Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vilagosbarna Creative Commons License 2 napja 0 0 380284
Előzmény: Sargarigo00 (380279)
vilagosbarna Creative Commons License 2 napja 0 0 380283

Van valami celsius fok határ, ami felett nem is izzítanak a CDI-k, hiába a jelzés a műszerfalon. Ennek tudsz utána nézni. A füst az szintén nem jelent jót.

Ez V6 320, vagy még sor? Nem vagyok szerelő, csak kíváncsiság.

Előzmény: csordasp (380270)
W211E320T4MATIC Creative Commons License 4 napja 0 0 380282

Nekem évek óta így indul - 15-20 fok környékén pőcőgtetem, azalatt dupla.

Előzmény: csordasp (380281)
csordasp Creative Commons License 4 napja 0 0 380281

Szia!

 

Köszi így indul, csak az érdeklődők elriadnak, hogy valami baj van, mert hidegben nem idul "pöccre". Ez egyébként új korában is ilyen lehetett, vagy csak az évek múltával lett ilyen? Valahogy lehet rajta javítani, vagy ez már ilyen marad?

 

Csp.

Előzmény: W211E320T4MATIC (380273)
csordasp Creative Commons License 4 napja 0 0 380280

Szia!

 

Köszi így indul, csak az érdeklődők elriadnak, hogy valami baj van, mert hidegben nem idul "pöccre". Ez egyébként új korában is ilyen lehetett, vagy csak az évek múltával lett ilyen? Valahogy lehet rajta javítani, vagy ez már ilyen marad?

 

Csp.

 

 

Előzmény: Sz.G.E270CDI (380272)
Sargarigo00 Creative Commons License 6 napja 0 0 380279

Köszönöm hogy megnézted!

Az oldalon melyik típust választottad ki, mert én nem találom ezt a képet?

Előzmény: vilagosbarna (380278)
vilagosbarna Creative Commons License 6 napja 0 0 380278

Előzmény: Sargarigo00 (380275)
Dani0701 Creative Commons License 6 napja 0 0 380277

De 2 akksi van mindegyik uj.tele volt can hibakkal a rendszer.torolve lett minden kb300 km kett megteve a kocsival azota semmi hiba semmi betiltas..nem lett meg a hiba miert tiltott be meg miert bolondult meg a muszerfalon minden...

Előzmény: Hooshee (380266)
R100 Creative Commons License 2024.05.02 0 0 380276

Az új GT. Elég impozánsra sikerült:

 

Sargarigo00 Creative Commons License 2024.05.02 0 0 380275

Mi a hivatalos becsületes neve annak a ponyvának, amit automatikusan felemel ha kinyitom a csomagtér ajtót?

Egyszerűen nem találom, mert mindenhol másképp nevezik.

Sargarigo00 Creative Commons License 2024.04.30 0 0 380274

StarDiag-ot vagy StarFinder-t lehet valakitől kunyerálni? Ahogy elkezdem keresni, egyre darkosabb régiókba próbál terelni az internet.
Kapcsolási rajzokat nézegetnék.

W211E320T4MATIC Creative Commons License 2024.04.28 0 0 380273

A 320 legendásan nehezen indul hidegben. Télen mindig gyújtás, 20 mp műlva gyújtás le, gyújtás, 10 mp múlva indítás. A második pöffenésre már megy is...

Előzmény: csordasp (380270)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2024.04.27 0 0 380272

Próbáld úgy indítani hidegen, hogy amikor elalszik a "kukac", vársz 5-6mp-et, de nem indítod. Újra izzítás, és akkor indítózz!

Előzmény: csordasp (380270)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2024.04.27 0 0 380271

Vidd vissza! 

Előzmény: Boberkurwa (380268)
csordasp Creative Commons License 2024.04.26 0 0 380270

Sziasztok!

 

W211 320 CDi facelift utáni gépem van. El szeretném adni, de éppen ma veszítettem el egy komoly érdeklődőt az alábbi hibák miatt.

 

- Hiba kód nincs

- Hidegben indításkor a visszajelző kialvása után indítva csak sokára indul, nehezen kapja el, ahogy elindul füstöl is. Utána már    szépen, egyenletesen jár.

