Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

valakivoltam222 Creative Commons License 2018.08.11 0 0 129

Szia, nagyon dögös az autód, gratulálok!

9 személyes, 2.0-s diesel? A kérdésedre konkrétan nem tudom a választ, első körben még egyszer figyelmesen átolvasnám a kezelésijét (néha banális dolgokon  múlik, pl az én hasonló autómban  nem lehet belső keringetést kapcsolni ha a levegő terelés úgy van állítva, hogy csak a szélvédőre fújjon, sokáig azt hittem hogy rossz a belső keringetés kapcsolóm...:)

A 7,5-8,5 fogyasztás hihetetlenül jól hangzik, különösen ha jóval 100 fölötti tempót is mentél.

Ebben a jó időben mennyire vagy megelégedve a klíma teljesítményével, hátul is elegendő?

Szervizelését márkaszervizben, vagy máshol oldod meg?

Előzmény: Tothatis666 (127)
Tothatis666 Creative Commons License 2018.08.08 0 0 128

Szia! Nem tudom pontosan, de a S-maxon 200 000 vagy 10 év volt. De az Peugeot motor. Ez meg szerintem Ford fejlesztés. De nem hinném, hogy sűrűbb lenne a periódus. 

Viszont annak sem volt benne a szerviz leírásában. A Ford szerviz mondta az infot. 

 

Üdv. Ati.

Előzmény: ZoomTom (124)
Tothatis666 Creative Commons License 2018.08.08 0 1 127

Sziasztok! Pár hónapja vettem egy Tourneo/Transit Custom-ot. 

 

Esetleg van valakinek ötlete, hogy miért nem működhet rajta az ECO mód / tempomet/seb. határoló? Amikor beindítom akkor a zöld kör-nyíl világit mint normál esetben.

A könyvében nem találom a védő biztosítékát ezeknek a funkcióknak. Eddig működött, aztán most már nem :-(

 

 

Amúgy nagyon jó kis autó. 156 000 km van benne, 2013/3. havi autó, Németországból. 

 

Ami esetleg érdekelhet valakit: A középső üléssort meg lehet fordítani, de nem az egész padot, mert a kartámasz miatt nem fér el. (a fordított elrendezésű sor az természetesen adja magát)

De ki kell csavarni egy csavart az ülés talpából, és a tartó sín egyik csavarját laposabb fejűre kell cserélni.

 

A ventilátor hűtésű LED "izzó" nagyon jól néz ki szemből, de nem világít jól. És ellenállás hiányában hibaüzenetet küld.

 

A fogyasztása 7,5-8,5 liter környékén mozog. Most jöttünk haza egy alpesi túráról. Amiben legalább 500km csak szerpentin volt (azaz 1-2-es, esetleg 3-as fokozat) , országút és Német autópálya (150km/h) . 

 

 

 

 

 

 

 

ZoomTom Creative Commons License 2018.06.27 0 1 126

Szia! Köszönöm a válaszod! Az az igazság, hogy nemrég vettem az autót. Így még csak most ismerkedek vele. Idáig nagyon tetszik az autó. Biztosan vannak jó és rossz tulajdonságai, de még nekem csak pozitív élményem van. Majd pár hónap múlva többet tudok írni. 

Előzmény: valakivoltam222 (125)
valakivoltam222 Creative Commons License 2018.06.21 0 0 125

Szia, a kérdésedre sajnos nem tudom a választ, szervizkönyved--ha van-egész biztosan tartalmazza.

Viszont nagyon szívesen olvasnék a tapasztalataidról, mennyire vagy megelégedve vele, hibák, fogyasztás, menetteljesítmények, szerviztapasztalatok.

Előzmény: ZoomTom (124)
ZoomTom Creative Commons License 2018.06.21 0 0 124

Sziasztok!

 

Van egy 2016-os Ford Transit custom-om. 2.0-ás motorral.

Kérdésem az lenne, hogy a vezérműszíjnak mennyi a periódusa?

Köszönöm előre is a választ!

Üdv.

valakivoltam222 Creative Commons License 2018.06.11 0 0 123

Elgondolkodtató amit írsz.

