Eléggé régóta halott a fórum, merre települtetek át? Illetve keresek nagy hidat (CIH) kadethez (ascona, manta is érdekel) értelmes áron, 5 sebességes váltóhoz kardántengelyt, valamint 2,2 CIH motorhoz tuning vezérműtengelyt, fokoló kereket.
Üdv mindénkinek. Eladnám 1978as C Kadettom plusz kb kétt autóra való alkatrészt. Garázsban volt tartva. Kiváló felujitási alap.Telón keresenek06303221682
Egy sima lemezt képzelj el ami akkora mint a kesztyűtartó zsanérja két hosszanti széle behajtva kb 4mm hosszan hogy legyen merevsége es ráhegesztve egy 10es anya.
az enyémeknek is a füle van letörve, de hála istennek tegnap kerestem valamit és a kezembe kerültek a fülek. viszem műanyagoshoz hogy ha lehet csináljon belőlük újra egyet. :)
Innentől már fáklyásmenet. Eddig eljutni a nagy kihívás, innen már látszik az alagút vége. Grat, és sok sikert a továbbiakhoz! Lassan nekem is folytatni kéne a caravan összerakását, kissé megfeneklett a dolog.
Nekem az összes tölcsér legalább egyik csavarjának a füle le van törve. Hibátlan még nem volt a kezemben.
Na így állunk most. Rengeteg meló mire összeáll.Egyenlőre csak minden rávan aggatva semmi sincs véglegesen rajta vagy benn. Látni akarom hol kell feketével kifújni, meg hogy merre induljon el az összkép. De a krómokat preferálom nem lesz fekete szélvédő keret. Ja és ha itt tartunk! Valakinek nincs szélvédő fűtéshez tölcsér eltéve? Az enyémek oda vannak.
Sziasztok! Ha valaki nem fészbúúkozna azokkal szeretném ismertetni hogy is állok a projektel. 6 év nyüglődés és inkább csak állapot rontás után (köszi magyar szakemberek...) végre egy színű és ragyogó a kupém. Sajnos ez idő alatt jól eltűntem a fórumról. Sajnos kicsit bele is keseredt abba hogy a hat év alatt két hónapot ha volt nállam és nyöszörögnöm, könyörögnöm kellett hogy ha nem halad legalább ne basszák jobban szét... Na most már csak össze kell rakni. Ahhoz képest milyen viharvert volt a végén gyönyörű lett!
Jó látni hogy az oldal nem változott! Mobilról nem tudok képet feltenni. Képpel jelentkezem ha kezembe akad a laptop!
én is. te biztos megcsináltad volna. viszont mint mondtam, a kocsi azóta is egy állapotban van. a pirosat összevágtam, nem volt értelme tovább egyben tartani, lévén eleve bontásra vettem. egyes részei el lettek téve a fehér(most éppen zöld) javításához. Anno ha jól emlékszem 350 ezer forintért csak karosszéria elemeket néztem hozzá a dr-manta.de-ről. A jelenlegi tulajdonosa nekem 60-at, a szálításért pedig 35-öt fizetett. Ha gondolod, megadom a számát, és kérd meg az autót.
Azért ez igen durva. Akitől vettem, két évet könyörögtem neki, hogy adja el. Megjegyezte mikor elhoztam, ha esetleg eladnám, neki szóljak először. Aztán András is jelzi, őt is érdekli. Erre most írsz te. Ennyire komoly kereslet van az Ascona A-ra.... nincs is hirdetve... Amit egyébként tudok: Mantabojnak van egy négyajtósa, lakatolt, de papír nem nagyon van(máshonnan tudok papírt) tudom kinél van a Badacsonyörsi piros kétajtós, ezt most a CDH előző gazdájának reklámoztam be, nem tudom elhozza e. Viszont az én "kinyírt" kétajtósom még mindig ott van nála, lekente zöld festékkel, és várja a megújulást. Ha gondolod, kérdezz rá nála.
Akkor ezennel elnézést kérek, tényleg poénnak szántam a mondataimat! Ezeket hallva nem a te hibád volt, kókány munkával meg sajnos nem mindig lehet mit kezdeni, bármennyire is szeretné az ember! Én 8 évi használat után adtam el a CDH-t, mivel egy garázsban állt évek óta, Zoli (Kadett-C) barátommal megbeszéltük, hogy senkinek sem jó, ha zárt ajtók mögött lesz 70 éves a vas, de nem örül neki senki. Az autó ment, de gyári állapotban, csak a küszöbök hátsó végei,meg a két első sárvédő volt javítva egy-egy helyen. Az ajtókárpitok nem eredetiek, hanem fekete műbőrrel áthúzottak voltak, a műszerfallal semmi baj nem volt... Sajnálom szegénykét, de remélem, nálad újjászületik!
Lehet hogy annak szántad, csak nem annak sikerült. eléggé fájó pont ez nekem, annak ellenére, hogy nem vagdostam rajta szét semmit. gittből, szilóból, meg popszegecsből volt összeállítva. jelen állapota nem rosszabb, mint az akkori. Kinyírni a nagyflexszel nyírtam volna ki, akkor biztosan kiskanál lesz. most még nem az. A piros egyébként is alkatrésznek lett véve, megsemmisült alvázszámmal. Különben nincs üldözési mániám, de akkor is elmondtad, fogyatékos nem vagyok hogy ne emlékeznék éppen eléggé rá. Tény, a mai eszemmel nem csinálnám ezt vele. se így, se úgy. akkor se helyem, se pénzem nem volt, lelkesedés annál több. most jobban van mindenből.
Nem tudom ki volt, de ezen a négyajtóson is van ám kókány rendesen. legfőképpen az összeszabdalt műszerfal, és a saláta kábelköteg. Ez is ezer sebből vérzik, kuka az egész futómű, a motor kehes, a váltó reccsen. karosszéria menthető, de lesz vele meló rendesen.
A kétajtós is menthető, csak sajnos németország nem a szomszéd megye, így nem olyan egyszerű az alkatrészek beszerzése, főleg ha a német nem hajlandó elküldeni.
Nem gondolnám ezek után, hogy haverod lennék. Csupán megörültem, amikor megláttam a posztod itt a fórumon, gondoltam, jelentkezem, hozzászólok. Ha végigolvasod, kedves, poénos hozzászólásnak szántam. Évekkel korábban tettél fel pár fotót a két A Asonádról, amit konkrétan tönkretettél, de - természetesen - ez a Te dolgod. Párbeszédindítónak szántam, csak nem sejtettem, hogy üldözési mániád van... És valóban. Most már a tiéd, azt csinálsz vele, amit akarsz. Remélve, hogy nem vágod fel az ereidet, további szép napot kívánok!
A többi fórumtagtól pedig elnézést kérek, de kötelezőnek éreztem a durva válaszodra reagálni.