Szikra van, üzemanyag is (legalábbis indítózás után a kivett gyertya nedves) az üzemanyag pumpa a kettő cső közül az egyik csövön (a felsőn) nyomja a benzint indítózásnál.
Korábban írtam, hogy magas volt az alapjárata és néha visszaesett a normál fordulatra, de indult és ment is nem volt vele gond.
Ahogy jött a hidegebb idő nehezebben indult.
Ezeket vettem észre és most meg csak pörgeti gáz nélkül és gázadásra is változatlan - vagyis gáz nélkül még pöffent egyet egyet, de nem kapta el sőt gázt húzva csak rosszabb...
Merre keresgéljem a hibát? Automata szívató? Tűszelep?
Bp-en tudtok ajánlani valakit aki ránézne, aki ért hozzá?
Sziasztok: Hát igen, mint nemrégiben beszámoltam, hogy sikerült leműszakisztatnom a 150-st leomat. Boldogvoltam ez idáig, valószinü, hogy ebben az évbe be is fejeztem a nagy motorozást. A hűtöviz eltünt a tágulási tartályból, viszont a motorolajszint megnöt egykicsikét. Nos én arra gondoltam, ha már igy alakult, akkor kiveszem a motrot és leveszem a hengert , hengerfejjel együt elviszem, hogy nézzék akkor át az egésszet ,hogy mégis milyen állapotban lehetnek ,azt majd meglátom, hogy , hogyan tovább.üdv
Nézheted, de sokat most nem érsz el vele. Hogy képzelted megnézni? Egy motorozás után? Mert egy karburátornál más a kevérékképzés minősége teljes terheléskor, részterheléskor, és alapjárati üzemben.
Nem kell a benzinbe keverni semmit! Sima 95-ös benzint használok én is. A lényeg, hogy a bioetanol miatt, legyen belátható időn belül elhasználva az összes benzin, ne legyen hosszú ideig tárolva. Tél beállta előtt pedig OMV Max Motion 100-at tankoljatok, azzal ha elrakjátok a gépeket nem lesz benzinmegromlás, hosszú évek múltán sem.
Van olyan henger ami vasperselyes azt pl lehet furni is. Azt h 125 vagy 150 henger nem számit felrakható a 125 a 150 henger és forditva is. Ha kell én tudok neked adni ami vasperselyes. Ja és egy tanács. Jobban jársz ha vezel a gyűrű készletett ami ugymond kommersz méret és hoz gyártaszt hozzá dugót és könyebb lesz az életed ha valami kebasz lesz vele. Mert a leó gyűrű méret elég furcsa emiatt drága. Pl én igy csináltam 200 ccm leokat h gyártattam dugót utána semmi gondom nem volt ha gond volt.
Na most nem azért de a benzinnek mit is kéne kennie?! Annak semmit tehát marhaság az egész. Aki meg gyártja a benzint az nem hülye minden olyan adalék benne van ami ahoz kell h jó legyen és olyan legyen mind a régi benzin. Annyi gond szokot lenni az E10 h pl old bizonyos dolgokat. A benzinnek semmit nem kell kennie.
Köszi,ezen spekuláltam én is 2bár a nyomás veszteség mérésnél, de mindegy munka ütembe 5 6x nagyobb a nyomás, addig nem is volt baj amíg egyszer nem melegedett túl, nem fokozatossan romlott el, 1 út alatt, vízpumpacsere és egyéb sallangok után csinálja. Hengerszettet csak aranyárban (fa árú árában ) találtam. pihentetem a projectet szeptemberig.
Kíváncsi vagyok a véleményetekre! E10 benzin miatt van aki kever (17L benzinhez 1-1,5dl Motul 710 2T ) olajat a benzinbe a kenés miatt - mert azt mondják az E10 kenése nem jó! Tegyek vagy ne,! Ártok vagy nem?! Köszi! :)
Veszteségmérés? 5%? Igen, ez a mérés igazolta, hogy zárnak a szelepek, és a mérőnyomást (ami általában 1 bár) megtartja 5% veszteséggel. És a robbanáskor fellépő nagy nyomást hogy tartja? Na azt nem tudod! Pedig tényleg a Leoknál a henger hiba szokott kimondottan ilyen hibát okozni. A gyűrű csere? Abban én nem hiszek! Sokat nem szokott hozni, de legalább sokszor szarabb is lesz mint volt. A henger viszont kopik hordósra, oválisra, kúposra. azt új gyűrű nem oldja meg, sem a kopott dugattyút. Mert az is szépen tud kopni, aztán harangozik a hengerben és nem csak délben.
Ismerek olyat, hogy a Leóját földúton használta mindig és nem tudta az illető, hogy a légszűrő szivacsot olajozni kéne nedvesítés céljából. Egy nyáron két garnitúra henger-dugó kombót használt így el. Jelenség kezdetben az lett mint nálad, aztán már gyengült is a masina a végére.
Tünet: az alapjárat leesik meleg, viszonylag hosszú útról megérkezve, kapunyitás közben alapjáraton pötyögve. Ez a jelenség tavaly nyáron az én Leomat is elérte.
Okok: magas benzinszint a karb. úszóházban, esetleg magas a tápszivattyú által adott benzin nyomása és a tűszelep túlenged (de egyéb okból is átengedhet a zárt tűszelep), és/vagy helytelen (dúsabb) az alapjárati keverék minősége.
rotax blokk, kartercsőből folyik az olaj, lemez a vezérműtengelyen a helyén, szűkítő a helyén, nyomásveszteség mérés 5% (szóval jó) indul jön megy de fröcsköli az olajat. mi a bánat lehet a baja.
közbe vettem 1 másik blokkot mit ad isten az is köpi az olajat. de rendeltem 2 gyűrűkészletet hátha az . 19000 km es a motor.
Használat közben jönnek elő dolgok amik érdekelnek pl.: elég magas az alapjárata, de van amikor visszaesik alacsonyabb fordulatra - ezt gondolnám a megfelelőnek - viszont ezt nem minden, sőt inkább csak ritkább esetben történik 1-1 megállásnál. Nem akarom eltekergetni az alapjáratát, mert mi van ha előfordul az a ritka eset amikor visszaesik, mert akkor meg is állna, ha alapból alacsonyabb lenne ugye. Gondolom így sok mindent nem lehet vele csinálni.....
Hali! Nálam két esetben indul könnyen egy pöccre: 15-20 fok alatt gáz nélkül, és üzemmelegen, de pici gázzal.
Ha lehűlt a motor, de a külső hőmérséklet relatíve magas, mint most ugye nyáron, akkor 2.-ra indul. Először megforgatom gáz nélkül, aztán hallom, hogy belefullad a többlet benzinbe, mert persze, hogy a szivató kicsit nyitva van. Aztán második nekifutásra adok neki 1/4-2/3 gázt és indul.
Na ez egy olyan dolog h minden leonál más tud lenni. Ezt neked kell kitapasztani h indul könnyen motor. gázzal vagy gáznélkül. Sajnos elég macerás ezen a téren a leo. Most még hideg sincsen szoval szinte pöcre kell h induljon gáz nélkül is. De ezt motorja válogatja h h indul könnyen. Ez karbis motor nem olyan mind egy injektoros h mind1 mit csinálsz és indul.
Sziasztok! 2001 125-nek, hogy kell indulnia hidegen? Gáz nélkül csak az önindítót nyomva vagy önindító nyomása közben nagy gázt adva? Elsőre el kell indulnia vagy az normális, hogy többször kell próbálkozni? Köszi!