Általában a Golf GTI I.-es gépek le vannak harcolva. Azt írod, hogy tuningolni szeretnél. Akkor ne vegyél dízelt! Lassú, és ha tönkremegy az adagolú, akkor a gatyádat is ráfizeted a cserére! Ha elég pénzed van, akkor vegyél egy Golf II. G60-t! Ha kevesebb, akkor egy mezei II.-est. Nem rossz gépek, de nagyon fapadosak.
Dires !
Ez a tapasztalatod általános, vagy csak veled történt így ? Igaz ez a 2-es Golf / Jetta gépekre is ? (Most akarok venni valami dieselt ezek közül, és kicsit + akarom tuningolni. De ha nem jön be, akkor szeretném jó áron eladni. Lehetséges ez ?)
Sajnos nekem is rossz tapasztalatom van a GTI Golf terén. Megvettem egy 16 éves példányt 260-ért, ráköltöttem 100-at és 3 hónap múlva csak 200-ért tudtam eladni :-/
Ja, ha jó járgányt akartok látni, akkor ajánlhatok néhány BMW M3-at. :)))
Új Golf alapgép (ABS, légzsákok, tárcsafékek, szerbokormány), 3 ajtós, 1.6/100LE: 3.294.000. Ue. olyan kivitelben (bőr,aut.váltó nk) mint ahogy a japán kocsikat szokták felszerelni (elektr. kütyük, klima) 3.900.000 körül.
Golf II. 1.3 1990-es évjarat 700-800e Ft körül lôdörög. Ennél régebbi GTI-t meg nem biztos, hogy mernék venni, szerintem tipikusan olyan típus, amit ilyen idôs korára már széthajtottak. Mint pl. a Peugeot 205 GTI-k között sem nagyon látni ép, öreg példányt.
3.8 millio az iranyar.
Nem sertesz meg, nem titok, csak nem szeretnek vele kerkedni, de ha jobban belegondolok,nem is kerkednek, mert egy uj Golf IV 1.6-os alap gep is ezen az aron mozog, ami egy-ket kategoriaval kisebb, igaz legalabb uj.
Ha meg nem, sértelek, mennyibe kerül a verda? Érdekelne, mert én is imádom az ilyet, nade... Szerintem én legközelebb egy VW Golf II., GTi, 16V, ilyesmi. De a yo állapotúakat 400e felett adják, annyi meg nem van. A Sciroccomat is szeretem, meg semmi baja sincs, pedig maholnap nagykorú lesz... De a Golf II. egy remekmű, szerintem. Más kategória, teljesen tudatában vagyok, de én nem mostanában veszek SAAB 9000-est :(