Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

VolvoDiesel Creative Commons License 2019.03.10 0 0 6120

nyár óta hegyen használom, na az kb mint a város

 

Szerintem még mindig sokkal jobb, mert:

- teljesítményen dolgozik a motor, kap terhelést, hamar bemelegszik (ha nem épp lejtővel kezdesz)

- nincs sok-sok alapjárat üzem

- nincs kismillió csúsztatott kuplungolás

 

Én nagyon örülnék, ha ezt a vontatott városi szarakodást elcserélhetném egy jó kis hegyi útra... Becsüld meg, hogy nem Budapesten szívsz a 10%-nyi béna sofőr által okozott dugóban... (hétvégén 30%)

Előzmény: tv307 (6118)
VolvoDiesel Creative Commons License 2019.03.10 0 0 6119

Szerintem fel kell menjen rá a 15-ös felni is, mert voltak piacok, ahol lehetett azzal is kapni, a kiegészítők között is létezik pár 15-ös alufelni hozzá. (nyilván akkor acél is van)

Persze mindenképp ellenőrizni kell, de szvsz, ha belátsz a felnin át a tárcsához (nem tudom most milyen felnid van), akkor látszik, hogy egy sugárban fél collal kisebb felni elfér-e a fékektől, vagy problémás lesz. Szerintem egy alap verziónál el kell férjen, egy T6 vagy R az nyilván már más tészta...

Előzmény: Ztn74 (6115)
tv307 Creative Commons License 2019.03.10 0 0 6118

Ezeket valóban célszerű hosszútávokon használni.

Mikor megvettem, csak autópályázás volt 2 évig.

Aztán fordult az életem (szerencsére), nyár óta hegyen használom, na az kb mint a város, mire felvált 4-ig vagy 5-ig, jön a kanyar, fék, visszavált, újra gyorsulunk, újabb kanyar... mondjuk egy pesti dugózástól mindenképpen jobb, itt a forgalom nulla.

Nem erre tervezték de most ez az élethelyzet van.

Előzmény: VolvoDiesel (6114)
tv307 Creative Commons License 2019.03.10 0 0 6117

Mármint a kocsi magasabb 5.5 mm-rel nyáron.

A 2 gumi közt 11 mm a differencia.

 

 

Előzmény: tv307 (6116)
tv307 Creative Commons License 2019.03.10 0 0 6116

Szia

Nekem S80 van, de a tanksapka ajtaján belül biztos írja neked is a méreteket.

Nekem a téli 205/55x16, a nyári 215/55x16.

40 mm ültetve van, és nincs gond egyikkel sem.

Azt hiszem 5,5 mm a magasság differencia, fél centi.

 

 

 

Előzmény: Ztn74 (6112)
Ztn74 Creative Commons License 2019.03.10 0 0 6115

Nem hasmagasságot akarok, hanem "ballonosabb" gumikat,  a 195/65 R15 a legballonosabb, de elfér a 15" vagyis felmegy a tárcsáktól?? , mert ezen 16" kerekek vannak.

Előzmény: VolvoDiesel (6113)
VolvoDiesel Creative Commons License 2019.03.10 0 0 6114

Köszi a tapasztalatok megosztását, bár a 2misi/50ezer km-ért annyira nem irigyellek. Amiért viszont igen, hogy országúton-vidéken használod, mert én itt Budapesten, de ez az autó nem városba való... Kb. mintha versenylovat járatnál kantáron körbe-körbe, a sok tötymörgő gyökér miatt nem lehet normálisan kihasználni a tudását.

 

 

Nekem hasonló futott km alatt a listádból csak ennyi volt esedékes:

- 2 db motor bak

- váltóolaj

- elektromos ablak (házilag)

- 20 szelepemelő és hidrotőke

- generátor felújítás

- hátsó fékbetét + tárcsa

- motorolaj 15 ezrenként + szűrők

 

ami pluszban volt:

+ szélvédőcsere...

+ első lengőkar szilentcsere

 

 

De ha már itt tartunk, tud valaki jól dolgozó horpadás-javítót? Illetve váltószoknya és ülés javításhoz szintén megbízható, jól dolgozó kárpitos is jól jönne! Esztétikailag is kicsit ráférne már itt-ott némi javítgatás...

