Most miért? "A volt Virgin pilóta, di Grassi vezeti az összetettet, mögötte egy madár, őt követi a volt Toro Rossos Buemi, aztán a négyszeres F1 világbajnok fia, majd a háromszoros világbajnok fia, a szándékosanfalhozcsapó Piquet, valami portugál, a volt Toro Rossos Alguersuari, a volt Virgines D'Ambrosio és a többiek. Úgy tűnik a Forma1 kevésbé sikeres csapatai kevésbé sikeres pilótáinak nagyon jól megy ez az elektromos versenyzés."
Round 5 Miami ePrix, USA, March 14 2015 Round 6 Long Beach ePrix, USA, April 4 2015 Round 7 Monaco ePrix, Monaco, May 9 2015 Round 8 Berlin ePrix, Germany, May 23 2015 Round 9 Moscow ePrix, Russia, June 6 2015* Round 10 London ePrix, UK June 27 2015* Round 11 London ePrix, UK June 28 2015*
* Circuit layout remains subject to FIA approval and track homologation
Amúgy vannak már infók, hogy jövőre(=köv. szezon) miket lehet fejleszteni, lesz-e központi fejlesztő(=aki fejlesztget és tőle vesz, aki akar), vagy mindenki oldja meg?
Nagy potenciál van ebben a sorozatban...na meg az elektromos autókban...szóval ha a köv. szezonben tényleg jönnek az autógyárak, akkor piszok gyors fejlődésen mehet keresztül az egész iparág.