Na persze, Ákoska a nagy műVÉSZ, a hatalmas zenész, a polihisztor, a stúdió szakember. Zeneileg mások tehetségéből él, utána meg eldobja őket mint egy rongyot. Hauber, Szakos ... A szöveget meg maga írja, az meg már olyan is, tipikus sztereó. A tehetségtelen lánya vinnyogása meg szörnyű, de hát ő a nagy művész lánya.
Mivel vadiúj a produkció (csak néhány alkalommal játszották), biztos, hogy nem az előadók vagy a közönség fáradt. Arról lehet szó, hogy egy ekkora népet (kórus, volt és jelenlegi zenekartagok, technikai személyzet) nem lehet olcsóbb jegyárakkal felléptetni veszteség nélkül. Kérdés, hogy a Szerencsejáték mennyi pénzt vág Ákoshoz az ilyen turnékra?
Ha csak öten zúznának a színpadon, több előadás lett volna vidéken, és kevesebbért.
Bennem azért ez felvet kérdéseket, mármint, hogy nem volt teltház. A produkció, a közönség fáradt meg vagy egyszerűen az embereknek Ákos vagy úgy általában a szórakozás drága. Nekem a harmadikkal van problémám, amikor megláttam a jegyárakat, dobtam egy hátast. Én nem akarok belemenni, hogy infláció /a produkciót eltartani drága vagy egyszerűen csak a profitmaximalizálás a cél, de nekem ez sok. Vidéken a pesti koncertekhez képest jóval kedvezőbb árakon lehetett látni eddig ugyanazt a produkciót, de mostmár általánosságban nagyon megemelkedtek a koncertjegy árak és ez nekem pl nem fér bele, maximum évente egyszer. Az meg, hogy több koncertre utazással is elmenjek, már teljesen vállalhatatlan.
Normális cikk egy olyan albumról (Test), amit csak nagyon dicsérni lehet. De azt írni, hogy a Jóslat dalszövegei nem olyan jók, mint a Testé? Haggyámá! :D
Á. zseniális szövegeket írt a búcsúról meg a folytatásról.
1, "Eddig a két vidéki helyszínen közel sem volt teltház." --> erre próbáltam a kollégának egy másik nézőpontot írni Ákos koncerttel kapcsolatban, de elég reménytelennek tűnik, inkább hagyom is.
2, "Mint valami falunapi hakni" --> erre nem reagáltam eredetileg, ezt ha minden igaz Zsolt Barba Negrás koncertjéről írta egy másik "értő". Ha Ákoshoz nézzük, akkor se volt falunapi hakni, közel telt házas igazi klubkoncert volt, kicsit a PeCsá-ra emlékeztetett, csak 30 évvel öregebb volt a közönség. Itt arról lehetne beszélgetni, hogy kellett-e az élő dob, kellett-e a Kelemen Kabátban-os énekes két dalra, de erre a közel két órára azt mondani, hogy "falunapi hakni"... azt minősíti aki ezt eredetileg írta.
A Shockmagazin ismét egy remek, értő elemzést közöl: Koroknai Balázs átfogó cikke az 1994-es TEST albumot és az éppen napra pontosan ma 30 éve lezajlott TEST-koncertet mutatja be. Jó, hogy létezik ez a hozzáállás is. Köszönjük!A cikkért KATT IDE:https://www.shockmagazin.hu/klasszikushock/akos-test
Ma este pedig, a harmincadik évfordulón közzétesszük az 1994. április 30-án rögzített TEST koncertfilm anyagát - HD-minőségben (!!!). Ez a felvételi technika természetesen akkor még nem állt rendelkezésre, de Juhász Viktor operatőr - ráolvasás és egyéb praktikák igénybevételével - felújította az anyagot.
Szerinted miért visz egy ilyen színházi jellegű előadást ekkor sportcsarnokokba? a, bevétel maximalizálás a Produkció számára (sok szék, remélt telt ház, sok zsé) vagy
b, méltó környezetet biztosítani az előadásnak (színpad méret, technika helyigénye, stb...)
Mehetett volna a Hódosba, harmad ekkora cuccal, dupla-tripla telt házzal, extra profittal.
Szerintem is tök ciki, hogy nem vették meg mind a 6000 ülő jegyet Debrecenben egy hangversenyre...