Me vettem egy L III-at nyári gumikkal. Kedvezőbb áron esetleg érdekelne. Hol tekinthető meg? Jan. 6. hétfőtől vagyok. Addig is a felni paramétereit megírnád? Lyuktávolság, a középső lyuk mérete. stb.
Nagyon Köszi Esetleg Te nem tudod hogy az autó számítógépében hogy lehet bekapcsolni az üllés fütést, vagyis raktam bele tólag elektromos ülléseket, müködik is csak a fűtés nem. Vagyis mikor beindul kikellene adja a relére a vezérlést az uch, de ahhoz bekell kapcsolni az autó számítógépében.
Sziasztok. Nemrég vásároltam egy 2010 es évjáratú Renault Lagunat. 1.5 dci motoral. 2.0 dci szerettem volna de nem találtam olyat, amit szívesen megvettem volna. Végülis 1 tulajos autót tudtam venni magán személytől, szép állapotban. Tudom ekkora autóhoz 1.5 motor. Kisgyermekes apaként kinottem a száguldás öröméből ( korábban 1.6 vti Hondam vol). Sokmindent olvastam az 1.5 dci motorról. Azt tudom, hogy a korábbi 1.5 dci Delphi befecskendezővel volt, utána Siemens majd Bosch. 2010es az enyém, hogyan tudhatom meg bontás nélkül hogy az enyémbe milyen van. Köszönöm a segítséget
Kérdés: Nem tudjátok véletlenül, hogy mi lett a Laguna 3 Club fórummal? http://laguna3club.forum.hu/ Azt tudom, hogy a gyenge szűrés miatt regisztrált egy csomó bot, amit telekommentelte az egészet, de már egyáltalán nem elérhető az oldal. Nagy kár, mert nagyon sok értékes információ volt fent.
Ez lehet több dolog is, az izzítót úgy tudod kizárni szerintem, hogy megpróbálsz többször ráizzítani (kártya bedug, majd kicsit vár kihúz és ismétlés 1-2x) mielőtt megnyomod a gombot.
Jó a leírás, viszont a szívó 2.0 benzines blokk teljesen más, mint a turbós. Előbbi a Nissan féle M4R, utóbbi a Renault F4R blokk. A kuplungos dolgot azért sem értem, mert a turbós motort csak automatával forgalmazták. Ráadásul a kuplungszett nem is drága hozzá, ezt az árat esetleg a kettestömegűvel együtt tudom elképzelni. Az valóban ehhez is ugyanannyi, mint a dízelekhez.
Sziasztok!
2007 es III-as Renault Lagunám van. Nap közben teljesen normálisan működött semmi probléma nem volt vele, aztán hirtelen lassulni kezdett és leállt. Azóta " los battery" hibajelzést ír és be sem indul (akkumlátor azóta fel lett töltve de így sem) Valakivel esetleg történt már hasonló?
Sziasztok! Találkozott már valaki a következővel? Megjön a hidegebb idő és 1-2 nap állás után borzasztóan rosszul indul a motor. ( 1.5 DCI 2011-es ) Már tavaly télen is csinálta, de most mintha rosszabb lenne. Érdekes, hogy tavasztól őszig akár 3-4 nap állás után is szinte "röffre" indult. A szerelőm állítólag cserélt 2 alkalommal izzítógyertyákat 2 x 2-őt. Lehet, hogy mégsem? Vagy elengedi a nyomást? De nyáron miért nem?
Mivel a károsanyag kibocsátás számításánál figyelembe vették a működését, általában egyszerűen nem, vagy csak trükkel lehet gyári diaggal inaktiválni. A trükk lehet, hogy mondjuk a funkció működéséhez a minimálisan 50 fokos (példa) hűtővíz hőmérsékletét jóval feljebb, mondjuk 120-ra állítják. Tehát nem kikapcsolásra kerül, csak életszerűtlen feltételekhez kötötté válik. Aki ért a CLIP-hez talán tud ötlettel szolgálni. Én kikapcsolgatom, ha nem akarom hogy működjön.
Szerintem teljesen mindegy, milyet veszel, a forgalmazott darabok 90%-ának úgyis van vízérzékelő-csatlakozója. Más kérdés, hogy szerintem ezt nincs hová kötni az autón. Nekem is ilyen autóm van, ezt a szűrőt én magam szoktam cserélni, elég egyszerű. Lekapod a jobb első kereket és a kerékdob műanyagburkolatát, és kényelmesen hozzáférsz. Aztán utána a motortérben csinálsz egy kis légtelenítést a csövön lévő pumpa nyomkodásával.
Sziasztok. Laguna 3-hoz keresek jobbos ezüst xenon lámpát, és jobbos komplett lámpa mosót. Ha valakinek van küldjön üzenetet illetve képet. feher80527@gmail.com