Navigációt utólag nem lehet, mert ahhoz hardverre is szükség van, de a Mirrorlinkhez elvileg nem kell hardver a fejegységbe elképzelhető hogy be lehet aktiválni.
Ha minden jól megy holnap vehetem át az autóm, Style felszereltséggel.
Az 100 lóerős (1.6 HDI)) kivitellel szerelt Peugeot 208-as egyetlen tankolással 2152 kilométert tett meg, ami a gyári, 43 literes tankot figyelembe véve hajszálpontosan 2,0 literes átlagos üzemanyag-fogyasztásnak felel meg.
Kíváncsi leszek az 1.2 benzines Pure-tech milyen a fogyasztása városban, illetve országúton 90-es tempónál.
Udv mindenkinek! szeretnek egy kis rovid infot a 208 1.6 ehdi 96 LE ha jol irtam. Lehet hogy beujitok egyet hamarosan. Volt mar 407 em de azzal az. Volt a gaz hogy irkalt allandoan. mi a tapasztalatok ez is irkal van e valami betegseguk stb. koszonom a valaszokat
A tükörben lévő index izzóját, hogyan lehet cserélni?
Az autóhoz lehetett volna rendelni tolató kamerát. Ha szerelek egyet fel hátra, majd elkábelezem valahogy a fejegységig, akkor ott rá lehet csatlakozni? Van a fejegységnek video bemenete? Aktíválni kell ezt az opciót a computerben?
eredetileg 1.4 hdi-t akartam minden "extra" elekrtonika nelkul, es blossom grau szinben... ilyen konfiguracio nem volt raktaron, arra varni kellett volna 2 honapot a a sok megrendeles miatt.
a szalonba feher 1.6 e-hdi volt... 5 perc alatt mondtam igen ez kell!
Gyorsan kellett dontenem, - mert elotte 3 nappal adtam el a 106 dizelt mivel kint nem kapta meg a muszakit mert picit rozsdas volt az alja ami nalunk atment volna meg... a problema az, hogy kint elek es lakom, nem jarhatok magyar autoval... - ha nincs autom munkam sincs...
fel ora alatt megkaptam a lizinget a szerzodest par nappal kesobb kellett alairni (pont bele esett egy hetvege is) es mar ulhettem is bele.
Ja befizetes nelkul adtak oda es kaptam 2.500 euronyi kedvezmenyt... a lizing dij nem veszes voll cascoval, a lizing ideje alatt 4 ev teljeskoru garancia, sot fizetek 20 euroval tobbet es a szervizelesert sem fizetek mikor megcsinaltak, mivel fizetem a szolgaltatast :)
Az auto super, megy most mar 2600 km van benne es ez alatt a fogyasztas napi 10 km ingazasra hidegen 4,9 liter!!!
a start&stop isteni, ez az uj jatekom :)
megtanultam ugy vezetni, hogy sporolni tudjak mindig ami azt jelenti hogy 10 km alatt a lampakkal tarkitott uton kozel 5 perc szokott osszejonni ami havi lebontasba 7-8 deci minusz :)
a regebbi peugeotok-hoz viszonyitva a futomuve kanyarba annyira nem gyozott meg (7 peugeot volt mar 3x 106, 306, 407 sw, 206, 307,) amit a kis 106-al 120-al siman bevettem ezzel 100 a max. De az esp ebben az idoben mikor mindehol csak ho van, nagyon sok kozeli helyzettol megmentett.
A tolatoradar super es pontos.
A kulson sokat dob a led-es nappali villagitas es amit nehez volt megszokni, hogy ha esik egy kis ho akkor a lampakat hatul lekell teljesen takaritani mert a ledek miatt nem olvad le...
2 honap hasznalat utan nem bantam meg, sot imadom a gokart meretü kormany nagyon ott van :)
Nem fenyegeti csőd őket, csak ugyanolyan nehézségekkel küzdenek, mint a többi európai gyártó, melynek oka az európai piac drasztikus visszaesésée az elmúlt 2 évben. Tény, hogy a Kínában, Oroszországban vagy Amerikában jobban jelen évő márkákat és a prémiumgyártókat kevésbé érinti a válság, de ha egyszer Kínában is visszaesés lesz, akkor ők is kénytelenek lesznek leépíteni a felesleges kapacitásokat. Az Opel egyébként éppen rossz példa, mert ugyanúgy Európa orientált mint a Peugeot vagy a Fiat, az anyacég GM már szabadulna az Opel márkától. Egyébként a PSA még mindig a második legnagyobb európai gyártó, már csak a több százezer munkahely miatt sem hagynák soha csődbe menni. Másrészt jönnek az új modellek, köztük a 301-el melyek éppen azokat a fejlődő országokat célozzák, ahol még van piac. A kisautó szegmensben pedig mindig erős volt a Peugeot, tehát lehet hogy épp a 208 fogja kihúzni Európában is a csávából.
Egyébként maga az autó szenzációs, nekem volt szerencsém hozzá. Igazi kis dodgem, a Fiesta kivételével még nem találkoztam ilyen élvezetesen vezethető kisautóval. Ami érdekes, hogy rövidsége ellenére nagyon jó a belső helykínálat, ebben simán veri a Fiestát, a Yarist vagy a Swiftet. Gond nélkül elfértem magam mögé beülve (180 cm) amit nem gondoltam volna. Az apró kormány és a magas műszeregység nagyon érdekes, szokni kell. Én elfogadnám ha lenne rá pénzem...
Nézd meg mennyibe kerül újonnan a kínált autó aztán neked kell eldöntened újat veszel olyan felszereltéggel amilyennel akarsz vagy akkora a kedvezmény, hogy a tesztautó jobban megéri. Azt se felejtsd, hogy az új autó árából is lehet alkudni. Na meg valószínűleg a tesztautó árából is valamennyit.
Egy 850km futott Peugeot 208 as 1,4 HDI motorral szerelt, teszt autót kínálnak, megvételre, 3 690 000,-Ft ért Ár érték arányt kellene megbeszélnem valakivel.
Valakivel, aki akar és tud is véleményt formálni erről az autóról.
(klíma tempómat, fedélzeti komputer, telefon kihangosító, ABS, fékerőszabályozó stb.) Minden van, mint a nagyokban.