Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

devergo1974 Creative Commons License 2024.04.10 0 0 62683

Sziasztok!

Valakinek közületek döglött már be az indítókulcs központizár nyit-záró elektronikája? 

Pontosítva: a kocsit "Dacia Duster" ki tudom nyitni távirányítóval, viszont zárni nem, egyből visszanyit.

Szerintem beragadta a nyitó gomb, ki lett takarítva, kapott új elemet, de a hiba nem változott. Ilyenkor teljesen új kulcsot kell vásárolni, és azt valahogyan a központi zárhoz tanítani, vagy van valami más megoldás? 

Spriccpumpa Creative Commons License 2024.04.10 0 0 62682

 

 Köszönöm.

Előzmény: aMedveTovábbraIsNapozik (62676)
Hafi75 Creative Commons License 2024.04.10 0 0 62681

Igen, igen :) Köszönöm szépen.

Előzmény: loganos (62680)
loganos Creative Commons License 2024.04.10 0 0 62680

Ahogy telefonon beszéltük.

Előzmény: Hafi75 (62679)
Hafi75 Creative Commons License 2024.04.10 0 0 62679

Segítséget szeretnék kérni. A csomagtér ajtó központizár motorján lévő műanyag (piros), ami a mechanikával csatlakozik elfáradt. Sikerült beszerezni, de nem tudom hogyan volt csatlakoztatva a fém rúdhoz, forgatható, így több variáció is lehetséges. Esetleg nincs valakinek egy képe, ábrája erről?  Előre is köszönöm.

aMedveTovábbraIsNapozik Creative Commons License 2024.04.08 0 0 62678
aMedveTovábbraIsNapozik Creative Commons License 2024.04.07 0 0 62677

Én meg már gyújtottam fel apám autóját motortérben hagyott olajszint pálca törlő ronggyal. A kipuffra vitte a menet-huzat.

 

 

Előzmény: saválló (62673)
aMedveTovábbraIsNapozik Creative Commons License 2024.04.07 0 0 62676

legegyszerűbb, ilyesmi: https://www.conrad.hu/hu/p/ultrahangos-nyestriaszto-es-menyetriaszto-autohoz-12v-kemo-m100n-848697.html?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwiMmwBhDmARIsABeQ7xTOamRlSCVsOLDzQkQLQLVwJKPNoC2mYNNsgon7pfCornHwh9f6l9kaAnKOEALw_wcB

nekem nincs azóta rágás, nyom sem.

 

ui: a csirkeháló emberfejjel jó. Nyestfejjel felugrom az első kerékre és bemegyek a féltengelyem, lengőkaron, kormány összekötőn, stb a motortérbe - ha be akarok menni... Lökhárítóban is körbe tudok suhanni, ha akarok.

 

 

Előzmény: Spriccpumpa (62672)
saválló Creative Commons License 2024.04.07 0 0 62675

Úgy látszik nyest, és nyest között is van különbség,  ez olyan mint pl. az ultrahangos ugatásgátló, csodaszernek van eladva aztán a valóságban van akinek bevált, és mondjuk nálam a szomszéd közepes testű kutyája ott ugat mellette boldogan.:(

 

Pedig aztán állítható frekvencia....állítható hangerő..stb...stb....oszt nullát nem ér.

 

Ilyenek lehetnek a nyestriasztók is......olvastam KEMO-ról is véleményt, van aki megvette, és azt írta ugyanúgy tele az autó motortere lábnyomokkal.....

Az ember nem tudja kire mire halgasson, mert nagy a szórás, és nem érti, hogy miért mindig másnak válik be akármi is, amit meg én is megveszek a mások pozitív véleménye alapján az csak haszontalan hulladék, fölösleges pénzkidobás.

Előzmény: Csigabiga 1 (62674)
Csigabiga 1 Creative Commons License 2024.04.07 0 0 62674

Én is ajánlottam már itt a Sir Jaques-ot - mert nálam bevált. Használat előtt voltak nyomok a motortérben, amóta használom, nincs.

Lehet, hogy a zuglói nyestei még félnek a kutyáktól... :o)

Előzmény: saválló (62673)
saválló Creative Commons License 2024.04.07 0 0 62673

Nekem még soha sem volt károm nyestrágcsálás miatt egyetlenegy autómnál sem pedig nem ma kezdtem, remélem ez továbbra is így lesz, de azért ha nyomokat látok a motortérben az nem éppen szívderítő.

