Mi lehet a gond, és hol keressem?A következő jelensegvan,hogy csukott autóknál világít a nyitott ajtó visszajelző a műszerfalon. Az összes érzékelőt végig ellenőriztem az autóknál. Ott nem talaltam hibát, a motorháztetőnél sem.
Tesómnak van egy 2002es ford focus. Tegnap menet közben beindult a riasztó. Majd az autó is gyengélkedett. Levette a sarut az aksiról. Majd amikor vissza akarta tenni ismét megszólalt a riasztó. Az autó indulni nem akar. Tud valaki segíteni mi lehet a hiba??? Előre is köszönöm.
Mk1 egy Focus a téma. cseréltem akkumulátort és azóta nem mennek fel az ablakok automatikusan mikor bezárom az autót. Tudtok segíteni hogyan tudom visszatanítani ?
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Van a családban egy Focus MK1 kombi, 1.6 16V. Áthozták klíma tisztításra. Sajnos azt vettem észre, hogy nem indul el a hűtőventilátor. Átkötöttem az előtét ellenállást, rögtön elindult. Nyilván az ellenállás szakadt meg. Sajnos külön ellenállás nincs, ventilátorral együtt lehet csak venni. Van valami megoldás erre, esetleg utángyártott ellenállás? Hasonló 2 vezetékest találtam, 0,8 Ohm-ost, nem tudom mennyi a gyári.
7 éves ford fokuszom van hidegen a sebváltó nehezen vált /kemény/ ha felmelegszik a motor 20-25 km akkor már müködik. a kmállás 75000 első tulaj. valakinek volt már ilyen problémája van időpontom a ford szervizbe / csak itt volt szervizelve. Köszönöm
Járó motornál mérjetek az akku két saruján, 1 multiméter is megteszi 13.8-14.5 volt között kell hogy legyen akkor van töltés ha csak 12 volt vagy valamivel felette akkor nincs. A generátora biztos hogy beépített szabályzós ott szokott lenni a hiba, szerencsés esetben csak a kefe kopott el, vagy a csúszógyűrűvel együtt mind kettő. Levenni villamosságszerelő vagy egybe viszed az autót ha nem tudod levenni és esetleg mérni sem.
Van egy 2004 es 1,4 benzines Focus-om, (elment a töltése?), bejön a Hibajel, ABS, Akksi lámpa . Hol lehet a kiolvasó csatlakkozó ill ki mít javasol, hol keressem a hibát?
Ford focus 1.6 115 le 2011 menet közben kis sárga könyv ikon felvillant start stop gombot bekapcsolja az erő elmegy és max 3.500 ig lehet forgatni padló gázon. Leállítás után minden jó erő visszajön lámpa elalszik .
Az "apró rántás" az nem biztos, hogy az órától van. Annak több oka is lehet pl. a folytószelep koszossága. Az óra amit fényképeztél itt az pont olyan mint amilyen az enyém volt. Ha sikerülne az órát rendbe-raknod és még mindig előjön az a fránya apró rángás meg a check engine (motor ellenőrzés) akkor az egy másik menü.
Az enyém is 2003-as gyerek volt idő a koszolódására még a eldugott helyeken is ami gondot okozhat
A tisztítás!!!!Megszűnt a trutyira a pára kicsapodása ami mikrozárlatokat okozott. Másra nem tudok gondolni. Nyáron a melegben nem igen csinálta. Most semmi baja pedig amikor nekifogtam már ott tartott, hogy a mutatói kiakadtak úgy, hogy a kulcs a zsebembe volt és még mindig mutatott értékeket. A szakszervízben is csak ennyit tudtak volna tenni de egy kicsit húzós áron. Nem árulták volna el neked, hogy egy 5 perces tisztítás volt a titok. Hablatyoltak volna a 30 e Ft-ért valamit.....és a ki/be szerelés csak rád várt volna.
Pont most , a napokban oldottam meg ezt a gondomat. Már évek óta kiszámíthatatlan időközökben (inkább hideg nedves napokon) fogta magát és az általad említett jelenségeket produkálta. Tele lett a hócipöm és elvittem a Ford Hovány-ba.....nem vállalták csak ha kiszerelik elviszik egy partner szakihoz és 55 e-be fog fájni nekem ja és egy napig marad a vas náluk. Nem nélkülözhetem a kocsit így aztán átmentem a Ford Fort-ba. Ott is csak ránézést igértek. Rendeltem az e-Bayon egy másik műszerfalat, 4 napra megjött betettem csak 200 e km-el többet mutatott na meg égett folyton az ABS meg a kéziféklámpa. Közben szétkaptam a sajátomat és 1/2 óra alatt megcsináltam magam.. A lényeg!!! A kábelköteg becsatlakozásánál a nyomtatott áramkör lapon a hátulján ahol a tüskék be vannak forrasztva, nem messze tőle látszott egy oda nem illő olyan trutymós lerakódás, kicsapódás mint ami egy elemnél van amikor bent-marad egy valamiben és kifolyik belőle a sav és odakozmál. Egy sebbenzines vattával feláztattam és egy kis fogkefével kidörzsöltem, a benzines vattával tisztára töröltem és hagytam száradni. Ez egy olyan hely ahol nagyon sűrűn vannak pici alkatréshez tartozó forrasztások sorban (kb5-6 cm ha jól emlékszem) és jól látható a tiszta áramkör lapon. Közben rendeltem a Ledszakitól LED T5 180 fokban dolgozó kis izzókat és azokat szereltem be a régi füstösek helyébe. Olyan gyönyörű pasztel-zöld és tuti lett, hogy az már fogalom. Működik mint az új és a kilómétereimet is visszakaptam a kijelzőn. Nem nehéz az egész csak merni kell nekifogni. 7 (3+4) csavar kérdése a kiszerelésnél és némi ügyesség, minden adja magát. Érdemes nekifogni. Én 55 e Ft-ot nyertem és van egy tuti pót-műszerfalam (esetleg el is adhatom ha már biztos és hosszabb használtnál is tartós amit csináltam) A 6 darab kis LED izzó 4 e Ft alatt volt szállítással. A neten válogathatsz is.
