De ezeket raktam fel, hogy lásssátok milyen a szállás.
A Plitvicai tavaknál sok képet készítettem. 1 található is az oldalon. Az egy igazán gyönyörű táj. Oda érdemes mindenkinek elmenni ha horvátországba jár.
Nemakarok okoskodni,de a S.Ténéré blokkja jobb mint az XRV-é!Föleg a régebbi XRV-knek,de komoly hütési problémái voltak a hátsó hengernek.Szerelöm szerint,akiben vakon megbizok,a V2 most divat,de nem biztos hogy mint konstrukció jobb mint a soros,söt...nagyon sok regisztrált Ténéré minden gond nélkül teljesitette a 100ezret...hol olvastad az Afrika Twin 12ezres szervizét???Tudomásom szerint még az utolsóként legürdülteké is 6000-es!Elektromos problémákról sem tudok a T.-nél,bár valami magadnál is hordozható olcsó "bizbasz" ha felforrósodik,akkor annyi,de erröl bövebben valamelyik magyar éves katalógusban(asszem 96"-os) a használt tesztben részletesebben is olvashatsz...persze a döntés a Te kezedben,a Te lóvéd,tapasztalt endurós vagy,Te fogsz dönteni...én csak hozzászóltam,mert itt lehet,ezért van a fórum...mint BIGes...
Valamiért nincs fent az összes kép, vagy csak nálam van a hiba, na mindegy amit láttam az nagyon pozitív, nagyon jó az appartman, és az egyetlen hajós kép /Tornado/ amit láttam az nagyon király!:)
Az egyik haveromnak '89 S. Ténéréje van, de nincs vele gond!:)) Meg egyébként tök mindegy mit ajánlanak mások, szerintem, az a lényeg hogy JAPÁN legyen a gép és akkor valószínű nem fog sűrűn fájni az ember feje, meg a pénztárcája!;)) Atti
Köszi a lehetőséget!;) Van egy krossz-mezem úgy 3 éve vettem de nem használom /még egyszer sem volt rajtam/, endurozni csak kabátban szoktam, még nyáron is, páncélom meg nincs, amire feltudnám venni!:( , de mégegyszer köszi a lehetőséget!;) Atti
...én nem tartalak "áruklónak", mert igazán pénzből él mindenki és akármennyire is, de számít minden szervíz és minden apróság.
hosszas nézegetés után találtam én is a super tenere-re, mert nagyon hasonlít az africa twin-re és nekem ezek a típusú motorok jönnek be (.... beleszerettem első látásra, bár nagyon le akartak beszélni a szerelők róla)..., úgyhogy teljesen megértelek...(mellesleg a nálam okosabb emberek is mind az xrv-t ajánlották, meg a vstrom-ot, mert sokkal kiforrottab v2-es blokkja van, mint a "kétdugós" tenere-knek)
nem akartam sérteni senkit a hozzászólásommal, csak segíteni Brasilnak...
93 elötti tenereknek valóban elektronika probémája volt? ...vagy volt más is?
illetve van egy super tenere a nagykőrösi úton a Motorrad-nál 650 -ért, ma voltam ott, ...hát szerintem alkudni való, de rád bízom... (csak az ötlet kedvéért...)
...ezt a gépet már láttam,mert nemcsak a BIgek érdekelnek ám ;-))) !!!Gyönyörü ez a motor,sokkal jobban tetszik,mint bármelyik mai Dakar KTM...sok sikert az épitéshez,kivánom hogy rövid idön belül álmaid Ténéréjének ülésén láthassunk széles vigyorral arcodon ;-D !!!Én már több mint 3 éve épitgetem a DRomedáromat,de még mindig nincs kész...Rita legnagyobb örömére ;-))) !!!!!
Szia Miki!Igen,ilyenkor viszonylag nyugi van a hotelben,süt a nap,de kibaszott sok hó van,csak az öreg családtagok meg a lesérült vendégek köröznek most itt...másfél méter idelent (a falu kb 850méteren van),2 és fél 3 méter odafent teljesen normális mifelénk,minusz 5-15 fok átlaggal megspékelve(ezek átlag adatok!)...nem csoda,hogy utálom a telet,napokig ki sem mozdulok ha nem muszály,csak motoros újságért,meg tel.kártyáért ;-D !!!Altalában d.u. 3-4 között kezdek a bárban,ezért ilyenkor van idöm "osztani az észt" mindkét fórumon ;-))) !!!Nemtom olvastad e éjszakai hozzászólásomat,ha nem ide is leirom:sokkal jobban néz igy ki a Ténéré-d,nagyon teccik!Ez a Dakar fejidom???
...még ma valamikor leirom neked részletesen,hogyan lehet most legkönnyebben Ausztriában a vendéglátásban hivatalos munkához jutni,ha még érdekli párodat...minden szükséges infót megpróbálok ide tenni,hátha másokat is érdekel.De csak a szakmámban,más munkakörökben nemtom hogyan müködik a dolog...csöváz:DRobi