Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Dave_407 Creative Commons License 2021.04.16 0 0 6608

Sziasztok

 

Adott egy 508 elektromos gyerekzarral.

A jobb hatsot nem zárja le.mi lehet a baj?

Lenyomom.led világít.

Bal hatul ablak hátul kapcsolóval nem reagál .

Belülről sem nyílik.ok

Jobb hátsó ablak se reagál de továbbra is nyílik az ajtó

 

Belülről.

 

Jobb ajtót ha fogom nem is kattanik.

Gondolok az átvezető kabelre.fujok spryt a csatira.

De bent mi lehet a baj?

Valaki látott ilyet belülről? Mi vezérli?

Esetleg tudna valaki kifotozni service boxból 

Hogy jön szét az ajtó?

 

Köszönettel Dávid

Szerencsétlen hülye Creative Commons License 2021.03.07 0 0 6606

Én most vettem egy 508-ast. Úgy, hogy a fagyálló tartályban egy csepp folyadék nem volt.
Első körben vettem egy liter Mannol G12-es fagyállót. Azért olyat, mert eddig is piros volt benne, de nem tudni mi pontosan.
Be is nyelt 8 decit azonnal az autó.
Kis vezetés után még 2 decit, hogy ugyanarra a szintre feltöltsem.
160 km után megint kér 2 decit.
Most nem tudom, hogy valahol szivárog a fagyálló, vagy csak a levegős részek töltődnek fel folyadékkal? Remélem az utóbbi. Ha kiderül, hogy nagyobb a baj, el fogok keseredni.

Alex099x Creative Commons License 2021.03.02 0 0 6605

Felszállt a füst! Ha valakit esetleg érdekel, vagy hasonló cipőben jár: G13 vagy G13+ kell bele. A G13+egyébként sárga, vagy zöld.

Alex099x Creative Commons License 2021.03.02 0 0 6604

Sajnos nem ennyire egyszerű a dolog. A Peugeot-nál, vagy 4 féle cikkszám változik. És nem egyszerűen G11-12-13 és a + , ++ plusszokról nem is beszélve...... A motor és a hűtőrendszer anyaga és ötvözői szerint változnak. És hosszas keresgélés után sem találok a fagyállók között olyat ami rendelkezik gyártói PSA jóváhagyással. A Gablinit most hívtam telefonon, ott azt mondták, hogy eszembe ne jusson bármivel keverni, mert ők is alvázszám szerint nézik meg az eredetit és azt is mivel lehet kiváltani. És emlékeznek a sárgára, de raktáron nincs. Lehet, hogy változott. Na, ettől sem lettem okosabb. De mint tudjuk ez az olajnál is így van, a PEUGEOT tetszik nem teszik csak a TOTAL-hoz adja a jóváhagyását bizonyos motorok esetében. Noha ez szinte kizárt, azért jobb az óvatosság, mert a fene tudja mit kell tudnia annak az olajnak amit nekik fejlesztettek ki. A VW csoportnál már az olajbeöntő fedelén is a Castrol embléma díszeleg.

Ennek valszeg tényleg teljes csere lesz a vége.

Előzmény: FeZ_ (6603)
FeZ_ Creative Commons License 2021.03.01 0 0 6603

Az a probléma, hogy a fagyállók színe csak egy szín. Ma már nem jelent semmit, mert mondjuk pl. aluprotect-ből létezik a szivárvány minden színében fagyálló.

Az összetétele, minősítése lenne a lényeg, amit egy autóba beöntött fagyállónál nem igen lehet kideríteni. Ilyenkor szokták ajánlani a teljes cserét az előírásnak megfelelő fagyállóra és utána már lehet tudni, hogy mivel szabad utántölteni. Amúgy 2-3 évente úgyis cserélni kellene, és nem egy nagy vagyon.

Vagy csak ráöntesz valamilyet és kész.  :-P

 

Előzmény: Alex099x (6602)
Alex099x Creative Commons License 2021.03.01 0 0 6602

Sziasztok!

Kéne SOS segítség! Az autómban (2012-es) sárga, vagy színtelen fagyálló van. Tatabányán a Peugeot-ban nem is hallottak ilyenről. Vagy kék vagy piros van azt mondták. lehet a pirossal keverni a gyárit? van valakinek ilyen tapasztalata? Vagy nem véletlenül ez a világos van benne. Néztem a neten, de nem lettem okosabb. A gyárik mind más színűek. Beütöttem, vagy 3 gyári cikkszámot, de egyik sem ilyen színű.

