Megújultunk csekkold a Music Team weboldalàt akik nem regisztràltak be tegyèk meg mert csak regisztràlt tagok làssàk a friss club zenèket ès albumokat :);)
Ez nem egy egzakt tudomány, ahol 2x2 mindig 4. Lehet hasznos a linkcsere, de lehet káros is. Ha látogatott oldalon jelennek meg a linkjeid akkor talán kapsz néhány klikket, ha nem, akkor teljesen fölösleges. Jó tartalom kell, és akkor meg fognak találni akik keresnek. Akik nem keresnek azokat pedig reklámokban kell megszólítani. Tutti recept pedig nincs, millió dolláros weboldalak is buktak már meg, és párszáz dollárból is csináltak már milliókat érő weboldalt. Ha pedig nem akarsz karácsonyfát, akkor ne csinálj azt :-)
Azt kérdezném, hogy szerintetek mennyi értelme van a linkcsere vagy bannercsere partner programoknak (backlink építésnek) egy új weboldal esetén, illetve nem lesz-e komolytalan ettől egy komoly tartalmú szolgáltatás?
Pl. 0 PR értékű céges oldalakat partnernek szerintem nem sok értelme van felvenni, de pl. 3-4 PR értékű linkgyűjteményekbe regisztrálni és egy backlinket elhelyezni lehet, hogy van.
Nem akarok "karácsonyfát" csinálni az oldalból! :(
Javaslom, hogy a Google hirdetés elindítása előtte optimalizáld a weboldalad.
(title, meta tag-ek, tartalmi igazítások, belső linkek, linkajánlások linkgyűjtőkbe, esetleg linkcsere program, stb.)
Utána várj két-három hetet, amíg a keresők végigjárnak és beindexelnek. Ekkor már egy-két kulcsszóra ha jól optimalizáltál és szerencséd van, akkor akár a Top 10-ben is lehetsz a hirdetésed nélkül is.
Ha ez megvan, akkor az optimalizáláskor használt kulcsszavakra keress rá és nézd meg a konkurenciádat, nézd meg, hogy mit és hogyan reklámoznak. Alakíts ki rövid, de hatásos reklámdumát és próbáld meg az AdWord kampányt először kicsiben (akár napi 1.000,- Ft-os limittel). Nézd meg a hatást és ha kell változtass...
Sok sikert!
---
Sok jó oldal van egyébként, ami a keresőoptimalizálásról szól.
pl. www.seotools.hu - próbáld ki az ingyen használható moduljait!
Szerintem a várost nem muszály megadnod, mert azt külön is meghatározhatod a régió választásnál (Területek). Inkább olyan szavakat keress, ami célzottabb és valószínű, hogy beírják keresőszóként. Pl: ha sok vevőd keres rizstejet, akkor inkább azt vedd fel a kulcsszavak közé.
Minél pontosabban adod meg a kulcsszavakat annál biztosabb, hogy olyan klikkel rá akit valóban érdekel. Forgalomban valóban kevesebbet hoz egy specifikus reklám, de a CTR, és főleg a Cost/Conversion sokkal jobb lesz. A generikus reklám elsősorban azoknak éri meg, akiknek fontos a nagy látogatószám (pl. mert reklámokat adnak el az oldalon).
Google Adwords szolgáltatásról szeretnék érdeklődni. Most kaptam egy ajándék google adwords kupont és szeretném a legjobban elkölteni. A kérdésem a következő lenne? Hogy járok jobban, ha csak a kulcsszót jelölöm meg, és a harmadik helyen jelenik meg a hirdetésem, vagy a kulcsszó mellé beleteszem a helyet is, tehát Budapest Biobolt, vagy csak Biobolt? A Budapest Biobolt összetett kulcsszóra biztosan kevesebben keresnek, de abból jobb helyezést tudnék így elérni.
Én nem hiszek a direkt navigációban, a marketing dönti el hogy megjegyzik-e a nevet vagy nem (ezt alátámasztja a rengeteg eladó direkt navigációs domain név). Rengeteg példa van rá, elég csak a Google, Flickr, Yahoo, iwiw, port.hu példájára gondolni, ezeknek semmitmondó domain nevük van de mégis a legismertebbek közé tartoznak. Vagy bing.com, a Microsoft legújabb gyereke. Ez is be fog futni, mert nyomják a reklámokat, és akkor is befutna, ha xyz lenne a neve. Ill. ha mégsem fut be az nem a név miatt lesz, hanem mert nincs mögötte tartalom.
