Üdv! Tévesen azt hittem, hogy a T 100-as motorja megegyezett a harckocsimotorral. a T 34-el. (nekem az idősek azt mondták és elhittem) Az orosznál a "civil" járművek abban az időben a hadseregből "jöttek".
Van itt olyan, aki otthon van a régi magyar tűzoltóautók-témában? Kéne egy kis segítség. Kérem, aki tud, az írjon az e-mail címemre: kepanojr102@gmail.com
Én tudok itt Makón 1et, ami a 90-s években volt új. Magam is hajtottam még a régebbi fajtát a TSz-ben, majd kb. 10 évig a még most is eladót. Erre már rá lött építve 1 szecskázó is, évente mönt 1-1 hónapot.
Szia!Jó a tipped Szentgotthárdon van.Képzelheted,hogy amikor az osztrák gazda pár méterre arat a770.es lexionjával micsoda döbbenet lehet az arcán az Ck láttán.
Abban kérném a segítségeteket, hogy adott egy LIAZ teherautó aminek néha...."leblokkol" a kormánya...magyarán nem lehet fordítani. Ez a hiba egyik pillanatról a másikra jelentkezik...!! A motor leállítása és az autó megállása után a hiba megszűnik...
Rendkívül baleset veszélyes!!
Van ötletetek, hogy mitől lehet?? Megjegyzem a kormány kardánkereszt kicsit kotyog.
Értem hogy 20-as. De én a meglévő osztókörre keresem a felnit.Aminek kell legyen orosz megfelelője..Nem hinném hogy IFA kerékhez készült 50 éve az orosz kaparóláda.