Egy biztos, én szervizt váltanék!(lehet az tudni melyikbe jársz?) Szerintem a szerviznek illene pl a szíjcsere esedékességére felhívni a figyelmed, bár valószínűsítem, hogy ez csak az "illik" kategória, nem hiszem, hogy bármilyen jogorvoslattal tudnál élni, természetesen az is lehet, h nincs igazam. Az üzemanyag problémára adott magyarázatukat azért nem fogadom el, mert csak itthon, autók százezrei használják a MOL-os gázolajat, minden gond nélkül. Az más kérdés, hogy esetleg lehetnek olyan kutak, amiket nem árt nagy ívben kerülni.

A pdf-fel kapcsoltban is fura, hogy 3x kellett visszamenned, mire megoldódott a gond.

Nem tudom mennyire valós az az infóm, hogy a 2.0 motorral szereltek megbízhatóbbak.

Előzmény: placi90 (122)
placi90 Creative Commons License 2018.06.10 0 1 122

Sziasztok!

Örülök, hogy rátaláltam a fórumra, lenne pár kérdésem észrevételem a járgánnyal kapcsolatban. Nekem a kisbusz verzió, 9 személyes van, 2.2 -es motorral és 125 LE-vel.

2014/7 hó gyártású, Németországból hozattam márkaszervizből 130ezer kmmel. 2017.09 hótól van nálam. 

 

A hibák / szervízek amik előfordultak vele eddig:

- 139 ezer km 150 ezres nagy szerviz -  nincs talált hiba

- 171 ezer km 175 ezres kis szerviz - nincs talált hiba
- 172 ezer km üzemanyagszűrő csere
- 174 ezer km üzemanyagszűrő csere - szerintük rossz helyen tankolok
- 177 ezer km üzemanyag szivattyú + szűrő csere, megállt az autó alattam nem kapott üzemanyagot - szintén a minőségre utaltak, hogy rossz helyen tankolok. (Mol kúton tankoltam ami nagyon forgalmas helyen van - áttértem OMW-re és azóta nincs gond)
- 192 ezer km, fék jeladó szakadás, fékbetét elkopás ennek a cseréje

- 198 ezer km, 200 ezres nagy szerviz - nincs talált hiba

- 217 ezer km, Check Engine hibaüzenet - szerviz nem talált semmit se
- 218 ezer km, Check Engine hibaüzenet, DPF porlasztó csere, regenerációs hiba
- 219 ezer km, Check Engine hibaüzenet, DPF porlasztó finomhangolása, szoftver frissítés

- 220 ezer km - olajcsere + szűrő

- 232 ezer km - Hosszbordás szíj szakadás autópályán...

 

Mint látható 90%ban pályázom vele és viszem mindig ahova kell. Az utolsó gonddal kapcsolatban lenne kérdésem. Kinek a felelőssége az, hogy elszakadt a szíj? Elment a klíma, motorhűtés, szervó 140 nél 8 utassal..

Rendszeresen vittem márkaszervizbe és soha senki nem szólt, hogy öreg ezt ki kéne cserélni, mert ennyi a periódusa. Asszisztance szerencsére volt, de csak a legközelebbi szervibe viszik el, plusz engem kiraktak a telep felé egy benzinkúton az M3-on, hogy na ennyi, innen oldjam meg a haza utamat. Az utasoknak hívtam egy ismerőst másik kisbusszal aki elvitte őket, de azt is én fizettem ki...

Kicsit dühítő ami történt, de az is, hogy szinte már havonta van valami gond. Nálatok is ez van? Mit tennétek a helyemben?
Köszi, Laci

Törölt nick Creative Commons License 2018.05.23 0 1 121

Még 14ben írtam ide a fogyasztásról, akkor csináltam egy teli tanknyi tesztüzemmódot, amivel vegyes használatnál kijött nagyjából a gyári érték- 6.67. Persze ez csak a sebességhatárok alatt vezetéssel és a gyorsulás elfelejtésével volt elérhető. Érdekességnek jó volt de elég is. Mostanság már csak nyaraláskor nézem, 5-7000 km 7.6-8.1es átlaggal, attól függ mennyit csapatunk autópályán. Mivel nekem mindössze a második autóm és az előző egy kispolák volt, így nincs óriási összehasonlítási alapom :)

Előzmény: valakivoltam222 (120)
valakivoltam222 Creative Commons License 2018.05.11 0 0 120

Csak ötletelek:

Nem lehetséges, hogy nem is féktájékon kéne keresgélni, hanem mondjuk féltengely-tájékon(netán kerékcsapágy körül)?