Az Obis szőrzsák ezekszerint semmit sem ér ca. 2500 Ft-ért, de legalább drága főleg úgy ha azt nézem 3db van jelenleg a motortérben, és egy csomagban csak 1 db van.

Ennyiért van ultrahangos is, igaz annak is bizonytalan a hatása.

 

Hiszen a szőrzsákra is votl aki esküdött, aztán feltételezhetően nem mindegyik nyest foglalkozik azzal, hogy van aki jónak találja, és  van aki pedig semmit sem érőnek.

No majd rendelek vmi KEMO-s cuccot, oszt meglátjuk mit ér a következő  hivatalos "nyestriasztó" ?

 

Tűzveszélyes.....erről már beszéltünk, nyilvánvalóan ott vannak a zsákok ahol nincs forróságnak kitéve, pl. a hűtőfolyadék tartály mellett ugyan mitől is gyulladna ki?

Eddig még nem gyulladt ki a TCe a zsákok miatt.:)

 

Előzmény: aMedveTovábbraIsNapozik (62669)
Spriccpumpa Creative Commons License 2024.04.07 0 0 62672

 

 Melyik Kemo a népes listából?

Előzmény: aMedveTovábbraIsNapozik (62669)
aMedveTovábbraIsNapozik Creative Commons License 2024.04.07 0 0 62671

Nos én voltam, érezhető változás nincs, autók ugyanolyanok.

 

Előzmény: aMedveTovábbraIsNapozik (62662)
aMedveTovábbraIsNapozik Creative Commons License 2024.04.07 0 0 62670

ui: a forgalmazó helyében én fejlesztenék a terméken: Riasztó++ mondjuk oroszlánszőrből, kicsit drágábbér' :) :) :) Kérdés persze, néz-e a nyest NatGeo-t és tudja -e mi az az oroszlán és kell-e félnie tőle?

 

Előzmény: aMedveTovábbraIsNapozik (62669)
aMedveTovábbraIsNapozik Creative Commons License 2024.04.07 0 0 62669

Nekem a turbó csövet rágicsálta meg x éve, 108e Ft-om bánta, mert lusta voltam az újba is nyestriasztót tenni. Azóta van benne, kb 8-10e ft-os tétel, KEMO gyártmány van mindkettőben, bejött.

Mióta láttam, hogy a nyest nem a kutyaszőrre szart magasról, hanem konkrétan a két élő kutya előtt flangált a szomszédban - azóta tudom, hogy ez csak kegyszer :) Vagy csupa szagbeteg szuicid nyest lakik itten. Megj: a vadnyest lehet, hogy tart tőle, de a városi környezetben sok kutyával macskával találkozó szerintem már rég nem.  

A szőrzsákról a motortérben én különben is tűzveszélyes dologra asszociálok.

Mindenesetre a termék elérte célját: kifizetted :) No meg a kutyakozmetikából is van hova tenni a hulladékot :)

 

Előzmény: saválló (62668)
saválló Creative Commons License 2024.04.06 0 0 62668

Gondoltam felteszem töltőre az akksit a sok rövid táv miatt, néhány havonta eszembe jut, oszt látom a motortérben ( megint), hogy a csodaszernek titulált nyestriasztó szőrzsákok ( 3 db ) ellenére ott vannak a sáros lábnyomok a motor tetején keresztbe futó műanyag csövön.:(

 

Nincs semmi kár még belőle, de akkor is, ahogy a képlet mutatja csak csak belátogat a motortérbe, pedig legutóbb már csirkehálót is tettem az autó motortere alá a betonra, azon nem kellemes mászkálnia.

 

No, ilyet már nem fogok többé venni....nem sok értelme van.

 

 

 

 

loganos Creative Commons License 2024.04.01 0 0 62667

Szia!
Akku negatív sarunál a szenzor szokott döglődni, csere.
Ha 1.6Sce-ről van szó (de azt se tudjuk milyen autó, mert ugyan ezt kérdezted a Lodgy-s topicban is), annál a vízhőfok jeladó is el szokott romlani, azért megy a hűtőventilátor is.

Előzmény: Lahosz74 (62666)
Lahosz74 Creative Commons License 2024.04.01 0 0 62666

Sziasztok! Találkozott már valaki a dignosztikábban az alábbi hibakóddal: DTC9266 12 V-os akkumulátor áramérzékelő? Egyébként rendelenesen működik, olyan mintha a hűtőventillátor mindig járna, továbbá az elindulás után időnként pár perc múlva leáll és újra indításnál olyan mintha az aksi lemerült volna.

