2002-es 1.2-es Puntóm az alábbi hibákat produkálja:
1., 5 fok alatti indításkor a motorból olyan hang jön, mitha egy bicikli küllői közé műanyag szívószálat dugnék. Ez a jelenség kb. 1-2 percig tart. Amikor bemelegszik a motor, a hibás zaj megszűnik.
2., Ha a teljesen bemelegedett motort leállítom és újra elindítom, akkor kigyullad a borostyán motorhiba jelző. (Ez több rövid, teljes felmelegedés nélküli út megtétele után magától kialszik.) Visszahült motor esetén nem tapasztaltam hibát újraindításkor.
3., Előszeretettel fogyasztja a lambdaszondákat (mindkettőt). (Mielőtt a negyediket is kicseréltetném, jó lenne megtudni, mi a gond!)
Sziasztok segítséget szeretnék kérni adót egy Fiat Punto I lamdaszonda cserès univerzális szondat vettem be nem egyeznek a kábel színek melyiket hová kössem előre is köszönöm a választ
Tisztelt uraim! Van egy ismerősöm akinek egy Fiat Punto 1.1 -ese van. Az utóbbi időben teljesen elszállt a műszerfalon minden kijelző. Semmi nem világít. Index is nuku. Sehol nem találom a reléket. Illetve 3 megvan, viszont egy sem az ami kellene. Hova a bánat a dugták el őket az olaszok? Tudja valaki segíteni? Azt sem értem, hogy ezt a hármat is miért hátulról rakták fel, hozzáférhetetlenné téve? Tudja valaki a logikát? Hisz ha már elölről vitték oda a vezetékeket ép annyi erővel vihették volna hátulról is! Más. A motortérben van egy házban 4 góliát biztosíték. No neki a jobb felső biztosítéknál ( 50 -es) csak a neg. láb van meg viszont a másik nincs! Elvileg egy másik kocsi alapján a hiányzó láb egy piros vezetékhez tartozna. De se saru, se vezeték. Alatta a fehér -piros megvan, a másik oldalon a piros és barna szintén. Ki nem csúszhtatott mert a vezetékek derékszögben és a házban "törnek" meg és bandázsolva is vannak. Bizti benn a helyén. Mondjuk azok sem azok voltak benn amik a fedélen jelölve vannak. Tudnátok segíteni, hogy a hiányzó vezeték hova menne? Mert ő így vette, hozzá eddig nem nyúlt. 5 éve van nála. Mostanában ment ki az egyik biztosíték és így vettem észre a dolgot mikor a helyes biztosítékokat raktuk be. Sajnos sehol nem találok ehhez a típushoz semmi rajzot, se semmi egyebet ami alapján el tudnék indulni.
Sziasztok. Segítségre lenne szükségem. Adott egy 99-es 1.1 punto. A problémám az hogy hideg motornál, indításkor eldobja az alapjáratot, dadog, fullad. Gázfröccsel menthető a szitu de néha lefullad. Menet közben lassításnál pl. kereszteződéshez érkezve mikor lassítok, kinyomom a kuplungot akkor is fullad. Tapasztalt már valaki hasonlót? Előre is köszönöm a segítséget.
Sziasztok segítséget szeretnék kérni egy Fiat Punto I 55s stabilizátor rúd elhelyezésében az enyémen nem is volt de tudom hogy kell hozzá meg is vettem de nem tudom hogy hogy melyezkedik el köszönöm szépen a segítséget
Sziasztok van egy fiat punto 1.2 75 lovas mk1 es autok az a hiba hogy amikor gyujtasra adom nem villan fel az olaj es az akku lampa egok jok elvileg a genratortol nincs szakadas ami jon kabel es ugyan ez a olajnal is. Az lenne a lerdesem hogy hol kene elkezdenem hogy megoldodjon
Tisztelt fórumozók! Van két ülésem, ami egy másik gyár autójából került ki. Szivesen átadnám. Elég jó állapotban vannak, apró hibával. Most egy képet teszek fel, de kívánságra többet is, ha igény van rá.
Sziasztok, 1.1 benzines Puntónál kopogni, kotyogni kezdett a jobboldali kormányrúd, ahol bemegy a kormányszerkezetbe.
A gumiharangot lehúzva, kézzel mozgatva, lötyögése van oldalirányban is, illetve a kereket mozgatva, tengelyirányban kopog.
Sokba fog ez kerülni, lehet javítani a szerkezet cseréje nélkül is, vagy komplett csere? Régebben én is megcsináltam ezt-azt, féltengelycsuklót például ki tudtam cserélni, de ez már nem fog otthon menni, ha jól látom.
Azt szeretném megkérdezni, járt e már valaki úgy ahogy most én és ha igen hogyan sikerült orvosolni a problémát?!
Punto 1.1 55 Sole 1996.
Ablaktörlő hiba.
Nincs végállás hangos a motor nincs fokozat. -> motor kicserélve -> motor nem hangos (új) fokozat továbbra sincs, végállás továbbra sincs. csak 1 sebességben töröl de ott áll meg ahol le lett kapcsolva nem megy vissza a helyére.
Egy kis segítség kellene Punto 55s autóm betegeskedik.
Pár napja városban döcögve úgy döntött, hogy gázadásra többet nem gyorsul.
Alapjárat nagyon leesett és alig van de nem áll le a motor, gyorsulni csak pici gázzal nagyon lassan és enyhe rángatással lehet vele döcögni pici fordulat 4 sebességig max 50 km ig eldöcög.
Nagy gázadásra csak lassul és fullad.