  Ha a visszajezlő kialvása után indítom kb 10 másodperccel, akkor könnyen indul.

- Melegen könnyen indul, csak hidegen van a probléma. Szerelő szerint nem az izzító gyertyákkal van a gond, de mivel nincs      hibaüzenet, azt mondja akármi is lehet.

 

A másik probléma a próbaút során az volt, hogy városban a 7-es automata váltó a próba sofőrnél egyszer -kétszer rántott egyet váltáskor.

Az autóban 350 ezer van, a váltó olaj cserélve volt. Nálam is rántott már kb. kétszer, mert városi forgalomban pont rossz ütemben vettem el, vagy adtam gázt. De ez csak a lábamnak köszönhető és a rossz ritmusnak.

 

A hidegindítással kapcsolatban ha valakinek volt már hasonló problémája és megoldódott, megköszönném ha segítene merre induljak el.

 

Köszi: csordasp

 

Sargarigo00 Creative Commons License 2024.04.26 0 0 380269

Sziasztok!

S211 (W211 kombija) csomagtartóban van az az önműködős ponyva, amit felemel ha kinyitom a csomagtér ajtót. Ez a rész rendben működik, de amikor lecsukom, akkor a leeresztésnél nem áll meg végállásnál, hanem kattog vagy fél percig. Tudja valaki mi lehet a baj? Végállás reed-et már néztem, az jónak tűnik (mondjuk nem tudom mennyire érzékeny, én kb 40ohmot mértem zárt állásban). Most kínomban lehúztam a kék csatit a biztosíték tábláról, hogy ne kattogjon amíg megoldást nem találok.

Esetleg kapcsolási rajzot tud valaki?

 

Üdv

Boberkurwa Creative Commons License 2024.04.23 0 0 380268

Sziasztok van egy w220 s320cdi 2000 évjáratú autóm injektor tisztításon volt amivel szerintem atbasztak és azóta az autó leáll magától be indul és egyenlőtlenűl jár és leáll valakinek tippje ? Magas résolajra gyanakszok nagy felujitas után.....

vilagosbarna Creative Commons License 2024.04.21 0 0 380267

De. Viszont a kis akksiért piros/sima hibaüzenet jár a kijelzőn. Esetleg utólagos riasztó & lopásgátló is lehetne. 

Előzmény: Hooshee (380266)
Hooshee Creative Commons License 2024.04.18 0 1 380266

Abban nem két akksi van amúgy?

Előzmény: Dani0701 (380264)
Ákos70 Creative Commons License 2024.04.17 0 0 380265

Sziasztok!

Nemrég vettem egy w211 270cdi-t. Előtte 210-esem volt, ugyanilyen motorral, ami belül sokkal csendesebb volt. Olyan, mintha a műszerfal alól jönne a motortérből a hang.

Ki volt repedve a kormányoszlop gumiharangja, azt már cseréltem, jobb is lett, de még mindig zajosabb, mint a másik volt. Futott már valamelyikőtök ilyen hibába?

Dani0701 Creative Commons License 2024.04.06 0 0 380264

2004 w211 e320 sor 6

Előzmény: Dani0701 (380263)
Dani0701 Creative Commons License 2024.04.06 0 0 380263

Udv.

 

Akadt egy kis problemam.Neha csinal olyat az auto hogy betilt,fordulatszamot nem mutat ilyenkor kiir abs esp minden letezo hibat hutoventillatort is pedig az zsir uj.Check engine is vilagit.Egyszer rossz akksi miatt bolondult meg minden, de az is uj van benne.Hibakod nincs az autoban csak ilyenkor dobja tele mindennel az is hibas ami jo benne..

Wandler szelep lesz cseres egyedul.Napokig semmi neha megbolondul ujrainditas utan megint jo.

Ecu szorakozhat?

Ha volt valakinek hasonlo kivancsi lennek.