A segítséget köszi. 

1 valaki Creative Commons License 2024.03.30 0 0 62665

Szoftver, ami igaz nem a leholcsóbb, de van windowsra, ás androidra is változata:

Maxiecu.

Lengyel cucc.

Saját adapterével megy, rálát minden vezérlőre.

Csak óvatosan vele!

Előzmény: devergo1974 (62663)
Spriccpumpa Creative Commons License 2024.03.30 -1 0 62664

 

 Leráztak!

Ismerős húzás.

Azt, hogy a sebességtartó vagy -határoló működik, zöld vagy narancs színű, kör alakú visszajelző mutatja a műszerfalon.

 

 Kellemes élményeket kívánok az új szerzeménnyel.

Előzmény: devergo1974 (62660)
devergo1974 Creative Commons License 2024.03.30 0 0 62663

DACIA Duster 1.6 Black Shadow, 2017, 3,8M-ft

Valaki ehhez a típushoz tudna elektronikával foglalkozó kapcsolási rajzot, vagy valamilyen szoftvert ajánlani?

Előzmény: aMedveTovábbraIsNapozik (62661)
aMedveTovábbraIsNapozik Creative Commons License 2024.03.30 0 0 62662

Volt már valaki visszahívásos sw frissítésen mostanság?

 

aMedveTovábbraIsNapozik Creative Commons License 2024.03.30 0 0 62661

Van egy billenő kapcsoló valahol a sebváltó körül, azzal kell elvben élesíteni, hogy tempomat, vagy seb határoló. Középállásban egyik sem. Ha adtak hozzá kezelési könyvet, érdemes végigolvasni. 

 

Megkérdezhetem, milyen kivitel, motor, futásteljesítmény, és hogy mennyiért megy egy ilyen autó most a piacon?

 

 

Előzmény: devergo1974 (62660)
devergo1974 Creative Commons License 2024.03.30 0 0 62660

Sziasztok!

Egy kis infóra lenne szükségem. Vásároltam egy 2017-es Dacia Dustert, viszont az autó kormányán levő baloldali sebesség határoló gombokra nem reagál.

Az autókereskedésben azt mondták, ezek nincsenek bekötve. ez lehetséges, vagy csak így akartak lerázni?

saválló Creative Commons License 2024.03.27 0 0 62659

Hamár úgyis langyosvíz van errefelé........:)

https://www.facebook.com/AutogroupSimo/videos/dacia-duster-2015-500000-km/358071532237736/?locale=hu_HU

 

Azért ez a futásteljesítmény már valami ( még taxi üzemmódban is ), és feltételezem még nincs vége.

saválló Creative Commons License 2024.03.23 0 0 62658

De legalább gondozásmentes, "Az 1.3 TCe kettős, független, változó vezérműtengely-időzítéssel rendelkezik a szívó- és kipufogógázhoz. A motor egysoros vezérműláncot használ, amelyre a motor élettartamára szóló garancia vonatkozik "....., azaz "örökéletű", persze nincs meghatározva az élettartam, ezt lehet többféleképpen is értelmezni.

 

https://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=198

 

Mindenesetre nekem legalább ezzel a közeljövőben nincs gondom.:)

Előzmény: aMedveTovábbraIsNapozik (62653)
Garfield007 Creative Commons License 2024.03.23 0 0 62657

Rossz olajválasztás, nem a használati körülményeknek megfelelően és nem ehhez igazodó vagy teljesen hiányzó csereperiódus, ez minden motort megöl. 

A márkaszervizek tudnak szar melót végezni, de ebből megint az lesz, hogy minden márkaszerviz szar. 

Előzmény: GToni (62655)
Spriccpumpa Creative Commons License 2024.03.23 0 0 62656

 

 

 http://mywikimotors.com/hr16de/

 

 A nick-ed alapján feltételezem, hogy az angol szöveg nem okoz semmilyen gondot.

Előzmény: Freelunch (62644)
GToni Creative Commons License 2024.03.22 0 0 62655
Garfield007 Creative Commons License 2024.03.22 0 0 62654

A VW a szíjas hajtást cserélte láncosra, majd újból vissza szíjra, ami most már megbízhatónak nevezhető. A TSI-TFSI sztori nekik se volt egyszerű.

Előzmény: saválló (62652)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!