Injektor hiba megjelenik hosszú egyenesben majd lassításkor eltűnik.
Valami keverékképzés hiba lehet de nem tudom mi... talán sok üzemanyag kevés levegő?
Semmi előjele vagy rendellenesség nem volt.
Üzemanyag szűrőt cseréltem hátha de nem, pumpa 2 bárt nyom majd 1.5 tart hangja gyári.
Lambda szonda nálam két csatlakozós 2x2 vezeték kiköt majd mentem egy kört a tömb körül semmi változás. Vákum csöveket átnéztem és nem tapasztaltam hibát.
Sziasztok! 96, 1.6-os puntom ezekben a nagy melegekben leáll alattam.
Kb. 32 fok, vagy fölött egy idő után rángat, leáll... majd, ha várok utána már el is tudom indítani.
Az autószerelő, persze nem lát semmit, ha nem olyankor viszem oda mikor leáll alattam.
Egyszer sikerült megnézni ilyenkor, annyi kiderült, hogy gyújtás van....üzemanyagot nem ad az autó, akkor kicserélt valami elektronikát, de jobb nem lett.
Néha elveszti az alapjáratot és van, hogy váltás közben, vagy üresbe téve 2,5-3 ezerig felmegy az alapjárat.... kb. Ennyi :)
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Feleségemnek vettünk egy 1995-ös 1.2 HSD-t. Viszont a hideg, nyirkos párás időben az istennek sem tudja páramentesíteni az ablakokat. Arra gondoltan, hogy pollenszűrőt kellene cserélni (fater Opeljánál bevált), viszont nem tudom, van e bent, mert nem klímás, és ha van, hol keressem. A másik, ami fura, hogy a vízhőfok csak negyedre áll be. -10-be, és +10-be is. Ez normális? Termosztát már cserélve lett megvételkor ezen ok miatt, de semmi változás.
Sziasztok! szeretnék kérni egy kis segítséget adott egy Fiát Punto 55s 176 1995 -ös évjáratú auto! Gondomaz lenne vele hogy hidegen minden rendben amint eléri az izeni hőfokot akkor elkezd fulladni es nem beszi fel a forulatot es mem akar beindulni csak ha vissza hűl cserélve lett gyertya,lamdaszonda,injektor,alapjaratimotor! Mitől lehet ez a gond! Előre is köszönöm
A feleségemmel,azt vettük a fejünkbe hogy veszünk egy Fiat Tipot. 1,2 es benzinest,kb 2004 es évj. Nekem munkába járni kell,fele ut város.Az volna a kérdésem,amiket kiirnak fogyasztásokat,el lehet e hinni? Ebben az esetben a városira 7,3 litert irnak,az ország uti 5 körül..
Fontos volna a fogyasztás,mert most egy nagy Chryler Voyagerünk van,és ugye az kb 15 l a városi!
A kérdést azért tettem fel mert olvastam már hogy van aki 11 literes fogyasztásról is panaszkodik! Na akkor nem cserélem le a traktort...köszi,.Ha lehet érelmes válaszokat kérek.
Kérdésem a következő, szeretnék venni egy punto 1.7D és amit ki néztem egész jó állapotú, de a helyzet következő az oldalán is jelezve van, hogy turbó a másik a motorban a műanyag csövekre is rá van nyomva, írva, hogy turbó. Állítja a tulaj , hogy sima szívó diesel. Kérdésem az, ha sima szívó akkor valószínű, hogy motort cseréletek benne? Vagy csak a turbót vették le róla? nem tudom, ha turbós akkor hol keressem a turbót, vagy annak helyét?
Gondolom, turbós motornak nem tesz jót, ha turbónélkül használják.
Motort cseréltek benne, akkor a turbós motor csövezését rálehet szerelni a sima szívó motorra?
nekem volt radiator cserem par eve, nagy melo. szervizbe csinaltak, azt mondta nekem a csoka hogy ok mar ugye rutinbol toljak mert mar csereltek egy parat, de meg nekik is egy napos melo, az egesz muszerfalat mindenestul ki kell szedni es utana vissza. e miatt a munkadij volt a nagyobbik koltseg. en csak akkor csinaltatnam meg meg egyszer ha nagyon csopognek, ha nem nagyon fogy a viz, meg csak parasodik akkor nem (nekem evekig ment parasan).
Folytószelepház mennyire koszos? Nekem a feliciám csinált hasonlókat(1.3 hengerenkénti). áttakarítottam féktisztítóval és jó lett. Persze ez nem garantált, csak egy tipp. A másik tippem a hőfokjeladó, minek utána állandóan hideg motort érzékel. A harmadik, hogy fel sem melegszik a motor. Uóbbit gondolom érzékeled.
Nem régiben került hozzám egy fiat punto MK1 1.1 55s. A problémám a füstje. hidegen melegen jön belőle a füst. Hengerfej kizárva!!! (új minden porcikája tömítés csavarok hengerfej .... ) olaj víz lecserélve lambdaszonda is új 0,9v a feszültség. még is fűstől. Hol kereshetném még a hiba okát????
Segítségeteket és tanácsotokat egyaránt előre is köszönöm.
Sziasztok van egy 1.1benzines puntom, annyit tudok hogy kilehet cserélni a muszerfalat a vizhofok és fordulatszám merösre. De tudnátok segíteni hogy pontosan hogyan. Esetleg egy bekötési rajz sokat segítene. Előre is köszönöm.
Egy olyan kérdésem lenne hogy hogyan tudnám vissza rakni a hangszóró keretet a vezető fele akár hogy probalom vissza patentolni nem megy minig ki ugrik