Kedves Fórumozók!
Akik ezt a topikot megnyitjátok, bizonyára mind utaztatok már ezen az átkos útszakaszon.
Szerintem ez tragédia! Ha megnézzük hol van a legtöbb halálos baleset, mely magyarországi úton, szerintem ez a toplista élmezőnyében helyezkedik el.
Sajnos! :( Ma amíg Törökszentmiklósról elértem a 4-esen az M0-át 3x ütközhettem volna kedves román vezetőtársaim jóvoltából frontálisan:( Ez KATASZTRÓFA!!!! Ez ellen tehetne a kedves kormányunk, ha már a drága benzinben ott az a huncut jövedéki adó!!!
Pedig szerintem a jó pár év alatt én nem nagyon kellett javítgatni - legalábbis én nem láttam -, mindössze az aszfalt-beton találkozáskor jó lett volna az időközben képződött "fekvőrendőröket" néha kiegyenlíteni.
Úgy tudom azért van féloldalasítva az Albertirsa-Ceglédbercel szakasz, mert jobb pályán a kísérleti betonburkolatos részt elbontják, és aszfalt lesz helyette. Anno ez csak kísérletnek épült, ennek mintájára épült utána az M0-ás az M5-M4 között a beton burkolatnál, majd a további M0 betonos szakaszok.
Mióta várakoztam ott egy órát, azóta Abony, Cegléd, Ceglédbercel felé járok. Távolság ugyanaz. Lassabb, de nem idegesít a semmittevésük és az akadályoztatásom.
Igen, lassan már hónapok óta vannak 60-as táblák - akkor is voltak, amikor semmilyen munkavégzés nem volt a közelben sem. :-( Nem volt teljesen tiszta számomra, hogy miért kell az útra 60-as tábla, amikor még csak az úttól kb. 20-50 méterre beljebb matatnak a markolók ?
Nem mind a 4-esen történt, de a többi is azért történt, mert egy mellékútra terelték a 4-es út forgalmát. Az már csak az én egyéni gondom, hogy emiatt nem jutottam el egy megbeszélt találkozóra. :(
Hála a két ge..-nek akik összevesztek, és azóta sem épül az autópálya-gyorsforgalmi.
Egy férfi meghalt, amikor egy teherautó és egy kisbusz összeütközött a 4-es főúton Püspökladány és Karcag között. A forgalmat mindkét irányból a Sárrétudvari–Biharnagybajom–Füzesgyarmat–Bucsa–Karcag felé terelik.
Látszik, hogy jó idő, 13 fok volt ma délelőtt Pilis, Albertirsa térségében. Mindkét helyen mértek egyszerre a mindent látójukkal a rend éber őrei. És egyből szedték is ki az érintetteket.
Ha összeadnák az elmúlt húsz évben (mióta ígérgetik a fejlesztést) a 4-esen elhunytakat és az egy életre lerokkantakat egy közepes magyar falu népességét kitenné a végeredmény. Ezeken az embereken már nem segít a fejlesztés, de jó lenne ha megértenék a döntéshozók, hogy az M4 fejlesztése azért lenne mindennél fontosabb mert életet mentene! Sok életet. Ez a négy elhunyt is élhetne ha egymástól elválasztott 2x2 sávos úton közlekedhettek volna.