Egyre azért vigyázz ha magad csinálod.....fényképezd le a kiszerelés előtt, hogy majd tudd pontosan a helyükre visszatennia a 4 mutatót !!!! Fontos!!! Elkalibrálódhat a sebességmérőd meg minden. Nekem szerencsém volt mert találtam a mobilomon egy fotót. Nagyon hasznos volt. Vágj bele nyugodtan. Ha nekem 74 évesen sikerült......akkor egy fiatalabbnak miért ne? Most már mehetek vizsgára km macera nélkül. Nem mindegy, hogy 132000 vagy 335000 van az órádon.
Hello! MK1 Focusban tegnap este menet kozben neha leesett 0-ra a sebesseg, sot egyszer a fordulatszam is.
Ma reggel hasonlokat csinalt, megjelent a check engine. Ezek mellett minden alkalommal amikor leesik a sebesseg/eltunik a megtett km kijelzés, egy aprót rant az autó.
1,8i benzines Ford Focus motor és váltó elsődlegesen egyben érdekel valakit? A kesztyűtartó alatti adattábla, amely a motorvezérlő kódját is tartalmazza: 98AB-A06050-AH és W235X 181299. A teljes autó 2000 májusában lett forgalomba helyezve Svájcban. Kb. 50 ezer kilométeres óraállásnál hozattam be három éves korában, tehát 2003 nyarától van az én tulajdonomban. Szakszervizes számlákkal nyomon követhető a használata. Körülbelül 2013-2014 -től használaton kívül volt füves udvaron állt, ami miatt sajnos az alsó futóművet erősen megtámadta a rozsda, mert a fű felvitte a nedvességet. Újra forgalomba helyezni, amit terveztem már nem éri meg. ... de évenként egyszer-kétszer megjárattam a motort. Az rendben van.
Sziasztok!1.8 tdci ben van elektromos elöfütés?Nagyon tetszenek a focusok 7-8ezer forint százezer körül nézegetek 2004 töl 2006ig1.8 tdci 101 le 1.8tdci 115 le és a régebbi 1.6 101 le benzinesen filozok.Szerintetek melyik beváltabb?
Adott egy 2005-ös 2-es, 1,4 focus. A gyertyafészkekbe mindig beszivárog a víz, ha esik akkor pont oda vezeti be a vizet a a szélvédő alatti műanyag profil. Szóval tennék valami motorburkolatot. Van valami ötletetek milyen burkolatot lehet ráhekkelni?
Üdv.! Egy ritka hibára keresek megoldást. 1.6 tivct 2007-es az autóm.
P060A hibákód. Motorvezérlő processzor hiba. Ez már a 2-dik motorvezérlő a kocsiba, és ugyanazt a hibát generálta mint az eredeti. Diagnosztikai hiba nincs, minden gyári ( érdekes módon). Vezérlés csere volt, trafó, gyújtókábelek, gyertyák csere is volt. 2 hete nem volt semmi gond, de tegnap előtt megint jöttek a jelzések, ahogy jöttek a hidegek ( lehet összefüggés). Mintha a fékezésnél jönne elő gyakrabban a speed limit mode majd a system engine fault és visszavesz a motor teljesítmény. Leállítom a motort, vissza, utána indul és random visszajön a hiba. A hibakó nagyon ritka és nem a vezérlő a hibás, hanem vlmi rágenerálja. Gyanakszom a folytószelepre, jülső hőmérséklet érzékelőre, vagy testelés hiba van, esetleg kontakt. A kocsi öndiagnosztikao teszthe is 0-ás vagyis nincs hibakód. Van esetleg vlkinek hasonló gondja, amit sikerült megoldani? Köszönöm a segítséget előre is!
van egy mk2 focusom amin akksit kellene cserelnem.
a kerdes az, hogy milyen anomaliakra szamithatok? olvastam, hogy a radio-nak kellene fog vmi kod. nos mivel en vagyok a 6.tulaja az autonak, nincs nalam kodkartya. mukodesre lehet birni kodkartya nelkul, vagy kuka?
elvileg 1-6 gomb benyomasara ki kellene jonnie egy szamsornak, viszont az alapjan hogy tudnam meg mi a kod?