Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Julish Creative Commons License 2014.02.07 0 0 89

Sziasztok !Tegnap délután ellopták az ezüst metál színű OPEL ZAFIRA 2000TD típusú LAP-081es rendszámú autónkat,az autóban fontos iratok is voltak.Kérjük aki bármilyen érdemleges információt tud az autóval kapcsolatosan jutalom ellenében értesítsen minket!

https://www.facebook.com/Solya19/media_set?set=a.770186066344482.1073741827.100000592886083&type=1
Kérlek titeket segítsetek,ha egy megosztásban azt is köszönöm!!!!....
Köszönöm a segítségeteket!

Dires Creative Commons License 2004.12.08 0 0 88

Ehh, jo igy visszaolvasni az 5 evvel ezelotti vagyaimat.

Tenyleg 4 ajtos autom van. BMW 735i... :)

Előzmény: Dires (78)
kristoof Creative Commons License 2003.06.07 0 0 87
Új vita fórum!!

Olcsó autónak híg a leve!

Dobcsi Creative Commons License 2001.05.18 0 0 86
Azért se fog elsüllyedni... :)
Előzmény: Dobcsi (85)
Dobcsi Creative Commons License 2001.05.18 0 0 85
Na, felhozom ezt a mindenféle autós topicot :)

De a kérdésre válaszolva, mindenképpen Naagy és régi :)

Dires Creative Commons License 1999.04.27 0 0 84
Akkó meg mijé nem veszel egy dömpert!? Abbó csak ki kell önteni a zembereket. Te túlmüvelt te!
Előzmény: Malacbőr és Körömpörkölt (83)
Malacbőr és Körömpörkölt Creative Commons License 1999.04.27 0 0 83
Mer bumkok vagytok4
Nekem eléglenne egy fasza,88-as,dizeles Robur,az a 51 személlyes.
Állittolag már 277 ezertől lehet kapni.Múszaki nemkel!
Előzmény: Dires (82)
Dires Creative Commons License 1999.04.26 0 0 82
Én megelégednék egy S4-es Audi Quattro-val is, igaz, az csak 260 LE. :)
Előzmény: Syrax (81)
Syrax Creative Commons License 1999.04.23 0 0 81
Audi 200 Quattro 2.2i 20V turbo intercooler.Chiptuning,310LE.Fullextra+hangtechnika,3 kullos alufelniken 245-os gumik,grafitmetal (szurke az uveg es a hatsolampa is),szolid spoilerek.
Ennel tobbre most nem is vagyom autoilag:)
Ducky Creative Commons License 1999.04.23 0 0 80
Elolvastam az osszes okossagot, es alapgazon sok igazsagot talaltam. Ha birnam anyagilag, csak sved autoval jarnek, pl Volvo S80, SAAB 9*5.
DE.
Evekig hasznaltam Bogarat, es annak az autonak szive van.O egy tars az eletedben, es ugy is viselkedik. A bogarasok normalis tarsasag, es mindamellett a mai napig jarok bogaras-talalkozokra, hogy en immar Citroenszivu lettem. Jelenleg kacsam van, ami a rulez. 602 ccm, 32 LE, nyitott, es telen nagyon hideg. De elsokerekhajtas, es buknak ra a csajok. Ja, es 5-6 lityi fogy szazon. DS ugyben: az eredeti DS kuplung nelkuli, full hidraulika a rugozas, a fek, a kuplung. A gyartas beindulasa utan sok problema volt vele, de az utolso peldanyok tokeletesek. Ja, es valami eg hasznalja a DS licencet, Rolls Royce-nak hivjak. Sok furcsa autot krealt a Citroen, de ha jot akarsz, akkor a CX25 TRDII. valasztod. 2.5 TD, 115 LE, akkora mint egy hajo, es 8-9 lityit eszik.
Han Solo Creative Commons License 1999.04.23 0 0 79
hosszu: a 11-ei kérdésre : 2.5 éve de sajnos nem tul sokat vezetek. Új autókhoz meg csak 1-1 rövid próbaútra volt szerencsém. (nincs pénz :-(( )

Dires: a Fiat Bravat még csak kívülről láttam, szerintem elég jól néz ki, és egyebekben se lehet rossz ha egyszer év autója is volt.