Volt Fiestám, annál is kétemberes volt a motorháztető nyitása:) Megnyúlt a bowden....

Az autó fogyasztásával hogy vagy megelégedve, milyen körülmények között mennyire hajtod, és akkor kb mennyit eszik?

Előzmény: Törölt nick (119)
Törölt nick Creative Commons License 2018.05.10 0 0 119

Sziasztok !

 

5 éve írtam ide, akkor vettem az autót, azóta rendben is van vele minden, most kezdődtek az apró problémák, első körben valami irgalmatlanul csikorog féktájékon...ha ideoda csavarom a kormányt abbahagyja, ha kicsit (egyre jobban) benyomom a fékpedált abbahagyja, illetve az első pár kilométeren sem csinálja onnantól viszont folyamatosan. Márkaszervizben elintézték annyival hogy majd bekopik a féktárcsa és abbahagyja, ami mondjuk hülyeség. Másik szervizben kicseréltek mindent amit fék kapcsán lehet, ugyanúgy csikorog..most próbálom a siófoki ford szervizt. Emellett rázós utakon olyan hangja van mintha valami nagyon apró rajzszöges doboz zörögne teljesen meghatározhatatlan helyen. Harmadik gond: nem lehet kinyitni a motorháztetőt. Elfordul a kulcs balra is és jobbra is, de nem történik semmi. Ennek mondjuk utánanéztem külföldi fórumokon, nem tűnik ritka esetnek.

valakivoltam222 Creative Commons License 2018.03.27 0 0 118

"Sajnos a haszonjárműveket nem rakják össze olyan alaposan mint a személyautókat"

A józan ész nem ezt diktálja. Ebben a szegmensben is van konkurenciaharc, sőt még a kamionok szintjén is.Azt gondolom, hogy itt mégfontosabb lenne a  megbízhatóság.

A haszonjármű azért "haszon", mert valszeg sokkal többet lesz használva (hogy hasznot hozzon) mint a kalaposbácsiknak a Skodája, aki minden másnap használja az autóját(Karácsony-, és Húsvét másnap)

Ha maradunk ebben a kategóriában, akkor is tudok nagyon kedvelt autókat, van nem egy VW T5-ös 5-10-15 évesen 6-7-800 ezer kilométeres futással és teszik a dolgukat, mégcsak rozsdát se nagyon lehet látni rajtuk. Jó lenne ha többen is írkálnának ide, hogy mindegyik Transit Custom ilyen háklis-e, vagy csak neked sikerült kifogni egy hisztis darabot.

Előzmény: krisz975 (117)
krisz975 Creative Commons License 2018.03.26 0 1 117

Nekem kezd meggyűlni a bajom a típussal.

 

Motorbak csere után elkezdtek jönni a hibaüzenetek, vészüzemmódba rakta magát az autó. Teljesen változó intervallumban és nem lehetett kötni semmilyen jellemzőhöz. Volt hogy kettesben döcögve, volt hogy folyamatos országúti tempónál. A lényeg, hogy alacsony turbónyomást érzékelt az autó, aminek az lett a vége, hogy turbót kellett cserélni. Szerencsére utolsó pillanatban garanciában. Nem tudom mi jön még? De gari már nincs.

 

Ami most rohadtul idegesít, hogy a kerékjárati íveken felütötte a fejét a rozsda. Mondjuk azt is mutattam garancia időn belül, de kiröhögtek. Garancia csak az átrozsdásodásra van. Akkor is nagyon szar, de rendben.

Most észrevettem, hogy a jobb ajtó alján darabokban pattogzik le a festék, alatta egészséges a lenez. Mutatom, ere azt mondja, hogy a fényezésre csak két év a gari. Mondom most örülnöm kéne hogy van még festék az autón vagy mi? Szánalmas.

