Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

VisiPeti Creative Commons License 2004.10.17 0 0 3
ZöPö Creative Commons License 1999.04.24 0 0 2
Nem tudom, hogy ki tartja fent az autópályákat, de mindig elgondolkoztat, hogy Veszprém megyében van az M7-en korlát középen, Fejér és Pest megyében nincs.
Persze, lehet, hogy ezeknek nincs ok-okozati kapcsolata.
bcsi Creative Commons License 1999.04.22 0 0 1
Van egy tisztességes vállalkozó, aki olcsón megoldaná ezt a problémát. Évek óta könyörög, hogy engedjék meg neki, de le sem sz@rják...
Előzmény: Sün-Sün (-)
jeegynullas Creative Commons License 1999.04.22 0 0 0
Egy sem, azaz nulla ...
Előzmény: Sün-Sün (-)
Sün-Sün Creative Commons License 1999.04.22 0 0 topiknyitó
Vajon hány embernek kell még meghalnia, hogy az M7 autópálya első 70 egynéhány kilométerén felszereljék a középső elválasztó korlátokat??!!

Sokat használom ezt a pályát, és egyszerüen nem értem, hogy semmi sem történik, pedig sajnos havonta történik olyan baleset, amikor valaki átsodródik a szembelyövő pályára, s akkor nincs menekvés...
A sövény pedig annak az esélyét is elveszi, hogy észleljem a szembejövő oldalon lévő veszélyt.

Mégha nem is kötelező az elválasztó korlát - csak elválasztó sávról ír a jog -, akkor is annak költsége (kb. 2 x 10 - 15 mFt/km) talán nem összevethető az emberéletekkel... vagy mégis?

Értetlenül hallgatom a híradásokat az ilyen balesetekről, azért, mert a médiák közül senki sem veti fel az autópálya kezelőjének felelősségét!
Az ottani vezetők lelkiismerete teljesen nyugodt, ők mindent megtettek?

Kinél, hol kell kilincselni, hogy műszaki értelemben itt is valódi autópálya legyen?

Nem vagyok paranoid, de egyre inkább félelemmel közlekedek ezen a szakaszon, látva a sövényben letarolt ösvényeket...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!