Ha soha nem volt elötte BMW-d,akkor azt tanácsolom hogy nézz utána az autó karbantartési igényeire és költségeire még a vásárlás elött.A "Pözsó" után teljesen más kategóriájú autót készülsz vásárolni
Hello! Holnap tervben van egy BMW 530d Touring Innovation Head-UP Professional M-sport vásárlása. 2011 novemberi. 206000 km. Szervízkönyves, patika állapot. Szalonból veszem, nagyon megbízhatóak. Idekint veszem Bayernban. Automata váltós, 258LE. Fehér színű, belül gyönyörű barna bőr. 13.000 euro. Kérdés az, hogy mikre érdemes odafigyelni?! 1 év garanciát adnak motorra, váltóra. Nagyon megtetszett az autó, sohasem volt eddig BMW. Pözsóim voltak eddig, "kicsit" másabb ez az autó. 🙂
Gondolom szervízbe mindenképpen érdemes elvinni átnézetni. Szóval mikre figyeljek oda igazán a vételkor?
Szerintem még életedben nem volt mercedesed semmivel sem különb a BMW-tol.Láncot illik kicserélni 200 környéken nem fog elszakadni,turbó nem esik le esetleg tönkremegy az meg a felhasználótól függ hogy mikor,szívósor nem hullik szét csak ki kell takarítani 100-150 ezrenként főleg ha városban van használva láttam már tiszta szívósort 250 ezer kmnél csak pályán használták.
A Castrol olaj hibátlan olaj. Az a flakon, amire Castrol van ugyan írva, de hamis olaj van benne, az nem Castrol. A hamis Motul olaj az jó olaj?
Amúgy a BMW motorjai úgy szarok, ahogy vannak, mindegy neki az olaj márkája, szakad a lánc, leesik a turbó, széthullik a szívósor, tele elektromos hibákkal. A Mercedes minőségben is és fejlettségben is lepipálja a BMW-t: lásd jelenlegi S-Klasse és 7er összehasonlító tesztek.
BMW f11 520d "B" első lampan egy két hétig a tompított izzó színe elvörösödött, majd kiégett (?), Rá pár napra a helyzetjelző kiégett, erre pár napra a nappali fény is elaludt tegnap este.
Kérdezném tisztelettel hogy foglalkozol e még a típus lámpával És mi a tipped mi lehet a hiba oka?
Szerintem meg lesz repedve a plexi hőre kitágul és onnan párásodik összeillesztés mellett szokott megrepedni a plexi része és csak úgy látni ha kivan szerelve a lámpa.