Amikor az időjárás hűvösebb, akkor a klíma rendesen működik! Automatán van és jön a hideg levegő, bármilyen hőfokon. Reggel a garázsból kiállva is ue a helyzet. Ha kint melegebb van kb 20 fok felett, akkor egy leállítás után már sehol nem fújja be a levegőt és a ventilátor ezerrel pörög. Fújná, de nem jön ki sehol. Ekkor "ECO" módban teszem, tehát a klímát ezzel kikapcsolom, akkor azonnal jön a levegő mindenhol. Nyilván nem a hideg, de a fúvókák mindenhol nyitnak. Majd ezután ismét "AUTO" módba teszem, ami után mindenhol megszűnik a levegő áramlása és ezerrel pörög a ventilátor.
Arra következtetek, hogy a motorok, amelyek a különböző befújáshoz nyitnak, azok rendben vannak, mert ha nem így lenne, akkor klíma nélkül sem jönne a levegő. Valami hőérzékelőre gyanakszom, de nem vagyok szerelő és csak találgatok.
Van esetleg valakinek ötlete, hogy hol lehet a hiba?
Épp most cseréltem egy A4 B5 (2000-es facelift 1.9 TDI)-ben ilyen jeladót. A villanyos szerelő szerint nem kell légteleníteni a művelet után. Az a csonk amibe bemegy felülről a hűtő felső részéről csatlakozik és a cső alapból levegős. Erre a csőre csatlakozik egy kis vékony cső ami megy a hűtővíz tartály felső részébe ahol már nincs víz.
Ha jol gondolom akkor az a csonk egy sima T elágazó, és nincs benne semmi extra, tehát a víz akár felülről is át tudott rajta folyni nem a motorból folyott ki.
Szóval ilyenkor kell légteleníteni? Ha igen, van valami infó hogy ennél a típusnál hogy kell?
Meg tudja valaki mondani vagy adni egy linket, amiből kiderül milyen pd elemekkel szerelték az A4es 2006os audikat? A legjobb ha motorkód alapján lehetne valami infót szerezni. Hiába a barátom a google, semmit nem találtam csak passat oldalon pár kódot.
Esetleg mely motorok 8 és 16 szelepesek?
Autóvásárlás előtt vagyok, és kiszűznék pár jellemző hiba lehetőséget.
Tájékozódni szeretnék, hogy Audi A4 B5 1999 1.6 járműhöz, kézi sebesség váltóhoz milyen specifikációval rendelkező olaj a megfelelő? Ahogy nézelődöm, VW G 052 911 az előírás, de ha rákeresek több oldalon, akkor erre a specifikációra VW 501 50 szabványt hoz. Létezik, hogy a kettő egy és ugyanaz? Sőt, Castrol Syntrans Transaxle 75W-90-es olajnál a kettőt egyszerre hozza, de mivel annak utódja a Castrol Transmax Manual 75W-90-es, ott már csak a VW 501 50 szabványt írja.
Sziasztok! Egy kérdés: Audi A1 2011 évjárat, 1.2 tfsi Az autó a lányomé, gyerekülés miatt szeretnénk kikapcsolni a vezető oldali légzsákot, de a szokott helyen a kesztyütartóban nem találtam a helyét. Hol keressem? Vagy ezt nem lehet kikapcsolni? Köszi. :)
Készletfelvásárlásból sikerült szert tennem Audi 80/90/100 eredeti Hella termékekre fényszórókra,hátsó lámpákra ,hátsó spoilerre,fényszóró üvegre gyári csomagolásban.
További infókat talál az elérhető termékekről : www.hella.shop.hu oldalon az akciós termékek rovatban.
Esetleg aki képbe van az hátsó híd, futómű... szerelésébe. Ma megnéztem az autót de ami alul volt azt nagyon nem láttam, a megemelés meg csak 1 hét múlva esedékes, vannak fotóim de csak annyi amennyit a szűk hely engedett, tehát ha valaki képbe van azt felhívnám vagy mail...
Korábban nem volt fűtés az autóban. Egy éve ki lett cserélve a fűtőradiátor de jött a nyár nem volt használva a fűtés. Most ahogy szükséges a fűtés használata random szerűen égett illatot küld az utastérbe. Olyan mint ha szőrt pörzsölnének aztán elillan és napokig nem érezni.
Ötlete esetleg valakinek mi lehet ez és merre keressem?
Sziasztok. Csere megvolt. A külömbség nagyon érzékelhető. Kb 5 perc ketyegés és 2km megtétele után a mérőműszeren félig kúszott fel a mutató, és 4 perc illetve négy km megtétele után elérte az üzemi hőfokot. VCDS-el is kiolvastam a biztonság kedvéért. A kinti hőmérséklet +1 fok körüli volt. No, de amit még mindig nem értek, hogyha (ma volt utam -5 fokban) hagyom ilyen hidegben alapjáraton járni, s bent az utastérben fűtök, azért még kicsit visszaesika hőmérő mutatója. Esetleg van még valami rejtett termosztát benne? :) (Amúgy cikkszám szerinti gyári termosztátot kapott, 50 euró körüli költség s kicserélni sem egy nagy meló, aki szeret ilyennel foglalkozni, hajrá)
Nekem az automata váltósoknál, a váltó termosztátja okozta ezt a jelenséget. A manuálisokat nem ismerem, de ha van a váltón termosztát, akkor azt mindenképp cseréld ki.
Sziasztok. Adott egy Audi Q5 2.0 CR TDI (170 LE) autó. Olyan problémám van, hogyha beállnak a mínusz fokok, nagyon lassan melegszik be a motor. Eléri az óra szerint a 90 fokos hőmérsékletet, de ha valamilyen oknál fogva gurulni kell vagy lejtmenetben nem terhelődik a motor (és ugyebár nem fog) visszaesik műszerfalon a víz hőmérséklete. Nem ugrál fel-alá, nem pattog, hanem rendesen visszahűl, ha nem terhelem. Álló helyzetben alapjáraton pedig be sem melegedik 90 fokra. Ez szerintem nem normális. Tavaly cseréltünk rajta termosztátot (MAHLE-t kapott, idáig a gyári volt benne, de szerintem annak semmi baja), de ezek szerint ez nem oldotta meg a problémát. A jeladó nem hiszem, hogy hibás, mert ha szoftverrel olvasom ki az értékeket akkor is 60-70 fokig visszajön, és a motorolaj hőmérséklete is valahol 65 körül mozog. Elviekben én úgy tudom, ha egyszer bemelegedett a motor csak extrém hideg esetén eshet vissza a mutató. Merre fele induljunk tovább, voltatok hasonló helyzetben? Köszönöm a válaszokat!
Szép napot. Olyan kérdésem lenne hogy nincs valakinek infója arra hogy hol találok leírást arra hogy az A6 C7 nek hogyan van meghatározva dugatyú sorrendje ? Az első dugatyúnál be dobta az izzító gyertyát hibának .Ez egy 2 literes 2016 os évjáratú autó. A V6 ra találtam le írást de a 4 hengeresre sajnos semmi. Köszönöm a válaszokat.