Előzmény: tv307 (6107)
VolvoDiesel Creative Commons License 2019.03.10 0 0 6113

A kalkulátor szerint a 215/55 R16 az átmérőben +11mm, ez sztem még ha kell belefér, de határeset.

A 205/60 R16 az egyértelműen túl nagy, 21mm a különbség átmérőben.

Esetleg még a 195/60 R16 lehet opció, ez +9mm.

 

De mivel a felni és a kerékátmérő is adott, ezért a gumi oldalfalával nem igazán tudsz játszani... Ráadásul az átmérő-növekménynek csak a felét kapod vissza hasmagasság-növekedésben.

Sokkal jobb hatást tudnál elérni egy 15 colos felnivel, és hozzá egy 195/65 R15-ös abronccsal, ami ráadásul elég kommersz méret is.

Előzmény: Ztn74 (6112)
Ztn74 Creative Commons License 2019.03.10 0 0 6112

Hello!

 

2002 S60 163Le

 

205/55 R16 helyett felrakható-elfér 215/55 R16 vagy 205/60 R16 ?

 

A jó kis vidéki úthálózat miatt kellene "telekjárósítani" a ballonosabb gumikkal.

Köszi!

Törölt nick Creative Commons License 2019.03.02 0 0 6111

Csekkendzsin világít ilyenkor? Mert ha igen, akkor olvastasd ki a hibát. Mondjuk ha nem világít, én akkor is ezzel kezdenék, mert nem minden hibát jelez ezen a módon.

Előzmény: bodyp (6110)
bodyp Creative Commons License 2019.03.01 0 0 6110

Sziasztok!

 

Volvo 850 2.5 TDI 1996.

Az alábbi hiba jelentkezett:

Menet közben be-be dadog (torpan, böffen), és utána alapjáraton is be-be dadog, és a pillanatnyi fogyasztás visszajelző szerint kb. 1 literrel többet kér az autóm. Mi lehet a hiba, merre induljak el?

 

Nagyon hektikusan jön elő a hiba, legutóbb kb. 5-600 km ezelőtt. Akkor olyat is produkált, hogy indítás után felhúzta az alapjáratot kb. 1400 fordulatra, és nem reagált a gázpedálra egyáltalán. Majd 1-2 szeri leállítás és újraindítás után 

elmúlt.

 

Segítséget előre is köszönöm!

 

Üdv

Viktor

tv307 Creative Commons License 2019.02.28 0 0 6109

Tényleg kihagytam valamit :)

Vásárlás után vezérlés+vízpumpa

És egyszer otthagyott az M3-on, AC pumpa, trailer Hatvanba, ott cserélték ki, nagy köszönet nekik ismét.

Előzmény: tv307 (6107)
tv307 Creative Commons License 2019.02.28 0 0 6108

Olvasom a márkaszervizes tapasztalatokat.

Eddig nem mertem oda vinni, de mivel minden szerelő lehúz az alkatrészárakkal, mert hozott cuccból nem dolgozik viszont számlát egyik se mutat ugye..., így próbáltam rá egy márkaszervízre.

Biztos van kivétel az autószerelők közt is, de én mindig beleszaladtam valamibe...

 

Szóval:

Csillagos ötös a miskolci márkaszervíznek !!!  Legutóbb a futóművel oda vittem, alacsony munkadíjon, a megbeszélt árú alkatrészt tette be, időpontra nem vártam hetekig, megbeszélt időre elkészült, és természetesen részletes számlát adott.

Miskolcon dolgozok tehát kézenfekvő hogy oda vittem.

tv307 Creative Commons License 2019.02.28 0 0 6107

Kedves márkatársak!

Bár s80 d5 automata  autóm van, 2002-es, de az s80 fórum igencsak áll.

Napok óta ezt olvasom, hasznos tanácsokért, megoldásokért.

Aki ilyen kocsit szeretne, leírom az én tapasztalataimat, szervizeket.

300000 km-rel vettem 3 éve, most 348000.

Viszonylag olcsón mert volt pár hibája.

Akkor nem tudtam hogy minden tétel horror lesz.

3 év alatt  közel 2 milliót költöttem rá, ebben benne van gumik és fékcuccok is.

Viszont erős érzelmi szálak fűznek hozzá, egyszerűen imádom a sok baja ellenére is.