A név legyen rövid és könnyen kimondható, hogy könnyen meg lehessen jegyezni. Ha érdekes, egyedi, kiemelkedő, különleges vagy meghökkentő akkor könnyebben megjegyzik (pl. bing.hu). Az alacsony-gázszámla.hu mire hazaér az ember már nem lesz egyértelmű, hogy alacsony, vagy olcsó, vagy kevés, leírni pedig nincs lehetőség útközben. Ahogy a régi viccben volt, hogy "Valami szuszogós hűtőszekrény, hogy is van? Ja Lehel :-))". Ne legyen benne semmilyen elválasztás, sem aláhúzás sem elválasztás, mert nem lehet megjegyezni hogy szuperoldal.hu, szuper-oldal.hu vagy szuper_oldal.hu.
A forgalom nagyon nagy százaléka amúgy olyan keresésekből érkezik amelyek a domain névre keresnek, mert az átlag felhasználó nem tudja megkülönböztetni a keresőmezőt a címsortól, mindent a keresőbe ír, tehát lényeges hogy a domain névre keresve az első 3 találatban legyél (meglepő, hogy hány weboldal nincs még az első 10-ben sem).
Magyar piacra .hu, mert a többség domain.hu címen keresi a weboldalakat, a végződést kevesen jegyzik meg. Esetleg eu. Ha nemzetközi piacra is árulsz akkor legyen .com is, évi 6-8 dollár nem összeg.
Eddig hibának érzem, hogy a cégünket nyomtuk a weblapunkon keresztül, nem pedig a termékünket, amiből élünk.
Újra szeretném indítani, azonban már a domain névnél elakadtam. Több lehetőség merült fel, de nem tudok választani:
Tegyük fel, (fiktív) hogy gyártottam egy terméket, amivel a lakások gázfogyasztását tudom csökkenteni. Kulcsszavak: gáz, gázszámla, gázfogyasztás, energiatakarékosság, stb.
http://www.googlerankings.com/ pl. ha ezt az eszközt használom, akkor kiadja, hogy PR4-es, de kereséskor nem az index oldal adatai olvashatók. (cím, leírás..)
Kérem segítsetek! A honlapom a megadott kulcsszavaimmal elég jó pozícióban jelentek meg a googleban, de kb. 1 hete nincs sehol, illetve nem az index oldalam jön be rosszabb helyezéssel, hanem két aloldal. Az index oldalam PR4-es, a másik PR3, ill. "0". Ilyennel még nem találkoztam. Hibázott a google az indexeléskor?
A www.google/webmaster... -nél pedig azt olvashatom, hogy az oldalaim szerepelnek az adatbázisukban. Azóta megváltoztattam az aloldalak címeit, kulcsszavait stb. hátha nagyon hasonlóak az index-hez. Köszi az ötleteket, tanácsokat. Rudolf
Az attól függ mennyire népszerű kifejezésre, kulcsszóra optimalizálsz.
Íme a két szélsőség:
Pl. a xyvxyíyx szóra pár nap alatt az első 10 hely a tiéd.
A szex szóra, lássuk csak: megtanulsz profin optimalizálni + Felnyomod a pagerank értéket + vársz pár hónapot és máris a az első 3 lapon (nem helyen) szerepelsz.
Minél több keresőbe és linkgyűjteménybe regisztráld, és tedd ki a lényeges infókat normál szöveges formában is, mert a gúglin kívül a flashben más nem nagyon keresgél.
Érdeklődnék, hogy a weblapom forgalmát, hogyan tudnám növelni. Azért teszem fel a kérdést, mert nem html oldalról van szó, hanem egy flash-es template-ről, aminek az üzembe helyezése sem volt egyszerű.
Egy külföldi cégtől vásároltam, akik még az adatbázisba is belenyúltak, hogy elinduljon a weblap. index.php-ről indul a dolog.
Sajnos nem értek a webes dolgokhoz, ezért lehet, hogy nem teljesen szakszerűen magyaráztam el a dolgokat.
Ha valaki tudna tanácsot adni, azon kívűl, hogy cseréljem le a weboldalamat egy másikra, azt megköszönném.
nézd meg a honlapunkat és jó vicceket nézhetsz és sok cikk szavazz és a chateten irj és mi meg tanácsokat adunk a honlap reklámozáshoz www.gportal.hu/portal/mindennapok
Vagy így :-) Péntek óta él a domain, úgy saccolom holnap-holnaputánra már verek mindenkit a gugli találati sorrendjében (teljes név és variációi és a teljes név rövidítése) :-)