- teljesítményen dolgozik a motor, kap terhelést, hamar bemelegszik (ha nem épp lejtővel kezdesz)
- nincs sok-sok alapjárat üzem
- nincs kismillió csúsztatott kuplungolás
Én nagyon örülnék, ha ezt a vontatott városi szarakodást elcserélhetném egy jó kis hegyi útra... Becsüld meg, hogy nem Budapesten szívsz a 10%-nyi béna sofőr által okozott dugóban... (hétvégén 30%)
Szerintem fel kell menjen rá a 15-ös felni is, mert voltak piacok, ahol lehetett azzal is kapni, a kiegészítők között is létezik pár 15-ös alufelni hozzá. (nyilván akkor acél is van)
Persze mindenképp ellenőrizni kell, de szvsz, ha belátsz a felnin át a tárcsához (nem tudom most milyen felnid van), akkor látszik, hogy egy sugárban fél collal kisebb felni elfér-e a fékektől, vagy problémás lesz. Szerintem egy alap verziónál el kell férjen, egy T6 vagy R az nyilván már más tészta...
Aztán fordult az életem (szerencsére), nyár óta hegyen használom, na az kb mint a város, mire felvált 4-ig vagy 5-ig, jön a kanyar, fék, visszavált, újra gyorsulunk, újabb kanyar... mondjuk egy pesti dugózástól mindenképpen jobb, itt a forgalom nulla.
Nem hasmagasságot akarok, hanem "ballonosabb" gumikat, a 195/65 R15 a legballonosabb, de elfér a 15" vagyis felmegy a tárcsáktól?? , mert ezen 16" kerekek vannak.
Köszi a tapasztalatok megosztását, bár a 2misi/50ezer km-ért annyira nem irigyellek. Amiért viszont igen, hogy országúton-vidéken használod, mert én itt Budapesten, de ez az autó nem városba való... Kb. mintha versenylovat járatnál kantáron körbe-körbe, a sok tötymörgő gyökér miatt nem lehet normálisan kihasználni a tudását.
Nekem hasonló futott km alatt a listádból csak ennyi volt esedékes:
- 2 db motor bak
- váltóolaj
- elektromos ablak (házilag)
- 20 szelepemelő és hidrotőke
- generátor felújítás
- hátsó fékbetét + tárcsa
- motorolaj 15 ezrenként + szűrők
ami pluszban volt:
+ szélvédőcsere...
+ első lengőkar szilentcsere
De ha már itt tartunk, tud valaki jól dolgozó horpadás-javítót? Illetve váltószoknya és ülés javításhoz szintén megbízható, jól dolgozó kárpitos is jól jönne! Esztétikailag is kicsit ráférne már itt-ott némi javítgatás...
A kalkulátor szerint a 215/55 R16 az átmérőben +11mm, ez sztem még ha kell belefér, de határeset.
A 205/60 R16 az egyértelműen túl nagy, 21mm a különbség átmérőben.
Esetleg még a 195/60 R16 lehet opció, ez +9mm.
De mivel a felni és a kerékátmérő is adott, ezért a gumi oldalfalával nem igazán tudsz játszani... Ráadásul az átmérő-növekménynek csak a felét kapod vissza hasmagasság-növekedésben.
Sokkal jobb hatást tudnál elérni egy 15 colos felnivel, és hozzá egy 195/65 R15-ös abronccsal, ami ráadásul elég kommersz méret is.
Csekkendzsin világít ilyenkor? Mert ha igen, akkor olvastasd ki a hibát. Mondjuk ha nem világít, én akkor is ezzel kezdenék, mert nem minden hibát jelez ezen a módon.
Menet közben be-be dadog (torpan, böffen), és utána alapjáraton is be-be dadog, és a pillanatnyi fogyasztás visszajelző szerint kb. 1 literrel többet kér az autóm. Mi lehet a hiba, merre induljak el?
Nagyon hektikusan jön elő a hiba, legutóbb kb. 5-600 km ezelőtt. Akkor olyat is produkált, hogy indítás után felhúzta az alapjáratot kb. 1400 fordulatra, és nem reagált a gázpedálra egyáltalán. Majd 1-2 szeri leállítás és újraindítás után
Eddig nem mertem oda vinni, de mivel minden szerelő lehúz az alkatrészárakkal, mert hozott cuccból nem dolgozik viszont számlát egyik se mutat ugye..., így próbáltam rá egy márkaszervízre.
