És egy új gyártónál hogy nézne ki az extra charterek kiadása? A gyártó ajcsiba' odaadja az általa választott csapatnak, vagy a Nascartól lehet majd megvenni egy általuk meghatározott áron?
Elvileg hosszú távon 4 autót akarnak indítani, ezért szerződtették le Smith-t és SVG-t is. Rajtuk kívül a 23XI és az RFK is bővülést tervez, és előbb-utóbb chartert is kapnak majd... az SHR leépítésén kívül a Kaulig kiszállására is esély van. Ha esetleg beszáll egy új gyártó, akkor meg asszem 40-re emelik a charterek számát.
A Truck izgalmas volt, az Xfinitybe csak belenézegettem, de ezen a pályán minden verseny látványos :-)
Smith-szel volt amúgy konkrét hosszútávú terve a Trackhouse-nak? Gondolom nem örökké akarták a Spire-nél parkoltatni. Én személy szerint amúgy nem látom lehetetlen forgatókönyvnek hogy az általad írt forgatókönyv esetén megvegyék az SHR egyik charterét és indítsanak egy harmadik autót Smithnek ha továbbra is látják benne a potenciált. Legalábbis úgy néz ki az a csapat mint ahol van pénz lóvéra, de tény hogy nem feltétlen mozgok otthonosan a Nascar minden apró bugyrában :)
Vagy Smith a Cup autó helyett felülhet majd egy GP motorra :)
Felmerült már pletyka szinten, de érdekes, hogy ez az első dominó... ez lehetővé teszi azt a forgatókönyvet is, hogy az SHR elad 2 chartert, és összeáll az FRM-mel (Preece-t kitennék, maradna a másik 3 versenyző és Gilliland). Az is feltűnő, hogy Smith helyét foglalja el, akinek így muszáj lesz 3. autót indítani a Trackhouse-nál (hacsak nem Suarez helyére hozzák).
Szegény már abszolút kijött a gyakorlatból és a régi formája is messze van... hiába gyengécske ez a csapat még a Toyotával is, Heim simán verte elsőre. Ehhez képest Kansasba is benevezett, nem tudom, meddig erőlteti még.
Az előző futamot nem láttam, ezt igen, de Hamlin győzelmeinél nem nagyon van mit írni. Xfinity-ket is csak részben, de ott vannak meglepetések... Love messze felülmúlja a várakozásaimat, és Alfredo teljesítménye is figyelemre méltó, főleg hogy még a Dash 4 Cash bónuszt is megnyerte :-)
Jé, Jimmie Johnson ezen a hétvégén is ott van, bár az első pár kör után inkább a "de minek" kategóriát erősíti. Nem igazán tud villantani a Legacys beugrások során eddig.
Belealudtam az Xfinity végébe, de Almirola örülhet, hogy végre "önállóan" is nyert egy futamot a JGR-nél :-) Junior most a Kvapil fiúnak adott lehetőséget, aki meg is mutatta magát.
Nyilván a köridők alapján :-D de a pilóták is jelzik rádión, ha romlik a tapadás. Egyébként feltűnt, hogy az idei mezőny milyen jól tud vigyázni a gumikra, Bristolban és most is alig volt a kopott gumik miatt baleset.
Gaulding szimpatikus volt nekem, hogy kinőtte a "fizetős" stigmát és még azután is küzdött, hogy elfogyott a pénze, bár mostanában már nem nagyon kapott lehetőséget.
Szerintem a külsős szakértőket nem igazán érdekli, hogy főmüsor idő e vagy sem , ők nem a tv alkamazottai, gondolom ha nem érnek rá akkor nem mennek be. (persze nem tudom hogyan megy)
Tudom, csak nem nagyon van időm visszanézni őket... meg az eleje külön annyira nem is hoz lázba :-D
A Truck versenyekkel pechem van idén, az előző 2 éjjel volt és másnap korán kellett kelnem, a maira meg nem értem haza. Pedig eddig izgalmasabbnak tűnik, mint az elmúlt pár évben.
A Cup futam egyébként fantasztikus volt ezzel a gumikopással, még úgy is, hogy csak a második felét láttam. Ügyesek voltak, hogy nagyrészt megúszták balesetek nélkül.
Nem tudom, hány futamot kap az Xfinityben, és lesz-e bármi esélye, de sok sikert neki :-D
DiBenedetto is újra feltűnt, a Viking Motorsportsnál indul az NXS-ben... még sose hallottam róluk, de nem önálló csapat, az RSS tulajdonú #38-ast versenyeztetik.
Azt mondták valamelyik futamon a magyar kommentátorok hogy Vargyas párhuzamosan indul az Euroseriesben meg az usákoknál is (és ez a bevállalósság állítólag nagyon tetszett a nascarnak).
Ha jól számolom, a 14. helyen álló Bowman a legjobb Chevys most... :-O Közben Haley villog az RWR-es autóval, látszik, hogy ezen a rövid pályán már utolérték a mezőnyt.