 

Azzal vigasztal mindenki, hogy egyik sem jobb ilyen szempontból a másiknál. Sajnos a haszonjárműveket nem rakják össze olyan alaposan mint a személyautókat. Mondjuk látom is, hogy a Fiatoknak is rohad le a fényezés mindenhonnan...

 

Hát ez van. Holnap mutatom egy festőnek.

transitosimi Creative Commons License 2018.03.11 0 0 116

 

Sziasztok.

 

Téves vásárlás miatt eladnám teljesen új csomagtér betétemet.

Gyári Ford Custom betét, erős műanyagból, szivacsos gumi alsóval.

 

Tel: 06 20 347 404négy.

valakivoltam222 Creative Commons License 2018.01.26 0 1 115

Csak abba ne menjünk bele, hogy kinek van jobb kormánya... :) 

Előzmény: BringasLevy (114)
BringasLevy Creative Commons License 2018.01.25 0 1 114

De hiszen ez a kormány van a JOBB oldalon :-)

Előzmény: valakivoltam222 (113)
valakivoltam222 Creative Commons License 2018.01.25 0 0 113

ÓÓ, igen, persze, a jobbkormányos kép miatt tudhattam is volna, de a lényeg, h értetted, mire gondolok.

Köszönöm, erre voltam kíváncsi. Én is azt gondolom, hogy nincs különbség, ami helykínálatot illeti, amiatt mert nem a jó oldalon van a kormány. :)

Előzmény: BringasLevy (112)
BringasLevy Creative Commons License 2018.01.25 0 1 112

A korrektség végett meg kell említsem, hogy én Írországban élek és ennek megfelelően az autó jobb kormányos, vagyis a dupla utasülés a baloldalon van!

 

Nem tudom, hogy mennyiben befolyásolja ez a kíváncsiságodat. 90cm-t mértem és szerintem ennyit mértem volna egy balkormányos furgonban is, de  ez csak egy erős sejtés.  

 

 

Előzmény: valakivoltam222 (111)
valakivoltam222 Creative Commons License 2018.01.25 0 0 111

Nagyon köszönöm a részletes beszámolót, igazán hasznos információkhoz juttattál. Sokkal jobban szeretem az "egyszerű ember" tapasztalatait, mint a "kitudjamiért" elfogult hivatásos tollforgatók tesztjeit.

Ha nem nagy kérés. lenne itt még egy dolog, amit ha megtennél nagyon hálás lennék. Megmérnéd a vezetőülés karfájától a jobb oldali ajtó kárpitjáig a helyet? Magyarul, arra vagyok kíváncsi, hogy a két utasnak milyen széles hely jut.

Nagyon köszönöm!

Előzmény: BringasLevy (110)
BringasLevy Creative Commons License 2018.01.24 0 1 110

Alapvetően jó kis furgon ez, meg tetszik is a formája, de nem hibátlan, az már látszik ennyi idő után is. 

Még nem mentem vele 3000km-t sem, tehát sok tapasztalatot, még nem sikerült összeszednem, de kezdeném azzal, ami szerintem nem az erőssége.

 

A motor.

Mint korábban írtam, egy ugyancsak új Renault Trafic-ból ültem át ebbe, ami 120Lóerős dupla turbós furgon volt (az a motor mindenben pont az ellentéte ennek). Nem volt üdítő vánszorogni ezzel az első napokban. Ha halgatok a számítógépre, akkor kevéssel 2000RPM felett váltok eggyel feljebb, így a fordulat kb. 1500-2200 között maradna. Így talán keveset is fogyaszt, de ezzel a motorral úgy 2000RPM környékén kezdem hallani, hogy jár, és 2500-3000 környékén, hogy felébredt a ménes.

Na nem úgy kell ezt sem elképzelni, mint mikor megindul a repülő felszállás előtt, csak ezen a forduláton, már szemmel is látható, hogy a sebességmérő mutatója megindult felfelé. A számítógép, meg 3200-nál 2 fokozattal akar feljebb váltattni, bár idáig azért ritkán szoktam elpörgetni. 

