Nem kerestem. Jár nekem egy turisztikai hírlevél, onnan másoltam ki, gondoltam, hátha vkit érdekel. régi nem lehet, mert ez napilap - ha szabad egy hírlevéllel kapcsolatban ezt a szót használni.
Én találtam, sőt olcsóbban mint 9,99Eur. Szept 3-8ig jelenlegi árfolyamon számolva kb 12.000ft oda-vissza mindenestül. Oda út 0eur vissza út 5,99eur. Ma délután még volt rá jegy. Ráadásul eurolines kivisz bécs-i reptérre 5400ft-ért oda-vissza.
Bécs-London 15 euróért az Aer Lingussal Új járatot indít Londonból Bécsbe áprilisban az Aer Lingus, ezt megünnepelendő adnak jónéhány jegyet 9,99 euróért. A járat előnye, hogy napközben közlekedik, Gatwickről/re repül, s a csak júniusig akciózó Ryanairrel ellentétben október végéig lehet ennyiért foglalni.
aha, kösz. eszembe se jutna a Pilóta főtopikban (vagy hogy hívják az lyesmit) keresgélni, ha utazni szeretnék, hanem az Utazás főtopikban keresgélnék, de a 35 ezer hszből úgy látom, egyedül vagyok. No akkor majd azt is lapozgatom, ha aktuális lesz vmi, köszi.
Indul az első igazi fapados járat Ázsiába
Óriási felhajtás közepette felszállt Kuala Lumpurból az Air Asia X első londoni a Stansted repülőtérre. Az Air Asia X anyacégének számító Air Asia a kontinens legnagyobb fapados légitársasága, s nagyjából akkora sikersztoriként tartják számon arrafelé, mint Európában a Ryanairt. A hosszú távú utakra szakosodott Air Asia X első járata 2007 novemberében szállt fel az ausztráliai Gold Coast felé, tavaly pedig újabb ausztrál útvonalak mellett egy kínai is beindult, Hangzhouba. A londoni járatot régóta tervezték és többször is elhalasztották az indulást. A cég nem az angolokból kíván megélni, hanem egész Európából. Stanstedet épp azért választották célpontként, mert ide közel 150 reptérről hozzák az utasokat az európai fapadosok. Az útvonal másik végéről, Kuala Lumpurból is több mint 100 célállomásra spriccelnek szét a fapadosok, döntően épp az anyacég Air Asia gépei.
fapadosokon is csak akcióban olcsó, és ezek a jegyek sosem nyárra szólnak...egyébként nemrég voltam Frankfurtban, és igazán meglepő felfedezést tettem: a Lufthansánál a kora reggeli járat minden napra 150 ezer körül volt, később, de reggel 90 000, du. meg 24ezer, illetékkel együtt. Bármelyik napra néztem. így du mentünk, és egy 48 eurós/ fő szerény szállással együtt is olcsóbb volt, mintha reggel mentünk volna. természetesen az átszállás miatt kellett volna reggel mennünk, de tudja ezt a Lufi is, azért így alakítja az árait. Tehát a drágának tartott társaságok árait is figyelni kell, a malév tööbb mint 2xesébe, 52e került volna)
Kb annyira antifapados áraik vannak,mint a wizznek PMI-ra.Június közepén 1163. juró négyünknek hasonlóan horror,mint a wizz 384.000.-Ft.-os ára,fejenként 80 illetve 90. rugót meghaladó retúr jegy irreális.
Germanwings: mediterrán célállomások Ferihegyről
A Germanwings március 29-én életbe lépő nyári menetrendjében népszerű nyári célállomásokat kínál Ferihegyről. A légitársaság gördülékeny átszállást biztosító, ún. smart connect szolgáltatása segítségével ugyanis - többek között - már Marseille-be és Palma de Mallorcára is el lehet jutni Budapestről.
A 2007-ben bevezetett, smart connect elnevezésű termékkel a Germanwings az európai diszkont légitársaságok között elsőként kínált utasainak transzfer összeköttetést. A smart connect használata igen egyszerű: az utasok a www.germanwings.com honlapon ugyanúgy választják ki átszállással egybekötött ("One-Stop“) járatukat, mintha közvetlen ("Non-Stop“) járattal utaznának, ugyanakkor a két útvonal költségét egyszeri fizetéssel egyenlítik ki.
Az utasoknak az első és második járatra is be kell csekkolniuk, de az átszállást megkönnyítik a kiemelt eljárást biztosító check-in pultok, amelyek mindössze néhány méterre találhatók az átszálló utasok poggyászfelvételének helyszínétől. A Germanwings Budapestről Marseille-be 2009. március 31. és október 24. között, Palma de Mallorcára pedig április 4. és október 24. között kínál smart connect járatokat a magyar utazóközönségnek.
A Wizz Air megnyitotta temesvári bázisát és további terjeszkedést jelentett be A Wizz Air diszkont légitársaság megnyitotta harmadik romániai bázisát Temesváron (Bukarest és Kolozsvár után). Ez sorban a tizedik Wizz Air bázis a régióban. A bázison egyelőre egy vadonatúj Airbus A320-as repülőgép állomásozik. A légitársaság 5 új járatot indított a február 19-től a meglévő 3 mellé, így jelenleg Rómába, Londonba (Luton), Dortmundba, Milánóba (Bergamo), Barcelonába, Párizsba (Beauvais), Valenciába és Velencébe (Treviso) indít járatokat Temesvárról, ezzel a megye legnagyobb útvonalválasztékát kínálva az utazni vágyóknak. A jelen expanzió annak a tervnek a része, amely szerint a Wizz Air idén megduplázza méretét Romániában. A Wizz Air februárban 34%-os piaci részesedés mellett átvette a piacvezető szerepet a diszkont légitársasági szektorban Romániában. Ezzel egyidőben Váradi József vezérigazgató Prágában arról beszélt, hogy a már bejelentett egy Airbus A320-as repülőgép mellé - amit a cég a júniusi bázisnyitás kapcsán helyez Prágába - júliusban megérkezik a következő új repülőgép. A kapacitásbővítés lehetőséget teremt arra, hogy növeljék a sűrűséget a légitársaság római, brüsszeli, párizsi és eindhoveni járatain, illetve beindítsák a madridi, malmöi és nápolyi járatokat a cseh fővárosból. További két új járatot még az elkövetkezendő hetekben bejelentenek. A cég egyébként már megkezdte a közel 70 fős cseh személyzetének felvételét. A Wizz Air 5,9 millió utast szállított 2008-ban, ami 41% növekedésnek felel meg 2007-hez képest. A cég jelenleg 21 Airbus A320-as repülőgéppel üzemel, 10 bázissal rendelkezik (Budapest, Katowice, Varsó, Gdansk, Poznan, Szófia, Bukarest, Kolozsvár, Temesvár, Kiev) és több mint 120 útvonalon közlekedik. A légitársaság Magyarországon 18%-os növekedés mellett 825 ezer utast szállított 2008-ban, ezzel az ország legdinamikusabban fejlődő légitársaságának mondható. Budapesten idén nyáron egy harmadik Airbus A320-sal bővül a Wizz Air flotta.
Még nem. Ne feledd, hogy nem klasszikus átszállásról van szó. A járat megvár(ja, hogy felszállj), de a csomagodat neked kell felvenni, majd újra feladni.