Valaki próbálta már a dizel Mazda 6-ost?Mi lehet a különbség a két dizelmotor közt,mert az adatok alapján én semmit nem találtam kivéve persze a teljesitményt.Lehet hogy csak a programja más?
Ami még furcsa nekem az a kárpitok kínálata.Elég szűkösnek tűnik és nekem mondjuk a legjobban tetszőt csak az alaphoz adják.A következö szint plüss szerű szövetei nekem nagyon nem jönnek be.
Nincs kötelezettség. Szived csücskét kitesszük a honlapra (amely remélhetőleg hamarosan frissül), és ha rendezünk találkozót szeretettel várunk. Semmi nem kötelező. A Mirainál van 10% kedvezményünk és még amit sikerül a klubnak kiharcolni, abból te is részesülsz.
TDCi: common rail, 2. generációs nagynyomású
DiTD :nem common rail, nem nagynyomású
azaz: TDCi modernebb
Mazda minőség nyerő. :-)))
Olvastad a mazda.lap.hu-n, hogy az összes autó közül a Mazdára kell a legkevesebbet költeni? Nem csak vadiúj autókat vizsgáltak és több éves futás alapján. (Fiat lett a második - hihhhetetlen)
Amit bánok, hogy a Miller motor Európában szinte nincs is. És nem tudom, hogy 626-osban vagy a többiben volt-e. Xedos 9-ről tudok.
Ja és a japán környezetvédelmi szabályok szigorúbbak az eunál, nálunk a "régebbi" fejlesztésű motorok mennek, amik megfelelnek a helyi szabványnak. Sajnos a legújabb technológia ezért nem jut el ide a Mazdától. Nekem pl nagy fájdalom a 115 pacis 1.5 motor :))
Azért lenne furcsa, mert a DiTD motorok már jóval a DCi előtt megvoltak a Mazdánál. 1ébként szerintem ha valami jó, akkor azt vegyék csak át egymástól. Viszont a minőség mindig legyen a Mazdától elvárható szinten.
Szóval nem adsz semmi esélyt az én elképzelésemnek? Nem baj.
Egyébként ha egymás mellett látnánk a 2 motort, illetve motorpárokat, az már segítene ebben a kérdésben.
De engem igazából az érdekel, mint ahogy minden más autóst is, hogy jó minőségű és élvezetes, takarékos, környezetbarát motorok kerüljenek az autókba. Ha a Ford vagy Mazda tudja ezt jobban, Mazdánál örülök, Fordnál nem bánom.
Ez azért elég árulkodó.
És mért van Mondeóban és Mazda6-ban két diesel azonos hengerűrtartalommal? De az adategyezőség ráillik a benzinesekre is: 1.8-as, 2.0-es.
Szóval nagyon úgy tűnik, ezek nem Mazda motorok.
Esetleg nem lehet, hogy a Fordban van Mazda moci? ;) Mellesleg a fordnak 2.0TDCi-je van, ez hol azonos a 2.0DiTD-vel? A ford 130 lovas 330nm, mig a Mazda 136LE, 350nm A köbcentit hülyeség nézni. Szinte minden gyártónál 94-5-6-7-8-ra végződik.
A 323-ban is Mazda moci van, visszaköszön a 90-es évek 323-jának blokkja. A Mazda2-ben már közös fejlesztésű motorok lesznek, mivel az európában is fog készülni. Ami viszont japánban készül, abban továbbra is japán motor lesz, igy lehet, hogy pl a 115 pacis 1.5 motor nem lesz elérhető nálunk. Ha japánban készült Mazdát veszel, akkor abban japán fejlesztés is lesz. A Mazda6 gyártása marad japánban.
Te olvasod is ezt a topikot? :) Az MPS ára is jó helyen lesz, ha az RX8 is 7-9 millára tehető előzetes becslések alapján. A honda accord döbbenet, elöl mazda, hátul alfa. Innentől a Honda egyedi stílusa halott. Csúnya dolog. :)))
Pont kölcsön adtam az A2 novemberi számát, abban van benne a Mazda6 4 ajtós 2 l-es mocival és a Mazda6 Sport Kombi 2 l-es 136 LE-s dieselmotorral.
Egyik sem teszt hosszú - inkább rövid. Remélhetőleg lesz hosszabb 2-3 oldalas teszt is.
Ami a motorokat illeti kérnék tőletek egy kis eligazítást! Az összes teszt azt írja, hogy saját (azaz Mazda) fejlesztésű az összes benzines- és dieselmotor. És a Mazda Mirai-nál is konokul ehhez tartották magukat.
DE akkor, hogy lehet az (egy kis adategyeztetéssel könnyen kideríthető), hogy a teljesítményadatok hajszálra azonosak a Ford Mondeo motorjaival? Ahol már egy éve ezek a motorok üzemelnek. És a legfőbb érvem a hengerfurat és -löket azonossága volt. Ennek ellenére Mazda fejlesztés? Érdekes lenne!
És nemcsak a Mazda6 motorjai azonosak. Pl.: 323 1.6-os, Mazda2 összes motorja Focusból való, MPV 3.0-es stb.