Nagyon köszönöm.

kukáskocsi9jkihhzgztfcrgz Creative Commons License 2021.02.24 0 0 6601

Sziasztok. érdeklődnék van egy Peugeot 508 1.6 HTP motoros autó, ami indulás után kiírja hogy probléma van szervíz, rángatva megy a ventilátor hidegen is beindul és az autó leállítása után 4-5 percig teker. Aztán egyszer csak megjavul mintha mi sem történt volna. rendszeresen karbantartott. Gyertya csere is volt. Másik oldalon írta valaki hogy a vezérműláncnál cserélt ki két csavart és megoldódott a probléma. Elképzelhetőnek tartjátok? Csak hogy fölöslegesen ne szereljem szét. Köszi ha valaki válaszol.

What do you want to do ?New mailCopy

joey89 Creative Commons License 2021.02.18 0 0 6600

Sziasztok,

 

Érdeklődnék mi okozhat olyat Rt6 navinál hogy egyszer beállítok dátumot időt.

Aztán X idő(változó) van egy gyujtás ráadásnál mintha frissen vettem volna le az akku sarut.

Másik érdekesség hogy pendriveról a lejátszás néha ugrik pont olyan a jelenség mint amikor a CD ugrik .

Illetve a bootoláson vettem észre hogy változó időt vesz igénybe.

A Memória kártya halódik benne?

 

Üdv

Joey

Zolysys Creative Commons License 2021.02.03 0 0 6599

Magyar menüt ésmagyar hangot is tudok , térkép, traffipax. email. vagy telefon. adatlapomon megtalálsz minden infot

Előzmény: balazsberencsi (6596)
Zolysys Creative Commons License 2021.02.03 0 0 6598

Szerinted emlékszem én erre így ?:)
2.86 az utolsó fw

Előzmény: Alex099x (6594)
Alex099x Creative Commons License 2021.02.02 0 0 6597

Hárommal a bejegyzésed alatt: Zolysys-t keresd.

Előzmény: balazsberencsi (6596)
balazsberencsi Creative Commons License 2021.02.01 0 0 6596

Sziasztok!

1 hónapja vagyok boldog tulajdonosa egy 2012-es Peugeot 508 sw-nek! :)

Szeretnék szoftvert frissíteni magyar nyelvre, illetve térképet is mert sok utat nem ismer.

Tudtok segíteni, hogy milyen úton induljak el?

 

Elore is köszönöm szépen a segítséget!

Alex099x Creative Commons License 2021.01.26 0 0 6595

Kettő számot találtam:

2.86.B1 és 2.86A.1

Előzmény: Alex099x (6594)
Alex099x Creative Commons License 2021.01.25 0 0 6594

Tavaly telepítettél magyar menüt, akkor nem frissült esetleg a rendszer?

Előzmény: Zolysys (6593)
Zolysys Creative Commons License 2021.01.24 0 0 6593

Ha ezt írtad amire gondoltam akkor 2.8x fut rajta ...
Elhozod, megoldom

Előzmény: Alex099x (6592)
Alex099x Creative Commons License 2021.01.22 0 0 6592

A másik fél panaszkodik, hogy hallja a saját hangját.

Nem tudom, hogy volt-e frissítve egyáltalán a rendszer, és azt se hogy mi fut rajta. Hol tudom megnézni?

Köszi előre is.

Előzmény: Zolysys (6591)
Zolysys Creative Commons License 2021.01.20 0 0 6591

neked az autóban vagy a másik félnél?
Mikor volt frissítve az rendszered? mi fut rajta?
Telefonon nem tudsz mit beállítani

 

Előzmény: Alex099x (6589)
Oldwolf1 Creative Commons License 2021.01.19 0 0 6590

Szia ! Egyszer nálam is előfordult, de nem csináltam vele semmit,másnap minden rendben volt vele, már 3 éve hajtom a gépet, azóta nem volt ilyen, és már telefont is lecseréltem újabbra.

Előzmény: Alex099x (6589)
Alex099x Creative Commons License 2021.01.12 0 0 6589

Sziasztok!

BUÉK mindenkinek!

Egyik napról a másikra elképesztően visszhangos lett a tel. kihangosítóm. Van valakinek ilyen tapasztalata? Érdemes újra felkonfigurálni a telefont? Segíthet?

Előre is köszi!

néhai0 Creative Commons License 2021.01.07 0 0 6588

Naponta benézek :) nekem már 2éve meg lesz az 508GT (2011) tavasszal, eddig hiba mentes, nagyon szeretem.

