Ami cserélve lett az: generátor(gyárira),motorvezérlő újra programozva,akkumulátor,gerjeszt vezeték,dpf(új),turbó(gyári),egr,fáklya. 1200km hiba nélkül majd hirtelen gyorsításnál be adott egy csomó hibát.p244c:00-6d, P0002:84-28, P1632:4b-28, P1632:07-28, ccmii:U0415:86-28, ABS:U0401:68-08.
Sziasztok! Van egy 2009-es 2.0 TDCI Mondeó kombim,6 sebességes manuális váltóval. Az autót csak hétvégente használom jóformán. Ma ültem bele egy pár nap után,és nem veszi a kettes,négyes és hatos fokozatokat.
Valaki tudja esetleg,hogy mi lehet a hiba ilyenkor? Semmi előjele nem volt ennek,minden fokozatot nagyon szépen vett az autó azelőtt.
Sziasztok ! Valaki tud segiteni mit jelentenek ezek a hibakodok ? Ford mondeo 2002 évjárat , 96kw ,130 lovas válaszokat elöre is köszi. P1211 hibakod és , p2291 .
Sziasztok! Februarba vettem egy Ford Mondeot MK4 kombi 2009, 1,8 TDci 125 Le .
A problemam a varosi fogyasztasal van ,. 12 -14 liter / 100km ! A szerelok nem talaltak hibat, a dignosztika sem mutat motorhibat stb.. Vagy ez normalis?? Szerintem a Fordoknak jo fogyasztasuk van, gyari adatok szerint 7 -8 liter kene legyen a varosi fogyasztas.
Az auto allt egy evet , elvolt szakadva a vezermu szija ,. motor felujjitva,. az injektorok resetalva .
Szia nekemis van egy mondeom 1.8 TDCI es szeretnem kerdezni ha sikerult a problemat megoldani mert nekem is ez a problemam ha esik az ezö nem induk a motor vagy ha beindul ahogy ragazolok akkor le is al
2002-es, 130 lovas Tdci Ford Mondeom van,a problémám az akocsival hogy minden előjel nélkül meg áll,ujra índitani nem tudom csak egy pármásodperc múlva,megy 50 m ert-vagy 5 km-ert nem lehet kiszámitani,ujra megál.
Négy éve vagyok az autó gazdája(magasnyomású fel újitva,csucsok felújitva bekodolva,ketöstömegü kicserélve az összes jeladó kicserélve,vrzérlés kicserélve,mindkét számittogép tesztelve jó,üzemanyag szabájzó szelep cserélve 2-szer, relle cserérélve és nem megy az autó ).
A hiba kód (szerelö szerint)áram megszünés az üzemanyag éllátásban.
Van egy hiba a kocsimon amire nem jönnek rá sehol hogy mi okozhatja. 2013-as Ford Mondeo 2.0 Tdci kézi 6os váltóval. A váltó difi csapágyas volt, cserélve lett ugyanolyan számúra, csak a végén lévő betük mások ami elvileg annyi hogy 2010es autón volt(ugyanolyan motor, elöttem vették le). Kompletten lendkerék, kuplungszett és kinyomó lett cserélve.
Na itt jöttek a gondok: Csak 2es sebességben hirtelen gázra egy pillanatra megtorpant a kocsi(2x-3x 1700-2500fordulat között). Elmentem Ford szervízbe, ahol kipróbálták, rádugták diagra, mindent jónak találtak. Motorvezérlő frissítést megcsinálták a legújabbra. Hazafelé változott a hiba, ugyanúgy 2esben hirtelen nagy gázra rángatózás, mintha hintázna a kocsi. 2esben és 3asban 40km/h körül ha bekapcsolom a tempomatot és gombbal növelem a sebességet akkor készenlétbe kapcsol a tempomat. Van hogy 1esben is mintha hintázna.
Hibakód nincs. Turbó szabályzó mágnesszelep cserélve(geometria vákuum labda szabályzó), nem változott. Fordban azt mondták fogalmuk sincs mi lehet, tegyem vissza a váltót esetleg.
Próbáltam diagolni élőadatokat, de eltérést nem tapasztalok.
A váltó fel lett újítva, de ha visszarakom és nem jó akkor mi lesz?
Szép napot:)Megfogalmaztam egy levelet, hátha tudtok valamilyen úton módon segíteni.
Én egy 25 éves mozgáskorlátozott fiatalember vagyok én rokkantsági járadékot kapok Édesanyám pedig ápolásin van velem. Én szinte mindennap gyógykezelésekre járok így nekem az autó létszükség, mert Édesanyám azzal hord a kórházba. Egy 2004 es TDCI-s méregzöld Ford Mondeonk van. 131 lóerős. Már 2016 környékén mondták hogy a kuplung szerkezetét majd ki kell cserélni. Napi használatban van az autó de egyre jobban esedékes ez a kuplung szerkezet csere, mert egyre nagyobb hangja van szépen lassan de biztosan. 10 éve van nálunk a kocsi most 216 ezer km van benne.
A kérdésem a következő lenne. Tudnátok e olyan bontót vagy bármit ahol ingyen ide adnák esetleg olyan valakit aki be is szerelné? Természetesen bármikor küldök papírt az állapotomról hogy lássák hogy nem kitaláció.
