Nem tudok ilyesmiről, de szerintem nem nehéz kitalálni.
Ha kimész a kolostorból, kövesd az utat majd balra, Arnika felé. Ott be lehet vásárolni, közben fejlődsz is. Onnantól lényegében akármerre lehet menni, nem igazán lehet elakadni.
Már nyomulok a W8-al. A Lower Monastery-t végig is nyomtam (Tudom, masszívan még csak az elején tartok, de haladok;)).
Találtam hozzá leírást amiben végig megnevezik az éppen meglátogatott helyet/termet (Safe Room, Main Hall, and so...). Leírásban közlik (legalábbis ehhez hasonló módon), hogy akkor most menjünk a Safe Room-ból keletre nyíló ajtón át egy kis folyosón a Skull Room-ba. Meg ilyenek...
Van arra lehetőség, hogy a programban valahogy én is láthassam, hogy éppen melyik room-ban vagyok? Nagyban megkönnyítené a tájékozódásomat...
A ninjáim szoktak csak közelharcolni, Samurai nem tud.
Ne tévesszen meg, hogy 3 ninjám van. Ebből 2 csak a Krijutsu miatt van képezve, az elsőből Valkűrt tervezek, a másodikból (mook) Fightert vagy Rangert.
Az Alchemystem fairy, és a 7-es részbe importálva ninját akarok majd belőle, de nem tudom, hogy lehetséges lesz-e, mert csak 6-os az ereje, lehet, hogy elrontottam a karaktergenerálásnál.
Megoldható, hogy az első 4 karakter képes legyen közelharcolni ?
A felpurr bárdomat éppen átképeztem szamurájjá, adtam neki no-dachi kardot (kétkezes),
de valami miatt nem akar közelharcolni. Amikor csata közbe kiválasztanám, hogy mit csináljon, egyszerűen nem lehet választani, hogy Swing vagy thrust. Csak varázsolni tud.
Egyébként énekelni se tud, mert mindig "abuse"-t ír ki, a Piramisban vagyok.
"Copy the savegame from your Wizardry 6 folder into the folder that you specified in Wizardry 7 for saving/loading the games. Then just load the game (type in it's full name when selected to load) and your party should be imported."
És jáccott már valaki valamivel a japáni ágból? Mondjuk, úgy nézem, h. leginkább ezzel a kettővel
Busin: Wizardry Alternative (Wizardry: Tale of the Forsaken Land in North America) (PS2) Busin 0: Wizardry Alternative Neo (PS2)
lehetne érdemes. Mer van amelyik katonai akadémián jáccódik, muhaha, és van amelyik egyszereplős, van amelyik szimpla port, és van amelyik japánul beszélős.
Külföldi oldalakon azt írják, hogy sárkányok és ogrék ellen, akik ugye szeretnek lecsapni, érdemesebb a wall, a többi ellenfél ellen meg shield defense...
Mind a kettő meglesz, tök mindegy melyikkel kezded kb.
Az ütéseket annyira nem érdemes kifejleszteni mert nagyon kevés stamina van full plate ben. Meg ha később templart csinálsz belőle ott vannak jobb cuccok amire a staminát költeni lehet... De azok is jól jönnek néha.
Csak tippem van a kedvenc rogue karakterem alapjan: a dodge jobb, bar lehet, hogy egy warriorenal tobb dexterity kell hozza. A rogue-om szinte minden elol el tudott hajolni, legfeljebb nagy tomegben nyelt be egy-egy pofont. Csak a magusok tudtak megfogni, amig nem volt meg az Arrow of Slaying. :)
Most, hogy újrakezdtem pajzsos sráccal, sokkal flottabbul mennek a dolgok, a parti megállíthatatlan:)
Ühm, kérdés: tapasztalat alapján szerintetek melyik talent használhatóbb?: a Shield Defense (ami bónusz defense-t ad, azaz a dodge értékét növeli) vagy a Shield Wall (ami armor bónuszt, azaz csökkenti az ellenfél sebzését)?
Egyetértek, pont az a jó, ha egy magas szintű varázsló kiemelkedik hatékonyságban és egyedül veszélyesebb mint az egész parti együttvéve, de kellenek harcosok, hogy megvédjék, mert különben két ütéstől kifekszik (meg hogy jól szétüssék a a mágia rezisztens főellenfeleket, haha) és kell priest, aki gyógyítgatja őket csata közben, mer egy harci mágus ne gyógyítgasson má', és kell még egy tolvaj is, hogy be ne szopják az összes csapdát, meg kitudják nyitni a ládákat, amiben a jól megérdemelt treasure van - miután széjjelütöttek és -varázsoltak mindenkit...