Dires Creative Commons License 1999.04.23 0 0 78
Kinek mi a vélemény a Fiat Brava-ról?

Az apósomnak egy metál kék 1.4i Bravo-ja van, és az nagyon tetszik. De én egy 4 ajtós autót szeretnék (Brava), 1.6-os motorral!

Csokis2 Creative Commons License 1999.04.14 0 0 77
Jo, nem eladhatalan, 100-150 ezret biztos kapnek erte. Egy ido utan szerintem barmilyen auto eleri azt az allapotot, amikor a forgalmi erteke kevesebb, mint a hasznalati. Magyaran van ket lehetoseged: Hasznalod, amig ki nem esik a feneked alol, aztan megy a bontoba, vagy maniakussa valsz, es leszarod mennyit kell rakolteni, de megtartod. Valamelyik nap lattam egy Trabi talalkozo riportot valamelyik TV-ben, ahol a csoka azt meselte, hogy kb. 250-be van eddig a mobilja. Bazi jol nezett ki, kepzelj el egy lila metal Trabit, kromozova mindenutt (meg a levegoszuro haza is). Szoval ezt csak hulyesegbol lehet csinalni.
Csokis
Előzmény: robicsek (62)
Dires Creative Commons License 1999.04.14 0 0 76
Ha SAE szabvány szerint az 1500-ös Lada 85 LE, akkor a valóságban tényleg valahol 75 körül lehet. Ami azért egy majdnem 1 tonnás autónál nem egy egetverő teljesítmény. :-/
Előzmény: vomit (75)
vomit Creative Commons License 1999.04.13 0 0 75
na, a DIN-ben a motoron rajta van, illetve a motortól kapja a hajtást a kipufogórendszer, az eredeti szívórendszer, (terheletlen) generátor, hűtőventillátor, vízszivattyú, tüzelőanyagszivattyú és a befecskendezőrendszer (vagyis minden)

a SAE bruttó teljesítmény mérésénél ugyanez, kivéve, hogy kipuf. és ventillátor nélkül gányolja a motort.

a GOST bruttó mérés az eredetivel megegyező ellenállású kipufogót használ, és nix ventillátor.

Előzmény: vomit (69)
Lexes Creative Commons License 1999.04.13 0 0 74
Aha, az én Bogaram (Dudu - a barátnőm szerint) sem szokott csak úgy otthagyni. Ha elromlik, akkor pl.: felcuccolva megérkezünk nyaralásba, kirakom üresbe a ház előtt, és akkor szakad a kuplungbowden, hosszú hétvége után hajnali indulás bp.-i munkahelyre időre, az elromlás időzítése, mint fenn, csak már a célnál, stb. De attól ez még egy kissé (nagyon) öreg autó. A "bogarasok" tényleg jó fejek - magam nem számítom bogárrajongónak, véletlen, hogy ez van. Kíváncsi lennék az újra.
Előzmény: Dires (4)
homár Creative Commons License 1999.04.13 0 0 73
és milyen a jobbkormányos BX?
Előzmény: Greenlabel (67)
hec Creative Commons License 1999.04.13 0 0 72
HELYESBITES (bocs):
A 25. Salgó Rally lapja: www.sac.hu.
Előzmény: hec (71)
hec Creative Commons License 1999.04.13 0 0 71
A 25. Salgó Rally lapja: www.sac.hu
hzolee Creative Commons License 1999.04.13 0 0 70
Dr.úr, nem. Megtisztel, hogy kérdezel, de én csak egy (jó értelemben vett) kontár vagyok: nem ez a szakmám. Viszont itt olvashatod vomit válaszát.
Ezek szerint viszont nem is a kW-LE átszámolás tér el a két szabványnál, hanem maga a mérési módszer, így a kW értéket éppannyira nem hasonlíthatjuk össze, mint a LE-t.