 

vilagosbarna Creative Commons License 2024.04.04 0 0 380262

StarDiaggal meg kellene nézni hozzáértőnek az autót. Ha egyszerű megoldást keresel, kormányzár emulátort a neten tucatszám találsz olcsón. A tippet a szüleim hasonló típusú autójának produkciója alapján adtam. Ott egy hibatörlés segített, viszont csak simán nem reagált semmit az autó a kulcs elfordítására és azt a modult írta hibásnak a diag. Törlés után magához tért, egyébként 300 e Ft-os mutatvány lett volna a modulcsere Mercedes műhelyben.

beardyman Creative Commons License 2024.03.31 0 0 380261

Annyit felejtettem ki a tünetegyüttesből, hogy a helyzetjelzők egy ezredmásodpercre felvillannak mikor eltekerem a kulcsot gyujtás állásig.

Előzmény: beardyman (380260)
beardyman Creative Commons License 2024.03.31 0 0 380260

Köszönöm a választ vilagosbarna !

 

Az miből derül ki számodra, hogy az EZS a ludas? Eddig én kormányzárakat, és annak a motorját kerestem a neten mivel a kulcs elfordul. Viszont az hogy az óracsoport nem kapja meg az áramot tényleg elképzelhető az EZS hiba, amit baromi könnyű cserélni csekély bontással (találtam egy 2 perc alatt kiszedős videót a neten) viszont akkor a kulcsokat hozzá kell programozni?

 

Gödöllőn lakom, az autó Aszódon vesztegel. Ha nagyjából a környékhez közeli hozzáértőt tud valaki javasolni talán az lenne a legnagyobb segítség.

Előzmény: vilagosbarna (380259)
vilagosbarna Creative Commons License 2024.03.31 0 1 380259
Előzmény: beardyman (380257)
vilagosbarna Creative Commons License 2024.03.31 0 1 380258
Előzmény: beardyman (380257)
beardyman Creative Commons License 2024.03.30 0 0 380257

Sziasztok!   Másfél hete voltam egy w204 C180 boldog tulajdonosa 2008-ból.  Két napja, este kiszállásnál beleakadt a kisujjam a kulcson lévő karikába és gyakorlatilag kitéptem a kulcsot a zárból mielőtt a szervó rendesen kioldott volna. A kulcs nyitja, zárja az autót, ha beteszem a gyujtáskapcsolóba akkor a szokásos szervó hang nem hallatszik, olyan mintha egy relé 4x próbálkozna sikertelenül. a kulcs forog a gyujtáskapcsolóban de semmi nemű műszerfal fény nem jelentkezik nem is indít, a kormányzár nem old ki. Akku sarut levettem vissza raktam kétségbeesésemben, pótkulcsal próbálkoztam -sajna ennyit tudtam önerőből megpróbálni.

Az autóvak kb 20km-ert mentem előtte az akku feszültségem 12,4- volt a próbálkozásoknál.

 Felhívtam egy bizalomgerjesztő oldalról egy erre specializálódott szakit, kis hümmögés után azt mondta ez kormányzár hiba lesz, ki tudjuk váltani egy emulátorral 150e + áfa+ kiszállási díj. Ez elsőre elborzasztott mert akkor nincs többé kormányzáram, plussz  az autóvásárlás+átírás+nagyszervíz kicsit megtépázta az anyagi helyzetem. Azzal együtt, hogy van egy olyan érzésem, hogy a hirtelen kirántott kulcs csak valami banális mechanikai elakadást okozott ami egy egyszerű trükkel kiküszöbölhető lenne. ( utoljára a remény hal meg)

Minden nemű konstruktív ötletet szívesen veszek.

08-73 Creative Commons License 2024.03.26 0 0 380256

Sziasztok!

 

Ki tudja, hol lehet szerezni bontott kézi váltókart egy 1997-es évjáratú C kombihoz? (202-es széria). A kocsi váltóühibával megállt, a váltókat meghibásodott, de fokozatban maradt a rendszer, így hazsnálhatatlan. 5 napja a szervizben van az autó, egyelőre nem talált hozzá a szerelő bontott kézi váltókart. 

Előre is köszönöm segítségetek!

 

 

Gubal Creative Commons License 2024.03.23 0 0 380255

Sziasztok , szerelőket kérdezem, szerelt már be valaki AZ meiszterteile lánckereket m 271 motorba. kb 30000 kilométert kellene kibírnia. addig csak találok kevés km motort bele.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!