,,én esetem ilyen volt .....  

Előzmény: piti1 (2838)
piti1 Creative Commons License 2018.07.30 0 0 2838

Szia!
Az enyém is beremeg hidegen és mintha csattogósabban is járna.
A vezérlés cseréje után vettem észre.
Lehet, hogy előtte is csinálta, csak akkor még nem tünt fel.
Azóta kb. 2000 kilómétert mentem vele, de az rémálom volt. Lassan nem merek kimenni vele az utcából, mert hetente dobja a hibát és a szerelők csak találgatnak.
Kezdte, hogy kirakta a műszerfalra a villáskulcsot és elhagyta az erő.
A diagnosztika a részecske szűrő diferenciál nyomásmérő szenzor hibát írt ki.
Cseréltük a szenzort (gyárira), a régi ment a kukába. Az új feltanítás után működött, kb. egy hétig, utána megint ezt a hibát írta ki. Megint feltanítottuk, a hiba megint pár napra megszünt.
Ezt heti rendszerességel eljátsza.
A részecske szűrőnek a szerelők szerint semmi baja, a nyomásértékek jók.
Tegnap kicsit meghajtottam az M6-on, gondoltam kiégetem kicsit a részecske szűrőt.
Vigyorogtam mint egy jóllakot napközis, mert 250km/h. volt a vége, (chip-elt változat).
Utána másfél órát vártam a trélerre. Ami biztos, hogy a turbócső szétrepedt, állítólag tipus hiba.
Ma megpróbáljuk orvosolni a hibát.
Felmerül a kérdés, hogy a fent leírt hiba lehetett e előjele a turbócső esetleges gondjának, vagy ez csak a tegnapi padlózás eredménye.
Remélem estére okosabb leszek és tényleg csak a turbócsővel van gond, mert most elég randán megy a motor.

 

Előzmény: szemeskave (2835)
combi27 Creative Commons License 2018.07.22 0 0 2837

versenyezni ne vegyél Insigniát...pláne ne automatát...

család lehet bővül, de  az Insignia nem túl nagy egy Volvóhoz képest....de  csak kívülről...

 

De ha mindenképp Insignia akkor 2.8 V6 Turbo...mondjuk arra a gatyád is rámegy a szervizre...

Előzmény: Volvotturbo (2836)
Volvotturbo Creative Commons License 2018.07.19 0 0 2836

Sziasztok. 

 

Érdekel engem egy insignia 2.0 turbo 4x4 automata 2011 és.

Már 7 éve egy volvo s40 2.0 turbóm van és eddig csak egyszer volt gond vele a 200.000 km körül egy VVT csere ami 130.000 ba került. Nagyon hajtottam az autót városban persze versenyezni a BMW el amit simán nyertem mert persze könnyű autó. A lényeg az hogy keményen nyomom és semmi baj nem volt de már majdnem 300.000 km van rajta és család bővült. Szóval gondoltam a insignia jó lesz. Tudom hogy a 2.0 turbo 4x4 automatával a gond a automata szigetelés. Van még más dolog amire figyelnem kell vagy inkább vegyek egy volvo v50 T5 öst. Nem tudok dönteni de az biztos hogy a volvom még mindig hibátlanul megy és olyasmire reménykedek egy insigniában is. 

szemeskave Creative Commons License 2018.07.18 0 0 2835

Sziasztok,

Segítséget szeretnék kérni, kb. 1 hónapja indításkor, hideg motornál alapjáraton ráz a motor és kicsit csörög. Ha bemelegszik abbamarad! A szerelő a porlasztókat bevizsgálta, azok rendben vannak. Ezt leszámítva az autó jól megy, működik. Tapasztalt már valaki ilyet? Van valakinek esetleg ötlete, hogy mi lehet a probléma? 2000 diesel 160 LE és most van benne 161 000 km.

Front33 Creative Commons License 2018.07.17 0 0 2834

Szia. Az a búgó hang valójában nem váltáskor hanem gáz pedál felengédésekor jelentkezik. A motortérben elöl van egy szolenoid szelep. Turbó nyomást hivatott szabályozni. Az búg be. Csere megoldja. cca: 60Eur - 15 - 18e Ft. az alkatrész. van olcsóbb is de nem érdemes megvenni. Csere egyszerű. Semmi komplikáció. 2x10 es vagy 8as csavar (nem emlékszem pontosan) konzol le. gumicsövek le, szelep csere gunicsövek fel. dugót csatlakoztat. Konzol vissza. Dugóra figyelni mert ha rosszul csatlakoztatod akkor azonnal: "Vigye szervizbe az autót!" felirat köszön vissza.

Előzmény: Tricept (2826)
Front33 Creative Commons License 2018.07.15 0 0 2833

Bocsánat az insignia 2,0 CDTI

Front33 Creative Commons License 2018.07.15 0 0 2832

Sziasztok! A minap vettem egy Opel Insignia, 2013 2.0 CDT -t. 96 kw -os. Kérem ha tudtok akkor világosítsatok fel, hogy mire kell számítanom. 78e km van benne.

D_Attila Creative Commons License 2018.07.11 0 0 2831

Én úgy tudom 2012-ben volt egy beszállítóváltás, lecserélték a sok pici kínait. Ez megoldotta a problémát. Legalábbis remélem, enyém 2013-as,- nem szeretnék motorblokkot cseréltetni.

Előzmény: Thomas8607 (2828)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!