Csak hogy bonyolódjon: van keréken mért, és van főtengelyen mért teljesítmény is...

vomit Creative Commons License 1999.04.13 0 0 69
az amerikai SAE segégberendezések nélkül mér (nincsen generátor, vízpumpa hajtás) sőt talán a kipufogót is leszedik.
utána tudok nézni a pontos eljárásnak. a GOCT (goszudarsztvennyij sztandard) szintén ilyen trükkös, szintén könnyített feltételeket ad meg, ezért bír több lenni, mint a DIN.
a generátor és a vízpumpa/ventilátor hajtás elég komoly erőt elvesz, nem beszélve az abszolút elvetélt katalizátorról.
Előzmény: Dr. Égely Palánk (66)
hosszu Creative Commons License 1999.04.13 0 0 68
DS rajongok: hogy tetszik a C6 Lignage? A korabbi uj XM prototipusokat elnezve van egy keves hasonlosag. CX es XM uj kiadasban?
Greenlabel Creative Commons License 1999.04.12 0 0 67
Mikus!
Hát igen...
Nekem ez az álmom, ilyen a kocsim (csak fehér), de ez már lehet hogy egy kicsit túlzás.(?) :-)
Dr. Égely Palánk Creative Commons License 1999.04.12 0 0 66
hzolee,
Meg tudnád mondani, hogyan viszonyul egymáshoz a kétfajta lóero? Hogyan lehet egyiket kiszámolni a másikból?
Palánk
Előzmény: hzolee (65)
hzolee Creative Commons License 1999.04.12 0 0 65
korrektség kedvéért megnéztem a lada gépkönyvet. 2103 (1451ccm) 85LE, SAE szabvány szerint. A "nyugati" kocsik LE adatait pedig DIN szabvány szerint adják meg.

Egyébként, ha már itt tartunk, kedvenc autóm lenne még az alább felsoroltakon kívül egy egyedi fényezésű, szolidan sötétített, lökhárító nélküli ezerkettes zsiga egy ezerötös műszerfallal egyedi belsővel, 15-ös kerekekkel sportfutóművel, 130LE körüli motorral.

Szine? világos szín.
A Capri-nak pedig jól állna egy bordó metál mély gyöngyház fény, hófehér vagy törtfehér tetővel.

jo_lenne_tudni Creative Commons License 1999.04.12 0 0 64
==>Csokis2

Egyszer lattam egyet, nekem specko tetszett, bar nem biztos, hogy megvennem (keves a guba az efele "hobortokra").

Sotetzold, sotet uvegek, konnyufem kereke?
Lehet, hogy a Tied volt, mert nem sok rohangaszik belole.

Előzmény: Csokis2 (60)
Dires Creative Commons License 1999.04.12 0 0 63
Csak egy rövidke megjegyzés. A Ladában is van fékrásegítés. Viszont tény, hogy még így is keményebb, mint a mostani nyugati autóké. Dehát Istenem, 20 éves technológia...
robicsek Creative Commons License 1999.04.11 0 0 62
Csokis2,
az auto eladhatatlan - mennyiért akarod eladni???
Előzmény: Csokis2 (60)
hosszu Creative Commons License 1999.04.11 0 0 61
"Egyebkent szerintetek miert van az a mai uj autoknal hogy epp csak ralehelsz a fekre es mar blokkol (kis tulzassal es persz ABS nelkul :-) )"
:))
Mikor ultel at abbol az 1200-esbol? :))
Előzmény: Han Solo (56)
Csokis2 Creative Commons License 1999.04.11 0 0 60
Azert nem volt SAAB, mert csak most talatam meg a topicot. En egy 22 eves SAAB 99-est nyomok, es bazi jo. Nincs benne semmi extra, ellenben mar akkor szeria volt az allithato magassagu vezetoules, az ulesfutes es a biztonsagi ov visszajelzo. Ami meg a formajat illeti: hat abba szerettem bele. Raadasul ez a 99-es meg jobb, mint a 900-as. Meg dulledtebb szemei vannak, szoval szuper. Csak a fogyasztasa ne lenne. :-(((
Egyebkent az a vicc, hogy az auto eladhatatlan. Nem birtam fizetni bele a benzint, es megprobaltam eladni, de a kutyat se erdekelte. Hat hasznalom, orulok neki, aztan szivom a fogam, ha tankolni kell.
Csokis
Előzmény: robicsek (57)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!