Zolysys Creative Commons License 2020.12.31 0 0 6587

Kb mindenki a facsén lóg mint itt...
307 csoport volt a PSA közül a leg pörgősebb az is szinte 0...:(

Előzmény: properus (6586)
properus Creative Commons License 2020.12.30 0 0 6586

Üdv mindenkinek!

Sok-sok évvel ezelőtt, frankón működő beszélgetések pezsegtek itt, illetve nem itt hanem 607-es fórumban, (mert korábban azt hajtottam,)- az már egy éve megdöglött-, kár, hogy ez az oldal is érdektelenségbe fullad pedig szerintem ez a típus még friss és volna miről beszélgetni. Vagy már minden a fecebookra költözött?

properus

Cigany78 Creative Commons License 2020.11.15 0 0 6585

Köszönöm.  Utánna nézek.

 

 

Előzmény: Alex099x (6584)
Alex099x Creative Commons License 2020.11.11 0 0 6584

Szerintem már írtam, hogy valamelyik levegőterelő motor állt meg, vagy a lamella nem mozog. A diag-al le lehet kérdezni, hogy melyik az.

Előzmény: Cigany78 (6583)
Cigany78 Creative Commons License 2020.11.09 0 0 6583

Sziasztok! Még mindig hibás a fűtés. A bal oldal tökéletes, viszont jobb oldalon csak a hideg jön befelé. Ha mindkét oldalt maximális hőmérsékletre tekerek, és középre fújatom a levegőt, a bal oldalon erőteljesen áramlik ellentétben a jobb oldallal, ahol csak gyengén fújdogál.

Ha valakinek van ötlete, és leírja, azt megköszönöm.

 

Előzmény: Cigany78 (6394)
Johny13 Creative Commons License 2020.10.29 0 0 6582

Sziasztok,

 

Olyan kérdésem lenne, hogy adott egy 2011 es benzines 508 SW, ami néha olyat csinál, hogy beindítom és alapjáraton ketyeg pár percig aztán a moto check lámpa elkezd világítani, és elindul a hűtőventillátor. Ekkor ha leállítom a motort akkor a venti kb 3-5percig még megy. ha leáll és újra elindítom a kocsit akkor normálisan működik, de a check engin világít majd pár km után elalszik.

A másik gond nem tudom van e összefüggés, hogy az alapjárat néha ingadozik, mintha kihagyna egy henger..szervízben megnézték, nyílván ott nem produkálta..

stóval esetleg valakinek volt hasonló? Gyertyák cserélve gyárira,de ugyan az.

 

Köszönöm

Andris_2 Creative Commons License 2020.10.25 0 0 6581

Köszi, inkább a dízel a jobb választás?

Előzmény: Alex099x (6580)
Alex099x Creative Commons License 2020.10.25 0 0 6580

Ha hosszú távon jót akarsz magadnak az 1,6 THP-t messze elkerülöd. És azért gondold át, hogy egy ekkora kaszniban 1,6-os benzin motor, ráadásul automata váltóval.......

Előzmény: Andris_2 (6579)
Andris_2 Creative Commons License 2020.10.24 0 0 6579

Sziasztok! Közel 20 éves 307-esemet szeretném lecserélni 10 év körüli, benzines, autómata 508-asra.

Az lenne a kérdésem a típust ismerőkhöz, hogy mennyire rizikós megvenni ilyen idős autómatát ebben a korosztályban? Ezek ugye nem robotizált váltók? Van esetleg valami olyan típushiba, amivel nagyon be lehet faragni? Előre is köszi a válaszokat! 

properus Creative Commons License 2020.10.23 0 0 6578

Úgy tűnik, AGM-es az akksi amit kér a jármű, a szervizben 70 Ah-t és 760 Amperes indítóáramot említettek, ezt meg AGM-esek tudják, az EFB-s kevesebb áramerősséget biztosít. Vettem egy egy 70 Ah-s AGM-es DURACELL-t, beraktam, működik, "visszajött" a start-stop, (ami egyébként nem a kedvencem,) de tény hogy a régi akksi dögrováson volt. Megtaláltam rajta a gyártási időt, 2016. 08. 21., szóval négy év alatt kampec, pedig csak hosszú utakon használom a gépet. A fáradt akkumulátor spanyol gyártmányú VARTA. Ez volt a gyári szerelés. Egyébként tökéletesen indított, tekerte mint a villám, viszont leállítás után 1-2 perccel energiatakarékos üzemmódba lépett a rendszer és még rádiót sem tudtam hallgatni. Anno 40 éve, ilyen gond a Ladámmal nem volt...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!