Lehet tartani a lépést a forgalommal, de ennek az az ára, hogy úgy kell vezetni, mint a régi olasz benzines autókat. Magas fordulaton pörgetve a motort. Így aztán, mivel autópályán, még nem volt módom menni vele, 6.-ba még nem is váltottam.

 

A másik, dolog, ami nem tetszik és eléggé meglepő módon szembesűltem vele, az a pedálok helyzete. Vagy nem vezettem még olyan autót, vagy eddig nem tűnt fel, aminek a gázpedál alap helyzetben mélyebben van a többi pedálnál. Az első métereken egy STOP tábla előtt tűnt ez fel, mikor rossz szokásomnak megfelően egy laza mozdulattal akartam a lában lehúzni a gázról, hogy a fékre tegyem és a lábam a munkásbakanccsal együtt, a fékpedál mögé került. Ezzel is tudatta velem a kocsi, hogy ő bizony figyelmet igényel, mert nem tűri a lazaságot. 

 

Azt már írtam, hogy a kocsi formája miatt a tükör a tolatásoknál szinte felesleges, mert a domború kaszni miatt, az autó végét nem látni. Mivel én a lehető legalapabb verziót kaptam, amiben tükörfűtés sincsen, így aztán gyakran még a kaszni domborulatát sem látni.

 

De a legnagyobb hibája a sárfogó gumi rajta, ami pont olyan helyen van, hogy tiszta maradjon. Sajnos a furgon nem ezen a helyen van, így az nem tiszta. :-) Na jó, nem ez a legnagyobb hibája, de ezt nyilván viccnek szánta rajta a gyártó, mert mint sárgogó, csapni való. Akkor én meg miért ne viccelhetnék vele? 

 

Nos ezektől eltekintve, remek járgány. Kényelmes és pokoli jó érzés vele menni kanyargós úton. Már-már személyautós az úttartása. Az úthibákon sem harapom el a nyelvem és egy furgonhoz képest, a belső kialakítás és anyaghasználat is kivételesen jónak mondható. Lehetne ugyan nagyobb a kesztyűtartó, de a kesztyűm így is elfér benne. Az utas ülések alatti pakoló rekesz bőven kárpótol a méretével. Akár 2 közepes bőrönd is odafér. Nagyok és jol használhatóak felső ajtózsebek is, az alsók csak nyitott ajtónál érhetőek el, de azok sem kicsik. A műszerek feletti pakoló szimbólikus, de majd rájövök, hogy mire is jó. Egyébként ott is van egy 12V-os csatlakozó. 

 

Külön tetszik, az ablaktörlője. Az összes eddig vezetett autónak úgy törölt az ablaktörlője, hogy az utas előtt koszosan hagyta a fél szélvédőt. Ez a két hatalmas lapáttal, szinte az egész szélvédőt tisztára varázsolja. 

 

A Másik ami nagyon tetszik, az első lámpák izzóinak a cserélési módja/lehetősége. Pont úgy mint a Volvónkban, itt is ki lehet szedni az egész lámpatestet és akár beülve az utastérbe, vagy otthon a konyhába, kényelmesen ki lehet cserélni az izzót, amíg kint szakad az eső. A lámpa fénye is elég jó, kellően bevilágtja az utat és azt csak az tudja értékelni, aki vezetett már másmilyen új autót is. Mert bizony nem minden autó képes erre. Ennek ellenére és kicserlétem a tompított izzókat 120%-ra, mert ez a mániám. Így tudtam meg, hogy mia csere módja. 

 

Hátul sok akasztó kampót látni a raktérben, de én mivel épületgépészként dolgozom, bepolcozva kaptam. El tudom hinni, hogy ezzel a rövid verzióval is lehet vinni 3 raklapnyi arút, mert elég nagy. Szerintem a rögzítése se gond az ilyen árúnak. Sőt, ha jól láttam van egy kis ajtó szerűség a raktér és az utasülések alatti rakodó között, amit kinyitva hosszabb dolgok is remekül szállíthatóak.

 

Szóval 1 hónap (amiből ügye több mint egy hétig pihentünk mid a ketten az ünnepek miatt) és majdnem 3000km után ennyit sikerült megtapasztalni.