Sziasztok!:)Nyíregyen vagy Nyíregy környékén tudtok e mondani olyan autó szerelőt, villamosságit aki ért a Ford Mondeokhoz és nem dolgozik horror áron és nem beszél az egekbe? Köszönöm:)
Adott egy 2010-es Mondeo IV 2.0 TDci 140LE. Gyorsításkor minden rendben, de ha szeretném a sebességet tartani úgy 1800-2200-as fordulat környékén, akkor egészen apró, mikro rángatásokat produkál. Hibakód és visszajelző lámpa nincs, tempomat nem kapcsolható.
a tűzfalra van szerelve egy érzékelő ha szembe állok vele bal oldalonkét cső megy rá és egy el.csatlakozó.ha beindítom fekete korom jön ki a csőböl ha rdugom lfojtja a motort.mi lehet a hiba?
Sziasztok! 2.0 Tdci 2007 olyan hibám van, hogy üzemmeleg motornál teljesen változó km futás után 1800 fordulat körül el kezd rángatni,(égett olajkályha szag jön be a fülkébe) majd ránt egyet, és utána nem reagál gázadásra (nagyon picit reagál padló gázon max 1200 ra fölmegy a fordulat) Hibakód nincs, leállítom-beindítom, és akár 2-3-500km ig problémamentes. Volt valakinek hasonló? Előre is köszönöm a segítséget.
Segítséget szeretnék kérni. 1 éve vásároltam egy 1.6-s ba7 mk4-s mondeot és állandóan eltűnik a biz a tartályból, ha kinyitom a sapkát akkor szintre vissza jön. Olajat nem eszi a fogyasztás is jó.
Adott egy ford mondeo 2.0 tdci és két napja jelentkezett nálla hogy mikor benyomom a fékpedált akkor bevillan a hátsó szélvédő fűtés valamint a hátsó ködlámpa mai nap már az irányjelzők se mennek valakinek valami ötlet h mi okozhatja?
van egy kis problémám vele remélem tudtok segíteni:
Elment az erő az autóból úgy viselkedik mint egy szívó dizel. 2500 fordulatnál kezd életre kelni, indulásnál alig akar elindulni (mármint gyorsulni). Hibakódot nem jelez a műszerfalon, és a füstölése is teljesen megszünt azóta.
Sziasztok! Nem tudom volt e már valakinek ehhez hasonló problémája vagy tapasztalata, Ünnepek miatt sajnos nem vállalja egy szerelő sem így csak találgatni tudok. Van egy 2005-ös évjáratú 2.0 130 le 190.000 km N7BA motorkódú mondeom. Nemrég jött haza szervízből ahol az autó kapott komplett új vezérlést, tömítéseket, új szelepeket tényleg mindent. Szépen járt hazahoztam, a próba út során nem tudtam igazán tesztelni mert hatalmas hó volt. Másnap pályán 2500-as fordulatnál gondolt egyet és leállt. Újraindítás után ez a hiba mindig előfordult. Most hidegen 1700 körül produkálja, melegen 2500 körül.Hibakód nincs, mikor leáll villog az izzítás. Szerelő azt ajánlotta vegyek bele injektortisztítót és tankoljak prémiumot. Az autó nálam csak prémium gázolajat kapott és kb 60 ezer km-t tettem bele. Valakinek valami ötlet hogy miért lehet ez?
Sziasztok, gondoltam megírom mi volt a gond: az egyik jeladónál a magasnyomású rendszernél, nem emlékszem már pontosan mi volt az, de a lényeg hogy viz illetve kosz került a csatlakozójához ami miatt hol adott jelet hol nem. a cseréje megoldotta a dolgot. Fordhoz vittem Nyíregyházán ahol korrekt áron megcsinálták a hibafeltárást és a szervizt is. majdhogynem olcsón, plussz az egr csövet is kicserélték pár ezresért egy bontóból vásároltra mivel ki volt lyukadva. Pozitív, hogy nem sózták rám az új gyári csövet hanem fogták és megoldották. Azóta az EGR-t visszafalaztam pár napja mivel mikor az éves takaritást csináltam durván olajgyurmás volt a levegöbeömlő miatta. Jobb lett a fogyasztás, meg egyenletesebb a járása is. Az új gond: ma reggel kiállok a garázsból, majd lefullad és nem indul többet.
A napokban furcsa zógás jött random szerüen, olyan elektromos motor erőlködés, szakadozás. Szerintem az üzemanyagszivattyú lehet mármint nem a magasnyomású. Nincs most hangulatom felemelni és aláfeküdni, de sejtem hogy ez bekövetkezik hamarosan. Ha jól emlékszem a motortérben alul a leömlő közelében ven valahol nehezen hozzáférhető helyen.
MEgnézem majd, lehet csak kontaktos a csatija, vagy valahol megszakadt az áram, ha nem akkor csere.
Na jó hétvégét/szerelgetést mindenkinek.
JA még egy dolog: nincs valakinek fényszóró mosó takarója jobboldali valakinek? Az enyémet ellopták.
Van egy Mondeo mk2 1.8 td-m. Vezérműszíj csere után nem megy olyan jól mint előtte, minimális a gyengülés használható. Az adagoló szíjon lévő két fehér csíknak tudja valaki a beszerelési pozicióját mert az nem lett figyelembe véve. Válaszokat köszönöm előre is!