Valakinek közületek döglött már be az indítókulcs központizár nyit-záró elektronikája?
Pontosítva: a kocsit "Dacia Duster" ki tudom nyitni távirányítóval, viszont zárni nem, egyből visszanyit.
Szerintem beragadta a nyitó gomb, ki lett takarítva, kapott új elemet, de a hiba nem változott. Ilyenkor teljesen új kulcsot kell vásárolni, és azt valahogyan a központi zárhoz tanítani, vagy van valami más megoldás?
Segítséget szeretnék kérni. A csomagtér ajtó központizár motorján lévő műanyag (piros), ami a mechanikával csatlakozik elfáradt. Sikerült beszerezni, de nem tudom hogyan volt csatlakoztatva a fém rúdhoz, forgatható, így több variáció is lehetséges. Esetleg nincs valakinek egy képe, ábrája erről? Előre is köszönöm.
ui: a csirkeháló emberfejjel jó. Nyestfejjel felugrom az első kerékre és bemegyek a féltengelyem, lengőkaron, kormány összekötőn, stb a motortérbe - ha be akarok menni... Lökhárítóban is körbe tudok suhanni, ha akarok.
Úgy látszik nyest, és nyest között is van különbség, ez olyan mint pl. az ultrahangos ugatásgátló, csodaszernek van eladva aztán a valóságban van akinek bevált, és mondjuk nálam a szomszéd közepes testű kutyája ott ugat mellette boldogan.:(
Pedig aztán állítható frekvencia....állítható hangerő..stb...stb....oszt nullát nem ér.
Ilyenek lehetnek a nyestriasztók is......olvastam KEMO-ról is véleményt, van aki megvette, és azt írta ugyanúgy tele az autó motortere lábnyomokkal.....
Az ember nem tudja kire mire halgasson, mert nagy a szórás, és nem érti, hogy miért mindig másnak válik be akármi is, amit meg én is megveszek a mások pozitív véleménye alapján az csak haszontalan hulladék, fölösleges pénzkidobás.
Nekem még soha sem volt károm nyestrágcsálás miatt egyetlenegy autómnál sem pedig nem ma kezdtem, remélem ez továbbra is így lesz, de azért ha nyomokat látok a motortérben az nem éppen szívderítő.
Az Obis szőrzsák ezekszerint semmit sem ér ca. 2500 Ft-ért, de legalább drága főleg úgy ha azt nézem 3db van jelenleg a motortérben, és egy csomagban csak 1 db van.
Ennyiért van ultrahangos is, igaz annak is bizonytalan a hatása.
Hiszen a szőrzsákra is votl aki esküdött, aztán feltételezhetően nem mindegyik nyest foglalkozik azzal, hogy van aki jónak találja, és van aki pedig semmit sem érőnek.
No majd rendelek vmi KEMO-s cuccot, oszt meglátjuk mit ér a következő hivatalos "nyestriasztó" ?
Tűzveszélyes.....erről már beszéltünk, nyilvánvalóan ott vannak a zsákok ahol nincs forróságnak kitéve, pl. a hűtőfolyadék tartály mellett ugyan mitől is gyulladna ki?
ui: a forgalmazó helyében én fejlesztenék a terméken: Riasztó++ mondjuk oroszlánszőrből, kicsit drágábbér' :) :) :) Kérdés persze, néz-e a nyest NatGeo-t és tudja -e mi az az oroszlán és kell-e félnie tőle?
Nekem a turbó csövet rágicsálta meg x éve, 108e Ft-om bánta, mert lusta voltam az újba is nyestriasztót tenni. Azóta van benne, kb 8-10e ft-os tétel, KEMO gyártmány van mindkettőben, bejött.
Mióta láttam, hogy a nyest nem a kutyaszőrre szart magasról, hanem konkrétan a két élő kutya előtt flangált a szomszédban - azóta tudom, hogy ez csak kegyszer :) Vagy csupa szagbeteg szuicid nyest lakik itten. Megj: a vadnyest lehet, hogy tart tőle, de a városi környezetben sok kutyával macskával találkozó szerintem már rég nem.
A szőrzsákról a motortérben én különben is tűzveszélyes dologra asszociálok.
Mindenesetre a termék elérte célját: kifizetted :) No meg a kutyakozmetikából is van hova tenni a hulladékot :)
Gondoltam felteszem töltőre az akksit a sok rövid táv miatt, néhány havonta eszembe jut, oszt látom a motortérben ( megint), hogy a csodaszernek titulált nyestriasztó szőrzsákok ( 3 db ) ellenére ott vannak a sáros lábnyomok a motor tetején keresztbe futó műanyag csövön.:(
Nincs semmi kár még belőle, de akkor is, ahogy a képlet mutatja csak csak belátogat a motortérbe, pedig legutóbb már csirkehálót is tettem az autó motortere alá a betonra, azon nem kellemes mászkálnia.
No, ilyet már nem fogok többé venni....nem sok értelme van.
Szia! Akku negatív sarunál a szenzor szokott döglődni, csere. Ha 1.6Sce-ről van szó (de azt se tudjuk milyen autó, mert ugyan ezt kérdezted a Lodgy-s topicban is), annál a vízhőfok jeladó is el szokott romlani, azért megy a hűtőventilátor is.
Sziasztok! Találkozott már valaki a dignosztikábban az alábbi hibakóddal: DTC9266 12 V-os akkumulátor áramérzékelő? Egyébként rendelenesen működik, olyan mintha a hűtőventillátor mindig járna, továbbá az elindulás után időnként pár perc múlva leáll és újra indításnál olyan mintha az aksi lemerült volna.
Van egy billenő kapcsoló valahol a sebváltó körül, azzal kell elvben élesíteni, hogy tempomat, vagy seb határoló. Középállásban egyik sem. Ha adtak hozzá kezelési könyvet, érdemes végigolvasni.
Megkérdezhetem, milyen kivitel, motor, futásteljesítmény, és hogy mennyiért megy egy ilyen autó most a piacon?
De legalább gondozásmentes, "Az 1.3 TCe kettős, független, változó vezérműtengely-időzítéssel rendelkezik a szívó- és kipufogógázhoz. A motor egysoros vezérműláncot használ, amelyre a motor élettartamára szóló garancia vonatkozik "....., azaz "örökéletű", persze nincs meghatározva az élettartam, ezt lehet többféleképpen is értelmezni.