2 évig autópályán használtam, nyár óta napi 100 km végig hegyen, ami kb mintha városba járnék ugye...

Tudom ez nem jó neki, de drágább/ fiatalabbra nincs pénz,hát ezt gyógyítgatom, olyan mintha hitelt törlesztenék valamire, csak ez ugye újul is :)

 

Nagyvonalakban mit is cseréltettem:

5 db motortartó bak

Hátsó lengéscsillapítók

Egyik befecskendező

Váltóolaj

Motorolaj 10ezrenként a 4 szűrővel együtt

Könyöklő

Hamutartó

Hűtő eresztett, csere

Állófűtés termosztátja

Kp zár és el ablak javítás

Hengerfej komplett, 20 szelep, hidrotőke, stb

Kormány axiál

Turbo felújítás

Generator felújítás

Első lengéscsillapítók

Toronycsapágyak

Hátsó fékbetét+tárcsa

Féltengely belső csuklók

 

Biztos kihagytam valamit...

 

Ami jelenleg rossz:

Első féktárcsa

Műszerfal pixelhiba

Bal üléslap fűtőszál

Valami ciripel, mintha szíjhang lenne

Pici olajcsepp, sanszos a főtengely szimmering

 

Értelemszerűen nem lenne értelme ezek után eladni, de mivel imádom, eszembe sincs

Nagy, erős, biztonságos, kényelmes.

neil_mullen Creative Commons License 2019.02.10 0 0 6106

Ugyan már kész van a szeríz, de köszönöm, hasznos volt az iromány. Én egyébként az Ivanicstól kértem árajánlatot. Szépen elkérték a kocsi illetve az Én adataimat, és azóta is küldik...

Előzmény: stevie-13 (6097)
zorko Creative Commons License 2019.01.20 0 0 6105

Igen, lehet azt is.

 

Vannak gyári megjenésű fejegységek, direkt ebbe valók.

Aliexpressen pl., de Ebayen is vannak ezek.

Vagy lehet beépítőkeretet is kapni, és abba szabvány 2dineset tenni. (Átalakító kábelek is kellenek.)

Nekem a gyáribb megjelenés tetszik jobban, aminek gombja is van.

 

Van még a bluepower.se, ők is csinálnak gyári jellegűt, csak az nem androidos, hanem win CE.

Előzmény: V70Roli (6104)
V70Roli Creative Commons License 2019.01.19 0 0 6104

Köszi a választ. Én úgy értettem hog konkrétan az egészet lehet e cserélni mondjuk egy új két dines fejegységre ami nem konkrétan Volvo hanem pl. Egy érintőkijelzős normális darabra??? Köszi

zorko Creative Commons License 2019.01.19 0 0 6103

Lehet, persze.

 

Mondjuk kérdés, hogy hogyan is érted. :)

Ugyanolyanra sima ügy, évjáratra érdemes figyelni, de amúgy kivesz-betesz, kész.

(Ha nem stimmel az évjárat/szoftververzió, akkor előfordul hogy a gombok világítása nem működik.)

(Még a rádión belül is lehet cserélni a CD játszót és a kazettás egységet.)

Előzmény: V70Roli (6102)
V70Roli Creative Commons License 2019.01.18 0 0 6102

Sziasztok. Az lenne a kérdésem hogy 2003-as V70-be lehet fejegységet cserélni??? Köszönöm a válaszokat.

btzh Creative Commons License 2019.01.17 0 0 6101

Bár nem éppen Dél-Dunántúl, de esetleg Autó Mihók Zalaegerszeg.Családi vállalkozás,mindenki Volvo fan és tulajdonos.Maximális szakértelem,korrektség.Óradíj 9000.-Ft./h.

Előzmény: ostlere (6100)
ostlere Creative Commons License 2019.01.04 0 0 6100

Sziasztok!

 

Pécs környékén, Dél-Dunántúlon tudtok Volvora szakosodtt szervízeket (nem márkaszervíz) amik a márkához képest nem dolgoznak horror áron és megbízhatóak, beváltak?

AFUTO Creative Commons License 2018.12.23 0 0 6099

Szia, köszönöm, megnyugodtam.

 

BK!

 

Üdv,

 

a.