Biztos van kivétel az autószerelők közt is, de én mindig beleszaladtam valamibe...
Szóval:
Csillagos ötös a miskolci márkaszervíznek !!! Legutóbb a futóművel oda vittem, alacsony munkadíjon, a megbeszélt árú alkatrészt tette be, időpontra nem vártam hetekig, megbeszélt időre elkészült, és természetesen részletes számlát adott.
Miskolcon dolgozok tehát kézenfekvő hogy oda vittem.
Ugyan már kész van a szeríz, de köszönöm, hasznos volt az iromány. Én egyébként az Ivanicstól kértem árajánlatot. Szépen elkérték a kocsi illetve az Én adataimat, és azóta is küldik...
Köszi a választ. Én úgy értettem hog konkrétan az egészet lehet e cserélni mondjuk egy új két dines fejegységre ami nem konkrétan Volvo hanem pl. Egy érintőkijelzős normális darabra??? Köszi
Bár nem éppen Dél-Dunántúl, de esetleg Autó Mihók Zalaegerszeg.Családi vállalkozás,mindenki Volvo fan és tulajdonos.Maximális szakértelem,korrektség.Óradíj 9000.-Ft./h.
Pécs környékén, Dél-Dunántúlon tudtok Volvora szakosodtt szervízeket (nem márkaszervíz) amik a márkához képest nem dolgoznak horror áron és megbízhatóak, beváltak?
A motor leállítása után a motor hőmérsékletétől függetlenül a hűtőventillátor forog néhány percig. Ha a ventillátorról lehúzom a csatlakozót leáll azt visszadugva nem forog tovább. Ez gondolom nem természetes mi lehet a hiba?
A motor leállítása után még csodák történnek a modern autók motorterében :-)
Adott esetben a hűtőventillátor is tovább foroghat, mert a motor leállítása után a hűtőrendszer még nem áll le, a turbó környékén még keringeti a hűtőfolyadékot.
De szerintem nálad inkább a klímarendszer ventilátora forog még - ha a klíma automata üzemmódban van, néha télen is bekapcsol a klímakompresszor (indítás után szinte mindig), leállítás után pedig tovább megy, hogy kiszárítsa a szellőzőjáratokat, hogy ne telepedjenek meg azok a nedvességkedvelő baktériumok, amik a klíma büdösödését okozzák.
van itt egy 2011-es S60 D3. Néha, teljesen kiszámíthatatlan módon a pillanatnyi fogyasztás érték jelentősen megnövekszik, megszűnik a 0,0 érték létezni motorféknél. Egy idő után magától abbahagyja és visszaáll a normális menetrend.
az 1. kérdésre nem tudok választ adni, csak annyi, hogy nem tűnik üzemszerűnek... :)
Magyarítást csinálnak az Ivanicsnál (Méhész utca), 10e Ft-ba kerül. (Lehet, hogy évjárat függő, de talán ugyanez az ár a V70 III-ra is. Nekem II-es van, és ennyibe került.)
Ujdonsült V70 tulaj vagyok. Svédországban vettem egy 2010 decemberi 1.6D V70-est. Szerdán értem vele haza. Kettő kérdésem lenne remélem lesz aki tud nekem segíteni.
1. A motor leállítása után a motor hőmérsékletétől függetlenül a hűtőventillátor forog néhány percig. Ha a ventillátorról lehúzom a csatlakozót leáll azt visszadugva nem forog tovább. Ez gondolom nem természetes mi lehet a hiba?
van itt egy 2011-es S60 D3. Néha, teljesen kiszámíthatatlan módon a pillanatnyi fogyasztás érték jelentősen megnövekszik, megszűnik a 0,0 érték létezni motorféknél. Egy idő után magától abbahagyja és visszaáll a normális menetrend.
Sziasztok. Olyan kérdésem lenne, hogy S60-as Volvo 2.4D 185lóerős és olyat produkál hogy terhelés él el eszi a turbonyomást és erőtlenné válik P2080 as kipufogógáz hőmérséklet hibát jelez, légmennyiség hibát is ír. Turbonyomást ilyenkor 0.8-ra esik vissza 1.5barról. Gázelvétel után az erő és a turbonyomást visszajön Köszönöm sziasztok