Ez idő alatt autópályán nem mentem és a vegyes úthasználat során is inkább vidéki keskeny és kanyargós utakon, vagy városban, mint széles és egyenes  főúton, tehát 5.-be is igen ritkán kapcsolva, pörgetve a motort mutat a számítógép 8.7l/100km-es átlagfogyasztást. Alapjáraton, meg 0.5l/h-t.

 

Ha én vennék ilyen furgont is a Ford mellett döntenék, mert alapból jól kitatlát szerkezet. De nem pont ilyet vennék.

Nem sporolnék egy erőssebb motoron, mert ez éppen csak elviszi. 

Nem sporlonék a fűthető tükrön és szerintem valami tolatást segítő rendszer is szükséges ehhez a kaszni/tükör pároshoz. Ha nem is kamera, de legalább egy érzékelő kell hátra. 

Nekem, mint szerelőnek, nagyon hiányzik a dupla tolóajtó a raktérhez, mert mindig pont az a szerszám kell, ami a legbelső sarokban és alul van. 

Az magnövelt kapacitású üzemanyag tartály is hasznos lehet hozzá, mert ritkábban kellene megállni tankolni. 

 

Én kicsit soknak tartom a 25.000km-es szervíz intervallumot (ráadásúl állítólag az olajat majd csak 50E-nél cserélik) de ennek megfelelően szervíz tapasztalatom még nincsen vele. Az mindenképpen a javára írható, hogy még nem romlott el! :-)

 

Hát, most ennyi jutott eszembe. 

 

Előzmény: valakivoltam222 (109)
valakivoltam222 Creative Commons License 2018.01.24 0 0 109

Üdv!

Ha leírod a tapasztalataidat, megköszönjük. Engem érdekel például a fogyasztása(nem is tudtam h van 95LE-s verzió is.

Érdekelnének a szerviztapasztalatok is, meg úgy nagyjából minden. :)

Előzmény: BringasLevy (108)
BringasLevy Creative Commons License 2018.01.23 0 0 108

Üdv emberek, 

 

Megkaptam a munkahelyemtől az új furgont. Az, hogy a verda jobbkormányos, remélem nem kizáró ok a csoportból. 

 

Egy hónapja dolgozunk együtt a lehető legfapadosabb Custommal. Összeségében elégett vagyok vele, bár a motor teljesítménye elég kellemetlen meglepetés volt (szerintem én a 95LE-t nyertem) és még nem sikerült megszoknom, hogy a tükörben nem látom a kaszni végét. 

Egy 2016-os Reanult Trafic-ból ültettek át. Az egy rakéta volt ehhez képest, de minden egyéb tekintetben ezt tartom jobb munkatársnak. 

 

Mégis lobbizom a főnökömnél egy tolató kameráért és fűthető tükrökért. 

 

Törölt nick Creative Commons License 2017.12.04 0 0 107

Amúgy összességében elégedettek vagytok a kisebbik Transittal? Már csak, hogy szabad-e egyáltalán majd foglalkozni ha egyáltalán úgy fog állni a későbbiekben egy esetleges vételével?

 

Amit gyengéjének látok az az, hogy majdnem alacsonyra sikeredett az aljuk.

krisz975 Creative Commons License 2017.12.03 0 0 106

Nekem az utasoldalon ment tönkre. Egy betápja van, de mindkét oldalon külön csatlakozóval. Könnyen hozzáférhető, csak az A oszlop borítását kell levenni és rá lehet mérni.  Feszkó kimegy a csatlakozókra, de nekem sem fűt. Nyáron javítottak azon az oldalon egy kőfelverődést. Lehet, hogy az tett be neki.

 

Kedden szélvédőcsere.

Valamint kiírta a gép, hogy 2 db izzítógyertyám rossz. Amúgy indul rendesen, de azt is kicseréltetem.

150,000 van az autóban.

Előzmény: Patyó1979 (105)
Patyó1979 Creative Commons License 2017.12.01 0 0 105

Sziasztok! 