Egyedül most már csak a wankel-erőmű saját. DE AZ NAGYON! :-)))
Én Mazda fan vagyok (jelenlegi négykerekűm Mazda 626 coupe 2.0) és nem tudom hova fog vezetni ez a nagy közösködés. Annak ellenére hogy nagyon sok jót hallottam a Ford motorokról. Mért nem mondják ki hogy a Forddé a pálmna a motorok terén?
Az új Honda Accord-ról ugyanebben a lapban azt írják hogy egyedi az orr-rész. Így én is egyetértek azzal, hogy inkább kiköpött Mazda6.
Szvsz is fontos a belső felszereltség, de ha már ilyen külsőt csináltak neki, ami nekem is nagyon tetszik, akkor igazán csinálhattak volna egy sportautót is ebből a szériából. Gondolok én itt a Mazdák nagytöbbségénél lévő nem annyira harapós motorra. RX-7-esek kíméljenek :-)
O.K., tudom nemsokára jön az MPS, viszont annak az árára leszek nagyon kíváncsi.
A konkurencia egyébként meg is jelent egy hasonló gépcsodával: az új Honda Accord debütálására gondolok, melynek eleje kiköpött Mazda6.
A szín valóban kevés, de belső színválaszték is halvány. A praktikum terén is biztos vannak apró izgalmak, amik kellenének egy ilyen autóban, de amin a legjobban döbiztem az a kereskedők felkészületlensége. A ,,gyári" B'stone gumikról tízből heten azt mondták, hogy 4 évszakosak, hárman eltalálták, hogy nyáriak. Volt akinél nem lehetett bizonyos KF felni rendelni bizonyos felszereltséghez, más meg nézett hülyén, amikor erről kérdeztem. A legjobb az óbudai kereskedő-néni volt, aki szerint minden felszereltséghez Bose hifi tartozik, csak némelyikben 4 hangszórós a cucc. írásban rákérdeztem egy pár kereskedőre, hogy milyen típusú a nem-Bose hifi a nem GT kocsikban és a következőkre jutottam:
-Nem tudjuk, de az van ráírva, hogy Matsushita Yokohama Japán (sic!) 1db
-Tudomásunk szerint Clarion 1 db
-Biztosan Clarion 1 db
-Panassonic (igen, 2 s-sel) 1 db
-Valószínűsíthető, hogy Pioneer 1db
-Matsushita azaz Panasonic vagy Technics
A többiek (még négyen) nem mertek tippelni.
Volt szerencsém kivül belül megnéznem a Mazda Mirai-nál. Fincsi jármű! Majd vezetem, ha lesz ilyenem. Tágas belső tér, unalommentes formák, jó kidolgozás jellemzi. Amit mások hiányolnak: elektromos ablakemelő és tükrök kapcsolói nincsenek megvilágítva, valamint nem lehet a csomagtérfedelet belülről nyitni - kivéve kombinál.
Sajnos én is egyet értek ezzel. És még több színben kéne kínálniuk.
Szerintem nem nagyon néztél körül a kategóriában. A Mazda6 jelenleg az ár/felszereltségben talán a legjobb ebben a kategóriában. (kereken 5 mFt az indulóára)
Mondeo (5.075 mFt, Passat (5.249 mFt 1.6 motorral!) , Vectra (5,061 mFT, 1.6 motorral!) van, de nem olcsóbban! Alapfelszereltség főbb részei: 1.8-as motor, elektromos ablak+tükör, ABS+EBD, légkondi, moduláris audiorendszer, 6 légzsák, szervo, 4 tárcsafék...
Van ám Mazda topik (http://forum.index.hu/forum.cgi?a=t&t=9021848&uq=4328) , ott is jöhet a téma, már csak a Mazda Klubosok jelenléte miatt is! Addig is ajánlom a www.mazdaatenza.com, mazda6.hu, mazda.lap.hu oldalakat.
A teljesítményről: A sportváltozatban lesz egy négykerék meghajtású 200+ lovas változat is, valamint létezik 3.0V6 példány limitálva amerikai és japán piacra.
Szerintem is gyönyörűen néz ki,bár az ötajtós nem tetszik annyira.Kombit prosiból láttam az nagyon király!Egyik legszebb kombi a maiak közül !
Egy 2 literest probáltam a motor nem nyügözött le igaz négyen ültünk benn.Hiába mai autok nagyobb össztömege + utasok és máris elvész a 141 lóerő.
A futómű viszont tényleg remek,csendes és nagyon stabil!
A müszerfal kormány nagyon szép a középkonzol dizájnja is jól sikerült.Ami nem tetszett az a meglehetősen egyszerű kárpitozás az ajtókon majdnem suzukis érzés volt,és kár volt kispórolni a zenét belőle ! Alap rádio a négy hangszóróval nulla.Amúgy az ára nagyon nyerőnek tűnik a felszereltséghez képest.Ha megjönnek a dizel változatok is szerintem negyon belendülnek majd az eladások !!!