Előzmény: stevie-13 (6096)
stevie-13 Creative Commons License 2018.12.23 0 0 6098

A motor leállítása után a motor hőmérsékletétől függetlenül a hűtőventillátor forog néhány percig. Ha a ventillátorról lehúzom a csatlakozót leáll azt visszadugva nem forog tovább. Ez gondolom nem természetes mi lehet a hiba?

 

 

A motor leállítása után még csodák történnek a modern autók motorterében :-)

 

Adott esetben a hűtőventillátor is tovább foroghat, mert a motor leállítása után a hűtőrendszer még nem áll le, a turbó környékén még keringeti a hűtőfolyadékot.

 

De szerintem nálad inkább a klímarendszer ventilátora forog még - ha a klíma automata üzemmódban van, néha télen is bekapcsol a klímakompresszor (indítás után szinte mindig), leállítás után pedig tovább megy, hogy kiszárítsa a szellőzőjáratokat, hogy ne telepedjenek meg azok a nedvességkedvelő baktériumok, amik a klíma büdösödését okozzák.

 

Előzmény: SvreigeV70 (6094)
stevie-13 Creative Commons License 2018.12.23 0 0 6097

olaj és szűrők cseréje elott állok, tudtok megbízható szervízt pesten aki hozott anyagból is dolgozik?

 

 

Ezt olvasd végig:

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=142895704&t=9216536

Előzmény: neil_mullen (6092)
stevie-13 Creative Commons License 2018.12.22 0 0 6096

van itt egy 2011-es S60 D3. Néha, teljesen kiszámíthatatlan módon a pillanatnyi fogyasztás érték jelentősen megnövekszik, megszűnik a 0,0 érték létezni motorféknél. Egy idő után magától abbahagyja és visszaáll a normális menetrend. 

Ez lehet a DPF regeneráció?

 

 

Ez pontosan az.

 

Amúgy:

 

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9236213

 

 

Előzmény: AFUTO (6093)
zorko Creative Commons License 2018.12.22 0 0 6095

Hali,

az 1. kérdésre nem tudok választ adni, csak annyi, hogy nem tűnik üzemszerűnek... :)

Magyarítást csinálnak az Ivanicsnál (Méhész utca), 10e Ft-ba kerül. (Lehet, hogy évjárat függő, de talán ugyanez az ár a V70 III-ra is. Nekem II-es van, és ennyibe került.)

Előzmény: SvreigeV70 (6094)
SvreigeV70 Creative Commons License 2018.12.16 0 0 6094

Sziasztok. 

Ujdonsült V70 tulaj vagyok. Svédországban vettem egy 2010 decemberi 1.6D V70-est. Szerdán értem vele haza. Kettő kérdésem lenne remélem lesz aki tud nekem segíteni. 

1. A motor leállítása után a motor hőmérsékletétől függetlenül a hűtőventillátor forog néhány percig. Ha a ventillátorról lehúzom a csatlakozót leáll azt visszadugva nem forog tovább. Ez gondolom nem természetes mi lehet a hiba? 

2. Menürendszer (nem navis) magyarítása márkaszervízben történik? 

 

AFUTO Creative Commons License 2018.12.14 0 0 6093

Hello,

 

van itt egy 2011-es S60 D3. Néha, teljesen kiszámíthatatlan módon a pillanatnyi fogyasztás érték jelentősen megnövekszik, megszűnik a 0,0 érték létezni motorféknél. Egy idő után magától abbahagyja és visszaáll a normális menetrend. 

Ez lehet a DPF regeneráció?

 

Köszi.

neil_mullen Creative Commons License 2018.11.10 0 0 6092

sziasztok! olaj és szűrők cseréje elott állok, tudtok megbízható szervízt pesten aki hozott anyagból is dolgozik?

gonoszmano83 Creative Commons License 2018.10.30 0 0 6091

Sziasztok. Olyan kérdésem lenne, hogy S60-as Volvo 2.4D 185lóerős és olyat produkál hogy terhelés él el eszi a turbonyomást és erőtlenné válik P2080 as kipufogógáz hőmérséklet hibát jelez, légmennyiség hibát is ír. Turbonyomást ilyenkor 0.8-ra esik vissza 1.5barról. Gázelvétel után az erő és a turbonyomást visszajön  Köszönöm sziasztok 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!