Sziasztok !Tegnap délután ellopták az ezüst metál színű OPEL ZAFIRA 2000TD típusú LAP-081es rendszámú autónkat,az autóban fontos iratok is voltak.Kérjük aki bármilyen érdemleges információt tud az autóval kapcsolatosan jutalom ellenében értesítsen minket!
https://www.facebook.com/Solya19/media_set?set=a.770186066344482.1073741827.100000592886083&type=1 Kérlek titeket segítsetek,ha egy megosztásban azt is köszönöm!!!!.... Köszönöm a segítségeteket!
Audi 200 Quattro 2.2i 20V turbo intercooler.Chiptuning,310LE.Fullextra+hangtechnika,3 kullos alufelniken 245-os gumik,grafitmetal (szurke az uveg es a hatsolampa is),szolid spoilerek.
Ennel tobbre most nem is vagyom autoilag:)
Elolvastam az osszes okossagot, es alapgazon sok igazsagot talaltam. Ha birnam anyagilag, csak sved autoval jarnek, pl Volvo S80, SAAB 9*5.
DE.
Evekig hasznaltam Bogarat, es annak az autonak szive van.O egy tars az eletedben, es ugy is viselkedik. A bogarasok normalis tarsasag, es mindamellett a mai napig jarok bogaras-talalkozokra, hogy en immar Citroenszivu lettem. Jelenleg kacsam van, ami a rulez. 602 ccm, 32 LE, nyitott, es telen nagyon hideg. De elsokerekhajtas, es buknak ra a csajok. Ja, es 5-6 lityi fogy szazon. DS ugyben: az eredeti DS kuplung nelkuli, full hidraulika a rugozas, a fek, a kuplung. A gyartas beindulasa utan sok problema volt vele, de az utolso peldanyok tokeletesek. Ja, es valami eg hasznalja a DS licencet, Rolls Royce-nak hivjak. Sok furcsa autot krealt a Citroen, de ha jot akarsz, akkor a CX25 TRDII. valasztod. 2.5 TD, 115 LE, akkora mint egy hajo, es 8-9 lityit eszik.
Jo, nem eladhatalan, 100-150 ezret biztos kapnek erte. Egy ido utan szerintem barmilyen auto eleri azt az allapotot, amikor a forgalmi erteke kevesebb, mint a hasznalati. Magyaran van ket lehetoseged: Hasznalod, amig ki nem esik a feneked alol, aztan megy a bontoba, vagy maniakussa valsz, es leszarod mennyit kell rakolteni, de megtartod. Valamelyik nap lattam egy Trabi talalkozo riportot valamelyik TV-ben, ahol a csoka azt meselte, hogy kb. 250-be van eddig a mobilja. Bazi jol nezett ki, kepzelj el egy lila metal Trabit, kromozova mindenutt (meg a levegoszuro haza is). Szoval ezt csak hulyesegbol lehet csinalni.
Csokis
Ha SAE szabvány szerint az 1500-ös Lada 85 LE, akkor a valóságban tényleg valahol 75 körül lehet. Ami azért egy majdnem 1 tonnás autónál nem egy egetverő teljesítmény. :-/
na, a DIN-ben a motoron rajta van, illetve a motortól kapja a hajtást a kipufogórendszer, az eredeti szívórendszer, (terheletlen) generátor, hűtőventillátor, vízszivattyú, tüzelőanyagszivattyú és a befecskendezőrendszer (vagyis minden)
a SAE bruttó teljesítmény mérésénél ugyanez, kivéve, hogy kipuf. és ventillátor nélkül gányolja a motort.
a GOST bruttó mérés az eredetivel megegyező ellenállású kipufogót használ, és nix ventillátor.
Aha, az én Bogaram (Dudu - a barátnőm szerint) sem szokott csak úgy otthagyni. Ha elromlik, akkor pl.: felcuccolva megérkezünk nyaralásba, kirakom üresbe a ház előtt, és akkor szakad a kuplungbowden, hosszú hétvége után hajnali indulás bp.-i munkahelyre időre, az elromlás időzítése, mint fenn, csak már a célnál, stb. De attól ez még egy kissé (nagyon) öreg autó. A "bogarasok" tényleg jó fejek - magam nem számítom bogárrajongónak, véletlen, hogy ez van. Kíváncsi lennék az újra.
Dr.úr, nem. Megtisztel, hogy kérdezel, de én csak egy (jó értelemben vett) kontár vagyok: nem ez a szakmám. Viszont itt olvashatod vomit válaszát.
Ezek szerint viszont nem is a kW-LE átszámolás tér el a két szabványnál, hanem maga a mérési módszer, így a kW értéket éppannyira nem hasonlíthatjuk össze, mint a LE-t.
Csak hogy bonyolódjon: van keréken mért, és van főtengelyen mért teljesítmény is...
az amerikai SAE segégberendezések nélkül mér (nincsen generátor, vízpumpa hajtás) sőt talán a kipufogót is leszedik.
utána tudok nézni a pontos eljárásnak. a GOCT (goszudarsztvennyij sztandard) szintén ilyen trükkös, szintén könnyített feltételeket ad meg, ezért bír több lenni, mint a DIN.
a generátor és a vízpumpa/ventilátor hajtás elég komoly erőt elvesz, nem beszélve az abszolút elvetélt katalizátorról.
korrektség kedvéért megnéztem a lada gépkönyvet. 2103 (1451ccm) 85LE, SAE szabvány szerint. A "nyugati" kocsik LE adatait pedig DIN szabvány szerint adják meg.
Egyébként, ha már itt tartunk, kedvenc autóm lenne még az alább felsoroltakon kívül egy egyedi fényezésű, szolidan sötétített, lökhárító nélküli ezerkettes zsiga egy ezerötös műszerfallal egyedi belsővel, 15-ös kerekekkel sportfutóművel, 130LE körüli motorral.
Szine? világos szín.
A Capri-nak pedig jól állna egy bordó metál mély gyöngyház fény, hófehér vagy törtfehér tetővel.
Csak egy rövidke megjegyzés. A Ladában is van fékrásegítés. Viszont tény, hogy még így is keményebb, mint a mostani nyugati autóké. Dehát Istenem, 20 éves technológia...
"Egyebkent szerintetek miert van az a mai uj autoknal hogy epp csak ralehelsz a fekre es mar blokkol (kis tulzassal es persz ABS nelkul :-) )"
:))
Mikor ultel at abbol az 1200-esbol? :))
Azert nem volt SAAB, mert csak most talatam meg a topicot. En egy 22 eves SAAB 99-est nyomok, es bazi jo. Nincs benne semmi extra, ellenben mar akkor szeria volt az allithato magassagu vezetoules, az ulesfutes es a biztonsagi ov visszajelzo. Ami meg a formajat illeti: hat abba szerettem bele. Raadasul ez a 99-es meg jobb, mint a 900-as. Meg dulledtebb szemei vannak, szoval szuper. Csak a fogyasztasa ne lenne. :-(((
Egyebkent az a vicc, hogy az auto eladhatatlan. Nem birtam fizetni bele a benzint, es megprobaltam eladni, de a kutyat se erdekelte. Hat hasznalom, orulok neki, aztan szivom a fogam, ha tankolni kell.
Csokis