Adott egy 2010-es Lancer 2.0 gs2, a problémája hogy 100km/h felett, vagy egy enyhébb emelkedőnél a turbó letilt, és beáll a limp mód. Néha kigyullad a "check" lámpa is, teszterrel az alacsony turbo nyomás (p0299) olvasható. Már felújítva a turbó, a légtömeg mérő is ki lett cserélve, és átesett egy karbon tisztitáson is, de a helyzet változatlan. Annyi pozitívum történt h alacsonyabb sebesség tartományban az autó nem annyira lomha, de a 140 lóerőből mintha 100 hátrafelé huzna :s
Én úgy jártam, hogy rajta hagytam a világítást 10 percig és nem indult, csak bikázással. Rámértek az aksira, azt mondták, hogy 50%-os. Én azért kicseréltettem, biztos, ami ziher. Ezt tanácsolom neked is. Ha mégsem ez lenne, van benne egy vadi új aksi.
Tanácsot szeretnék kérni. Lassan 4 éves lesz a Lancerem. Idén télen jelentkezett első alkalommal a kormány tekerésekor a recsegés. Szerelő is megnézte, és azt mondta, hogy ez egy kellemetlen típushiba. A toronycsapágy tetején van egy gumigyűrű, amire télen lecsapódhat a nedvesség, és ekkor recseg. A probléma egész télen kb 4 alkalommal jelentkezett. A szervízben a raktáros viszont egyből, mondta, hogy ezt cseréljük a 4 éves szervíznél.
Pár helyen olvastam, hogy ez típushiba és igazából a csere sem segít, ugyanilyen lesz.
Kinek mi a tapasztalat.
Márkaszervízek közül kit ajánlotok. A vácit elengedném mert elegem lett belőlük.
Pár hónappal ezelőtt, nem indult a kocsi (Lancer sportback 2010 ), vagyis nagyon nehezen, azóta néha felgyullad a légzsák jelző kis szerviz lámpa de nem folyamatosan egyszer igen, egyszer nem, az aksit bevizsgáltattam, elvileg az még jó, voltam diagnosztikan, és vmi központi computer probléma van, 2-300 ezer forintos összeggel riogatnak, volt már vkinek hasonló gondja?
A következő szervíz mikor esedékes. Mennyi km vagy hónap van még vissza. Ez akkkor igaz ha a korábbi szervíznél nullázták. Tehát ha mondjuk szervizelték a kocsit Októberben 42 ezernél és nullázták szervíz számlálót akkor de azóta mentél vele 6000 Km et akkor 14000 -et és 9 hónapot kellene látnod mert 1 év vagy 20 ezer a ciklus. Nyilván az utolsó szerviz bent a könyvben és van számlája is amihez tudsz kalkulálni.
Nekem 2007-es 1.6-os kombim van (4G18). Lehet vele menni, de akkor nő a fogyasztás. Bp-Gyula távon nem autópályán 6.1l/100 km is volt. Sok városi tönymörgéssel télen 9 felett is iszik. 130-as hosszú távú autópályázás 7 liter körül szokott lenni.
Az ár az állapottól függ.
Én folyamatosan karbantartom, 123ekm körül van benne. 1mFt-ért nem adnám oda, akkor sem, ha eladó lenne (de nem az).
A jobb állapotúakért kint is elkérhetnek 4-5k€-t. Vagy megveszed gombokért és még egyszer ugyanannyiért rendbe hozatod.
Akár itthon, akár kint veszed, érdemes elvinni állapotfelmérésre. Rozsdára érdemes odafigyelni. Hátsó javító ív nincs hozzá. Alváz és üregvédelem célszerű.
Nem találtam másik aktiv fórumot, facebookon meg túl sok az okos ember, ha nagyon off a topic, sorry.
Autóvásárlás előtt állok, 8. generációs Lancer lesz, ez már biztos. 2.0 benzines 1-es Focusból ülnék át, nem egy versenyautó, de odébb lehet vele állni. Lancerből is a kétezreseket nézegetem, de találkoztam olyan cikkel az autónavigátoron, hogy az 1.6 és a 2.0 között nincs akaratban akkora különbség, mint amit a fogyasztás mutat. Mit gondoltok erről? Főként hosszabb távokra használnám, városba ütni vágni van más. Mindenképpen kombi kell, ezzel fogok járni horgászni. Másik kérdésem, hogy mennyire reális a szebb darabokért az itthoni 1 misi körüli átlag vételár, mert nyugatabbi licites oldalakon is nézelődtem. Előre is köszönöm a válaszokat.