Nem jól ragasztottad le. Korábban már írtam FB-on a megoldást. Legyen a szenzorra pontosan kivágva kör alakú 2 oldalú ragasztós szivacs , ami kb. 2-3mm vastag. Ez nyeli el a radarhullámot. A tetejére egy patent fejet szoktam ragasztani, ami pont akkora átmérőjű, így még esztétikusan is néz ki. Sajnos nem örökéletű, 1 évben egy minimum cserélni kell, mert elkoszolódik a szivacs, összeül, magába szívja a vizet, stb.
10%-onként kalibrálható a kijelzett fogyasztás. Akkor nem fog annyit csalni. pl. az én dci-m 6.7%-al mutatott kevesebbet rendszeresen, mint a tényleges. Azért volt zavaró, mert nem csak a fogyasztásnál, hanem az elfogyasztott üzemanyag mennyiségnél is. Így kalibráltam rá +10%-ot. Most 3.3%-al mutat többet a valós fogyasztásnál, ami jobb, mint ha kevesebb lenne. Nyilván a %-os eltérés mindenkinél más. Mielőtt bele lenne nyúlva, előtte sok-sok tankolás és mérés szükséges. Én kalibráltam az üzemanyag szint kijelzést is, már az is jó. Előtte közel 1 évig írkáltam hány csíknál mennyi L fogyott, mennyit tankoltam ár, stb.
Tönkrement a világítás/irányjelző kapcsoló (Lodgy 1.3 TCe 100). A kocsiban olyan kapcsoló van, amin nincs kürt gomb. Beépíthetek olyat, amin kürt gomb is van? Nem érdekel, ha a kürt nem működbe, csak a többi legyen jó.
Több autóban is mérgelődtem már emiatt, pedig "csak" 43-as a lábam. Van olyan pedálsor-kialakítás, ahol ha folyamatosan kulpungolni kell, például dugóban araszolgatva, akkor hajlamos a talp felcsúszni a pedáltengelyhez, és ott akár be is akadni, aztán az minden csak nem biztonságos :-(
Vettem egy 44-es bakkancsot.... 8széles a lábfejem ezért kell nagyobb méret ) csak nem tudom kezelni a pedálokat már-már balesetveszélyes mert a nagy tappancs beleakad mindenhova.....
Nekem nem csak decik, hanem bő liter eltérés is van a fedélzeti által kiírt, meg a tankolás alapján számított átlagfogyasztás közt. Mindig a számított a magasabb.
1.33TCE motor, jellemzően 3-500 km-t megyünk két tankolás közt.
A navival nekem is vannak gondjaim, például a tolatókamera néha elfelejt bekapcsolni, többszöri üres-rükverc kapcsolás sem oldja meg. Aztán a következő tolatáskor meg megy.
Arra is panaszkodtam már itt régen, hogy kihangosított telefonálás után automatikusan elindul a zenelejátszás, akkor is, ha előtte pauzálva volt. Most már nem annyira zavaró, de régen amikor még kicsik voltak a gyerekek és aludtak a kocsiban, akkor bizony mérgelődtem sokat emiatt. Mert az meg a másik, hogy ha be van valami dugva az USB-be, akkor az bizony elindul, ha kell ha nem...
Mindig teletankolom, es ténylegesen kiszamolom(egyebkent altalaban vagy pontos a fedelzetivel vagy +-1 deci), a nyári ez a 4,2-3, télen közel 5, de eddig még nem érte el. Naponta megy 2*25 km t egyedül országút 90-100, folyamatos 5. Emelllett még vannak utak 5 en 3 gyerekkel egyutt. Palya riitkabb ott megy 6. ba, de 120 nal altalaban nem gyorsabban(az a 2000 es fordulat, azt tartom a többi sebességben is, 70-80 al 4.ben járok)
2,5 éves 46000km van benne, fékeken semmi sem latszik, nagyon keveset hasznalom, motorféket annál többet…
1 gondom van ami valójában lehet, hogy nem az , de nem tudták még rá a választ, hogy mindig kikapcsolt kijelzővel állitom le, akár hasznalatban volt a radio, navi stb. , akár nem, és ennek ellenére random van , hogy másnapi inditas utan magatol bekapcsol a kijező és indul a rádio is.
daLod kolléga is érintett ...a fogyasztás hány km-re vonatkozik???
Hasonló gk, 4 éves, 56e km. Télen 6 alatt nem jön ki, nyáron 3 személy +csomag, 2x900 km, végig aupálya, 200 km helyben, 5.1 jött ki. Tempó 122.tempomattal. Fék betét és tárcsa gyári, talán tavasszal betét csere., Egyébként semmi gond vele, egy dolgot elszurtunk, nem kértünk pótkereket, ezek a tekergők meg nem tettek rá tartót.
Nem kellett szerelő, csak amikor leallitottam indult a ventilator, akár télen is, ez annak a jele. Ujra elonditottam kicsit jarattam alapjaraton leallitottam es kész. Kovetkező adando alkalommal amikor minden feltétel adott volt megoldotta gondolom.
Olajba en sem rakok semmit azt cserelem 10 ezrenként. Spurit Gergő ajanlotta, ha van időd olvasgass utána a spuri oldalan, vannak jo irasok a mai üzemanyagokrol is….
Szerintem a fogyaszás nem változott, ( mindig 4,2-3 korul volt ilyen pörgős menettel amit leirtam, bár nem tudom osszehasonlitani, mert ujkora ota megy a spuri minden tankolasnal)viszont az alapjárat kicsit sem ingadozik télen első indítaskor sem. Elvileg jobb a sima gazolaj, spuri kombo mint a premium gazolaj.
Érdekes, mert én eddig csak egyszer futottam bele ebbe a leállításos regenerációba a 3.5 év alatt.
Kb. hasonlóan használom én is 50-ig három, 55-60 negyedik. A hatodikat csak 90 felett használom. Fogyasztás nyáron 4.5-4.8 (5), attól függően mennyi pályázás volt egy tankolás alatt, most télen olyan 5.2 közelében.
A Spuritól csökkent a fogyasztásod, vagy ebben nem vettél észre változást?
Nekem voltak viszonylag sűrűn regeneralasaim a dci n, es befejezetlenek is(mert leallitottam közben) Mióta minden tankolashoz adok spurit, emellett lakott teruleten belul 50-55 el még 3. ban járok, orszaguton 90-100 al 5.ben , teljesen jól működik a rendszer. Fogyasztás 4,3.
Nem tudom, de logikusan, (persze nem feltétlenül így van) azt feltételezném, hogy amikor autópálya tempóban mész, illetve, ha emelt fordulaton huzamosabban, valószínűleg akkor regenerálhat.
Próbáltam utánajárni már ennek, de ha jól emlékszem Loganos írta, hogy alapvetően nem érzékelhető, csak műszerrel, ami méri a kipufogógáz hőmérsékletét, mert olyankor megemelkedik.
Ezért is javasolják a sok helyi használat mellett, a hosszabb utak beiktatását.
Nem szoktam gyakran intenzíven fékezni, viszont a Pilisban lakunk, a 10-es úttól nem messze. Kevés olyan út/utca van ezen a vidéken, ami végig vizszintes.