Egy kis segítség kellene! :-) 
Ford transit custom első szélvédő fűtés nem működik tökéletesen. 
A vezető felöli oldalon nem fűt egy szálat sem. Az utas oldalon tökéletesen fűti mindet.
Lehetséges hogy külön biztosítéka van a két oldalnak? És külön bekötése (áramellátása)?
Az autóban 17000km van,úgyhogy nem sokat ment. Sérülés nincs a szélvédőn.

piti1 Creative Commons License 2017.04.07 0 0 104

Szia!
Én a Hyundai H1-et nem erőltetném.
Nekem volt egy, még az első generációból, az maga volt a pokol.
Újjonan vettem, egy év alatt mentem vele 180.000 km.-ert, a 90%-át autópályán.
Kíméltem amennyire lehet, 110 km/ó körüli sebességgel használtam, így is 10 liter körül fogyasztott.
Hibalista:
10.000 km-nél főtengely törés (ilyenről még Magyarorzágon nem is hallottak), ennek ellenére volt főtengely raktáron.
Utána Én találkoztam másik két sorstárssal, akinek eltört.
Állítólag gyártották kóreai és kínai főtengellyel is, a kínaiak törtek a rossz edzés miatt.
Kétszer volt generátor hibám, egyszer fellazult a vezérmű tengely, egyszer szétrobbant a kormányszervó és egy hátsó kerékcsapágy csere.
Röviden ennyi.
Lehet, hogy a második generáció már jobb, de én nem vennék mégegyszer Hunyadit.
A szervizről meg annyit, hogy amikor eltört a főtengely, fogadtam egy trélert a saját pénzemen, egy hét alatt kicserélték a főtengelyt.
Mondtam is a szervíz vezetőnek, hogy egy hónappal ezelőtt vettem egy új autót, új motorra, most van egy egy hónapos autóm, felújjított motorral.
Egy német ismerősömnek is eltört a főtengelye itt Magyarországon, felhívta a szervízt, azt modták, hogy béreljen egy trélert, meg egy személykocsit, a tréler majd visszahozza a személykocsit, a szerviz fizet mindent. Kint zokszó nélkül motort cseréltek benne, pedig az övébe már 80.000 km. körül volt.
Bocs az off-ért

Előzmény: bobalya (101)
Gergő a medencés Creative Commons License 2017.01.14 0 0 103

Sziasztok!

Nem tud valaki segíteni, hogy a tompított fényszórót hogyan lehet tuningolni? Nagyon siralmas a fénye. Főleg esős locs-pocs időben. A kanyarfény, távolsági fényszóró szuper, de ez a projektoros, borzalom. A Ford szervizben nem tudnak segíteni. Az erősebb izzót és a gyengébb ledest meg kiüti a komputer. Emelt fényű Philips X-treme Vision izzót tettem bele, de nem vagyok maximálisan megelégedve. 

Nekem egy 2016-os 2,2 155LE digit klímás Customom van.

Törölt nick Creative Commons License 2017.01.06 0 0 102

Csak azért kérdezem mert igazság szerint van egy 2006-2013 közötti generációs, 2.4-es Transitunk már, hogy az újabb mennyivel lehet komplikáltabb. Méretre a Custom, vagy a mifélénknek a legkisebbje kellene majd. Mivel a miénk a leg-legnagyobb, így még egy középmagas is felesleges lenne már mellé.

 

(A másik biztos jelölt a Fordon kívül az offopik Transporter T5-ös, vagy esetleg Vito.)

Előzmény: bobalya (101)
bobalya Creative Commons License 2016.12.28 0 0 101

Hát....Egyiket sem ajánlanám senkinek jó szívvel, de ha muszály választani, akkor inkább a Custom.

A nagyobbak közül abban a korosztályban a Crafter talán a legjobb a nagyobbik motorral,  a kisebbek közül pedig talán a Hyundai H-1.

Előzmény: Törölt nick (100)
Törölt nick Creative Commons License 2016.12.09 0 0 100

Hi!

 

Él még ez a topic, vagy döglött?

 

Csak mert arra lennék kíváncsi, hogy a jövőben összességében szabad lenne-e ilyen Transit customot venni kisebb méretű haszonjárműnek, vagy inkább érdemesebb maradni a 2006-2013-ig gyártott Transitoknál?

 

Nem most lenne ez, még később, évek múlva ha egyáltalán lesz belőle valami.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!