A dél-amerikai verziókat, meg oda tervezett modelleket? Ritkán kerültek át ide. Bármiből is, Fordból, FIAT-ból, egyebekből. A pár direkt importált típust leszámítva, pl. Santana, Duna.
Még a hetvenes évekbéli Így gondozd a FIAT-odat könyvben is méretezett ábrákkal volt feltüntetve, hogy hová kellene fúrni ideális esetben az utólagos antennát. Azért sokáig nem volt alapkövetelmény a gyári rádió, és antenna, mégha lehetett azzal is rendelni. Csak utólag rakatott be valamit általában a tulaj.
Nem biztos, hogy ködlámpa, régebben a sima fényszórók fényét is kisegítették plusz lámpával. Csak a féloldalas fény gyakorlati szempontból fura nekem. Meg régi képeken középre szerelt plusz fényszórókat láttam, de ennél régebbi korból.
Aha, a nagy képen látni, hogy a jobb lámpa ferdén van. De a csak féloldalra felrakott kiegészítő lámpa is érdekes. Hacsak el nem maradt valamikor a párja.
A képen látható szerintem egy JAP 500-as, csak a motor, sajna már nem maradt használható alkatrésze- hajdanán egy MÉRAY-ban pöföghetett. A földből ástam elő.
Hááát akkor így nehéz lesz gazdát találni nekik. . . annyi féle készülhetett belőle, hogy ezekhez találni még kettőt, vagy esetleg hármat? A másik, hogy szerencsére/sajnos rengeteg utángyártott alkatrész létezik, ami drága, de a felújítás se biztos, hogy olcsóbb, viszont az új az új, ami egy keréknél nem hátrány.
A képen látható blokk pofás, sőt talán nem túlzok, lehet csak motor, váltó nélkül? Milyen gyártmány lehet és kb. hány köbcentis?
Az igazság az, hogy jelenleg nincs "garázsdísz" hiányom, sőt már inkább garázsvásárt kellene tartanom, csak már megszoktam a "lomokat" magam körül. . .
A küllős kerék tetszik, nekem is volt egy, amíg egyszer kölcsön nem kérték, majd elfelejtették visszahozni. Ha esetleg mégis meggondolod magad, a kerekek érdekelnének, esetleg a blokkal együtt! ;)